Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Контейнери для побутових відходів
Очікувана вартість
2 000 000,00 UAH
UA-2019-02-11-002407-b 2124753e296345a1846d4e5e6fe7ac7e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євген Вишневський

+380501565914 vishnevskiy.evgeniy@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне автотранспортне підприємство 052810
Код ЄДРПОУ: 05448946
Місцезнаходження: 84303, Україна , Донецька обл., м.Краматорськ, ул. Артема, 235
Контактна особа: Євген Вишневський
+380501565914
vishnevskiy.evgeniy@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 лютого 2019 16:16
Звернення за роз’ясненнями: до 22 лютого 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 березня 2019 19:00
Початок аукціону: 05 березня 2019 12:47
Очікувана вартість: 2 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску


Вимоги до закупівлі викладені в тендерній документації (євроконтейнер)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
208 штука
Контейнери для побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84303, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, Охтирська (Артема) 235, силами та за рахунок Постачальника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 лютого 2019 12:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2019 09:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2019 14:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2019 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2019 12:24
перелік змін контейнери 1100.docx
21 лютого 2019 14:31
перелік змін контейнери 1100.docx
25 лютого 2019 12:24
перелік документів контейнери для побутових 1100.docx
21 лютого 2019 14:31
перелік документів контейнери для побутових 1100.docx
11 лютого 2019 16:16
перелік документів контейнери 2019.docx
25 лютого 2019 12:24
тендерна документація контейнери 1 1 куб м для побутових відходів 2019.docx
21 лютого 2019 14:31
тендерна документація контейнери 1 1 куб м для побутових відходів 2019.docx
11 лютого 2019 16:16
тендерна документація контейнери 1 1 куб м для побутових відходів 2019.docx
25 лютого 2019 12:24
технічний опис контейнеру 1100.docx
22 лютого 2019 09:24
технічний опис контейнеру 1100.docx
11 лютого 2019 16:16
опис контейнери 2019.docx
11 лютого 2019 16:16
проект договору контейнери 2019.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-02-11-002407-b.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН", Код ЄДРПОУ:40374335
Дата подання: 19 березня 2019 14:22
СКАРГА щодо порушення Комунальним автотранспортним підприємством 052810 порядку проведення процедури відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015 код 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (КОНТЕЙНЕРИ ДЛЯ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ), оголошення у ЦБД № UA-2019-02-11-002407-b, оприлюднене через авторизовані електронні майданчики на веб-порталі Уповноваженого органу 11 лютого 2019 року
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ «РЕЛАЙН» є виробником та продавцем металоконструкцій, виробів з металу. Підприємство має усі необхідні потужності, обладнання та кваліфікованих спеціалістів. Через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу 11.02.2019 року опубліковано оголошення № UA-2019-02-11-002407-b про проведення відкритих торгів на закупівлю – ДК 021:2015 код 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (КОНТЕЙНЕРИ ДЛЯ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ), у кількості 208 штук. Закупівля здійснювалась без розподілу по лотам. Кінцевий строк подання пропозицій за вищевказаними торгами – 04.03.2019р. до 19 год. 00 хв. ТОВ «ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ «РЕЛАЙН» є учасником вищевказаної процедури. Згідно абзацу 2 частини 2 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності Замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договорів, але до дня укладення договору про закупівлю. Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету без номера та дати який був опублікований на веб-порталі Уповноваженого органу 12.03.2019р. об 18:14 пропозиція ТОВ «ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ «РЕЛАЙН», код за ЄДРПОУ 40374335, була відхилена з підстав визначених у пункті 4 частини 1 статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме тендерна пропозиція ТОВ «ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ «РЕЛАЙН» не відповідає умовам тендерної документації. Замовник вважає, що не надання Скаржником гарантійного листа щодо забезпеченістю необхідною кількістю контейнерів, з вказівкою на їх місцезнаходження, та можливістю проведення попереднього огляду продукції на відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам є порушення умов тендерної документації, виходячи з того що відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Також відповідно до протоколу засідання тендерного комітету без номера та дати опублікованого на веб-порталі Уповноваженого органу 15.03.2019р. об 10:55 пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЮГСТАЛЬ», код за ЄДРПОУ 37941143, була прийнята та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЮГСТАЛЬ» було визнано переможцем цих відкритих торгів – номер закупівлі UA-2019-02-11-002407-b Товариство з обмеженою відповідальністю «ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ «РЕЛАЙН», як Учасник процедури закупівлі не може погодитись з рішенням Замовника про відхилення нашої пропозиції та визнання переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЮГСТАЛЬ», код за ЄДРПОУ 37941143, вважаємо, що тендерна пропозиція «ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ «РЕЛАЙН» відхилена безпідставно, з порушенням порядку передбаченого Законом, виходячи з наступного: Пунктом 1 розділу «Загальні положення» Тендерної документації Замовником визначено, що «Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону. Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі». У відповідності до статті 1 Закону тендерною пропозицією – є пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Згідно частини 1 статті 25 Закону «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження. необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі». Підсумком цьому є те, що тендерна пропозиція учасників повинна подавались виключно та лише в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Тому згідно з приписами частини 7 статті 28 Закону Замовник має право звернутись за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, а не до учасника такої закупівлі, право на що передбачив Замовник у Документації та реалізував відповідне порушення шляхом вимоги надання гарантійного листа від Учасника щодо забезпеченістю необхідною кількістю контейнерів, з вказівкою на їх місцезнаходження, та можливістю проведення попереднього огляду продукції на відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам. В зв’язку з тим, що в Законі не передбачено право Замовника звертатись до учасників закупівлі з будь-якими вимогами, запитаннями та іншим, окрім випадків коли відповідне право на звернення чітко визначено в Законі, Учасник на вимогу Замовника надав надати гарантійного листа від Учасника «щодо забезпеченістю необхідною кількістю контейнерів, з вказівкою на їх місцезнаходження, та можливістю проведення попереднього огляду продукції на відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам» надав лист-роз’яснення № 0164 від 04.03.2019 року де зазначив законні причини не можливості надання такого гарантійного листа. Також зазначаємо, що враховуючи положення частини 1 статті 25 Закону перевірка зразків у визначеній процедурі закупівлі не може здійснюватись Замовником. Стаття 30 Закону має виключний перелік підстав для відхилення учасників, серед яких відсутнє право Замовника відхилити тендерну пропозицію учасників з підстав визначених у протоколі про відхилення Скаржника опублікованого на веб-порталі Уповноваженого органу 12.03.2019р. об 18:14, враховуючи те, що зразки товару не є складовою Пропозиції учасника у розумінні Закону. Таким чином враховуючи положення частини 1 статті 25 Закону ненадання права на огляд чи невідповідність зразків продукції що э предметом закупівлі, не може бути підставою для відхилення Пропозиції учасника відповідно до вимог статті 30 Закону, та не дозволяє Замовнику стверджувати, що тендерна пропозиція не відповідає Документації. Вважаємо, що Замовник, відповідно до частини 4 статті 17 Закону України «Про захист прав споживачів», може реалізувати своє право на перевірку якості, безпеки, комплектності, міри, ваги та ціни продукції, що придбавається (замовляється), демонстрацію безпечного та правильного її використання після підписання договору про закупівлю з Учасником, в результаті чого статус Учасника буде змінено на Постачальник (Продавець), а в договорі про закупівлю можна, наприклад, передбачити можливість Покупця проведення попереднього огляду продукції на відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам перед поставкою. На підставі вищевикладеного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі»,- ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про наявність порушень під час проведення процедури відкритих торгів на закупівлю: ДК 021:2015 код 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (КОНТЕЙНЕРИ ДЛЯ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ), оголошення у ЦБД № UA-2019-02-11-002407-b, з боку Комунального автотранспортного підприємства 052810. 3. Зобов’язати Комунальне автотранспортне підприємство 052810 скасувати рішення про визнання переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЮГСТАЛЬ», код за ЄДРПОУ 37941143, за оголошенням у ЦБД № UA-2019-02-11-002407-b. 4. Зобов’язати Комунальне автотранспортне підприємство 052810 скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ «РЕЛАЙН», код за ЄДРПОУ 40374335, за оголошенням у ЦБД № UA-2019-02-11-002407-b. Додатки: 1. Платіжне доручення №162 від 19.03.2019р. з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету;
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 22 березня 2019 17:04
Рішення від 22.03.2019 № 3300 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 22 березня 2019 17:04
рішення від 08.04.2019 № 4142.pdf
Дата публікації: 11 квітня 2019 20:52

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 березня 2019 13:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН" 1 872 000,00
UAH з ПДВ
1 872 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГСТАЛЬ" 1 996 800,00
UAH з ПДВ
1 996 800,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАНГАРД-КОМПАНІ" 1 999 920,00
UAH з ПДВ
1 999 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 березня 2019 07:41
Електронний підпис
04 березня 2019 18:53
Електронний підпис
04 березня 2019 18:53
18 РЛ ПАСПОРТ.pdf
04 березня 2019 18:33
Електронний підпис
04 березня 2019 18:31
19 РЛ СЕР. ЯКОСТІ.pdf
04 березня 2019 18:31
18 РЛ ПАСПОРТ.pdf
04 березня 2019 18:31
15 РЛ Проект договору.pdf
04 березня 2019 18:31
13 РЛ Про субпідрядників.pdf
04 березня 2019 18:31
12 РЛ Інформація_7.pdf
04 березня 2019 18:31
11 РЛ Інформація_6.pdf
04 березня 2019 18:31
10 РЛ Інформація_5.pdf
04 березня 2019 18:31
09 РЛ Інформація_4.pdf
04 березня 2019 18:31
08 РЛ Інформація_3.pdf
04 березня 2019 18:31
07 РЛ Інформація_2.pdf
04 березня 2019 18:31
06 РЛ Інформація_1.pdf
04 березня 2019 18:31
04 РЛ ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
04 березня 2019 18:31
03 РЛ Витяг ЄДРПОУ.pdf
04 березня 2019 18:31
02 РЛ Витяг ПДВ.pdf
04 березня 2019 18:31
01 РЛ Статут.pdf

Публічні документи

04 березня 2019 14:04
Цінова пропозиція.pdf
04 березня 2019 14:04
Статут з описом.pdf
04 березня 2019 14:04
Специфікація.pdf
04 березня 2019 14:04
Сертифікат якості.pdf
04 березня 2019 14:04
Інформація, ст17.pdf
04 березня 2019 14:04
Витяг ПДВ.pdf
04 березня 2019 14:04
Виписка ЄДР 2018.pdf

Публічні документи

01 березня 2019 15:45
Електронний підпис
01 березня 2019 15:44
Тендерна документація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГСТАЛЬ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАНГАРД-КОМПАНІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН"
#40374335
Відхилено 1 872 000,00
UAH з ПДВ
12 березня 2019 18:16
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГСТАЛЬ"
#37941143
Переможець 1 996 800,00
UAH з ПДВ
15 березня 2019 10:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 березня 2019 10:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГСТАЛЬ"
#37941143
1 996 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 січня 2020 15:51
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 08:31
Сканировать1.PDF зміни до договору
23 грудня 2019 08:28
Електронний підпис зміни до договору
09 вересня 2019 11:12
Сканировать1.PDF зміни до договору
09 вересня 2019 11:11
Електронний підпис укладений
19 квітня 2019 08:36
Сканировать1.PDF укладений
19 квітня 2019 08:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Часткова зміна джерела фінансування з власних коштів підприємства на кошти міського бюджету м. Краматорська
Номер договору про закупівлю: 218
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Часткова зміна джерела фінансування з власних коштів підприємства на кошти міського бюджету м. Краматорська
Номер договору про закупівлю: 218
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 670 400,00
UAH (в тому числі ПДВ 278 400,00 UAH)