Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

персональні комп’ютери, багатофункціональні пристрої, принтери
Очікувана вартість
660 000,00 UAH
UA-2019-02-11-002154-a f6fdf1d3cd11448f83efcf4cf165aad6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Банасько Анатолій Васильович

+380434429275 murafa2016@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Мурафська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04325495
Місцезнаходження: 23530, Україна , Вінницька обл., село Мурафа, Вінницька обл.Шаргородський р-н, с.Мурафа, вул. Коцюбинського 32
Контактна особа: Банасько Анатолій Васильович
+380434429275
murafa2016@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 лютого 2019 19:54
Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2019 09:00
Початок аукціону: 28 лютого 2019 12:37
Очікувана вартість: 660 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
43 шт
персональні комп’ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23530, Україна, Вінницька область, с.Мурафа, вул. Коцюбинського 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
22 шт
багатофункціональні пристрої
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23530, Україна, Вінницька область, с.Мурафа, вул. Коцюбинського 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
5 шт
принтер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23530, Україна, Вінницька область, с.Мурафа, вул. Коцюбинського 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 лютого 2019 20:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2019 20:00
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ компютери.docx
11 лютого 2019 20:00
ТД Компютери.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 13 лютого 2019 11:29
Дата відповіді: 15 лютого 2019 16:45
Шановний Замовник! В тендерній документації вказано: 6. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі 6.3. Учасник має надати інформацію в довільній формі, про наявність власного сервісного центру по гарантійному та після гарантійному обслуговуванню в м. Вінниця, або надати інформацію про договірні відносини з сервісними центрами щодо виконання гарантійного обслуговування із обов’язковим зазначенням назви сервісного центру, адреси та телефону сервісного центру. Учасник має гарантувати надання сервісної допомоги напротязі 3-х годин з моменту виникнення гарантійного випадку, про що надає гарантійний лист. Скажіть будь-ласка,що ви маете на увазі під "Учасник має гарантувати надання сервісної допомоги напротязі 3-х годин з моменту виникнення гарантійного випадку" - це час реагування на гарантійний випадок чи час ремонту товару? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Розглянувши ваше звернення, тендерний комітет надає відповідь, щодо Вашого запитання. Надання сервісної допомоги напротязі 3-х годин з моменту виникнення гарантійного випадку - це час реагування на гарантійний випадок.
Щодо п.4.3 Проекту Договору
Дата подання: 15 лютого 2019 16:10
Дата відповіді: 18 лютого 2019 14:32
Шановний Замовник. У Проекті Договору є п.4.3. "Ціна на товар визначена з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на транспортування, навантаження та розвантаження, введення в експлуатацію, монтаж, навчання персоналу Замовника, страхування, сплату митних тарифів та інших витрат згідно вимог діючих законодавчих і розпорядчих актів місцевого самоврядування щодо формування ціни. " Що Ви розумієте під монтажем та введенням в експлуатацію та навчанням персоналу- опишіть, будь ласка, детально, який зміст Ви вкладаєте у цю вимогу. Також, що Ви розумієте під страхуванням товару? (це також складова ціни, яка вказана у вас в Договорі).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Розглянувши Ваше звернення повідомляємо, що під монтажем та введенням в експлуатацію та навчанням персоналу розуміється збір системних блоків, запуск їх та перевірка всіх комплектуючих у зібраному вигляді системних блоків. Навчання персоналу- проведення інструктажу по техніці безпеки при роботі з ПК та порядок ввімкнення та вимкнення ПК. Щодо страхування - договір купівлі-продажу передбачає обов'язок здійснити страхування товару, наприклад, на випадок його втрати чи пошкодження,це зумовлено транспортуванням товару від продавця до покупця або в зазначене ним місце.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 лютого 2019 13:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 504 900,00
UAH з ПДВ
504 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" 580 008,00
UAH з ПДВ
560 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Зубарик Наталія Олександрівна 608 333,00
UAH з ПДВ
566 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 лютого 2019 19:44
Електронний підпис
26 лютого 2019 19:42
довідка санкції.pdf
26 лютого 2019 19:42
технічна документація.pdf
26 лютого 2019 19:42
копія статуту.pdf
26 лютого 2019 19:42
10509236_пропозиція.pdf

Публічні документи

07 березня 2019 16:38
Електронний підпис
26 лютого 2019 19:57
Електронний підпис
26 лютого 2019 18:39
12_Лист про товар.pdf
26 лютого 2019 18:39
19_Довідка з банку.pdf
26 лютого 2019 18:39
11_Довідка про ПК FryLine.pdf
26 лютого 2019 18:39
5_Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

15 березня 2019 15:54
Електронний підпис
27 лютого 2019 08:04
Електронний підпис
27 лютого 2019 07:45
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"

ФОП Зубарик Наталія Олександрівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 504 900,00
UAH з ПДВ
07 березня 2019 10:42
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"
#41554748
Відхилено 560 100,00
UAH з ПДВ
11 березня 2019 12:55
ФОП Зубарик Наталія Олександрівна
#2394315284
Переможець 566 500,00
UAH з ПДВ
11 березня 2019 17:37

Документи

07 березня 2019 10:42
Електронний підпис
07 березня 2019 10:40
протокол відхилення

Документи

11 березня 2019 12:54
Електронний підпис
11 березня 2019 12:48
протокол відхилення
07 березня 2019 10:42
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

11 березня 2019 17:37
Електронний підпис
11 березня 2019 12:55
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
11 березня 2019 12:55
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2019 17:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Зубарик Наталія Олександрівна
#2394315284
566 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 березня 2019 17:37
Електронний підпис
11 березня 2019 12:55
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
11 березня 2019 12:55
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2019 14:17
Електронний підпис укладений
22 березня 2019 15:05
договір укладений
22 березня 2019 14:57

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 566 500,00
UAH з ПДВ