Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Land management services for the registration / re-registration of title documents for land plots
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна +38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
National ID: | 40081347 |
Contact point: |
Chaikovska Olena +38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 лютого 2019 18:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 березня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 березня 2019 10:00 |
Очікувана вартість: | 23 212 613,36 UAH з ПДВ |
Publication date: | 11 лютого 2019 18:37 |
Enquiries until: | 10 березня 2019 10:00 |
Complaints submission until: | до 16 березня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 20 березня 2019 10:00 |
Information
Estimated total value: | 23 212 613 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71250000-5: Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
Тендерна документація
12 березня 2019 16:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 березня 2019 16:21 |
Зміни до тендеру_2439_12.03.2019.doc | |
12 березня 2019 16:21 |
2439 ТД Оцінка землі_нова редакція_12.03.2019.docx | |
11 лютого 2019 18:34 |
Додаток №4.docx |
12 березня 2019 16:21 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 березня 2019 16:21 |
Зміни до тендеру_2439_12.03.2019.doc
|
|||
12 березня 2019 16:21 |
2439 ТД Оцінка землі_нова редакція_12.03.2019.docx
|
|||
11 лютого 2019 18:34 |
Додаток №4.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Будь-яких обмежень чи особливостей щодо участі у процедурі закупівлі нерезидентами не встановлено нормативно-правовими актами і тендерною документацією до закупівлі № UA-2019-02-11-002113-а.
Додатком 5 до тендерної документації встановлений орієнтовний зразок надання інформації про відсутність підстав у відмові в участі у процедурі закупівлі згідно статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» для нерезидентів України.
Нерезиденти України можуть приймати участь у процедурі закупівлі на тих самих умовах, що й резиденти України, додаючи у разі необхідності пояснення та уточнення до тендерних пропозицій і матеріалів, які розміщуються в системі «Prozorro».
Вимоги про усунення порушення
Зміст тендерної пропозиції відповідає вимогам тендерної документації. Проте, згідно з протоколом розгляду тендерних пропозицій 2439/22/-19-Т від 17.04.2019р. тендерна пропозиція була безпідставно відхилена замовником і інформація про це була оприлюднена в електронній системі закупівель.
В протоколі розгляду тендерних пропозицій вказано, що інститутом надано тендерне забезпечення у вигляді банківської гарантії, строк якого менше ніж 125 днів. Це невідповідає дійсності. Банківські гарантії, які додані до тендерної пропозиції видані банком 21 лютого 2019 року, строк їх дії перевищує 125 днів і на даний час не завершився. Відповідно до вимог до гарантії, викладених у Додатку №7 до тендерної документації, термін дії гарантії повинен бути не менше ніж 125 календарних днів з дати фактичного кінцевого строку подання тендерних пропозицій (включно). В оголошенні про проведення закупівлі, оприлюдненому замовником було спочатку вказано кінцевий строк подання тендерних пропозицій 14 березня 2019 року. Виходячи з цього строку і визначався останній день строку дії. В подальшому замовник продовжив строк подання тендерних пропозицій.
Крім того, в протоколі розгляду пропозицій зазначено, що в гарантії невірно вказано дату затвердження тендерної документації. Проте, це є суто технічною помилкою, яка ніяким чином не впливає на чинність гарантії, оскільки в тексті гарантії міститься посилання на номер оголошення про проведення закупівлі, який є унікальним, тому застосувати таку гарантію до будь-якої іншої процедури закупівлі неможливо.
Також в протоколі розгляду тендерних пропозицій зазначено, що інститут не надав документи на підтвердження відповідності технічним та якісним характеристикам предмету закупівлі згідно з вимогами, визначеними у Додатку №1 до тендерної документації, що не відповідає п.3.7 Розділу 3 тендерної документації та додатку до неї. З цього приводу зазначаємо, що в Додатку №1 до тендерної документації наведені перелік та кількість послуг, а також технічні характеристики предмета закупівлі. В ціновій пропозиції, яка подана інститутом за формою встановленою в тендерній документації вказано, що інститут надає свою пропозицію щодо участі у тендері (торгах) на закупівлю за зазначеним вище предметом згідно з технічними та іншими вимогами Замовника. Крім того, у складі тендерної пропозиції подано лист підтвердження «щодо умов договору» в якому вказано, що інститут повідомляє про свою згоду з всіма умовами проекту договору згідно тендерної документації. Таким чином, підтвердження відповідності технічним та якісним характеристикам предмету закупівлі надано інститутом у складі тендерної пропозиції.
В протоколі розгляду пропозицій також безпідставно стверджується, що не надано лист-підтвердження згоди щодо всіх умов проекту договору. Це не відповідає дійсності, такий лист подано у складі тендерної пропозиції.
ДП «Кропивницький інститут землеустрою» вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні про відхилення тендерної пропозиції і просить надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації з урахуванням вищевикладених обставин.
Зміст тендерної пропозиції відповідає вимогам тендерної документації. Проте, згідно з протоколом розгляду тендерних пропозицій 2439/22/-19-Т від 17.04.2019р. тендерна пропозиція була безпідставно відхилена замовником і інформація про це була оприлюднена в електронній системі закупівель.
В протоколі розгляду тендерних пропозицій вказано, що інститутом надано тендерне забезпечення у вигляді банківської гарантії, строк якого менше ніж 125 днів. Це невідповідає дійсності. Банківські гарантії, які додані до тендерної пропозиції видані банком 21 лютого 2019 року, строк їх дії перевищує 125 днів і на даний час не завершився. Відповідно до вимог до гарантії, викладених у Додатку №7 до тендерної документації, термін дії гарантії повинен бути не менше ніж 125 календарних днів з дати фактичного кінцевого строку подання тендерних пропозицій (включно). В оголошенні про проведення закупівлі, оприлюдненому замовником було спочатку вказано кінцевий строк подання тендерних пропозицій 14 березня 2019 року. Виходячи з цього строку і визначався останній день строку дії. В подальшому замовник продовжив строк подання тендерних пропозицій.
Крім того, в протоколі розгляду пропозицій зазначено, що в гарантії невірно вказано дату затвердження тендерної документації. Проте, це є суто технічною помилкою, яка ніяким чином не впливає на чинність гарантії, оскільки в тексті гарантії міститься посилання на номер оголошення про проведення закупівлі, який є унікальним, тому застосувати таку гарантію до будь-якої іншої процедури закупівлі неможливо.
Також в протоколі розгляду тендерних пропозицій зазначено, що інститут не надав документи на підтвердження відповідності технічним та якісним характеристикам предмету закупівлі згідно з вимогами, визначеними у Додатку №1 до тендерної документації, що не відповідає п.3.7 Розділу 3 тендерної документації та додатку до неї. З цього приводу зазначаємо, що в Додатку №1 до тендерної документації наведені перелік та кількість послуг, а також технічні характеристики предмета закупівлі. В ціновій пропозиції, яка подана інститутом за формою встановленою в тендерній документації вказано, що інститут надає свою пропозицію щодо участі у тендері (торгах) на закупівлю за зазначеним вище предметом згідно з технічними та іншими вимогами Замовника. Крім того, у складі тендерної пропозиції подано лист підтвердження «щодо умов договору» в якому вказано, що інститут повідомляє про свою згоду з всіма умовами проекту договору згідно тендерної документації. Таким чином, підтвердження відповідності технічним та якісним характеристикам предмету закупівлі надано інститутом у складі тендерної пропозиції.
В протоколі розгляду пропозицій також безпідставно стверджується, що не надано лист-підтвердження згоди щодо всіх умов проекту договору. Це не відповідає дійсності, такий лист подано у складі тендерної пропозиції.
ДП «Кропивницький інститут землеустрою» вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні про відхилення тендерної пропозиції і просить надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації з урахуванням вищевикладених обставин.
Детальніше у скарзі
Відповідно до Протоколу № 2439/22/-19 від 17.04. 2019 року, Нашу пропозицію відхилили у зв’язку з:
1. Учасником не підтверджено наявність в штаті як мінімум одного інженера-геодезиста, що не відповідає умовам п.2 табл. 2 Додатку №2 до тендерної документації.
Повідомляємо тендерний комітет, що на офіційному сайті Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру (https://land.gov.ua) наявний перелік сертифікованих інженерів-геодезистів та основне місце роботи. В довідці про наявність учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі, вказаний інженер-геодезист Кузьменко Віталій Іванович, який зареєстрований за основним місцем роботи у ТОВ «Добробут-Земвпоряд». В державному реєстрі сертифікованих інженерів-геодезистів Кузьменко В.І. знаходиться під номером 655 та основне місце роботи ТОВ «Добробут-Земвпоряд». Тому Наше товариство виконало усі вимоги тендерної документації.
Вважаємо, що відхиливши Тендерну пропозицію ТОВ «ДОБРОБУТ-ЗЕМВПОРЯД» Замовником на підставі п.п.4. ч.1. ст. 30 закону № 922, було порушені базові принципи та умови проведення системи публічних закупівель та не забезпечено об’єктивний та чесний відбір переможця закупівлі.
Просимо тендерний комітет СКАСУВАТИ НЕЗАКОННЕ РІШЕННЯ ПРО ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТОВ «ДОБРОБУТ-ЗЕМВПОРЯД» ТА ДОПУСТИТИ ДО ПОДАЛЬШОЇ УЧАСТІ В ЗАКУПІВЛІ.
Відповідно до Протоколу № 2439/22/-19 від 17.04. 2019 року, Нашу пропозицію відхилили у зв’язку з:
1. Учасником не підтверджено наявність в штаті як мінімум одного інженера-геодезиста, що не відповідає умовам п.2 табл. 2 Додатку №2 до тендерної документації.
Повідомляємо тендерний комітет, що на офіційному сайті Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру (https://land.gov.ua) наявний перелік сертифікованих інженерів-геодезистів та основне місце роботи. В довідці про наявність учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі, вказаний інженер-геодезист Кузьменко Віталій Іванович, який зареєстрований за основним місцем роботи у ТОВ «Добробут-Земвпоряд». В державному реєстрі сертифікованих інженерів-геодезистів Кузьменко В.І. знаходиться під номером 655 та основне місце роботи ТОВ «Добробут-Земвпоряд». Тому Наше товариство виконало усі вимоги тендерної документації.
Вважаємо, що відхиливши Тендерну пропозицію ТОВ «ДОБРОБУТ-ЗЕМВПОРЯД» Замовником на підставі п.п.4. ч.1. ст. 30 закону № 922, було порушені базові принципи та умови проведення системи публічних закупівель та не забезпечено об’єктивний та чесний відбір переможця закупівлі.
Просимо тендерний комітет СКАСУВАТИ НЕЗАКОННЕ РІШЕННЯ ПРО ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТОВ «ДОБРОБУТ-ЗЕМВПОРЯД» ТА ДОПУСТИТИ ДО ПОДАЛЬШОЇ УЧАСТІ В ЗАКУПІВЛІ.
Скарги до процедури
Дата подання: 19 квітня 2019 15:07
Дата подання: 22 квітня 2019 17:10
Дата подання: 22 квітня 2019 17:09
Дата подання: 22 квітня 2019 18:11
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-02-000036 ● d88fea1e3515404fab268bbf7de61c87
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 березня 2020 17:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.03.2020 № 53
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
02.03.2020 № 53
Перелік
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
23 UA-2019-02-11-002113-a 11.02.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-03-04 15:01:48
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-02-11-002113-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України
від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1. Чи укладені договори про закупівлю з учасником, який визначений переможцем торгів за лотами 1 та 2, товариством з обмеженою відповідальністю «ЗЕМЕЛЬНЕ КАДАСТРОВЕ БЮРО» (далі – Переможець)?
2. У разі укладання договорів вказати, з яких причин вони не оприлюднені на вебпорталі Уповноваженого органу.
3. Якщо договори не укладалися, вказати відповідні причини.
У разі відмови Переможця від підписання договорів про закупівлю або неукладання договорів про закупівлю з вини Переможця, або ненадання Переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, просимо надати інформацію щодо повернення або неповернення забезпечення тендерної пропозиції Переможцю.
4. Чи приймалося рішення про відміну торгів чи визнання їх такими, що не відбулися?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-03-10 15:41:55
Відповідь на запит Держаудитслужби України
1. Договір не укладався
2. Договір не оприлюднювався (договір не укладався)
3. Договір не укладено не з вини учасника.
4. Рішення про відміну процедури закупівлі наразі не приймалось.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Ризики, що спрацювали
RISK1-8_2
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 2. |
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 10 887 747,22 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 54 438,74 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 326600 UAH |
Аукціон
Позиції
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Скарги до лоту
Дата подання: 19 квітня 2019 15:07
Дата подання: 22 квітня 2019 17:10
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Місцезнаходження: | 03049, Україна, Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ДП Центр державного земельного кадастру | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
MGGP SPÓŁKA AKCYJNA | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
КТ НВФ "Нові технології" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ДП Кропивницький науково-дослідний та проектний інститут землеустрою | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "ЗЕМЕЛЬНЕ КАДАСТРОВЕ БЮРО" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТАЙГЕР ПРО" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ ІНСТИТУТ НЕЗАЛЕЖНОЇ ЕКСПЕРТНОЇ ОЦІНКИ | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ Подільський Земельний Центр | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ПП "ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ "МЕРКУРІЙ-ІНВЕСТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "ДОБРОБУТ-ЗЕМВПОРЯД" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ТОВ "АРХІЗЕМ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІНККОР" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ДП Українське державне аерогеодезичне підприємство | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНИЙ КОНСОРЦІУМ "СИНЕРГІЯ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "ДОБРОБУТ-ЗЕМВПОРЯД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТАЙГЕР ПРО" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 червня 2019 14:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЗЕМЕЛЬНЕ КАДАСТРОВЕ БЮРО" |
9 840 453,07
UAH з ПДВ
|
4 298 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДОБРОБУТ-ЗЕМВПОРЯД" |
10 082 508,94
UAH з ПДВ
|
4 299 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ "МЕРКУРІЙ-ІНВЕСТ" |
10 879 097,02
UAH з ПДВ
|
5 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІНККОР" |
10 887 747,22
UAH з ПДВ
|
5 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Подільський Земельний Центр |
10 870 526,15
UAH з ПДВ
|
10 870 526,15
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АРХІЗЕМ" |
10 755 104,25
UAH з ПДВ
|
10 755 104,25
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТАЙГЕР ПРО" |
10 327 092,49
UAH з ПДВ
|
4 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЗЕМЕЛЬНЕ КАДАСТРОВЕ БЮРО" #40688846 |
Переможець |
4 298 000,00
UAH з ПДВ
|
11 червня 2019 17:34
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 09 квітня 2020 17:31 |
Коментар щодо відміни: | У зв’язку з неукладенням договору у встановлені законом строки – відмінити процедуру закупівлі архітектурних, інженерних та геодезичних послуг (Послуги землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки) (код ЄЗС 71250000-5) (Оголошення у ЦБД № UA-2019-02-11-002113-a) на підставі абз.3 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» - неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |
09 квітня 2020 17:31
|
Протокол 99_20_2439.pdf |