Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бланки
Очікувана вартість
120 000,00 UAH
UA-2019-02-11-001839-a ● 46cf4d9c9d6a4de096f473a6421f08a5
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2 |
Код ЄДРПОУ: | 25637595 |
Місцезнаходження: | 02094, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Дніпровський район, ВУЛИЦЯ КРАКІВСЬКА, будинок 13 |
Контактна особа: |
Воронін Анатолій Васильович kmkl2@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 лютого 2019 16:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 лютого 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 лютого 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 20 лютого 2019 15:37 |
Початок аукціону: | 20 лютого 2019 15:37 |
Очікувана вартість: | 120 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
В ціну товару включити витрати на транспортування, страхування, сплату мита, податків та інших зборів і обов’язкових платежів. Поставка товару здійснюється транспортом постачальника за адресою замовника протягом 3 робочих днів з дати підписання договору .Оплата здійснюється після надходження товару та за наявності фінансування.
В ціну товару включити витрати на транспортування, страхування, сплату мита, податків та інших зборів і обов’язкових платежів. Поставка товару здійснюється транспортом постачальника за адресою замовника протягом 3 робочих днів з дати підписання договору .Оплата здійснюється після надходження товару та за наявності фінансування.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
235980 штуки
Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02094, Україна, місто Київ, м.Київ, Дніпровський район, ВУЛИЦЯ КРАКІВСЬКА, будинок 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 лютого 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Строки поставки та строки оплати???
Дата подання: 12 лютого 2019 14:46
Дата відповіді: 12 лютого 2019 15:26
Поставка товару здійснюється транспортом постачальника за адресою замовника протягом 1 дня з дня замовлення.Оплата здійснюється після надходження товару та за наявності фінансування.( 1 день - це як???) як Ви собі уявляєте зробити замовлення на протязі одного дня ??? ви зробили тендер під конкретного постачальника, у якого вже є ці бланки ??? зате оплата не в перебігу одного дня, постачальникам тиражі божевільні зробити за день, а Вам платіж на оплату за день відвезти не виходить ???
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В оголошені помилково було зазначено про поставку товару протягом 1 дня з дня замовлення. Замовником виправлено помилку.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 лютого 2019 16:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДВОРАК ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА |
60 783,13
UAH з ПДВ
|
60 783,13
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАНКСЕРВІС-ПЛЮС" |
97 253,00
UAH з ПДВ
|
86 399,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Мале приватне багатопрофільне підприємство "ГОРДОН" |
97 996,50
UAH з ПДВ
|
86 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДВОРАК ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА #2964002149 |
Відхилено |
60 783,13
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2019 12:50
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАНКСЕРВІС-ПЛЮС" #36564540 |
Переможець |
86 399,00
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2019 15:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 травня 2019 16:15
|
Електронний підпис | укладений |
06 березня 2019 10:48
|
Бланки.PDF | укладений |
06 березня 2019 10:47
|