Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт (заміна вікон та міжкімнатних дверей) за адресою: вул. Митрополита А. Шептицького,5, Дніпровського району м. Києва
Очікувана вартість
498 000,00 UAH
UA-2019-02-11-001838-a d22da4f2252d4256b09d37295d88ad09
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Седченко Ірина Володимирівна

380445177018 plankdc@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно - діагностичний центр Дніпровського району м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 26188952
Вебсайт: http://health.kiev.ua
Місцезнаходження: 02002, Україна , Київська обл., Київ, вул. Митрополита А . Шептицького ,5
Контактна особа: Седченко Ірина Володимирівна
380445177018
plankdc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 лютого 2019 16:38
Звернення за роз’ясненнями: до 15 лютого 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 лютого 2019 12:00
Початок аукціону: 25 лютого 2019 11:09
Очікувана вартість: 498 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 980,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Капітальний ремонт (заміна вікон та міжкімнатних дверей) за адресою: вул. Митрополита А. Шептицького,5, Дніпровського району м. Києва
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Капітальний ремонт (заміна вікон та міжкімнатних дверей) за адресою: вул. Митрополита А. Шептицького,5, Дніпровського району м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02002, Україна, місто Київ, Київ, вул.Митрополита Андрея Шептицького 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2019  —  30 квітня 2019
ДК 021:2015: 45421130-4 — Встановлення дверей і вікон

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

1
Дата подання: 12 лютого 2019 11:50
Дата відповіді: 15 лютого 2019 09:50
Добрый день! Подскажите, пожалуйста, возможно ли для изготовления межкомнатных дверей предложить аналог указанных технических характеристик: профиль "Виконда классик" и фуртитуру AXOR K-3?
Відповідь: Доброго дня.
Так. Можливо у випадку, що характеристики та матеріали не гірші ніж ті, що вказані в технічних вимогах.
В технічні вимоги були внесені відповідні зміни.
Питання
Дата подання: 13 лютого 2019 18:59
Дата відповіді: 15 лютого 2019 09:49
Добрий день. 1.Просимо пояснити невідповідність в дефектному акті, площа знімання вікон 135,36, а заповнення 67.69..? 2.У Технічних вимогах до віконних конструкцій Замовник посилається на виробника профілю OpenTeck. Зазначення конкретного виробника порушує принципи визначені Порядком та ЗУ “Про публічні закупівлі”. А саме: принципи недискримінації учасників, добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням (п. 6.2 Порядку та ст.3 Закону). Відповідно до Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 Пункт6.4. Вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників. 3.Пункти 28) та 29) взагалі суперечать Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель. 4.Вимогаємо надати специфікації вікон.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
1. В вікнах що потребують заміни встановлено подвійне скло, тому площі знімання та заповнення не співпадають.
2. Відповідно до статті 2 «Закону про публічні закупівлі» дана закупівля не підпадає під сферу впливу вказаного документу.
Щодо зауваження про посилання на конкретну торгівельну марку, в технічні вимоги були внесені зміни.
3. Згідно пункту 6.3. Наказу ДП «Зовнішторгвидат України» від 13.04.2016 №35 «Під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також ВИМОГИ ДО УЧАСНИКА ТА ІНШУ ІНФОРМАЦІЮ, ЯКА, НА ЙОГО ДУМКУ, Є НЕОБХІДНОЮ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ЗАКУПІВЛІ».
4. З метою уникнення розбіжностей при виготовленні та встановленні конструкцій, Учасник виїжджає на об’єкт для ознайомлення та уточнення розмірів, конфігурації виробів аналогічних, які вже встановлені.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-11-001838-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП ВІКНА-ЦЕНТР, Код ЄДРПОУ:34259773
Дата подання: 12 лютого 2019 14:55
Запитання
Подайте розміри та конфігурацію вікон та дверей
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 лютого 2019 09:55
Доброго дня.
Дивіться, будь ласка, п.29 Кваліфікаційних вимог.
З метою уникнення розбіжностей при виготовленні та встановленні конструкцій, Учасник виїжджає на об’єкт для ознайомлення та уточнення розмірів, конфігурації виробів аналогічним, які вже встановлені.
Номер вимоги: UA-2019-02-11-001838-a.a2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ІНТЕРСТАТУС", Код ЄДРПОУ:41168601
Дата подання: 13 березня 2019 13:56
Вимога про дискваліфікацію по закупівлі UA-2019-02-11-001838-a
Вимога про дискваліфікацію по закупівлі UA-2019-02-11-001838-a

ТОВ «ІНТЕРСТАТУС» не погоджується з рішенням замовника № 261 від 12.03 .2019 р. в закупівлі Ідентифікатор закупівлі UA-2019-02-11-001838-a, від 11.02.2019року, «Капітальний ремонт (заміна вікон та міжкімнатних дверей) за адресою: вул. Митрополита А. Шептицького,5, Дніпровського району м. Києва з наступних підстав: Детально ознайомившись з пропозицією ТОВ « АРКАДА-ПЛАСТ» , виявленні порушення умов закупівлі:
В вимогах до кваліфікації учасників Замовник вимагає:
1. додаток 3 п.22 Сертифікати якості, висновки санітарно-епідеміологічної експертизи та протоколи випробувань. ТОВ « АРКАДА-ПЛАСТ» не надає жодного висновка санітарно-епідеміологічної експертизи.
2. п.29 Учасники торгів до подання пропозиції зобов`язані провести уточнюючі заміри прорізів та погодити з замовником архітектурно-конструктивні рішення віконних блоків, та надати зразок віконного блоку. ТОВ « АРКАДА-ПЛАСТ» надає робочі креслення під № 981 від 06.02.2019 року, тобто на 5 днів раніше чим був оголошено тендер, а ні змова лі це. (Нагадаємо що у грудні 2018р. ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» виконувала роботи КНП «КДЦ Дніпровського р-ну м. Києва.»)
3. Протокол (рішення) засідання Комітету Замовника про Визначення переможця № 261 не відповідає затвердженій формі документів у сфері публічних закупівель відсутні підписи членів комітету, або уповноважені особи (Наказ 22.03.2016 № 490). Як передбачено ч. 4 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (далі — Закон № 922), рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюють протоколом. У рішенні відображають результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписують всі члени комітету, присутні на його засіданні, або всі уповноважені особи.
Вражають дії тендерного комітету які не бачать або не хочуть бачити порушень , складається враження про лобіювання та змову замовника з ТОВ « АРКАДА-ПЛАСТ».

Враховуючи вищевикладене, що свідчить про грубе порушення Замовником основних принципів здійснення закупівель, передбачених: Наказ ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 п 6 6.2. (добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій), вважаємо рішення Замовника таким, що не відповідає умовам проведення закупівлі, та вимагаємо скасувати прийняте рішення про визначення переможця, як таке що не відповідає дійсності, а ТОВ « АРКАДА-ПЛАСТ» дискваліфікувати.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 15 березня 2019 16:03
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 березня 2019 15:58
КНП “КДЦ Дніпровського району м. Києва” розглянуло вимогу ТОВ “ІНТЕРСТАТУС” про дискваліфікацію по закупівлі UA-2019-02-11-001838-а та у відповідь повідомляє таке.
1. Пропозиція ТОВ “АРКАДА-ПЛАСТ” містить сертифікати якості, висновки санітарно-епідеміологічної експертизи та протоколи випробувань, що відповідає п. 22 Кваліфікаційних вимог Замовника.
Зокрема, учасником надано копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 18.05.2016 р. № 05.03.02-04/16859, висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 25.03.2016 р. № 05.03.02-04/9643, висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 24.05.2016 р. № 05.03.02-04/17687, висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 24.05.2016 р. № 05.03.02-04/17686, висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 20.03.2014 р. № 05.03.02-03/19036.
2. ТОВ “АРКАДА-ПЛАСТ” провело уточнюючі заміри прорізів та погодило з Замовником архітектурно-конструктивні рішення віконних блоків 13.02.2019 р., що підтверджується підписом посадової особи Замовника на «Робочих креслення віконних та дверних блоків» ТОВ “АРКАДА-ПЛАСТ”. Зазначення дати “06.02.19 р.” на «Робочих креслення віконних та дверних блоків» пояснюється учасником ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» як технічна друкарська помилка при підготовці документу.
3. Рішення Замовника, оформлене протоколом № 261 від 12.03.2019 р., було підписане уповноваженою особою, однак в систему “Prozorro” помилково було завантажено документ в форматі Word («doc.»).

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 лютого 2019 11:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Промбуд-Пласт 270 331,88
UAH з ПДВ
270 331,88
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ " АРКАДА-ПЛАСТ 440 003,09
UAH з ПДВ
376 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНТЕРСТАТУС" 456 550,48
UAH з ПДВ
377 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА" 444 000,00
UAH з ПДВ
418 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК КБР" 449 065,20
UAH з ПДВ
419 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 лютого 2019 16:52
Довідка МВС 28.11.pdf
21 лютого 2019 16:52
Лист підтвердження.pdf
21 лютого 2019 16:52
Довідка ДФС 10.12.pdf
21 лютого 2019 16:52
Довідка про корупцію.zip
21 лютого 2019 16:51
Сертифікат на виріб (2).pdf
21 лютого 2019 16:51
Сертифікат Аxor (4).pdf
21 лютого 2019 16:51
Висновок СЕС на фарбу.pdf
21 лютого 2019 16:51
Висновок СЕЕ на піну.pdf
21 лютого 2019 16:51
Висновок на суміші.PDF
21 лютого 2019 16:51
Висновок гіпсокартон.pdf
21 лютого 2019 16:51
Статут завірений_2018.pdf
21 лютого 2019 16:51
Проект договору.pdf
21 лютого 2019 16:51
Цінова пропозиція.pdf
21 лютого 2019 16:51
Витяг ПДВ.pdf
21 лютого 2019 16:51
Витяг ЄДР 05.02.2019.pdf
21 лютого 2019 16:51
Виписка СКАН.pdf
21 лютого 2019 16:51
Довідка щодо ліцензії.pdf
21 лютого 2019 16:51
Штатний розпис 2019.pdf
21 лютого 2019 16:51
Відгук.pdf
21 лютого 2019 16:51
Договір Краківська_18.pdf
21 лютого 2019 16:51
Договір Гречка_14.pdf
21 лютого 2019 16:51
Договір Гонгадзе_ 18Б.pdf
21 лютого 2019 16:50
Договір Ефремова_11.pdf
21 лютого 2019 16:50
Довідка про досвід.pdf
21 лютого 2019 16:50
Копії дипломів ІТП.pdf
21 лютого 2019 16:50
Кошторис.docx

Публічні документи

06 березня 2019 15:03
Оновлений КОШТОРИС
06 березня 2019 15:03
Оновлена ПРОПОЗИЦІЯ
18 лютого 2019 17:31
ГЛ захист довкіля875.pdf
18 лютого 2019 17:31
Довідка ДПІ 23 02 19 737.pdf
18 лютого 2019 17:31
Довідка МВС 19.01. 2019 р.pdf
18 лютого 2019 17:31
Сертифікат підвіконня.pdf
18 лютого 2019 17:31
Сертифікат склопакети.pdf
18 лютого 2019 17:31
пожежний сертифікат WDS.pdf
18 лютого 2019 17:31
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
18 лютого 2019 17:31
ГЛ незмінність цін870.pdf
18 лютого 2019 17:31
ГЛ без авансу868.pdf
18 лютого 2019 17:31
Довідка про офшори866.pdf
18 лютого 2019 17:31
квітанція фінзвіт 2018.pdf
18 лютого 2019 17:31
фінансовий звіт 9 міс.pdf
18 лютого 2019 17:31
Лист фінзвіти863.pdf
18 лютого 2019 17:31
Свідоцтво ЄДРПОУ.pdf
18 лютого 2019 17:31
Свідоцтво ПДВ.pdf
18 лютого 2019 17:31
Лист ліцензія862.pdf
18 лютого 2019 17:31
договор офіс оренда.pdf
18 лютого 2019 17:31
договір купівлі база.pdf
18 лютого 2019 17:31
Протоколи з ОП ТБ ПБ.pdf
18 лютого 2019 17:31
Посвідчення з ОП та ТБ.pdf
18 лютого 2019 17:30
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

22 лютого 2019 10:43
Сертіфікати та СГВ.rar
22 лютого 2019 10:30
Накази працывники.pdf
22 лютого 2019 10:30
Брильов Наказ №1 .pdf
22 лютого 2019 10:30
Брильов Трудова .pdf
22 лютого 2019 10:30
Брильов Диплом .pdf
22 лютого 2019 08:20
ДОГОВІР ПІДРЯДУ.pdf
22 лютого 2019 08:05
Ох. Праці.rar
22 лютого 2019 08:05
Листи-відгуки.rar
22 лютого 2019 08:05
ДОВІДКИ з БАНКУ.rar
22 лютого 2019 08:05
Довідка про Ліцензію.pdf
22 лютого 2019 08:05
Гарантія БЕЗ АВАНСУ.pdf

Публічні документи

21 лютого 2019 16:14
налоговая.jpeg
21 лютого 2019 12:53
Довідка 23.zip
20 лютого 2019 16:40
СЕРТИФІКАТИ2.rar
20 лютого 2019 14:29
Дипломи.rar
20 лютого 2019 14:29
Виписка з ЄДР.pdf
20 лютого 2019 14:29
Довідка про досвід.pdf
20 лютого 2019 14:29
кошторис.pdf
20 лютого 2019 14:29
МТБ.rar
20 лютого 2019 14:29
Банкрутство 18.02.2019.pdf
20 лютого 2019 14:29
Корупція 21 01 2019 _3_.jpg
20 лютого 2019 14:29
Статистика.pdf
20 лютого 2019 14:29
СЕРТИФІКАТИ2.rar
20 лютого 2019 14:29
накази на малярів.pdf
20 лютого 2019 14:29
штатний розпис на 01.01.19.pdf
20 лютого 2019 14:29
Школа _ 294.rar
20 лютого 2019 14:29
проект договору.pdf
20 лютого 2019 14:29
пропозиція.pdf
20 лютого 2019 14:29
Екоспецтранс договір.rar
20 лютого 2019 14:29
Довідка про МТБ.pdf
20 лютого 2019 14:29
СЕРТИФІКАТИ1.rar

Публічні документи

20 лютого 2019 22:21
Фін.звітність.pdf
20 лютого 2019 22:21
Ліцензія.pdf
20 лютого 2019 22:21
призначення керівника.pdf
20 лютого 2019 22:21
Витяг про банкрутство.pdf
20 лютого 2019 22:21
статут.pdf
20 лютого 2019 22:21
відгук 1091-b.pdf
20 лютого 2019 22:21
відгук 1043-а.pdf
20 лютого 2019 22:21
Витяг ПДВ.pdf
20 лютого 2019 22:21
Виписка ЄДР.pdf
20 лютого 2019 22:21
Тендерна пропозиція.pdf
20 лютого 2019 22:21
гарантійний лист.pdf
20 лютого 2019 22:21
проет договру.pdf
20 лютого 2019 22:21
Договір вивіз сміття.pdf
20 лютого 2019 22:21
Сертифікати.pdf
20 лютого 2019 22:21
М В Д.pdf
20 лютого 2019 22:21
ДПІ.pdf
20 лютого 2019 22:21
Кошторис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Промбуд-Пласт

ТОВ " АРКАДА-ПЛАСТ

ТОВ "ІНТЕРСТАТУС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА"

ТОВ "БК КБР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Промбуд-Пласт
#33779934
Відхилено 270 331,88
UAH з ПДВ
06 березня 2019 14:35
ТОВ " АРКАДА-ПЛАСТ
#21662878
Рішення скасоване 376 999,00
UAH з ПДВ
15 березня 2019 16:03
ТОВ " АРКАДА-ПЛАСТ
#21662878
Переможець 376 999,00
UAH з ПДВ
18 березня 2019 15:13

Документи

12 березня 2019 12:07
Протокол 261.docx

Документи

18 березня 2019 15:12
протокол №262.jpeg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 березня 2019 15:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ " АРКАДА-ПЛАСТ
#21662878
376 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 березня 2019 15:12
протокол №262.jpeg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Дог.№54 стр.4.jpeg укладений
22 березня 2019 16:40
Дог.№54 стр.2.jpeg укладений
22 березня 2019 16:40
Дог.№54 стр.3.jpeg укладений
22 березня 2019 16:40
Дог.№54 стр.1.jpeg укладений
22 березня 2019 16:40
Дог.№54 стр.5.jpeg укладений
22 березня 2019 16:40
Дог.№54 стр.6.jpeg укладений
22 березня 2019 16:40
Дог.№54 стр.7.jpeg укладений
22 березня 2019 16:40