Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ЄЗС ДК 021:2015 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації шкільного харчування) (2 лоти)
Очікувана вартість
472 100,00 UAH
UA-2019-02-11-001804-b 6a3d056de90042eba36d7606c2306ce3
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Григорів Роман

+380671430053 gmr.if.ua@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОРОДЕНКІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04054292
Вебсайт: http://www.gmr.if.ua/
Місцезнаходження: 78100, Україна , Івано-Франківська обл., Городенка, Івано-Франківська обл., місто Городенка, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 77., 78100
Контактна особа: Григорів Роман
+380671430053
gmr.if.ua@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 лютого 2019 14:55
Звернення за роз’ясненнями: до 16 лютого 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 лютого 2019 15:00
Очікувана вартість: 472 100,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Тендерна документація

11 лютого 2019 15:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2019 14:52
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ХАРЧУВАННЯ 2019 3.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-12-000024 ● 0048abaeb44b4cc893982e30a82f84a9
  • Статус: вирішено ● Дата: 15 квітня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 лютого 2019 16:21
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

12.02.2019 №10

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника начальника управління-начальника відділу Б.Грицака.


Начальник Г.БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 12.02.2019 №10
Витяг з переліку
процедур закупівель для моніторингу


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-02-11-001804-b
11.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області О.ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

УПРАВЛІННЯМ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ за результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані (додатках) встановлено порушення вимоги частини першої статті 4 Закону, а саме порушено порядок висвітлення річного плану закупівель. Замовник повідомляє, що річний план закупівлі було опубліковано за адресою https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2019-01-16-004691-b проте в рядку № 8. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі було допущено описку яка в даний момент виправлена. Замовником враховано Зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель та виправлено існуюче порушення.

2019-02-14 14:42:53


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 28 лютого 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

торги відмінено через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.

2019-04-15 16:14:59

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Послуги з організації шкільного харчування в Городенківській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №1
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 289 440,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 447,20 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 27 лютого 2019 12:24
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Послуги з організації шкільного харчування в Городенківській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №1
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78100, Україна, Івано-Франківська обл., Городенка, вул. Шевченка, 55
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 19 лютого 2019 15:08
Коментар щодо відміни: закупівля скасована через порушення порядку публікації
Документи:
19 лютого 2019 15:08
протокол відміни.pdf