Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ГОРОДЕНКІВСЬКА МІСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04054292 |
Вебсайт: | http://www.gmr.if.ua/ |
Місцезнаходження: | 78100, Україна , Івано-Франківська обл., Городенка, Івано-Франківська обл., місто Городенка, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 77., 78100 |
Контактна особа: |
Григорів Роман +380671430053 gmr.if.ua@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 лютого 2019 14:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 лютого 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 лютого 2019 15:00 |
Очікувана вартість: | 472 100,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Тендерна документація
11 лютого 2019 15:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 лютого 2019 14:52 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ХАРЧУВАННЯ 2019 3.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-02-12-000024 ● 0048abaeb44b4cc893982e30a82f84a9
- Статус: вирішено ● Дата: 15 квітня 2019
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 лютого 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 лютого 2019 16:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.02.2019 №10
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника начальника управління-начальника відділу Б.Грицака.
Начальник Г.БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 12.02.2019 №10
Витяг з переліку
процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-02-11-001804-b
11.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області О.ПЕТРИНА
Надання інформації про усунення порушення замовником
УПРАВЛІННЯМ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ за результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані (додатках) встановлено порушення вимоги частини першої статті 4 Закону, а саме порушено порядок висвітлення річного плану закупівель. Замовник повідомляє, що річний план закупівлі було опубліковано за адресою https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2019-01-16-004691-b проте в рядку № 8. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі було допущено описку яка в даний момент виправлена. Замовником враховано Зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель та виправлено існуюче порушення.
2019-02-14 14:42:53
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 лютого 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 лютого 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
торги відмінено через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
2019-04-15 16:14:59
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Послуги з організації шкільного харчування в Городенківській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №1 |
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 289 440,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 447,20 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Інформація про відміну
Дата відміни: | 19 лютого 2019 15:08 |
Коментар щодо відміни: | закупівля скасована через порушення порядку публікації |
19 лютого 2019 15:08
|
протокол відміни.pdf |