Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу в приміщеннях будівлі КНП «КДЦ» Оболонського району м. Києва за адресою: м. Київ, вул. Маршала Тимошенка, 4-Б»
Очікувана вартість
20 000,00 UAH
UA-2019-02-11-001803-a ● ca44290d2972467c97ea798ebd85b422
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр" Оболонського району м.Києва |
Код ЄДРПОУ: | 05494828 |
Вебсайт: | http://e-tender.biz |
Місцезнаходження: | 04205, Україна , Київ обл., Київ, Маршала Тимошенка, 14 |
Контактна особа: |
Яремчук Микола Андрійович 380444678902 oblcrp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 лютого 2019 16:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 лютого 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 лютого 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 18 лютого 2019 11:58 |
Очікувана вартість: | 20 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу в приміщеннях будівлі КНП «КДЦ» Оболонського району м. Києва за адресою: м. Київ, вул. Маршала Тимошенка, 4-Б» (ДК 021:2015 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу в приміщеннях будівлі КНП «КДЦ» Оболонського району м. Києва за адресою: м. Київ, вул. Маршала Тимошенка, 4-Б» (ДК 021:2015 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04205, Україна, місто Київ, Київ, Маршала Тимошенка, 4-б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 лютого 2019
—
31 березня 2019
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 лютого 2019 10:48 |
ОГОЛОШЕННЯ про розробку кошторисної док Тим, 4-б 2019.doc |
13 лютого 2019 10:48 |
ОГОЛОШЕННЯ про розробку кошторисної док Тим, 4-б 2019.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запитання
Дата подання: 12 лютого 2019 11:59
Дата відповіді: 13 лютого 2019 10:48
1) Згідно п.9 Додатку 2 Замовник вимагає: «Копія ліцензії видана ДСНС України на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.» Дана ліцензія не передбачена для проектування. Вона необхідна майбутній монтажній організації, яка буде здійснювати монтаж. Для розробки проектно-кошторисної документації, по даній закупівлі Учасник повинен мати сертифікованих виконавців зокрема сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації та сертифікованого інженера-проектувальника в частині пожежної безпеки. Просимо виключити дану вимогу.
2) Згідно п. 20 Додатку 2 Замовник вимагає: «Копія сертифікату міжнародного стандарту ISO 9001 у сфері діяльності: виготовлення, проектування, монтаж, технічне обслуговування засобів і систем протипожежного захисту та системи управління якістю на відповідність ДСТУ ISO 9001:2015.» Дана сертифікація є добровільною. Наявність даного сертифікату не дає право на проектування!!! Для розробки проектно-кошторисної документації, по даній закупівлі Учасник повинен мати сертифікованих виконавців зокрема сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації та сертифікованого інженера-проектувальника в частині пожежної безпеки. Встановлюючи дану вимогу Замовник обмежує коло потенційних учасників, що призведе до максимізації ціни договору та неправомірно витрачання державних коштів. Просимо виключити дану вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Внесені зміни в тендерну документацію - ліцензію ДСНС видаленно.
2. У відповідь на Вашу вимогу щодо виключення з переліку кваліфікаційних вимог до Учасників закупівлі вимогу щодо надання: Сертифікату на систему управління якістю ISO 9001: 2015. Відповідно ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Сертифікат відповідності систем менеджменту Учасника вимогам стандарту ISO 9001: 2015 необхідний для надання послуг, у зв’язку з тим що застосування підходів ISO 9001:2015 у системі управління підприємством надає Замовнику гарантію в тому що організація-учасник торгів запроваджує механізм постійного покращення системи управління та підвищення ефективності роботи співробітників на всіх рівнях та реалізовує послуги за світовими цінами, забезпечує прозорість управління діяльністю організації, що є важливим фактором.
Вимоги стандарту ISO 9001 носять загальний характер і не передбачають забезпечення однаковості структури систем управління якістю.
Текст ISO 9001 не містить вимог до інших систем менеджменту, але дозволяє організації інтегрувати свою систему менеджменту якості з відповідними вимогами загальної системи менеджменту.
Слід зазначити, що Замовник зацікавлений в отриманні за результатами процедури закупівлі найкращого виконавця для зазначених робіт.
Доводимо до Вашого відома, що у інформативному листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 11.01.2014 р. зазначено, що: «замовники самостійно визначають з дотриманням вимог чинного законодавства перелік документів, які вони вважатимуть підтвердженням відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, та вимоги до оформлення таких документів, як за формою, так і за змістом.»
Тому вищевказана вимога не може вважатися дискримінаційною та спрямована на досягнення ефективного використання бюджетних коштів шляхом обрання кращої серед запропонованих конкурентами пропозиції, яка поєднує необхідне співвідношення ціни, та головне, – якості.
2. У відповідь на Вашу вимогу щодо виключення з переліку кваліфікаційних вимог до Учасників закупівлі вимогу щодо надання: Сертифікату на систему управління якістю ISO 9001: 2015. Відповідно ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Сертифікат відповідності систем менеджменту Учасника вимогам стандарту ISO 9001: 2015 необхідний для надання послуг, у зв’язку з тим що застосування підходів ISO 9001:2015 у системі управління підприємством надає Замовнику гарантію в тому що організація-учасник торгів запроваджує механізм постійного покращення системи управління та підвищення ефективності роботи співробітників на всіх рівнях та реалізовує послуги за світовими цінами, забезпечує прозорість управління діяльністю організації, що є важливим фактором.
Вимоги стандарту ISO 9001 носять загальний характер і не передбачають забезпечення однаковості структури систем управління якістю.
Текст ISO 9001 не містить вимог до інших систем менеджменту, але дозволяє організації інтегрувати свою систему менеджменту якості з відповідними вимогами загальної системи менеджменту.
Слід зазначити, що Замовник зацікавлений в отриманні за результатами процедури закупівлі найкращого виконавця для зазначених робіт.
Доводимо до Вашого відома, що у інформативному листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 11.01.2014 р. зазначено, що: «замовники самостійно визначають з дотриманням вимог чинного законодавства перелік документів, які вони вважатимуть підтвердженням відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, та вимоги до оформлення таких документів, як за формою, так і за змістом.»
Тому вищевказана вимога не може вважатися дискримінаційною та спрямована на досягнення ефективного використання бюджетних коштів шляхом обрання кращої серед запропонованих конкурентами пропозиції, яка поєднує необхідне співвідношення ціни, та головне, – якості.
Експертиза
Дата подання: 13 лютого 2019 16:39
Хто є замовником експертизи і хто її оплачує?
Відповідь відсутня
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-11-001803-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "НВП "МЕПАЛ-ПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:40351700
Дата подання: 13 лютого 2019 13:18
Дискримінація потенційних Учасників з метою максимізації ціни договору
Детально в прикріпленому файлі
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 лютого 2019 15:23
Доброго дня! У відповідь на Ваше звернення повідомляємо: Відповідно до Закону України про публічні закупівлі та діючого законодавства Замовник визначає кваліфікаційні критерії та вимоги до потенційних учасників закупівлі. Вимогу щодо здійснення виїзду учасника на об'єкт було включено для того, щоб Учасник детально ознайомився з плануваннями на об'єкті, отримав для себе вичерпну інформацію щодо об’єкту, особливостей приміщень, їх стан та інше. Сертифікат відповідності систем менеджменту Учасника вимогам стандарту ISO 9001: 2015 необхідний для надання послуг, у зв’язку з тим що застосування підходів ISO 9001:2015 у системі управління підприємством надає Замовнику гарантію в тому що організація-учасник торгів запроваджує механізм постійного покращення системи управління та підвищення ефективності роботи співробітників на всіх рівнях та реалізовує послуги за світовими цінами, забезпечує прозорість управління діяльністю організації, що є важливим фактором. Таким чином оголошення Замовника та вся інша документація за закупівлею складена з повним дотриманням положень та принципів у відповідності до Закону України про публічні закупівлі та діючого законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відмовлено скаржнику у вимозі
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-02-11-001803-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "НВП "МЕПАЛ-ПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:40351700
Дата подання: 13 лютого 2019 15:29
Де відповідь щодо обов’язкового ознайомлення
Щодо обов’язкового ознайомлення
Дана вимога є дискримінаційною та неправомірною. Відвідання об’єкту це право Учасника, а не обов’язок! Створюються штучні перешкоди для взяття участі в даній закупівлі учасниками, які свою господарську діяльність здійснюють в інших містах. Наприклад, Чому проектна організація з Одеси чи Львова повинна приїздити до Замовника в Київ до моменту визнання їх переможцями і оглядати об’єкт, якщо їм все зрозуміло?. Якщо щось незрозуміло, то проектанти мають право задати запитання в системі, а Замовник зобов’язаний на нього відповісти. Не займайтеся порушеннями принципів державних закупівель. Після аукціону буде відразу зрозуміло для кого і для чого це все робилося…. Замовник націлений на економію бюджетних коштів чи на щось інше?!
Ще раз наголошуємо, що допорогові закупівлі були запровадженні з метою отримання максимальної економії та гнучкості процедури закупівлі для забезпечення потреби в товарах, послугах і роботах. Крім того, допорогові закупівлі покликані мінімізувати вимоги до учасників закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Дана вимога є дискримінаційною та неправомірною. Відвідання об’єкту це право Учасника, а не обов’язок! Створюються штучні перешкоди для взяття участі в даній закупівлі учасниками, які свою господарську діяльність здійснюють в інших містах. Наприклад, Чому проектна організація з Одеси чи Львова повинна приїздити до Замовника в Київ до моменту визнання їх переможцями і оглядати об’єкт, якщо їм все зрозуміло?. Якщо щось незрозуміло, то проектанти мають право задати запитання в системі, а Замовник зобов’язаний на нього відповісти. Не займайтеся порушеннями принципів державних закупівель. Після аукціону буде відразу зрозуміло для кого і для чого це все робилося…. Замовник націлений на економію бюджетних коштів чи на щось інше?!
Ще раз наголошуємо, що допорогові закупівлі були запровадженні з метою отримання максимальної економії та гнучкості процедури закупівлі для забезпечення потреби в товарах, послугах і роботах. Крім того, допорогові закупівлі покликані мінімізувати вимоги до учасників закупівлі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 лютого 2019 16:34
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо: Відповідно до Закону України про публічні закупівлі та діючого законодавства Замовник визначає кваліфікаційні критерії та вимоги до потенційних учасників закупівлі. Вимогу щодо здійснення виїзду учасника на об'єкт було включено для того, щоб Учасник детально ознайомився з плануваннями на об'єкті, отримав для себе вичерпну інформацію щодо об’єкту, особливостей приміщень, їх стан та інше.
Розгорнути
Згорнути
Відмовлено скаржнику у вимозі
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 лютого 2019 12:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАЗИЛЬЧУК ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ |
14 900,00
UAH з ПДВ
|
14 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ПЄРУН |
20 000,00
UAH з ПДВ
|
19 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ЕЛЕКТРО ПЛЮС! |
19 995,00
UAH з ПДВ
|
19 995,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАЗИЛЬЧУК ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ #3160814252 |
Відхилено |
14 900,00
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2019 16:44
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ ПЄРУН #32706074 |
Переможець |
19 800,00
UAH з ПДВ
|
25 лютого 2019 14:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
№49 від 28.02.2019р..pdf | укладений |
28 лютого 2019 16:03
|