Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні послуги
Очікувана вартість
1 079 735,76 UAH
UA-2019-02-11-001735-a 8dc6904aa1b141fdbc6ecc07f32fa391
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковальова Олександра Олександрівна

380567453408 urist@dnpocz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дніпропетровський обласний центр зайнятості
Код ЄДРПОУ: 03490909
Вебсайт: http://www.dcz.gov.ua/dnp
Місцезнаходження: 49006, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, Савченка, 12
Контактна особа: Ковальова Олександра Олександрівна
380567453408
urist@dnpocz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 лютого 2019 16:18
Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2019 00:00
Очікувана вартість: 1 079 735,76 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Тендерна документація

19 лютого 2019 09:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2019 09:16
Тендерна документація зі змінами 2.pdf
19 лютого 2019 09:10
Зміни 2 до ТД.doc
15 лютого 2019 14:28
Тендерна документація зі змінами 1.pdf
15 лютого 2019 14:04
Зміни до ТД.doc
11 лютого 2019 16:18
Тендерна документація охорона.doc
11 лютого 2019 16:18
ТД титул.pdf
19 лютого 2019 09:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2019 09:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2019 14:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2019 15:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2019 15:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2019 16:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2019 09:16
Тендерна документація зі змінами 2.pdf
19 лютого 2019 09:10
Зміни 2 до ТД.doc
15 лютого 2019 14:28
Тендерна документація зі змінами 1.pdf
15 лютого 2019 14:04
Зміни до ТД.doc
11 лютого 2019 16:18
Тендерна документація охорона.doc
11 лютого 2019 16:18
ТД титул.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

наявність обладнання та матеріально-технічної бази
Дата подання: 15 лютого 2019 15:21
Дата відповіді: 19 лютого 2019 08:57
В п.3 Додатку 1 до тендерної документації зазначено,що необхідно надати документи, що підтверджують законність використання транспортних засобів. Які документи маються на увазі?
Відповідь: «Документальне підтвердження наявності транспорту реагування, зареєстрованого, як спеціальний (спеціалізований), який відповідає вимогам п.5 ст. 6 Закону України «Про охоронну діяльність», шляхом надання копії технічного паспорту (оформленого відповідно п. 9.1. до наказу МВС №379 від 11.08.2010 р.). У разі якщо транспорт реагування не належить учаснику на праві власності - надати документ, який підтверджує законність використання транспорту реагування учасником, а саме: копію договору оренди (у разі оренди)».
Аналогічні
Дата подання: 16 лютого 2019 13:49
Дата відповіді: 19 лютого 2019 08:59
Ст. 16 ЗУ "Про пулбічні закупівлі" чітко визначає про наявність аналогічного договору, тобто одного. Тому Ваша вимога про 5 договорів та ще й з відгуками, датованими після виходу оголошення є неправомірними! І з приводу цього є купа рішень АМКУ! Тому вимагаємо виключити дану вимогу!
Відповідь: «Розглянувши вашу вимогу, тендернім комітетом Дніпропетровського обласного центру зайнятості прийнято рішення внести зміни до Тендерної документації «Охоронні послуги» код ДК 021:2015 – 79710000-4, а саме: п. 2 Додатку 1 до Тендерної документації буде викладений в наступній редакції «Довідка у довільній формі, яка підтверджує наявність у учасника досвіду виконання аналогічного договору відповідно до вимог цієї тендерної документації, в якій міститься інформація щодо замовника та його контактні телефони, ПІБ, посада контактної особи відповідного замовника, юридична адреса замовника.
На підтвердження інформації, викладеної у довідці, Учасник надає у складі своєї пропозиції скановані копії вказаних у довідці договорів та документи, що підтверджують їх виконання (акти виконаних робіт).
Аналогічним договором вважається договір про надання послуг, що є предметом закупівлі.
Не менше одного оригіналу листа-відгуку оформленого на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) Замовника, якому учасник надавав охоронні послуги. Такий відгук повинен містити інформацію про сумлінне виконання учасником своїх зобов’язань з надання охоронних послуг протягом строку дії відповідного договору».

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Централізована охорона майна на об'єкті з реагуванням наряду охорони
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 5 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 25,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 27 лютого 2019 13:20
Закінчення: 27 лютого 2019 13:41
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Централізована охорона майна на об'єкті Васильківської районної філії Дніпропетровського обласного центру зайнятості з реагуванням наряду охорони
ДК 021:2015: 79711000-1 — Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52600, Україна, Дніпропетровська область, смт Васильківка, вул. Партизанська, буд 150
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 лютого 2019 13:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ОРЛАН-800" 5 000,00
UAH з ПДВ
5 000,00
UAH з ПДВ
Документи
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ 5 000,00
UAH з ПДВ
4 975,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 лютого 2019 10:57
Електронний підпис
28 лютого 2019 10:52
Електронний підпис
28 лютого 2019 10:49
Електронний підпис
22 лютого 2019 11:54
11-інше.pdf
22 лютого 2019 11:54
10-персональні дані.pdf
22 лютого 2019 11:54
8-копія ліцензіїї.pdf
22 лютого 2019 11:54
7-наказ директор.pdf
22 лютого 2019 11:54
5-ст.17.pdf
22 лютого 2019 11:54
2-працівники.pdf

Публічні документи

26 лютого 2019 16:06
Електронний підпис
26 лютого 2019 16:05
лист згода.pdf
26 лютого 2019 16:05
Копія договор МСД_1.PDF
26 лютого 2019 16:05
гарантійний лист.pdf
26 лютого 2019 16:05
відгук про роботу УПО.pdf
26 лютого 2019 16:05
акти виконаних робіт.pdf
26 лютого 2019 16:05
Положення про УПО.pdf
26 лютого 2019 16:05
Наказ про призначення.pdf
26 лютого 2019 16:05
Ліцензія.pdf
26 лютого 2019 16:05
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
26 лютого 2019 16:05
Витяг з Держреєстру.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОРЛАН-800"

УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
#40109168
Переможець 4 975,00
UAH з ПДВ
06 березня 2019 16:30

Документи

06 березня 2019 16:29
Електронний підпис
06 березня 2019 16:28
Протокол 13 19.pdf
06 березня 2019 16:28
Протокол 13 19.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 березня 2019 16:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
#40109168
4 975,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 березня 2019 16:29
Електронний підпис
06 березня 2019 16:28
Протокол 13 19.pdf
06 березня 2019 16:28
Протокол 13 19.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
09 січня 2020 23:52
756 ДУ.pdf зміни до договору
09 січня 2020 23:51
Електронний підпис зміни до договору
13 листопада 2019 10:26
756.pdf зміни до договору
13 листопада 2019 10:25
Електронний підпис зміни до договору
30 липня 2019 17:27
ДУ №1 756.pdf зміни до договору
30 липня 2019 17:26
Електронний підпис укладений
28 березня 2019 17:33
756_Васильківська РФ.pdf укладений
28 березня 2019 17:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Замовника.
Номер договору про закупівлю: 756/14-2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів Виконавця
Номер договору про закупівлю: 756/14-2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись положеннями частини 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII та пункту 9.1 Договору про надання послуг з охорони об’єктів та особистої охорони від 26.03.2019р. №756/14-2019 (далі Договір), Сторони домовились продовжити строк дії Договору та виконання зобов’язань щодо охорони приміщення та майна по 26 лютого 2020 року – строк, достатній для проведення процедури закупівлі вказаного предмету закупівлі на початку 2020 року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у п. 2.1. Договору, відповідно до затверджених у встановленому порядку на цю мету видатків. Збільшити суму договору на 900 грн.
Номер договору про закупівлю: 756/14-2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML