Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Охоронні послуги
Очікувана вартість
1 079 735,76 UAH
UA-2019-02-11-001735-a ● 8dc6904aa1b141fdbc6ecc07f32fa391
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Дніпропетровський обласний центр зайнятості |
Код ЄДРПОУ: | 03490909 |
Вебсайт: | http://www.dcz.gov.ua/dnp |
Місцезнаходження: | 49006, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, Савченка, 12 |
Контактна особа: |
Ковальова Олександра Олександрівна 380567453408 urist@dnpocz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 лютого 2019 16:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 лютого 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 лютого 2019 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 079 735,76 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Тендерна документація
19 лютого 2019 09:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 лютого 2019 09:16 |
Тендерна документація зі змінами 2.pdf | |
19 лютого 2019 09:10 |
Зміни 2 до ТД.doc | |
15 лютого 2019 14:28 |
Тендерна документація зі змінами 1.pdf | |
15 лютого 2019 14:04 |
Зміни до ТД.doc | |
11 лютого 2019 16:18 |
Тендерна документація охорона.doc | |
11 лютого 2019 16:18 |
ТД титул.pdf |
19 лютого 2019 09:18 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||
19 лютого 2019 09:16 |
Тендерна документація зі змінами 2.pdf
|
|||||||||||||||
19 лютого 2019 09:10 |
Зміни 2 до ТД.doc
|
|||||||||||||||
15 лютого 2019 14:28 |
Тендерна документація зі змінами 1.pdf
|
|||||||||||||||
15 лютого 2019 14:04 |
Зміни до ТД.doc
|
|||||||||||||||
11 лютого 2019 16:18 |
Тендерна документація охорона.doc
|
|||||||||||||||
11 лютого 2019 16:18 |
ТД титул.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
наявність обладнання та матеріально-технічної бази
Дата подання: 15 лютого 2019 15:21
Дата відповіді: 19 лютого 2019 08:57
В п.3 Додатку 1 до тендерної документації зазначено,що необхідно надати документи, що підтверджують законність використання транспортних засобів. Які документи маються на увазі?
Відповідь: «Документальне підтвердження наявності транспорту реагування, зареєстрованого, як спеціальний (спеціалізований), який відповідає вимогам п.5 ст. 6 Закону України «Про охоронну діяльність», шляхом надання копії технічного паспорту (оформленого відповідно п. 9.1. до наказу МВС №379 від 11.08.2010 р.). У разі якщо транспорт реагування не належить учаснику на праві власності - надати документ, який підтверджує законність використання транспорту реагування учасником, а саме: копію договору оренди (у разі оренди)».
Аналогічні
Дата подання: 16 лютого 2019 13:49
Дата відповіді: 19 лютого 2019 08:59
Ст. 16 ЗУ "Про пулбічні закупівлі" чітко визначає про наявність аналогічного договору, тобто одного. Тому Ваша вимога про 5 договорів та ще й з відгуками, датованими після виходу оголошення є неправомірними! І з приводу цього є купа рішень АМКУ! Тому вимагаємо виключити дану вимогу!
Відповідь: «Розглянувши вашу вимогу, тендернім комітетом Дніпропетровського обласного центру зайнятості прийнято рішення внести зміни до Тендерної документації «Охоронні послуги» код ДК 021:2015 – 79710000-4, а саме: п. 2 Додатку 1 до Тендерної документації буде викладений в наступній редакції «Довідка у довільній формі, яка підтверджує наявність у учасника досвіду виконання аналогічного договору відповідно до вимог цієї тендерної документації, в якій міститься інформація щодо замовника та його контактні телефони, ПІБ, посада контактної особи відповідного замовника, юридична адреса замовника.
На підтвердження інформації, викладеної у довідці, Учасник надає у складі своєї пропозиції скановані копії вказаних у довідці договорів та документи, що підтверджують їх виконання (акти виконаних робіт).
Аналогічним договором вважається договір про надання послуг, що є предметом закупівлі.
Не менше одного оригіналу листа-відгуку оформленого на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) Замовника, якому учасник надавав охоронні послуги. Такий відгук повинен містити інформацію про сумлінне виконання учасником своїх зобов’язань з надання охоронних послуг протягом строку дії відповідного договору».
На підтвердження інформації, викладеної у довідці, Учасник надає у складі своєї пропозиції скановані копії вказаних у довідці договорів та документи, що підтверджують їх виконання (акти виконаних робіт).
Аналогічним договором вважається договір про надання послуг, що є предметом закупівлі.
Не менше одного оригіналу листа-відгуку оформленого на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) Замовника, якому учасник надавав охоронні послуги. Такий відгук повинен містити інформацію про сумлінне виконання учасником своїх зобов’язань з надання охоронних послуг протягом строку дії відповідного договору».
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Послуги з охорони об'єктів та особистої охорони |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 995 280,76 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 4 977,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
1 посл
Послуга з охорони об'єкту та особистої охорони будівлі Дніпропетровського обласного центру зайнятості
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул.Ю.Савченко, б. 12
Дата доставки:
31 грудня 2019
1 посл
Послуга з охорони об'єкту та особистої охорони будівлі Жовтоводської міської філії Дніпропетровського обласного центру зайнятості
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52204, Україна, Дніпропетровська область, Жовті Води, 8-го марта, буд.29
Дата доставки:
31 грудня 2019
1 посл
Послуга з охорони об'єкту та особистої охорони будівлі П'ятихатської районної філії Дніпропетровського обласного центру зайнятості
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52100, Україна, Дніпропетровська область, П'ятихатки, Молодіжна, буд.1
Дата доставки:
31 грудня 2019
1 посл
Послуга з охорони об'єкту та особистої охорони будівлі Синельниківської міськрайонної філії Дніпропетровського обласного центру зайнятості
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52500, Україна, Дніпропетровська область, Синельникове, вул.Центральна, буд. 76
Дата доставки:
31 грудня 2019
1 посл
Послуга з охорони об'єкту та особистої охорони будівлі Солонянської районної філії Дніпропетровського обласного центру зайнятості
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52400, Україна, Дніпропетровська область, смт. Солоне, вул. Гагарина, буд. 15
Дата доставки:
31 грудня 2019
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
уточнення
Дата подання: 12 лютого 2019 14:36
Дата відповіді: 14 лютого 2019 15:10
Доброго дня!
Уточніть, будь ласка, копія документу, що підтверджує сплату єдиного податку за який період потрібна?
Відповідь: Шановний учасник! Для підтвердження сплати єдиного податку необхідно надати копії документів, а саме: платіжні доручення про сплату єдиного податку за звітний 2018 рік
Обсяг надання послуг
Дата подання: 15 лютого 2019 10:14
Дата відповіді: 15 лютого 2019 13:48
Просимо уточнити інформацію щодо кількості годин охорони по кожному об'єкту Лота № 1. (Зазначено тільки за адресою: м. Дніпро, вул. Ю.Савченко, 12 - цілодобово.)
Відповідь: Шановний учасник! Обсяг надання послуг по 1 Лоту: 1 пост -цілодобово; 2-5 пост - робочі дні (з 17:00 до 08:00), передвихідні (з 16:45 до 08:00), передсвяткові дні (з 16:45 до 08:00), вихідні, святкові – з 08:00 до 08:00.
кваліфікаційні критерії
Дата подання: 15 лютого 2019 16:23
Дата відповіді: 19 лютого 2019 08:57
в п.9 додатку 1 до тендерної документації (стор.14) зазначено, що необхідно надати копії сертифікатів якості та висновки санітарно-епідеміологічної експертизи на засоби, які будуть використовуватися учасником. Яким чином це стосується фізичної охорони об'єктів і які конкретно сертифікати та висновки необхідно надати.
Відповідь: «Шановний учасник! Пункт 9 помилково було вказано в Додатку 1 до Тендерної документації «Охоронні послуги» код ДК 021:2015 – 79710000-4. Будуть внесені зміни до тендерної документації».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 лютого 2019 12:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ОРЛАН-800" |
949 000,00
UAH з ПДВ
|
807 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП КІРАСА |
862 698,00
UAH з ПДВ
|
807 134,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ЗАХИСТ |
995 250,00
UAH з ПДВ
|
995 250,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП ЗАХИСТ ЕЛІТ |
995 280,76
UAH з ПДВ
|
995 280,76
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП КІРАСА #33264976 |
Переможець |
807 134,40
UAH з ПДВ
|
06 березня 2019 16:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 січня 2020 15:26
|
ДУ№ 3.pdf | зміни до договору |
31 січня 2020 15:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 січня 2020 22:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 січня 2020 22:01
|
КИРАСА ДУ 2.pdf | зміни до договору |
09 січня 2020 21:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 липня 2019 10:41
|
ДУ №1 КИРАСА.pdf | зміни до договору |
25 липня 2019 10:39
|
Електронний підпис | укладений |
18 березня 2019 18:11
|
Електронний підпис | укладений |
18 березня 2019 18:06
|
Електронний підпис | укладений |
18 березня 2019 17:55
|
Договір фізична охорона Кираса.pdf | укладений |
18 березня 2019 17:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 25 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів Замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 18/03-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 09 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись положеннями частини 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII та пункту 9.1 Договору про надання послуг з охорони об’єктів та особистої охорони від 18.03.2019р. №18/03-19 (далі Договір), Сторони домовились продовжити строк дії Договору та виконання зобов’язань щодо охорони приміщення та майна по 26 лютого 2020 року – строк, достатній для проведення процедури закупівлі вказаного предмету закупівлі на початку 2020 року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у п. 2.3. Договору, відповідно до затверджених у встановленому порядку на цю мету видатків. Збільшити суму договору на 159 429,60 грн (Сто шістдесят одна тисяча чотириста двадцять шість гривень 00 коп.) |
Номер договору про закупівлю: | 18/03-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів Замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 18/03-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |