Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні послуги
Очікувана вартість
1 079 735,76 UAH
UA-2019-02-11-001735-a 8dc6904aa1b141fdbc6ecc07f32fa391
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковальова Олександра Олександрівна

380567453408 urist@dnpocz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дніпропетровський обласний центр зайнятості
Код ЄДРПОУ: 03490909
Вебсайт: http://www.dcz.gov.ua/dnp
Місцезнаходження: 49006, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, Савченка, 12
Контактна особа: Ковальова Олександра Олександрівна
380567453408
urist@dnpocz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 лютого 2019 16:18
Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2019 00:00
Очікувана вартість: 1 079 735,76 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Тендерна документація

19 лютого 2019 09:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2019 09:16
Тендерна документація зі змінами 2.pdf
19 лютого 2019 09:10
Зміни 2 до ТД.doc
15 лютого 2019 14:28
Тендерна документація зі змінами 1.pdf
15 лютого 2019 14:04
Зміни до ТД.doc
11 лютого 2019 16:18
Тендерна документація охорона.doc
11 лютого 2019 16:18
ТД титул.pdf
19 лютого 2019 09:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2019 09:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2019 14:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2019 15:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2019 15:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2019 16:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2019 09:16
Тендерна документація зі змінами 2.pdf
19 лютого 2019 09:10
Зміни 2 до ТД.doc
15 лютого 2019 14:28
Тендерна документація зі змінами 1.pdf
15 лютого 2019 14:04
Зміни до ТД.doc
11 лютого 2019 16:18
Тендерна документація охорона.doc
11 лютого 2019 16:18
ТД титул.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

наявність обладнання та матеріально-технічної бази
Дата подання: 15 лютого 2019 15:21
Дата відповіді: 19 лютого 2019 08:57
В п.3 Додатку 1 до тендерної документації зазначено,що необхідно надати документи, що підтверджують законність використання транспортних засобів. Які документи маються на увазі?
Відповідь: «Документальне підтвердження наявності транспорту реагування, зареєстрованого, як спеціальний (спеціалізований), який відповідає вимогам п.5 ст. 6 Закону України «Про охоронну діяльність», шляхом надання копії технічного паспорту (оформленого відповідно п. 9.1. до наказу МВС №379 від 11.08.2010 р.). У разі якщо транспорт реагування не належить учаснику на праві власності - надати документ, який підтверджує законність використання транспорту реагування учасником, а саме: копію договору оренди (у разі оренди)».
Аналогічні
Дата подання: 16 лютого 2019 13:49
Дата відповіді: 19 лютого 2019 08:59
Ст. 16 ЗУ "Про пулбічні закупівлі" чітко визначає про наявність аналогічного договору, тобто одного. Тому Ваша вимога про 5 договорів та ще й з відгуками, датованими після виходу оголошення є неправомірними! І з приводу цього є купа рішень АМКУ! Тому вимагаємо виключити дану вимогу!
Відповідь: «Розглянувши вашу вимогу, тендернім комітетом Дніпропетровського обласного центру зайнятості прийнято рішення внести зміни до Тендерної документації «Охоронні послуги» код ДК 021:2015 – 79710000-4, а саме: п. 2 Додатку 1 до Тендерної документації буде викладений в наступній редакції «Довідка у довільній формі, яка підтверджує наявність у учасника досвіду виконання аналогічного договору відповідно до вимог цієї тендерної документації, в якій міститься інформація щодо замовника та його контактні телефони, ПІБ, посада контактної особи відповідного замовника, юридична адреса замовника.
На підтвердження інформації, викладеної у довідці, Учасник надає у складі своєї пропозиції скановані копії вказаних у довідці договорів та документи, що підтверджують їх виконання (акти виконаних робіт).
Аналогічним договором вважається договір про надання послуг, що є предметом закупівлі.
Не менше одного оригіналу листа-відгуку оформленого на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) Замовника, якому учасник надавав охоронні послуги. Такий відгук повинен містити інформацію про сумлінне виконання учасником своїх зобов’язань з надання охоронних послуг протягом строку дії відповідного договору».

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Послуги з охорони об'єктів та особистої охорони
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 995 280,76 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 4 977,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 27 лютого 2019 12:14
Закінчення: 27 лютого 2019 12:47
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Послуга з охорони об'єкту та особистої охорони будівлі Дніпропетровського обласного центру зайнятості
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул.Ю.Савченко, б. 12
Дата доставки: 31 грудня 2019
1 посл
Послуга з охорони об'єкту та особистої охорони будівлі Жовтоводської міської філії Дніпропетровського обласного центру зайнятості
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52204, Україна, Дніпропетровська область, Жовті Води, 8-го марта, буд.29
Дата доставки: 31 грудня 2019
1 посл
Послуга з охорони об'єкту та особистої охорони будівлі П'ятихатської районної філії Дніпропетровського обласного центру зайнятості
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52100, Україна, Дніпропетровська область, П'ятихатки, Молодіжна, буд.1
Дата доставки: 31 грудня 2019
1 посл
Послуга з охорони об'єкту та особистої охорони будівлі Синельниківської міськрайонної філії Дніпропетровського обласного центру зайнятості
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52500, Україна, Дніпропетровська область, Синельникове, вул.Центральна, буд. 76
Дата доставки: 31 грудня 2019
1 посл
Послуга з охорони об'єкту та особистої охорони будівлі Солонянської районної філії Дніпропетровського обласного центру зайнятості
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52400, Україна, Дніпропетровська область, смт. Солоне, вул. Гагарина, буд. 15
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

уточнення
Дата подання: 12 лютого 2019 14:36
Дата відповіді: 14 лютого 2019 15:10
Доброго дня! Уточніть, будь ласка, копія документу, що підтверджує сплату єдиного податку за який період потрібна?
Відповідь: Шановний учасник! Для підтвердження сплати єдиного податку необхідно надати копії документів, а саме: платіжні доручення про сплату єдиного податку за звітний 2018 рік
Обсяг надання послуг
Дата подання: 15 лютого 2019 10:14
Дата відповіді: 15 лютого 2019 13:48
Просимо уточнити інформацію щодо кількості годин охорони по кожному об'єкту Лота № 1. (Зазначено тільки за адресою: м. Дніпро, вул. Ю.Савченко, 12 - цілодобово.)
Відповідь: Шановний учасник! Обсяг надання послуг по 1 Лоту: 1 пост -цілодобово; 2-5 пост - робочі дні (з 17:00 до 08:00), передвихідні (з 16:45 до 08:00), передсвяткові дні (з 16:45 до 08:00), вихідні, святкові – з 08:00 до 08:00.
кваліфікаційні критерії
Дата подання: 15 лютого 2019 16:23
Дата відповіді: 19 лютого 2019 08:57
в п.9 додатку 1 до тендерної документації (стор.14) зазначено, що необхідно надати копії сертифікатів якості та висновки санітарно-епідеміологічної експертизи на засоби, які будуть використовуватися учасником. Яким чином це стосується фізичної охорони об'єктів і які конкретно сертифікати та висновки необхідно надати.
Відповідь: «Шановний учасник! Пункт 9 помилково було вказано в Додатку 1 до Тендерної документації «Охоронні послуги» код ДК 021:2015 – 79710000-4. Будуть внесені зміни до тендерної документації».
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 лютого 2019 12:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ОРЛАН-800" 949 000,00
UAH з ПДВ
807 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП КІРАСА 862 698,00
UAH з ПДВ
807 134,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЗАХИСТ 995 250,00
UAH з ПДВ
995 250,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ЗАХИСТ ЕЛІТ 995 280,76
UAH з ПДВ
995 280,76
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 лютого 2019 10:57
Електронний підпис
28 лютого 2019 10:52
Електронний підпис
28 лютого 2019 10:49
Електронний підпис
22 лютого 2019 11:54
11-інше.pdf
22 лютого 2019 11:54
10-персональні дані.pdf
22 лютого 2019 11:54
8-копія ліцензіїї.pdf
22 лютого 2019 11:54
7-наказ директор.pdf
22 лютого 2019 11:54
5-ст.17.pdf
22 лютого 2019 11:54
2-працівники.pdf

Публічні документи

26 лютого 2019 09:15
гарантійний лист.jpeg
26 лютого 2019 09:15
проект договору.pdf
26 лютого 2019 09:15
ліцензія.pdf
26 лютого 2019 09:15
довідка ст. 17 6.jpeg
26 лютого 2019 09:15
довідка ст.17 5.jpeg
26 лютого 2019 09:15
довідка ст.17 4.jpeg
26 лютого 2019 09:15
довідка ст.17 3.jpeg
26 лютого 2019 09:15
довідка ст.17 2.jpeg
26 лютого 2019 09:15
довідка ст.17 1.jpeg
26 лютого 2019 09:15
фото авто 4.jpg
26 лютого 2019 09:15
фото авто 3.jpg
26 лютого 2019 09:15
фото авто 2.jpg
26 лютого 2019 09:15
фото авто 1.jpg
26 лютого 2019 09:15
техпаспорти авто.pdf
26 лютого 2019 09:15
листи відгуки.pdf
26 лютого 2019 09:15
акти надання послуг.pdf
26 лютого 2019 09:15
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

25 лютого 2019 22:31
5 договорів по пульту.pdf
25 лютого 2019 22:31
транспорт.pdf
25 лютого 2019 22:31
ліцензія.pdf
25 лютого 2019 22:31
статут.pdf
25 лютого 2019 22:31
довідка по статті 17.pdf
25 лютого 2019 22:31
відгуки по пульту.pdf

Публічні документи

26 лютого 2019 07:32
пропозиція для ЦЗ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОРЛАН-800"

ПП КІРАСА

ТОВ ЗАХИСТ

ПП ЗАХИСТ ЕЛІТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП КІРАСА
#33264976
Переможець 807 134,40
UAH з ПДВ
06 березня 2019 16:17

Документи

06 березня 2019 16:16
Електронний підпис
06 березня 2019 16:13
Протокол 11 19.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 березня 2019 16:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП КІРАСА
#33264976
807 134,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 березня 2019 16:16
Електронний підпис
06 березня 2019 16:13
Протокол 11 19.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 січня 2020 15:26
ДУ№ 3.pdf зміни до договору
31 січня 2020 15:25
Електронний підпис зміни до договору
09 січня 2020 22:03
Електронний підпис зміни до договору
09 січня 2020 22:01
КИРАСА ДУ 2.pdf зміни до договору
09 січня 2020 21:59
Електронний підпис зміни до договору
25 липня 2019 10:41
ДУ №1 КИРАСА.pdf зміни до договору
25 липня 2019 10:39
Електронний підпис укладений
18 березня 2019 18:11
Електронний підпис укладений
18 березня 2019 18:06
Електронний підпис укладений
18 березня 2019 17:55
Договір фізична охорона Кираса.pdf укладений
18 березня 2019 17:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Замовника.
Номер договору про закупівлю: 18/03-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись положеннями частини 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII та пункту 9.1 Договору про надання послуг з охорони об’єктів та особистої охорони від 18.03.2019р. №18/03-19 (далі Договір), Сторони домовились продовжити строк дії Договору та виконання зобов’язань щодо охорони приміщення та майна по 26 лютого 2020 року – строк, достатній для проведення процедури закупівлі вказаного предмету закупівлі на початку 2020 року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у п. 2.3. Договору, відповідно до затверджених у встановленому порядку на цю мету видатків. Збільшити суму договору на 159 429,60 грн (Сто шістдесят одна тисяча чотириста двадцять шість гривень 00 коп.)
Номер договору про закупівлю: 18/03-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Замовника.
Номер договору про закупівлю: 18/03-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML