Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Медичні матеріали
Очікувана вартість
270 000,00 UAH
UA-2019-02-11-001183-b ● 7e27cd980e44416eae66f79d0258ad02
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Пологовий будинок" Рівненської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 21084107 |
Місцезнаходження: | 33018, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул. Медична, 7 |
Контактна особа: |
Володимир +380971007427 polbudtender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 лютого 2019 13:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 лютого 2019 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 лютого 2019 14:00 |
Початок аукціону: | 27 лютого 2019 11:02 |
Очікувана вартість: | 270 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,74% |
Інформація про предмет закупівлі
Відповідно до технічного завдання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
45962 штука
Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33018, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул. Медична , 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 лютого 2019 13:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 лютого 2019 13:00 |
ТД мед.матеріали..doc | |
11 лютого 2019 13:00 |
Титулка.jpg |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-11-001183-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "Фірма Фармікс", Код ЄДРПОУ:30398035
Дата подання: 07 березня 2019 16:27
Не обгрунтоване рішення замовника
Шановні замовники , Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro ви обрали переможцем ФОП Саверчук О.О., але детально ознайомившись з пропозицією останнього, зазначаємо, що технічні характеристики пропонованого учасником товару не відповідають технічному завданню, оприлюдненому замовником при оголошенні закупівлі. Зокрема, в тендерній пропозиції немає усіх сертифікатів відповідності продукції, яка буде поставлена вашій лікарні. Договори тільки з декількома постачальниками , хоча ТОВ ЕКомед та Ігар не є виробником , бинтів чи вати , ін. Також у Тендерній закупівлі у Розділі медико-Технічні вимоги ви прописуєте у п 11- умови щодо запобігання закупівлі фальсифікатів- у ФОП Саверчук -немає ГАРАНТІЙНОГО Листа виробника , актуального договору з виробником , дистриб'ютором , дилером , представником ін.
Пуктом 9.2 Наказу ДП “Зовнішторгвидав” №35 “Про порядок здійснення допорогових закупівель” встановлено, що однією з підстав дискваліфікації є - невідповідність пропозиції Учасника умовам Закупівлі. Таким чином, Замовник зобов'язаний був дискваліфікувати учасника ФОП Саверчук О.О. і приступити до розгляду пропозиції наступного.
Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому.
ПРОШУ:
1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника Саверчук О.О, та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
З повагою ПП "Фірма Фармікс"
Розгорнути
Згорнути
Пуктом 9.2 Наказу ДП “Зовнішторгвидав” №35 “Про порядок здійснення допорогових закупівель” встановлено, що однією з підстав дискваліфікації є - невідповідність пропозиції Учасника умовам Закупівлі. Таким чином, Замовник зобов'язаний був дискваліфікувати учасника ФОП Саверчук О.О. і приступити до розгляду пропозиції наступного.
Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому.
ПРОШУ:
1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника Саверчук О.О, та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
З повагою ПП "Фірма Фармікс"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 березня 2019 11:54
Шановний Учасник. Замовник торгів пологовий будинок Рівненської міської ради вважає єдиним критерієм оцінки тендерної пропозиції-ціну яку запропонував учасник торгів.Учасник Саверчук виконав вимоги ст.16,ст17 Закону, надав всі документи в паперовому вигляді,завірені підписом та печаткою учасника, включно з гарантийними листами від дистриб'ютерів, виробників,представників.Постачання товару здійснюється партіями,залежно від фінансування протягом року.На кожну партію надається сертифікат відповідності.Учасник Саверчук надав відповідний гарантійний лист.Ми завжди раді співпрацювати з вами,але основний критерій ціна.
З повагою Замовник
З повагою Замовник
Номер вимоги: UA-2019-02-11-001183-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "Фірма Фармікс", Код ЄДРПОУ:30398035
Дата подання: 13 березня 2019 16:28
Лист 2, уточнення вашої позиції щодо закупівлі
Дякуємо за вашу, вичерпну, відповідь , але ПОСТАЧАЛЬНИК Саверчук О.О. не подала усі документи які ви прописували в ТД , але ж ви все одно не хочете цього бачити ! У ФОП Саверчук О.О. немає гарантійних листів і договорів по УСІМ видам продукції , ЯК ви будете знати, що саме вам привезуть після вашого замовлення ,чи це неважливо ? (жодної декларації відповідності на товар ,також ) НАПИШІТЬ ГОЛОВНИЙ КРИТЕРІЙ ЦІІНА І Інші документи до розгляду неважливі, але ж ви у своїй ТД -прописуєте з метою закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій і далі по тексту , стор 5 ТД. Передивіться будь-ласка Пропозицію учасника якого ви акцептували і зробіть вірні висновки . Можливо ми щось не розуміємо , але ж тендерна документація написана вами і викладена на Майданчику Прозорро для загалу.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 березня 2019 10:12
Шановний Учасник.ФОП Саверчук виконав вимоги ст.16,ст17 Закону, надав всі документи в паперовому вигляді,завірені підписом та печаткою учасника, включно з гарантийними листами від дистриб'ютерів, виробників,представників..Ми завжди раді співпрацювати з вами. З повагою Замовник
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "САВЕРЧУК ОЛЬГА ОЛЕКСІЇВНА" #3108023743 |
Переможець |
173 377,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2019 13:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2020 11:40
|
Електронний підпис | укладений |
19 березня 2019 12:53
|
Рисунок (7).jpg | укладений |
19 березня 2019 12:51
|
Рисунок (8).jpg | укладений |
19 березня 2019 12:51
|
Рисунок (9).jpg | укладений |
19 березня 2019 12:51
|
Рисунок (10).jpg | укладений |
19 березня 2019 12:51
|
Рисунок (11).jpg | укладений |
19 березня 2019 12:51
|
Рисунок (12).jpg | укладений |
19 березня 2019 12:51
|
Рисунок (13).jpg | укладений |
19 березня 2019 12:51
|