Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали
Очікувана вартість
270 000,00 UAH
UA-2019-02-11-001183-b 7e27cd980e44416eae66f79d0258ad02
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир

+380971007427 polbudtender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Пологовий будинок" Рівненської міської ради
Код ЄДРПОУ: 21084107
Місцезнаходження: 33018, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул. Медична, 7
Контактна особа: Володимир
+380971007427
polbudtender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 лютого 2019 13:00
Звернення за роз’ясненнями: до 16 лютого 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 лютого 2019 14:00
Початок аукціону: 27 лютого 2019 11:02
Очікувана вартість: 270 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,74%

Інформація про предмет закупівлі

Відповідно до технічного завдання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
45962 штука
Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33018, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул. Медична , 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 лютого 2019 13:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2019 13:00
ТД мед.матеріали..doc
11 лютого 2019 13:00
Титулка.jpg

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-11-001183-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "Фірма Фармікс", Код ЄДРПОУ:30398035
Дата подання: 07 березня 2019 16:27
Не обгрунтоване рішення замовника
Шановні замовники , Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro ви обрали переможцем ФОП Саверчук О.О., але детально ознайомившись з пропозицією останнього, зазначаємо, що технічні характеристики пропонованого учасником товару не відповідають технічному завданню, оприлюдненому замовником при оголошенні закупівлі. Зокрема, в тендерній пропозиції немає усіх сертифікатів відповідності продукції, яка буде поставлена вашій лікарні. Договори тільки з декількома постачальниками , хоча ТОВ ЕКомед та Ігар не є виробником , бинтів чи вати , ін. Також у Тендерній закупівлі у Розділі медико-Технічні вимоги ви прописуєте у п 11- умови щодо запобігання закупівлі фальсифікатів- у ФОП Саверчук -немає ГАРАНТІЙНОГО Листа виробника , актуального договору з виробником , дистриб'ютором , дилером , представником ін.
Пуктом 9.2 Наказу ДП “Зовнішторгвидав” №35 “Про порядок здійснення допорогових закупівель” встановлено, що однією з підстав дискваліфікації є - невідповідність пропозиції Учасника умовам Закупівлі. Таким чином, Замовник зобов'язаний був дискваліфікувати учасника ФОП Саверчук О.О. і приступити до розгляду пропозиції наступного.
Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому.
ПРОШУ:
1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника Саверчук О.О, та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
З повагою ПП "Фірма Фармікс"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 березня 2019 11:54
Шановний Учасник. Замовник торгів пологовий будинок Рівненської міської ради вважає єдиним критерієм оцінки тендерної пропозиції-ціну яку запропонував учасник торгів.Учасник Саверчук виконав вимоги ст.16,ст17 Закону, надав всі документи в паперовому вигляді,завірені підписом та печаткою учасника, включно з гарантийними листами від дистриб'ютерів, виробників,представників.Постачання товару здійснюється партіями,залежно від фінансування протягом року.На кожну партію надається сертифікат відповідності.Учасник Саверчук надав відповідний гарантійний лист.Ми завжди раді співпрацювати з вами,але основний критерій ціна.
З повагою Замовник
Номер вимоги: UA-2019-02-11-001183-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "Фірма Фармікс", Код ЄДРПОУ:30398035
Дата подання: 13 березня 2019 16:28
Лист 2, уточнення вашої позиції щодо закупівлі
Дякуємо за вашу, вичерпну, відповідь , але ПОСТАЧАЛЬНИК Саверчук О.О. не подала усі документи які ви прописували в ТД , але ж ви все одно не хочете цього бачити ! У ФОП Саверчук О.О. немає гарантійних листів і договорів по УСІМ видам продукції , ЯК ви будете знати, що саме вам привезуть після вашого замовлення ,чи це неважливо ? (жодної декларації відповідності на товар ,також ) НАПИШІТЬ ГОЛОВНИЙ КРИТЕРІЙ ЦІІНА І Інші документи до розгляду неважливі, але ж ви у своїй ТД -прописуєте з метою закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій і далі по тексту , стор 5 ТД. Передивіться будь-ласка Пропозицію учасника якого ви акцептували і зробіть вірні висновки . Можливо ми щось не розуміємо , але ж тендерна документація написана вами і викладена на Майданчику Прозорро для загалу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 березня 2019 10:12
Шановний Учасник.ФОП Саверчук виконав вимоги ст.16,ст17 Закону, надав всі документи в паперовому вигляді,завірені підписом та печаткою учасника, включно з гарантийними листами від дистриб'ютерів, виробників,представників..Ми завжди раді співпрацювати з вами. З повагою Замовник

Документи

15 березня 2019 10:12
ГЛ ст1.jpg

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 лютого 2019 11:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "САВЕРЧУК ОЛЬГА ОЛЕКСІЇВНА" 180 178,30
UAH з ПДВ
173 377,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Фірма Фармікс" 182 098,51
UAH з ПДВ
173 855,57
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 лютого 2019 13:04
Цінова ст2.jpg
26 лютого 2019 13:04
Цінова ст1.jpg
26 лютого 2019 13:04
тендер2.rar

Публічні документи

15 лютого 2019 09:15
Електронний підпис
15 лютого 2019 09:14
Цінова пропозиція.pdf
15 лютого 2019 09:14
Установчі.7z
15 лютого 2019 09:14
Свідоцтва 2.7z
15 лютого 2019 09:14
Свідоцтва 1.7z
15 лютого 2019 09:14
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
15 лютого 2019 09:14
МОЗ.7z
15 лютого 2019 09:14
лист гарантія МОЗ.pdf
15 лютого 2019 09:14
ДОВІДКИ.7z
15 лютого 2019 09:14
ГАРАНТІЙНІ ЛИСТИ.7z
15 лютого 2019 09:14
Гарантійний лист 85%.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "САВЕРЧУК ОЛЬГА ОЛЕКСІЇВНА"

ПП "Фірма Фармікс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "САВЕРЧУК ОЛЬГА ОЛЕКСІЇВНА"
#3108023743
Переможець 173 377,00
UAH з ПДВ
06 березня 2019 13:50

Документи

06 березня 2019 13:50
Електронний підпис
06 березня 2019 13:50
Рисунок (3).jpg
06 березня 2019 13:50
Рисунок (4).jpg
27 лютого 2019 11:24
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 березня 2019 13:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "САВЕРЧУК ОЛЬГА ОЛЕКСІЇВНА"
#3108023743
173 377,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 березня 2019 13:50
Електронний підпис
06 березня 2019 13:50
Рисунок (3).jpg
06 березня 2019 13:50
Рисунок (4).jpg
27 лютого 2019 11:24
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2020 11:40
Електронний підпис укладений
19 березня 2019 12:53
Рисунок (7).jpg укладений
19 березня 2019 12:51
Рисунок (8).jpg укладений
19 березня 2019 12:51
Рисунок (9).jpg укладений
19 березня 2019 12:51
Рисунок (10).jpg укладений
19 березня 2019 12:51
Рисунок (11).jpg укладений
19 березня 2019 12:51
Рисунок (12).jpg укладений
19 березня 2019 12:51
Рисунок (13).jpg укладений
19 березня 2019 12:51

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 173 377,00
UAH з ПДВ