Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з виготовлення та встановлення павільйонів очікування громадського транспорту на території Сихівського району м. Львова
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2019-02-11-001044-a f12c476c3b7641f7a1636305db8ed360
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стадник Оксана Василівна

380322546474 syhiv7vkg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сихівська районна адміністрація Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 25258931
Вебсайт: http://city-adm.lviv.ua
Місцезнаходження: 79012, Україна , Львівська обл., Львів, просп. Червоної Калини, 66
Контактна особа: Стадник Оксана Василівна
380322546474
syhiv7vkg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 лютого 2019 14:05
Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2019 09:00
Початок аукціону: 28 лютого 2019 11:47
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

ДК 021:2015 – 45212600-2 – Будівництво павільйонів-Послуги з виготовлення та встановлення павільйонів очікування громадського транспорту на території Сихівського району м. Львова
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 – 45212600-2 – Будівництво павільйонів-Послуги з виготовлення та встановлення павільйонів очікування громадського транспорту на території Сихівського району м. Львова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, територія Сихівського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45212600-2 — Будівництво павільйонів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 лютого 2019 14:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2019 14:06
проект_договору павільйони.docx
11 лютого 2019 14:06
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦІЯпавільйони.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-02-11-001044-a.b1
Статус:
Задоволено
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Європейський парк", Код ЄДРПОУ:37325906
Дата подання: 14 березня 2019 15:47
Скарга щодо рішення прийнятого замовником
Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю "Європейський парк", є учасником процедури відкритих торгів (UA-2019-02-11-001044-a) на закупівлю послуг - ДК 021:2015 – 45212600-2 – Будівництво павільйонів-Послуги з виготовлення та встановлення павільйонів очікування громадського транспорту на території Сихівського району м. Львова, оголошених Сихівською районною адміністрацією Львівської міської ради. Згідно умов оголошення щодо проведення торгів, 27.02.19 закінчився строк подання тендерних пропозицій. Тендерні пропозиції було подано двома учасниками: Наша - Товариства з обмеженою відповідальністю "Європейський парк" з ціною 268 700,00 UAH з ПДВ та Товариства з Обмеженою Відповідальністю "Стріт Комфорт" з ціною 298 800,00 UAH з ПДВ Нашу пропозицію, як найбільш економічно вигідну замовником 4 березня було розглянуто і дискваліфіковано через невідповідність вимогам тендерної документації. Обґрунтуванням наявності підстави для відхилення послужила відсутність у нашій пропозиції відгуку від замовника по аналогічному договору. Не заперечуючи факт відсутності відгука, хотілось би лише відмітити той факт, що контрагентом, аналогічний договір з яким було нами надано в складі нашої пропозиції, і від якого, власне, ми і розраховували отримати відгук – є сам замовник даних торгів. Не маючи зауважень до виконання нами своїх зобов’язань і попередньо, про гарантувавши нам надання такого відгука, він в останній момент не надав нам необхідний документ. Що, в результаті, і потягло за собою невідповідність нашої пропозиції вимогам тендерної документації і наше відхилення. Детально ознайомившись з пропозицією учасника, якого замовник в той же день 4 березня визначив переможцем торгів, ми прослідкували певний дискримінаційний підхід до розгляду пропозицій замовником, адже пропозиція переможця містись ряд невідповідностей вимогам тендерної документації, які мали б спричинити за собою відхилення тендерної пропозиції цього учасника, а саме: 1) Згідно вимог п. 1.1 додатку 1 до Тендерної документації, затвердженої замовником в якості документального підтвердження своєї відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» учасники у складі своєї пропозиції мали надати Інформаційну довідку щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг згідно з предметом закупівлі (за формою встановлено в ТД)). Водночас, відповідно до 16 додатку 1 до Тендерної документації у складі пропозиції учасник мав надати кошторисну документацію, зокрема Відомість ресурсів до локального кошторису; В відомостях ресурсів до локальних кошторисів містяться дані щодо нормативної потреби в матеріально-технічних ресурсах. В поданій у складі тендерної пропозиції учасника відомості ресурсів для надання послуг передбачено використання наступної матеріально-технічної бази: дрилів електричних. В той же час, в Інформаційній довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, наданій учасником відсутня інформація про наявність цього обладнання. Таким чином, учасник у своїй тендерній пропозиції не підтвердив наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг згідно з предметом закупівлі, чим порушив вимоги тендерної документації. 2) Згідно вимог п. 1.2 додатку 1 до Тендерної документації: «для документального підтвердження наявності власних машин, механізмів та техніки, учасники в складі тендерної пропозиції надають за підписом керівника та/або головного бухгалтера та/або бухгалтера, бухгалтерську довідку про знаходження основних засобів (машин, механізмів та техніки, які включені учасником до таблиці), на балансі підприємства. У разі оренди/лізингу/надання послуг машин, механізмів та техніки, учасники в складі тендерної пропозиції надають копії чинних договорів оренди/лізингу/надання послуг тощо, на кожну одиницю, вказану учасником в таблиці, завіреними підписом і печаткою учасника (у разі наявності). Учасник повинен надати технічні паспорти або інші підтверджуючи документи на машини, механізми та техніку; . Всупереч вищезазначені вимозі, учасником не надано документального підтвердження наявності власних механізмів та техніки. Не надано також підтверджуючи документів на машини, механізми та техніку, зазначену в довідці. Таким чином, пропозиція учасника не відповідала вимогам тендерної документації в цій частині. 3) Згідно вимог п. 2.1 додатку 1 до Тендерної документації у складі пропозиції учасник мав надати Інформаційну довідку щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (за встановленою формою). Форма довідки, визначена замовником містила перелік інформації, який учасник має заповнити, а саме: Прізвище, ініціали, Посада із зазначенням (класність/розряд/категорія), Стаж роботи на зазначеній посаді (роки, місяці). Всупереч вищенаведеній вимозі, у довідці наданій учасником немає інформації про класність , розряд і категорію працівників. 4) Всупереч вимогам п.8 додатку 1 до Тендерної документації у складі пропозиції учасник відсутня завірена копія Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців в паперовому вигляді, або сформованого в електронній формі (відтворені на папері) відповідно до законодавства. 5) Згідно вимог п. 7 Додатку 2 до Тендерної документації для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі у складі пропозиції учасника мала міститись: «Інформація в довільній формі про те, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань наявна інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи - резидента України, яка є учасником). У разі якщо Учасник не повинен вносити в ЄДР вищенаведену інформацію, він надає довідку в довільній формі із зазначенням законодавчих підстав неподання (невнесення) такої інформації. Учасником у своїй довідці надано інформацію про наявність затребуваної інформації в ЄДР. Проте при перегляді інформації безпосередньо в відкритому реєстрі встановлено недостовірність твердження учасника. В реєстрі є лише інформація про засновників-фізичних осіб даної юридичної особи, але інформація про кінцевого бенефіціарного власника відсутня. Законом передбачено можливість не надавати інформацію про кінцевого бенефіціарного власника до реєстру, якщо засновниками підприємства є виключно фізичні особи. Але тендерною документацією для такого випадку було передбачено вимогу про надання довідки в довільній формі із зазначенням законодавчих підстав неподання (невнесення) такої інформації. Таким чином, надавши недостовірну інформацію про наявність інформації про кінцевих бенефіціарних власників в ЄДР і, не надавши затребуваної замовником довідки про причини неподання (невнесення) такої інформації, учасник порушив вимоги тендерної документації і його пропозиція підлягала відхиленню з цієї підстави. Враховуючи вищевикладене, відповідно до п.4 частини 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник зобов’язаний був відхилити тендерну пропозицію Товариства з Обмеженою Відповідальністю "Стріт Комфорт", оскільки тендерна пропозиція даного учасника не відповідала умовам тендерної документації. Наведена норма встановлює саме обов’язок, а не право замовника щодо відхилення тендерної пропозиції, яка не відповідає вимогам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям. Таким чином, не відхиливши пропозицію учасника Товариства з Обмеженою Відповідальністю "Стріт Комфорт" і обравши його переможцем тендеру, замовник застосував дискримінаційний підхід до розгляду тендерних пропозицій і прийняв рішення, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, внаслідок чого було грубо порушено наші законні права і інтереси як учасника тендеру. Враховуючи вищенаведене, просимо: 1) прийняти скаргу до розгляду 2) перевірити правильність рішення замовника про визначення переможцем процедури закупівлі Товариства з Обмеженою Відповідальністю "Стріт Комфорт" і, за наявності відповідних підстав, зобов’язати його скасувати дане рішення. Додатки: 1) Скан-копія платіжного доручення про внесення плати за подання скарги з відміткою кредитної установи З повагою, Директор Бондаренко Р.В.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 березня 2019 21:11
Рішення від 18.03.2019 № 2997.pdf
Дата публікації: 19 березня 2019 21:11
рішення від 03.04.2019 № 3944.pdf
Дата публікації: 08 квітня 2019 21:41

Документи подані скаржником

14 березня 2019 15:45
платіжка.pdf
14 березня 2019 15:45
скарга.pdf

Документи подані замовником

28 березня 2019 15:44
Пояснення.pdf

Документи Органу Оскарження

19 березня 2019 21:11
Рішення від 18.03.2019 № 2997.pdf
08 квітня 2019 21:41
рішення від 03.04.2019 № 3944.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 лютого 2019 12:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Європейський парк" 268 700,00
UAH з ПДВ
248 700,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з Обмеженою Відповідальністю "Стріт Комфорт" 298 800,00
UAH з ПДВ
298 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 лютого 2019 16:40
8.1 дов по проекту дог 001.pdf
26 лютого 2019 14:47
27 зведений кошторис.pdf
26 лютого 2019 14:46
27 докальний кошторис.pdf
26 лютого 2019 14:46
27 договірна ціна.pdf
26 лютого 2019 10:49
12.1 копія дог суборенди.pdf
26 лютого 2019 10:46
12 копія дог оренди.pdf
22 лютого 2019 15:31
11 бух довідка.pdf
22 лютого 2019 15:31
10 дов мтб 001.pdf
22 лютого 2019 15:05
14 копія штатного 001.pdf
21 лютого 2019 16:18
Паспорт Зупинка.pdf
21 лютого 2019 16:18
31 порівняльна таблиця.pdf
21 лютого 2019 16:18
29 дов захисту довкл 001.pdf
21 лютого 2019 16:18
30 дов про учасн 001.pdf
21 лютого 2019 16:18
24 Копія Статуту.pdf
21 лютого 2019 16:18
22 копія витягу.pdf
21 лютого 2019 16:18
12 дог оренди.pdf
21 лютого 2019 16:18
18 акт викон роб.pdf
21 лютого 2019 16:18
8 проект договору.pdf
21 лютого 2019 16:18
18.1 підтв оплати послуг.pdf
21 лютого 2019 16:18
16 копія аналог дог.pdf
21 лютого 2019 16:18
21 відом про учасн.pdf
21 лютого 2019 16:18
13 дов прац 001.pdf
21 лютого 2019 16:18
14 копія штатного 001.pdf
21 лютого 2019 16:18
5 дов про санкції 001.pdf
21 лютого 2019 16:18
15 дов аналог дог 001.pdf
21 лютого 2019 16:18
7 дов субпідрядника 001.pdf
21 лютого 2019 16:18
14.1 дов щодо прац 001.pdf
21 лютого 2019 16:18
3 технічне завдання.pdf
21 лютого 2019 16:18
1 тендерна пропозиція.pdf
21 лютого 2019 16:18
27. 505_ДЦ_ССР.pdf
21 лютого 2019 16:18
27. 505_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
21 лютого 2019 16:18
27. 505.imd
21 лютого 2019 16:18
27. 505_ДЦ_ДЦ.pdf
21 лютого 2019 16:18
27. 505_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf
21 лютого 2019 16:17
27. 505_ДЦ_ИВР.pdf
21 лютого 2019 16:17
28 додаток 2.pdf
21 лютого 2019 16:17
2 ст 17 001.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Європейський парк"

Товариство з Обмеженою Відповідальністю "Стріт Комфорт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Європейський парк"
#37325906
Відхилено 248 700,00
UAH з ПДВ
04 березня 2019 10:26
Товариство з Обмеженою Відповідальністю "Стріт Комфорт"
#42392335
Переможець 298 800,00
UAH з ПДВ
04 березня 2019 10:32

Документи

04 березня 2019 10:26
Електронний підпис
04 березня 2019 10:25
протокол5-1.pdf

Документи

04 березня 2019 10:29
Електронний підпис
04 березня 2019 10:28
ПНДпавільйони.pdf
04 березня 2019 10:27
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 березня 2019 10:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з Обмеженою Відповідальністю "Стріт Комфорт"
#42392335
298 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 березня 2019 10:29
Електронний підпис
04 березня 2019 10:28
ПНДпавільйони.pdf
04 березня 2019 10:27
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 09 квітня 2019 09:33
Коментар щодо відміни: частина 1 статті 31 замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
09 квітня 2019 09:32
Протокол скасуванням павільйони 2019.docx