Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту вулично-шляхової мережі Сихівського району м.Львова (3 лоти)
Очікувана вартість
3 678 000,00 UAH
UA-2019-02-11-001020-a e7ed421b9379439aa658069241737183
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стадник Оксана Василівна

380322546474 syhiv7vkg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сихівська районна адміністрація Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 25258931
Вебсайт: http://city-adm.lviv.ua
Місцезнаходження: 79012, Україна , Львівська обл., Львів, просп. Червоної Калини, 66
Контактна особа: Стадник Оксана Василівна
380322546474
syhiv7vkg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 лютого 2019 13:59
Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2019 09:00
Очікувана вартість: 3 678 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

ДК 021:2015 – 45112730-1 – Благоустрій доріг і шосе-Послуги з поточного ремонту вулично-шляхової мережі Сихівського району м.Львова (3 лоти)

Тендерна документація

11 лютого 2019 14:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2019 13:59
проект_договору.docx
11 лютого 2019 13:59
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-20-000025 ● 7442a0baec82478f83994bdcd6248189
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2019 12:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

19.03.2019 № 47

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Р.КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 19.03.2019 № 47

Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-02-11-001020-a 11.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель У.ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На Висновок за результатом моніторингу UA-M-2019-03-20-000025 повідомляю таке: Замовником за результатами проведеної процедури відкритих торгів на закупівлю послуг з поточного ремонту вулично-шляхової мережі Сихівського району м.Львова укладено з переможцем торгів по лоту 1 ТДВ Шляхове ремонтно-будівельне управління № 65 договір від 18.03.2019 №13-ВТ/19 на суму 1468389,76 гривень та додаток цього Договору «Календарний план» поданий в складі проекту договору тендерної документації (Додаток «Календарний план» дійсно не був завантажений разом з Договором). Додаток був дозавантажений одразу по виявленню порушення на авторизований електронний майданчик. Серетар тендерного комітету поперджений про недопущення подібних випадків у подальшому. Голова тендерного комітету, заступник голови Сихівської РА В. Івасюк

2019-03-28 17:50:48


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 11 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: ЛОТ 1 - Послуги з поточного ремонту вулично-шляхової мережі Сихівського району м. Львова
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 500 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 7 500,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 28 лютого 2019 14:22
Закінчення: 28 лютого 2019 14:43
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
ДК 021:2015 – 45112730-1 – Благоустрій доріг і шосе-Послуги з поточного ремонту вулично-шляхової мережі Сихівського району м.Львова (3 лоти)
ДК 021:2015: 45112730-1 — Благоустрій доріг і шосе
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, територія Сихівського району
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 лютого 2019 14:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТДВ Шляхове ремонтно-будівельне управління № 65 1 468 389,76
UAH з ПДВ
1 468 389,76
UAH з ПДВ
Документи
Львівське комунальне підприємство "Шляхово-ремонтне підприємство Шевченківського району" 1 495 026,12
UAH з ПДВ
1 495 026,12
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 березня 2019 16:06
Довідка з ДПІ
26 лютого 2019 17:16
Тендерна пропозиція.pdf
26 лютого 2019 17:16
Проект договору.pdf
26 лютого 2019 17:16
Копія звіту ЄСВ.pdf
26 лютого 2019 17:16
Копія 1-ДФ.pdf
26 лютого 2019 17:16
Досвід.rar
26 лютого 2019 17:16
Гарантійні листи. Лот 1.pdf

Публічні документи

26 лютого 2019 10:53
Електронний підпис
26 лютого 2019 10:51
Локальний кошторис.pdf
26 лютого 2019 10:51
Договірна ціна.pdf
26 лютого 2019 10:51
Технічне завдання.pdf
26 лютого 2019 10:51
Тендерна пропозиція.pdf
26 лютого 2019 10:51
Аналогічний договір.pdf
26 лютого 2019 10:51
Лист-відгук ШРА.PDF
26 лютого 2019 10:51
Штатний розпис.pdf
26 лютого 2019 10:51
техпаспорти.pdf
26 лютого 2019 10:51
Статут.pdf
26 лютого 2019 10:51
Проект_договору.pdf
26 лютого 2019 10:51
Паспорт Гордєєв В.Б..pdf
26 лютого 2019 10:51
Наказ на призначення.pdf
26 лютого 2019 10:51
Майно..pdf
26 лютого 2019 10:51
Виписка з ЄДР.pdf
26 лютого 2019 10:51
Договір оренди ПАЗ.pdf
26 лютого 2019 10:51
Звіт 1ДФ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТДВ Шляхове ремонтно-будівельне управління № 65

Львівське комунальне підприємство "Шляхово-ремонтне підприємство Шевченківського району"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТДВ Шляхове ремонтно-будівельне управління № 65
#03448630
Переможець 1 468 389,76
UAH з ПДВ
04 березня 2019 10:34

Документи

04 березня 2019 10:33
Електронний підпис
04 березня 2019 10:33
ПНДдорогилот1.pdf
28 лютого 2019 15:44
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 березня 2019 10:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТДВ Шляхове ремонтно-будівельне управління № 65
#03448630
1 468 389,76
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 березня 2019 10:33
Електронний підпис
04 березня 2019 10:33
ПНДдорогилот1.pdf
28 лютого 2019 15:44
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 червня 2019 16:18
IMG_0001.pdf зміни до договору
27 червня 2019 16:16
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2019 10:17
ДодатокШРБУ.pdf зміни до договору
26 березня 2019 10:04
Електронний підпис укладений
18 березня 2019 12:57
Електронний підпис укладений
18 березня 2019 12:57
Електронний підпис укладений
18 березня 2019 12:56
Електронний підпис укладений
18 березня 2019 12:54
Договір13ВТ.pdf укладений
18 березня 2019 12:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаток
Номер договору про закупівлю: 13-ВТ/19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаток
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 468 389,00
UAH (в тому числі ПДВ 244 731,50 UAH)