Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги ( Закупівля послуг з технічного обслуговування мереж вуличного освітлення )
Очікувана вартість
740 020,00 UAH
UA-2019-02-11-000942-a ● eaeb72355ced418cbcc476b67d116e93
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Бучанська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04360586 |
Вебсайт: | http://www.bucha-rada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 08292, Україна , Київська обл., Буча, Енергетиків,12 |
Контактна особа: |
Чирінська Олена Вікторівна 380459748517 bucha_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 лютого 2019 13:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 лютого 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 лютого 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 27 лютого 2019 15:57 |
Очікувана вартість: | 740 020,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,95% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Закупівля послуг з технічного обслуговування мереж вуличного освітлення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08292, Україна, Київська область, Буча, Енергетиків,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 лютого 2019 14:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 лютого 2019 13:58 |
Проект договору.docx | |
11 лютого 2019 13:58 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-11-000942-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "НТБ", Код ЄДРПОУ:39217701
Дата подання: 11 березня 2019 17:40
Оскарження дій замовника і Рішення щодо переможця та намірів укласти з ним договір щодо закупівлі робіт
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торговий Дім "НТБ"" заперечує рішенню Замовника щодо переможця та намірів укласти з ним договір щодо закупівлі робіт відносно учасника "ООО "Старелектро"" . Визначаємо, що допущені помилки в складі подання тендерної пропозиції учасником "ООО "Старелектро"" , які повинні були бути поміченими замовником, і через які необхідно скасувати рішення замовника про переможця і наміри укладення з ним договору.
Згідно Тендерної Документації замовник наголошує: "УВАГА! Якщо у складі пропозиції буде відсутній хоча б один з документів, зазначених у Додатку №4 - то така пропозиція буде відхилена, як така, що не відповідає умовам тендерної документації."
У складі тендерної пропозиції "ООО "Старелектро" відсутня Довідка або Лист-Згода на включення Істотних умов договору до договору про закупівлю (пункт 5 Розділу 3. Інші документи). Водночас наголошуємо на тому, що Лист-згода учасника з проектом договору та підписаний Проект договору, що викладений в Додатку 5 до Документації ще не гарантує включенння істотних умов при підписанні Договору про закупівлю і учасником "ООО "Старелектро" документально не надано згоду на включення Істотних умов договору до договору про закупівлю при поданні.
В пункті 1.3. в розділі 3. Інші документи чітко вказано, що учасник надає Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, (завірений учасником) виданий не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання пропозицій. У складі тендерної пропозиції учасник ООО "Старелектро" надає документ (а саме Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань) датований 22.01.2018, що суперечить вимогам замовника щодо подачі тендерної документації.
У Додатку 3, що містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі вказано, що "Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надає оригінали всіх дозвільних документів, необхідних для виконання переліку робіт, наведених в табл.. 1) з врахуванням застосування заходів із захисту довкілля."
У складі тендерної документації пункту 1.5. Розділу 3 Інші документи замовник вимагає надати Дозвіл Держгірпромнагляду або його територіального органу на роботи підвищеної небезпеки , термін дії якого не повинен спливати до закінчення виконання робіт по Договору. Дозвіл учасника ООО "Старелектро" дозволяє виконувати:
роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та не дозволяє виконувати:
монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування устаткування підвищеної небезпеки;
Водночас згідно переліку робіт з Додатку 3 тендерної документації Дозвіл на дані види робіт учасник повинен надати.
Згідно вище вказаних причин вважаємо оформлення тендерної пропозиції такою, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника та рішення про визнання переможцем ООО "Старелектро" вважаємо не корректним. Просимо надати коментарі щодо зауважень до подання оскарження в АМКУ України.
Розгорнути
Згорнути
Згідно Тендерної Документації замовник наголошує: "УВАГА! Якщо у складі пропозиції буде відсутній хоча б один з документів, зазначених у Додатку №4 - то така пропозиція буде відхилена, як така, що не відповідає умовам тендерної документації."
У складі тендерної пропозиції "ООО "Старелектро" відсутня Довідка або Лист-Згода на включення Істотних умов договору до договору про закупівлю (пункт 5 Розділу 3. Інші документи). Водночас наголошуємо на тому, що Лист-згода учасника з проектом договору та підписаний Проект договору, що викладений в Додатку 5 до Документації ще не гарантує включенння істотних умов при підписанні Договору про закупівлю і учасником "ООО "Старелектро" документально не надано згоду на включення Істотних умов договору до договору про закупівлю при поданні.
В пункті 1.3. в розділі 3. Інші документи чітко вказано, що учасник надає Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, (завірений учасником) виданий не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання пропозицій. У складі тендерної пропозиції учасник ООО "Старелектро" надає документ (а саме Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань) датований 22.01.2018, що суперечить вимогам замовника щодо подачі тендерної документації.
У Додатку 3, що містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі вказано, що "Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надає оригінали всіх дозвільних документів, необхідних для виконання переліку робіт, наведених в табл.. 1) з врахуванням застосування заходів із захисту довкілля."
У складі тендерної документації пункту 1.5. Розділу 3 Інші документи замовник вимагає надати Дозвіл Держгірпромнагляду або його територіального органу на роботи підвищеної небезпеки , термін дії якого не повинен спливати до закінчення виконання робіт по Договору. Дозвіл учасника ООО "Старелектро" дозволяє виконувати:
роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та не дозволяє виконувати:
монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування устаткування підвищеної небезпеки;
Водночас згідно переліку робіт з Додатку 3 тендерної документації Дозвіл на дані види робіт учасник повинен надати.
Згідно вище вказаних причин вважаємо оформлення тендерної пропозиції такою, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника та рішення про визнання переможцем ООО "Старелектро" вважаємо не корректним. Просимо надати коментарі щодо зауважень до подання оскарження в АМКУ України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 березня 2019 16:43
На Ваше заперечення рішення Замовника щодо переможця та намірів укласти з ним договір відносно учасника ТОВ «Старелектро» (Ідентифікатор вимоги UA-2019-02-11-000942-a.c1) тендерний комітет Бучанської міської ради повідомляє наступне:
- Проект Договору, підписаний ТОВ «Старелектро» містить всі істотні умови, які зазначені в тендерній документації Замовника, та Лист-згода учасника з проектом договору підтверджують згоду учасника з усіма умовами договору, в тому числі й з істотними;
- Дата формування витягу не нівелює технічний потенціал та конкурентоздатність учасника, а тому така помилка віднесена до несуттєвої і ,відповідно, пропозиція ТОВ «Старелектро» не може бути відхилена по цій причині;
- устаткування мереж вуличного освітлення має напругу до 1000 В, відповідно до Постанови КМУ від 26.10.2011р. №1107 ( п.2 Додатку 2 та п.8 Додатку 3) дозвіл Держгірпромнагляду на монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування такого устаткування не вимагається.
- Проект Договору, підписаний ТОВ «Старелектро» містить всі істотні умови, які зазначені в тендерній документації Замовника, та Лист-згода учасника з проектом договору підтверджують згоду учасника з усіма умовами договору, в тому числі й з істотними;
- Дата формування витягу не нівелює технічний потенціал та конкурентоздатність учасника, а тому така помилка віднесена до несуттєвої і ,відповідно, пропозиція ТОВ «Старелектро» не може бути відхилена по цій причині;
- устаткування мереж вуличного освітлення має напругу до 1000 В, відповідно до Постанови КМУ від 26.10.2011р. №1107 ( п.2 Додатку 2 та п.8 Додатку 3) дозвіл Держгірпромнагляду на монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування такого устаткування не вимагається.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 лютого 2019 16:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Старелектро" |
718 330,00
UAH з ПДВ
|
649 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "НТБ" |
726 699,00
UAH з ПДВ
|
650 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА "ІРПІНЬ" ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
738 584,00
UAH з ПДВ
|
738 584,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Старелектро" #34780280 |
Переможець |
649 900,00
UAH з ПДВ
|
07 березня 2019 11:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2020 10:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 січня 2020 14:38
|
Старелектро_20200124.pdf | зміни до договору |
24 січня 2020 14:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2019 13:11
|
ДУ 1 Старелектро_20191218.pdf | зміни до договору |
18 грудня 2019 13:09
|
Електронний підпис | укладений |
18 березня 2019 15:05
|
79.pdf | укладений |
18 березня 2019 15:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія цього договору продовжується на строк на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, а саме до 31.03.2020р. , а в частині гарантійних зобов'язань - до повного виконання Сторонами своїх обовязків |
Номер договору про закупівлю: | 79 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пункт 3.1. розділу 3 викласти в такій редакції: «Загальна сума договору за 2019 рік становила 649900,00 (шістсот сорок дев’ять тисяч дев’ятсот) грн. 00 коп., в тому числі ПДВ 108316,67 (сто вісім тисяч триста шістнадцять) грн.67 коп.. Сума цього договору з 01.01.2020 по 31.03.2020 не перевищує 20% загальної суми договору за 2019 рік та становить 129900,00 ( сто двадцять дев’ять тисяч дев’ятсот) грн.00 коп., в тому числі ПДВ 21650,00 ( двадцять одна тисяча шістсот п’ятдесят) грн.00 коп. Усього за договором: 779800,00 ( сімсот сімдесят дев’ять тисяч вісімсот ) грн. 00 коп, в тому числі ПДВ 129966,67 ( сто двадцять дев’ять тисяч дев’ятсот шістдесят шість) грн.67 коп.. |
Номер договору про закупівлю: | 79 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |