проведення деповського ремонту 2 (двох) складів 5 (пяти) пасажирських вагонів МПЛТ побудови ПАТ "КВБЗ"
Очікувана вартість
35 887 869,00 UAH
UA-2019-02-11-000882-c 4ad1a39ed0f64d55bd90f5e8887c412c
Переговорна процедура    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Онищенко Ольга Федорівна

+380444652622 olga_onishenko@ukr.net

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Філія «Українська залізнична швидкісна компанія» ПАТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40123444
Місцезнаходження замовника: 02096, Україна, Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Привокзальна 3,
Контактна особа замовника: Онищенко Ольга Федорівна
+380444652622
olga_onishenko@ukr.net

Обгрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
cт. 35, п 2 Відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи
Обгрунтування
відсутність конкуренціїї (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи)

Інформація про процедуру

Оскарження наміру укласти договір: 22 лютого 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
проведення деповського ремонту 2 (двох) складів 5 (пяти) пасажирських вагонів МПЛТ побудови ПАТ "КВБЗ""
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02096, Україна, Київська обл., Київ, Привокзальна,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50220000-3 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-17-000036 ● b1aebed0e48a4a079f73627f9624ab85
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-07-15
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-07-17 17:37:56
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

15.07.2019 № 138
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ


ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 15.07.2019 № 138

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2019-02-11-000882-c 11.02.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-18 16:52:14

Запит про надання пояснень

Згідно з оголошенням про проведення переговорної процедури, підставою для застосування переговорної процедури визначено п. 2 ст. 35 Закону – відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.
За яких обґрунтованих підстав, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», проведено переговорну процедуру закупівлі послуг з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 07 серпня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 22 серпня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Філія «Українська залізнична швидкісна компанія» ПАТ «Українська залізниця», 40123444, Україна, Київ, м. Київ, вул. Привокзальна 3,
  2. Інформація про предмет закупівлі: проведення деповського ремонту 2 (двох) складів 5 (пяти) пасажирських вагонів МПЛТ побудови ПАТ "КВБЗ"", 35887869UAH, 50220000-3, ДК021, 1, Роботи
  3. Інформація про оприлюднення: 4ad1a39ed0f64d55bd90f5e8887c412c, 2019-02-11
  4. Застосована процедура закупівлі: Переговорна процедура
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 17 липня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06.08.2019. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, перевірки підстав для проведення переговорної процедури закупівлі, своєчасність укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення переговорної процедури закупівлі, обґрунтування застосування переговорної процедури, повідомлення про намір укласти договір, протокол засідання тендерного комітету б/д б/н, договір від 11.03.2019 № 7619/010026/с/25-узин. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що згідно з повідомленням про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури закупівлі) Замовником, на підставі п. 2 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), проведено переговорну процедуру закупівлі щодо проведення деповського ремонту 2 (двох) складів 5 (пяти) пасажирських вагонів МПЛТ побудови ПАТ «КВБЗ». Відповідно до ч. 3 ст. 35 Закону повідомлення про намір укласти договір обов’язково безоплатно оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу та повинно містити, зокрема обґрунтування застосування переговорної процедури. Слід зазначити, що в п. 14 вищезазначеного повідомлення міститься обґрунтування застосування переговорної процедури, а саме: відсутність конкуренціїї (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи). Через електронну систему закупівель Замовнику, надіслано запит про надання пояснень щодо обґрунтування застосування переговорної процедури, передбаченого Законом України «Про публічні закупівлі». Проте, протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення вищезазначеного запиту Замовником пояснень не надано. Виходячи з вищевикладеного, Замовником не підтверджено наявність підстав для застосування переговорної процедури згідно п. 2 ч. 2 ст. 35 Закону., 06 серпня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при перевірці підстав для проведення переговорної процедури закупівлі встановлено порушення ч. 2 ст. 35 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані закупівель, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі

Електронний цифровий підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПАТ "Крюківський вагонобудівний завод"
#05763814
Переможець 35 887 869,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2019 16:55

Документи

11 лютого 2019 16:55
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2019 16:55

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПАТ "Крюківський вагонобудівний завод"
#05763814
35 887 869,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 лютого 2019 16:55
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
12 березня 2019 08:20
25-узшк.pdf укладений
12 березня 2019 08:19
sign.p7s зміни до договору
10 вересня 2019 10:46
DOP YGODA 2. № 25 квбз (1).pdf зміни до договору
10 вересня 2019 10:46
ДУ 25 УЗШК КВБЗ (1).pdf зміни до договору
29 березня 2019 13:51
1_ДУ 25 УЗШК КВБЗ.pdf укладений
29 березня 2019 13:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни до графіку подачі на проведення деповського ремонту
Номер договору про закупівлю: 25-узшк
Договір:
Номер додаткової угоди: 25-узшк
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення вартості послуг
Номер договору про закупівлю: 25-узшк
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку