Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

проведення деповського ремонту 2 (двох) складів 5 (пяти) пасажирських вагонів МПЛТ побудови ПАТ "КВБЗ"
Очікувана вартість
35 887 869,00 UAH
UA-2019-02-11-000882-c 4ad1a39ed0f64d55bd90f5e8887c412c
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Онищенко Ольга Федорівна

+380444652622 olga_onishenko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія «Українська залізнична швидкісна компанія» ПАТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40123444
Місцезнаходження: 02096, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Привокзальна 3,
Контактна особа: Онищенко Ольга Федорівна
+380444652622
olga_onishenko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
відсутність конкуренціїї (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи)

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 лютого 2019 16:55
Оскарження наміру укласти договір: 22 лютого 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50220000-3: Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
проведення деповського ремонту 2 (двох) складів 5 (пяти) пасажирських вагонів МПЛТ побудови ПАТ "КВБЗ""
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02096, Україна, Київська обл., Київ, Привокзальна,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50220000-3 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Тендерна документація

11 лютого 2019 16:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2019 16:54
Повідомлення на переговорну ДР.doc
11 лютого 2019 16:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2019 16:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2019 16:54
Повідомлення на переговорну ДР.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-17-000036 ● b1aebed0e48a4a079f73627f9624ab85
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 липня 2019 17:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

15.07.2019 № 138
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ


ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 15.07.2019 № 138

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2019-02-11-000882-c 11.02.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-18 16:52:14

Запит про надання пояснень

Згідно з оголошенням про проведення переговорної процедури, підставою для застосування переговорної процедури визначено п. 2 ст. 35 Закону – відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.
За яких обґрунтованих підстав, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», проведено переговорну процедуру закупівлі послуг з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 22 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПАТ "Крюківський вагонобудівний завод"
#05763814
Переможець 35 887 869,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2019 16:55

Документи

11 лютого 2019 16:55
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2019 16:55

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПАТ "Крюківський вагонобудівний завод"
#05763814
35 887 869,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 лютого 2019 16:55
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2019 11:03
додатк угода 4 квбз мплт (1).pdf зміни до договору
22 жовтня 2019 11:03
Електронний підпис зміни до договору
02 жовтня 2019 16:14
Електронний підпис зміни до договору
10 вересня 2019 10:46
DOP YGODA 2. № 25 квбз (1).pdf зміни до договору
10 вересня 2019 10:46
ДУ 25 УЗШК КВБЗ (1).pdf зміни до договору
29 березня 2019 13:51
1_ДУ 25 УЗШК КВБЗ.pdf укладений
29 березня 2019 13:51
Електронний підпис укладений
12 березня 2019 08:20
25-узшк.pdf укладений
12 березня 2019 08:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни до графіку подачі на проведення деповського ремонту
Номер договору про закупівлю: 25-узшк
Договір:
Номер додаткової угоди: 25-узшк
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення вартості послуг
Номер договору про закупівлю: 25-узшк
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна графіку подачі вагонів в ремонт
Номер договору про закупівлю: 25-узшк
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення вартості послуг за згодою сторін
Номер договору про закупівлю: 25-узшк
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 березня 2019 — 11 березня 2019
Сума оплати за договором: 33 967 552,62
UAH (в тому числі ПДВ 5 491 722,62 UAH)