Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вершкове масло
Очікувана вартість
74 970,00 UAH
UA-2019-02-11-000862-a 4ae69c4b52004716879c897e9f00abed
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кінаш Ірина

+380506259834 ana6192@yandex.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Андріївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1 Балаклійської районної ради Харківської області
Код ЄДРПОУ: 25457373
Вебсайт: http://andriivka-school1.edu.kh.ua/
Місцезнаходження: 64220, Україна , Харківська обл., смт. Андріївка, Харківська область Балаклійський район смт.Андріївка площа Центральна буд.41
Контактна особа: Кінаш Ірина
+380506259834
ana6192@yandex.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 лютого 2019 13:06
Звернення за роз’ясненнями: до 15 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2019 00:00
Очікувана вартість: 74 970,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 374,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
415 кг
Вершкове масло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64220, Україна, Харківська обл., смт. Андріївка, площа Центральна, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 лютого 2019 13:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2019 13:05
ТД-вершкове масло.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-11-000862-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОЛЕФІР АНДРІЙ ВІКТОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3062618358
Дата подання: 14 лютого 2019 13:51
ТД
Доброго дня шановний Замовнику, з вимог Вашої тендерної документації та Ваших відповідей на майданчику стає зрозуміло, що постачання товару до Замовнику здійснюється тричі на тиждень. Прошу надати точну інформацію в розрізі одного тижня стосовно об’єму кожного замовлення (у разі можливості за днями) з метою точного розуміння об’єму постачання.
Крім того зазначаю, що у вимогах до поставки зазначається: «Доставка товару здійснюється на склад Замовника з 7-00 до 8-00 години тричі на тиждень згідно замовлення, яке передається Постачальнику», дана вимога присутня у всіх оголошеннях які опубліковані Вами на майданчику. Постає питання яким чином будуть здійснюватися розвантажувальні роботи всіма постачальниками з якими Ви укладете договори, у разі завезення товару у зазначені Вами часові межі, що призведе до утворенні черги і як наслідок порушення даної умови.
Підсумовуючи вище викладене, що поставка здійснюється кожного дня та у зазначені Вами часові рамки, це як наслідок пропорційно впливає на підвищення ціни за одиницю товару, і як наслідок призведе до максимальної витрати Вами бюджетних коштів, що прямо суперечить Закону України «Про публічні закупівлі», а саме щодо: максимальної економії та ефективності, що передбачено статтею 3 зазначеного закону.

Прошу Вас врахувати вище викладене та внести відповідні зміни до Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 лютого 2019 15:31
Шановний Учаснику, ми так розумємо, Ви -один і той же учасник, який копіює свої вимоги з однієї нашої закупівлі в іншу. Ще раз наголошуєємо на тому, що вимога постачання товару з 7 до 8 години є у нас лише в одному оголошенні, що стосується вершкового масла. І ніякої черги з розвантаженням продукції у нас ніколи не існувало. А вимога щодо 3-х разового постачання масла є технічною помилкою, і якби Ви уважно почитали договір, то побачили б, що у п 5.1. проекту Договору написано "Постачальник здійснює поставку товару Покупцеві протягом трьох робочих днів з моменту отримання заявки на необхідний товар, але не пізніше п’яти робочих днів від часу заявки.", що і буде написано у договорі під час його заключення. " Зазвичай ми робимо замовлення раз на тиждень у обсязі 12-13 кг.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 лютого 2019 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ БУДИНОК "МАКС" 74 285,00
UAH з ПДВ
74 285,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 лютого 2019 00:19
технічні.rar
19 лютого 2019 00:19
загальні.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРГОВИЙ БУДИНОК "МАКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТОРГОВИЙ БУДИНОК "МАКС"
#42725879
Переможець 74 285,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2019 14:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 лютого 2019 14:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ БУДИНОК "МАКС"
#42725879
74 285,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Дод угода №3 вершкове масло (1).pdf зміни до договору
23 грудня 2019 15:38
ДОД угода №2 МАКС вершкове масло (2).pdf зміни до договору
07 жовтня 2019 16:12
дод угода1 ТД МАКС (1).pdf зміни до договору
28 лютого 2019 16:14
Електронний підпис укладений
28 лютого 2019 16:08
Договір №32 масло ТОВ ТД МАКС.pdf укладений
28 лютого 2019 16:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з тим, що на час проведення допорогової закупівлі було укладено пряму угоду на постачання частини предмету закупівлі, що і привело до зменшення обсягів, сторони дійшли згоди і уклали додаткову угоду до основного договору.
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 32
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з збільшенням цін на продукцію, сторони дійшли згоди щодо заключення додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Закінчення календарного року
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 59 260,00
UAH