Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
217 400,00 UAH
UA-2019-02-11-000786-a ● 64cc45efd0284f9d9ebdbae17ee2cc8a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київська дитяча Академія мистецтв |
Код ЄДРПОУ: | 21594647 |
Вебсайт: | http://www.kdam.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 04210, Україна , Київська обл., Київ, проспект Героїв Сталінграда, 10 |
Контактна особа: |
Бенч Ольга Григорівна 080444109310 muza@kdam.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 лютого 2019 12:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 лютого 2019 10:20 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 березня 2019 10:20 |
Початок аукціону: | 11 березня 2019 13:01 |
Очікувана вартість: | 217 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 174,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Відповідно тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 штуки
ДК 021:2015– 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) Персональні комп’ютери та їх складові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04210, Україна, місто Київ, Київ, проспект Героїв Сталінграда, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 квітня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 лютого 2019 13:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 лютого 2019 13:28 |
Повідомлення про внесення змін до ТД.pdf | |
22 лютого 2019 13:28 |
ТД (нова редакція із змінами) компютери та ноутбуки.pdf | |
11 лютого 2019 12:41 |
Обгрунтування компютери.pdf | |
11 лютого 2019 12:40 |
ТД компютери та ноутбуки.pdf |
22 лютого 2019 13:29 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 лютого 2019 13:28 |
Повідомлення про внесення змін до ТД.pdf
|
|||
22 лютого 2019 13:28 |
ТД (нова редакція із змінами) компютери та ноутбуки.pdf
|
|||
11 лютого 2019 12:41 |
Обгрунтування компютери.pdf
|
|||
11 лютого 2019 12:40 |
ТД компютери та ноутбуки.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 лютого 2019 09:56
Дата відповіді: 12 лютого 2019 12:43
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вітаємо та дякуємо за увагу до нашої закупівлі! Технічний опис документації містить конкретну інформацію про необхідні модель та марку на товар, і відрізнятися від вказаного опису товар не повинен. Також повідомляємо, що Київська дитяча Академія мистецтв проводить торги відповідно до діючого Закону України "Про публічні закупівлі", де подібні обмеження відсутні, крім того це суттєво обмежує конкуренцію. Ми, як замовник, не вбачаємо жодних перепон для участі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ у наших закупівлях, до пропозицій неплатників ПДВ не буде додаватись сума ПДВ у розмірі 20 відсотків.
Документація
Дата подання: 12 лютого 2019 12:05
Дата відповіді: 12 лютого 2019 13:59
Шановний Замовник!
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.»
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за увагу до нашої закупівлі та повідомляємо наступне. Оскільки обладнання, що закуповується, є по суті комплектом, то в ньому виробником вже встановлюється ліцензійна програмна продукція Microsoft Windows, оскілька така ліцензійна програмна продукція є обов'язковою складовою комплекту. За наявності ліцензійної наклейки, яка кріпиться на поверхню корпусу кожного компютера та містить 25-ти значний ключ продукту, учаснику закупівлі немає необхідності додатково надавати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб'ютора Microsoft в Україні, а, відтак, не має потреби Замовнику закупівлі цього вимагати від Учасників. Додаток 2 до Тендерної документації "Інформація про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі" з метою запобігання закупівлі нелегальної продукції вже містить вимогу щодо комплектації обладнання, що закуповується, ліцензійною програмною продукцією Microsoft Windows.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-11-000786-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 18 березня 2019 11:28
Шановний Замовнику!
Ретельно ознайомившись з пропозицією Учасника ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", хочемо звернути увагу Замовника на наступні невідповідності та погіршення.
В тендерній документації серед технічних характеристик до предмету закупівлі «Моноблок» Замовником зазначено «Процесор: Intel Core ІЗ-8100 (3.6 ГГц)». Цей процесор має 4 ядра, тактову частоту 3.6GHz, кеш-пам’ять 6 MB, лінійка Coffee Lake.
https://ark.intel.com/content/www/ru/ru/ark/products/126688/intel-core-i3-8100-processor-6m-cache-3-60-ghz.html
Учасником ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" надано процесор «Intel Core і3-8130U», який має 2 ядра, тактову частоту 2.20 GHz , кеш-пам’ять 4 MB, лінійка Kaby Lake.
https://ark.intel.com/content/www/ru/ru/ark/products/137977/intel-core-i3-8130u-processor-4m-cache-up-to-3-40-ghz.html
Просимо дискваліфікувати ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" як Учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам Замовника згідно ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
В тендерній документації серед технічних характеристик до предмету закупівлі «Моноблок» Замовником зазначено «Процесор: Intel Core ІЗ-8100 (3.6 ГГц)». Цей процесор має 4 ядра, тактову частоту 3.6GHz, кеш-пам’ять 6 MB, лінійка Coffee Lake.
https://ark.intel.com/content/www/ru/ru/ark/products/126688/intel-core-i3-8100-processor-6m-cache-3-60-ghz.html
Учасником ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" надано процесор «Intel Core і3-8130U», який має 2 ядра, тактову частоту 2.20 GHz , кеш-пам’ять 4 MB, лінійка Kaby Lake.
https://ark.intel.com/content/www/ru/ru/ark/products/137977/intel-core-i3-8130u-processor-4m-cache-up-to-3-40-ghz.html
Просимо дискваліфікувати ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" як Учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам Замовника згідно ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 березня 2019 15:22
Стосовно вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» (код ЄДРПОУ: 41860186), викладеній у вимозі за ідентифікатором UA-2019-02-11-000786-a.c1, повідомляємо наступне.
Київська дитяча Академія мистецтв проводить торги відповідно до діючого Закону України «Про публічні закупівлі». Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Під час проведення відкритих торгів оцінкою є аукціон, а не розгляд пропозицій після аукціону, адже саме на етапі аукціону визначається найбільш економічно вигідна пропозиція, яку в подальшому розглядає Замовник на відповідність вимогам тендерної документації.
У відповідності до ст. 28 цього Закону, оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Критеріями оцінки (у даному випадку – 100% критерієм) є ціна, оскільки здійсненювалася закупівля товарів, для яких існує постійно діючий ринок.
На етапі розкриття та розгляду пропозицій Замовник проводить розгляд поданих пропозицій. При цьому, Замовник не розглядає одразу всі пропозиції, а починає з оцінки найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону. Якщо ж пропозиція першого Постачальника підходить Замовнику, інші пропозиції він вже не розглядає.
Крім того, статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються зокрема за такими принципами, як максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Згідно з п. 15 ч. 1 ст. 1 Закону переможцем процедури закупівлі є учасник, тендерна пропозиція якого відповідає критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір.
Таким чином, договір про закупівлю за результатами процедури закупівлі укладається з переможцем, тендерна пропозиція якого була визначена найбільш економічно вигідною та яку не було відхилено. При цьому перелік підстав відхилення тендерних пропозицій визначений ч. 1 ст. 30 Закону та є вичерпним.
Що стосується технічних характеристик окремої частини однієї з 12 (дванадцяти) позицій, що закуповувалися, то процесор Переможця торгів повністю задовольняє вимоги Замовника, оскільки, не зважаючи на те, що запропонований Переможцем процесор має 2 ядра, одночасно він має 4 потоки. Крім того, тактова частота процесора може розганятися до 3,40 GHz. Таким чином, запропонований Переможцем торгів товар цілком відповідає потребам, для яких він призначається, а саме - для роботи з офісними документами та програмами (посилання для порівняння процесорів:
https://ark.intel.com/content/www/ru/ru/ark/compare.html?productIds=126688,137977)
Відповідно до ч.3 ст.11 Закону об'єктивний та чесний вибір переможця належить до обов’язків тендерного комітету або уповноваженої особи.
Враховуючи зазначене, та беручи до уваги мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, Замовником під час проведення процедури закупівлі, у тому числі під час розгляду та оцінки тендерних пропозицій, повністю дотримано принципів здійснення публічних закупівель, а, відтак, відсутні законодавчо обґрунтовані підстави для задоволення вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» стосовно дискваліфікації переможця відкритих торгів
Київська дитяча Академія мистецтв проводить торги відповідно до діючого Закону України «Про публічні закупівлі». Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Під час проведення відкритих торгів оцінкою є аукціон, а не розгляд пропозицій після аукціону, адже саме на етапі аукціону визначається найбільш економічно вигідна пропозиція, яку в подальшому розглядає Замовник на відповідність вимогам тендерної документації.
У відповідності до ст. 28 цього Закону, оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Критеріями оцінки (у даному випадку – 100% критерієм) є ціна, оскільки здійсненювалася закупівля товарів, для яких існує постійно діючий ринок.
На етапі розкриття та розгляду пропозицій Замовник проводить розгляд поданих пропозицій. При цьому, Замовник не розглядає одразу всі пропозиції, а починає з оцінки найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону. Якщо ж пропозиція першого Постачальника підходить Замовнику, інші пропозиції він вже не розглядає.
Крім того, статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються зокрема за такими принципами, як максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Згідно з п. 15 ч. 1 ст. 1 Закону переможцем процедури закупівлі є учасник, тендерна пропозиція якого відповідає критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір.
Таким чином, договір про закупівлю за результатами процедури закупівлі укладається з переможцем, тендерна пропозиція якого була визначена найбільш економічно вигідною та яку не було відхилено. При цьому перелік підстав відхилення тендерних пропозицій визначений ч. 1 ст. 30 Закону та є вичерпним.
Що стосується технічних характеристик окремої частини однієї з 12 (дванадцяти) позицій, що закуповувалися, то процесор Переможця торгів повністю задовольняє вимоги Замовника, оскільки, не зважаючи на те, що запропонований Переможцем процесор має 2 ядра, одночасно він має 4 потоки. Крім того, тактова частота процесора може розганятися до 3,40 GHz. Таким чином, запропонований Переможцем торгів товар цілком відповідає потребам, для яких він призначається, а саме - для роботи з офісними документами та програмами (посилання для порівняння процесорів:
https://ark.intel.com/content/www/ru/ru/ark/compare.html?productIds=126688,137977)
Відповідно до ч.3 ст.11 Закону об'єктивний та чесний вибір переможця належить до обов’язків тендерного комітету або уповноваженої особи.
Враховуючи зазначене, та беручи до уваги мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, Замовником під час проведення процедури закупівлі, у тому числі під час розгляду та оцінки тендерних пропозицій, повністю дотримано принципів здійснення публічних закупівель, а, відтак, відсутні законодавчо обґрунтовані підстави для задоволення вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» стосовно дискваліфікації переможця відкритих торгів
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2019 13:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
207 480,00
UAH з ПДВ
|
203 132,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
215 212,68
UAH з ПДВ
|
205 305,12
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЕТА-ТЕХНО" |
216 792,00
UAH з ПДВ
|
216 792,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Переможець |
203 132,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2019 17:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2020 12:34
|
Електронний підпис | укладений |
27 березня 2019 11:05
|
Договір 19 компютери та ноутбуки.pdf | укладений |
27 березня 2019 11:03
|