Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт глядацької зали будинку культури "Енергетик" за адресою: проспект Дніпровський, 15А в м. Українка Обухівського району Київської області)
Очікувана вартість
7 607 488,80 UAH
UA-2019-02-11-000663-c c272b89605974e85a073bba6bac41f84
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

ВК Української МР Закупівля

+380457220682 valenta2009@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Української міської ради
Код ЄДРПОУ: 24884653
Місцезнаходження: 08720, Україна , Київська обл., Обухів, Київська обл., Обухівський р-н, м. Українка, пл. Шевченка,1
Контактна особа: ВК Української МР Закупівля
+380457220682
valenta2009@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 лютого 2019 15:17
Звернення за роз’ясненнями: до 16 лютого 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 лютого 2019 17:00
Початок аукціону: 27 лютого 2019 12:32
Очікувана вартість: 7 607 488,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 38 037,44 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт глядацької зали будинку культури "Енергетик" за адресою: проспект Дніпровський, 15А в м. Українка Обухівського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08720, Україна, Київська обл., Українка, Дныпровський,15-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2019  —  31 серпня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 лютого 2019 15:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2019 15:14
ТД..docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-11-000663-c.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІАНТ-БУД", Код ЄДРПОУ:38098126
Дата подання: 06 березня 2019 12:38
Вимога ТОВ «Віант-Буд» щодо усунення порушення законодавства по закупівлі робіт з капітального ремонту БК Енергетик
ВИМОГА
щодо усунення порушення законодавства в сфері публічних закупівель
27.02.2019 відбувся аукціон по зазначеним вище торгам. За результатами торгів наша пропозиція була найбільш економічно вигідною та склала 7`488`805,75 грн.
Протоколом розгляду тендерних пропозицій № 1 від 04.03.2019р. (надалі –протокол) тендерна пропозиція Учасника була відхилена.
Учасник уважно ознайомився з зазначеним вище протоколом та з зазначеним вище рішенням Замовника не погоджується, вважає його незаконним та дискримінаційним з наступних підстав:
Вимогами тендерної документації не встановлено такий параметр для аналогічності договорів, як виконання аналогічних робіт по улаштуванню теплопункту та монтажу обладнання системи аудіо-візуального комплексу. Відповідно до п.3. Додатку №1 тендерної документації на Роботи Учасник мав підтвердити наявність аналогічного досвіду при виконанні робіт з капітального ремонту в цілому. Тобто, Учасник не мав підтверджувати виконання кожного пункту технічного завдання, а лише надати аналогічні договори (з додатками, актами та відгуками) на виконання робіт з капітального ремонту.
На виконання цієї вимоги Учасник надав 6 (шість) договорів з капітального ремонту (чотири з них надано на капітальний ремонт приміщень, два на капітальний ремонт фасадів) з відповідними копіями актів виконаних робіт за формою КБ-2В та оригіналами листів-відгуків. Тобто, Учасник повністю виконав вимогу п.3. Додатку №1 тендерної документації та надав всі документи, що підтверджують досвід виконання робіт.
В протоколі розгляду тендерних пропозицій № 1 від 04.03.2019р. зазначено, що „Надані копії договорів учасника свідчать про виконання зовнішніх робіт, які не передбачаються у закупівлі: «Капітальний ремонт глядацької зали будинку культури "Енергетик" за адресою: проспект Дніпровський, 15А в м. Українка Обухівського району Київської області”, що не є цілком вірним твердженням. Як було зазначено вище Учасник надав чотири договори на капітальний ремонт приміщень та два на капітальний ремонт фасадів. Навіть, якщо припустити, що Замовник під поняттям „аналогічності” мав на увазі виконання капітального ремонту приміщень, то Учасник повністю виконав ці вимоги. В цьому випадку навіть надання, на думку Замовника, договорів, які „не передбачаються у закупівлі” не є підставою для відхилення, оскільки мінімальний поріг кількості аналогічних договорів Учасником виконано, а надання додаткових документів, які свідчать про великий досвід Учасника в виконанні робіт з капітального ремонту (до того ж на замовлення Виконавчого комітету Української міської ради), не обмежено вимогами тендерної документації на Роботи.
Відповідно до назви предмету закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації – це капітальний ремонт глядацької зали будинку культури "Енергетик".
Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з метою уникнення суб’єктивного, неоднакового підходу в різних ситуаціях до визначення аналогічності договору, було запроваджено застосування параметру для встановлення аналогічності договорів: четвертий знак за кодом ДК.
Відповідно до четвертого знаку за кодом ДК 021:2015 предмет закупівлі всіх наданих Учасником договорів (з додатками, актами та відгуками), так само, як і предмет закупівлі за тендером є однаковим - 4545, тобто аналогічним та таким, що відповідає вимогам тендерної документації.
Таким чином, відхилення тендерної пропозиції Учасника є незаконним, необґрунтованим та таким, що суперечить умовам тендерної документації та Закону України „Про публічні закупівлі” (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, № 9, ст.89).
ВИМАГАЄМО:
1. Розглянути вимогу ТОВ "ВІАНТ-БУД".
2. Скасувати протокол відхилення розгляду тендерних пропозицій № 1 від 04.03.2019р.
3. Винести нове рішення, яким визнати ТОВ " ВІАНТ-БУД " переможцем.
Повний текст в файлі: Вимога ТОВ Віант-Буд щодо усунення порушення законодавства по закупівлі робіт з капітального ремонту БК
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 06 березня 2019 12:40
Причина: помилка
Номер вимоги: UA-2019-02-11-000663-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІАНТ-БУД", Код ЄДРПОУ:38098126
Дата подання: 06 березня 2019 12:44
Вимога ТОВ «Віант-Буд» щодо усунення порушення законодавства по закупівлі робіт з капітального ремонту БК Енергетик
ВИМОГА
щодо усунення порушення законодавства в сфері публічних закупівель
27.02.2019 відбувся аукціон по зазначеним вище торгам. За результатами торгів наша пропозиція була найбільш економічно вигідною та склала 7`488`805,75 грн.
Протоколом розгляду тендерних пропозицій № 1 від 04.03.2019р. (надалі –протокол) тендерна пропозиція Учасника була відхилена.
Учасник уважно ознайомився з зазначеним вище протоколом та з зазначеним вище рішенням Замовника не погоджується, вважає його незаконним та дискримінаційним з наступних підстав:
Вимогами тендерної документації не встановлено такий параметр для аналогічності договорів, як виконання аналогічних робіт по улаштуванню теплопункту та монтажу обладнання системи аудіо-візуального комплексу. Відповідно до п.3. Додатку №1 тендерної документації на Роботи Учасник мав підтвердити наявність аналогічного досвіду при виконанні робіт з капітального ремонту в цілому. Тобто, Учасник не мав підтверджувати виконання кожного пункту технічного завдання, а лише надати аналогічні договори (з додатками, актами та відгуками) на виконання робіт з капітального ремонту.
На виконання цієї вимоги Учасник надав 6 (шість) договорів з капітального ремонту (чотири з них надано на капітальний ремонт приміщень, два на капітальний ремонт фасадів) з відповідними копіями актів виконаних робіт за формою КБ-2В та оригіналами листів-відгуків. Тобто, Учасник повністю виконав вимогу п.3. Додатку №1 тендерної документації та надав всі документи, що підтверджують досвід виконання робіт.
В протоколі розгляду тендерних пропозицій № 1 від 04.03.2019р. зазначено, що „Надані копії договорів учасника свідчать про виконання зовнішніх робіт, які не передбачаються у закупівлі: «Капітальний ремонт глядацької зали будинку культури "Енергетик" за адресою: проспект Дніпровський, 15А в м. Українка Обухівського району Київської області”, що не є цілком вірним твердженням. Як було зазначено вище Учасник надав чотири договори на капітальний ремонт приміщень та два на капітальний ремонт фасадів. Навіть, якщо припустити, що Замовник під поняттям „аналогічності” мав на увазі виконання капітального ремонту приміщень, то Учасник повністю виконав ці вимоги. В цьому випадку навіть надання, на думку Замовника, договорів, які „не передбачаються у закупівлі” не є підставою для відхилення, оскільки мінімальний поріг кількості аналогічних договорів Учасником виконано, а надання додаткових документів, які свідчать про великий досвід Учасника в виконанні робіт з капітального ремонту (до того ж на замовлення Виконавчого комітету Української міської ради), не обмежено вимогами тендерної документації на Роботи.
Відповідно до назви предмету закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації – це капітальний ремонт глядацької зали будинку культури "Енергетик".
Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з метою уникнення суб’єктивного, неоднакового підходу в різних ситуаціях до визначення аналогічності договору, було запроваджено застосування параметру для встановлення аналогічності договорів: четвертий знак за кодом ДК.
Відповідно до четвертого знаку за кодом ДК 021:2015 предмет закупівлі всіх наданих Учасником договорів (з додатками, актами та відгуками), так само, як і предмет закупівлі за тендером є однаковим - 4545, тобто аналогічним та таким, що відповідає вимогам тендерної документації.
Таким чином, відхилення тендерної пропозиції Учасника є незаконним, необґрунтованим та таким, що суперечить умовам тендерної документації та Закону України „Про публічні закупівлі” (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, № 9, ст.89).
ВИМАГАЄМО:
1. Розглянути вимогу ТОВ "ВІАНТ-БУД".
2. Скасувати протокол відхилення розгляду тендерних пропозицій № 1 від 04.03.2019р.
3. Винести нове рішення, яким визнати ТОВ " ВІАНТ-БУД " переможцем.

Повний текст в файлі Вимога ТОВ Віант-Буд щодо усунення порушення законодавства по закупівлі робіт з капітального ремонту БК
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 березня 2019 18:11
Вивчивши Вашу вимогу UA-2019-02-11-000663-c.a2 від 06.03.2019 щодо усунення порушення законодавства в сфері публічних закупівель, тендерний комітет виконавчого комітету Української міської ради повідомляє наступне. 11.02.2019 року виконавчим комітетом Української міської ради було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі послуг: Капітальний ремонт глядацької зали будинку культури "Енергетик" за адресою: проспект Дніпровський, 15А в м. Українка Обухівського району Київської області, ідентифікатор доступу UA-2019-02-11-000663-c.
За умовами тендерної документації Замовником було визначено, що на підтвердження відповідності Учасників кваліфікаційним критеріям, необхідно надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, а саме:
- довідку про досвід виконання аналогічних договорів, складену за формою додатку 4 за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою з інформацією про виконання аналогічних договорів (додаткові угоди до договору не вважаються новим договором)на виконання робіт з капітального ремонту не менш 2-х договорів (укладених та належно виконаних за останні 3 роки по 2018 рік включно) за аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації, з підтверджуючими документами (копіями договорів, актами виконаних робіт за формою КБ-2В та, за вимогою Замовника-кошторисних розрахунків).
- скановані оригінали листів-відгуків (листів-підтверджень) від Замовника, з яким співпрацював Учасник на договірній основі за відповідним або аналогічним предметом закупівлі. Лист-відгук (лист-підтвердження) повинен бути надано до конкретного договору та містити наступну інформацію: конкретну назву договору, дату, номер та строк дії договору, суму договору, суму виконання по даному договору, інформацію про якість виконання робіт
ТОВ «ВІАНТ-БУД» не підтвердив належним чином свої кваліфікаційні критерії у відповідності до тендерної документації Замовника, оскільки не надав документальне підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів у повній мірі, як це передбачалося тендерною документацією, у зв’язку із чим тендерна пропозиція вказаного Учасника була відхилена.
Учасник ТОВ «Віант-Буд» зарекомендував себе, як виконавець робіт з низькою якістю та недотриманням термінів виконання зобов’язань. Визнавати Учасника, який запропонував найнижчу ціну, переможцем, враховуючи попередній досвід співпраці, вважаємо не доцільним.
Частиною 3 ст.30 Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Вищевикладеними обставинами та положеннями Закону у повній мірі підтверджується наявність законних підстав для Замовника відхилити тендерну пропозицію Учасника, який не підтвердив свої кваліфікаційні критерії.
Номер вимоги: UA-2019-02-11-000663-c.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БК КИЇВГРАДОСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:40380218
Дата подання: 13 березня 2019 17:32
Оскарження щодо результатів
Вих. № КГС138/19
Від. 12.03.2019
ЗАМОВНИК:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
24884653
08720, Київська обл., Обухівський район, місто Українка, площа Шевченка, будинок 1


УЧАСНИК:
ТОВ «БК Київградосервіс»
02002, м. Київ, вул. Євгена Сверстюка, 4А.


ВИМОГА
щодо усунення порушення законодавства в сфері публічних закупівель

«27» лютого 2019 року через систему електронних закупівель було проведено тендер щодо пропозиції на закупівлю робіт: Капітальний ремонт глядацької зали будинку культури "Енерге-тик" за адресою: проспект Дніпровський, 15А в м. Українка Обухівського району Київської об-ласті (код ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи), свою пропозицію та-кож подало підприємство ТОВ «БК Київградосервіс» (надалі – Учасник).
За результатом аукціону пропозиція учасника ТОВ "БК КИЇВГРАДОСЕРВІС, яка є наступною після ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІАНТ-БУД" та визнана найбільш економічно вигідною, була розглянута на її відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим тендерною документацією, згідно статті 16, на наявність або відсутність підстав для відмови в участі у торгах відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та умовам тендерної документації.
Пропозиція ТОВ «БК Київградосервіс» становила 7`523`242,11 грн. з ПДВ, натомість Тендерний комітет Української міської ради відхилив тендерну пропозицію посилаючись на те, що ніби то тендерна пропозиція ТОВ "БК КИЇВГРАДОСЕРВІС", не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
1) згідно умов п.21 Додатку 1 до Тендерної документації учасник тендеру обов’язково має надати розрахунок показників загально-виробничих та адміністративних показників, виходячи зі структури цих витрат по підприємству за попередній звітний період з урахуванням потужностей будівельної організації або довідку в довільній формі, якщо у попередньому звітному періоді фінансова діяльність по підприємству не проводилась. Разом з тим в тендерній пропозиції ТОВ "БК КИЇВГРАДОСЕРВІС" відсутня вищезазначена інформація;
2) у учасника наявні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно з п.3 ч.1ст. 17 Закону, а саме: відсутня інформація в довільній формі за власноручним підписом уповнова-женої особи учасника та завірена печаткою(у разі наявності) про те, що службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення.
Інших підстав для відхилення в протоколі не зазначено.
Учасник уважно ознайомився з зазначеним вище протоколом та з зазначеним вище рішенням Замовника не погоджується, вважає його незаконним та дискримінаційним з наступних підстав:
Відповідно до п.21 Додатку 1 до Тендерної документації Учасник тендеру мав надати розрахунок показників загальновиробничих та адміністративних показників, виходячи зі структури цих витрат по підприємству за попередній звітний період з урахуванням потужностей будівель-ної організації.
Наголошуємо, що Тендерна документація не містила інших вимог щодо відповідного розрахунку Договірної ціни, у зв’язку з чим Учасник надав Розрахунок Договірної ціни, відповідно до п.21 Додатку 1 що мав відсилаючи норму до Додатку 7, поданий Учасником Розрахунок договірної ціни містив розрахунок показників загальновиробничих та адміністративних показників, виходячи зі структури цих витрат по підприємству за попередній звітний період з урахуванням потужностей будівельної організації, з чим можна ознайомитись у пропозиції Учасника, натомість Тендерний комітет Української міської ради не помітив даного розрахунку.
Також, Учасником було надано Інформацію у формі довідки у довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою(у разі наявності) про те, що службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення. Оригіналами котрих можна ознайомитись на сайті (дана Довідка додана у файлі 1. zip тендерної пропозиції під вихідним №2904053 від 13.03.2019), але Тендерний комітет не замічає та стверджує, що дана інформація відсутня.
Більше того, у підставі №2 рішення про відхиленні тендерної пропозиції допущено помилку та пропущено слово «НЕ», а саме: «відсутня інформація в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою(у разі наявності) про те, що службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, «не» було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення», цей факт ще раз ставить під сумнів прийняте Членами тендерного комітету рішення (адже достатньо підстав вважати, що члени тендерного комітету підписали рішення не ознайомившись з текстом).
З огляду на вище викладене, відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «БК Київгра-досервіс» є незаконним, безпідставним, необґрунтованим та таким, що суперечить умовам тен-дерної документації та Законом України «Про публічні закупівлі» (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, № 9, ст.89)

ВИМАГАЄМО:
1. Прийняти до розгляду вимогу ТОВ "БК Київградосервіс".
2. Скасувати протокол відхилення розгляду тендерних пропозицій №2 від 06.03.2019р.
3. Винести нове рішення, яким визнати ТОВ "БК Київградосервіс " переможцем.
Повний текс Вимоги додано у файлі «Вимога ТОВ «БК Київградосервіс»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 березня 2019 15:47
Вивчивши Вашу вимогу UA-2019-02-11-000663-c.a2 від 06.03.2019 щодо усунення порушення законодавства в сфері публічних закупівель, тендерний комітет виконавчого комітету Української міської ради повідомляє наступне. 11.02.2019 року виконавчим комітетом Української міської ради було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі робіт: Капітальний ремонт глядацької зали будинку культури "Енергетик" за адресою: проспект Дніпровський, 15А в м. Українка Обухівського району Київської області, ідентифікатор доступу UA-2019-02-11-000663-c.
За загальними умовами здійснення закупівель Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі якщо учасник не надав заперечення інформації, яка зазначена у ст.17 Закону «Про публічні закупівлі». В тендерній пропозиції ТОВ «БК КИЇВГРАДОСЕРВІС» відсутнє заперечення тому, що службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення що зафіксовано протоколом розгляду тендерних пропозицій №2 від 06.03.2019р. З приводу довідки доданій у файлі 1. zip тендерної пропозиції під вихідним №2904053 від 13.03.2019, за словами учасника, тендерний комітет повідомляє про те, що у вищезазначеному файлі є дві довідки за одним і тим самим №2904053: одна від 21.02.2019, друга- від 12.02.2019. Жодна з них не стосується інформації, наданій у довільній формі, яка б заперечувала що службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення. У зв’язку із чим тендерна пропозиція Учасника ТОВ «БК КИЇВГРАДОСЕРВІС» була відхилена.
Згідно статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами. У разі відмови члена тендерного комітету або однієї з уповноважених осіб підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови. Щодо підписання рішення членами тендерного комітету просимо ознайомитися учаснику з Законом України «Про публічні закупівлі» та уважно вивчити вищезазначену статтю для того, щоб в подальшому надавати вірну інформацію у складі своєї тендерної пропозиції, у правильному порядку реєструвати довідки та уникати відмови в участі процедури закупівлі.
Частиною 3 ст.30 Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Вищевикладеними обставинами та положеннями Закону у повній мірі підтверджується наявність законних підстав для Замовника відхилити тендерну пропозицію Учасника, який не підтвердив свої кваліфікаційні критерії.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-02-11-000663-c.c4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІАНТ-БУД", Код ЄДРПОУ:38098126
Дата подання: 14 березня 2019 14:09
Скарга ТОВ «Віант-Буд» щодо порушення законодавства в сфері публічних закупівель по закупівлі робіт з капітального ремонту БК Енергетик
ТОВ «Віант-Буд» направляє Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель скаргу щодо порушення законодавства в сфері публічних закупівель по закупівлі робіт з капітального ремонту глядацької зали будинку культури "Енергетик" за адресою: проспект Дніпровський, 15А в м. Українка Обухівського району Київської області. Текст скарги ТОВ «Віант-Буд» викладено у файлі «Скарга ТОВ «Віант-Буд» щодо порушення законодавства в сфері публічних закупівель по закупівлі робіт з капітального ремонту БК Енергетик.pdf». Тексти додатків до скарги викладені у файлах: 1) «ТД.docx» 2) «Протокол №1.docx» 3) «Протокол №3.docx» 4) «Вимога ТОВ «Віант Буд» щодо усунення порушення законодавства по закупівлі робіт з капітального ремонту БК Енергетик.pdf» 5) «Довідка про працівників відповідної кваліфікації і протоколи пе.pdf» 6) «Платіжне доручення ТОВ Віант-Буд оплата скарги (15000,00грн.pdf)»
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 березня 2019 20:48
Рішення від 19.03.2019 № 3031 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 19 березня 2019 20:47
Рішення від 02.04.2019 № 3878.pdf
Дата публікації: 05 квітня 2019 23:43
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №3878-р/пк-пз від 02.04.2019р. виконано. Протоколом засідання тендерного комітету виконавчого комітету Української міської ради №40 від 09.04.2019р. виконання данного рішення затверджено. Вищезазначений протокол буде оприлюднено разом з протоколом розгляду тендерної пропозиції учасника, яка на даний момент знаходиться на стадії оцінки та буде розглянута згідно ст.28 Закону України "Про публічні закупівлі".
Дата виконання рішення замовником: 09 квітня 2019 18:38

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 лютого 2019 13:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІАНТ-БУД" 7 526 843,19
UAH з ПДВ
7 488 805,75
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК КИЇВГРАДОСЕРВІС" 7 599 416,99
UAH з ПДВ
7 523 242,11
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" 7 606 711,86
UAH з ПДВ
7 568 674,42
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Виробничо-будівельна фірма "Будмайдан" 7 607 191,82
UAH з ПДВ
7 569 154,38
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕЙРОЛС" 7 594 267,26
UAH з ПДВ
7 594 267,26
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 лютого 2019 16:52
Електронний підпис
26 лютого 2019 16:35
Файл 2.zip
26 лютого 2019 16:35
Файл 1.zip

Публічні документи

13 березня 2019 14:35
Довідки ст.17 ЗУ_.pdf
12 березня 2019 16:32
енергетик_кошториси_2.pdf
12 березня 2019 16:32
300.imd
26 лютого 2019 16:29
Тендерна пропозиція.pdf
26 лютого 2019 16:29
КБ2_Спортзал_.pdf
26 лютого 2019 16:29
Проект договору_2.pdf
26 лютого 2019 16:29
ЗВЕДЕННЯ ВИТРАТ.pdf
26 лютого 2019 16:29
КУМ_ЕНЕРГЕТИК.imd
26 лютого 2019 16:29
Календарний графік.pdf
26 лютого 2019 16:29
Проект договору.pdf
26 лютого 2019 16:29
Технічні завдання.pdf
26 лютого 2019 16:29
СТАТУТ.pdf
26 лютого 2019 16:29
пояснювальна записка.pdf
26 лютого 2019 16:29
ОБЄКТНИЙ КОШТОРИС.pdf
26 лютого 2019 16:29
ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
26 лютого 2019 16:29
Лист-пояснення.pdf
26 лютого 2019 16:29
Лист-згода.pdf
26 лютого 2019 16:29
Лист-гарантія.pdf
26 лютого 2019 16:29
КБ2-харчоблок.pdf
26 лютого 2019 16:29
КБ2_БУДИНОК ФУТБОЛУ.pdf
26 лютого 2019 16:29
ДОГОВІР_БУД.ФУТБЛ..pdf
26 лютого 2019 16:29
Довідки ст.17.pdf
26 лютого 2019 16:29
ДЕКЛАРАЦІЯ.pdf
26 лютого 2019 16:29
Гарантійний лист.pdf
26 лютого 2019 16:29
ВИТЯГ ПДВ.pdf
26 лютого 2019 16:29
ВИТЯГ З ЄДР.pdf
26 лютого 2019 16:29
аналог.договори 1.pdf
26 лютого 2019 16:29
аналог договори 2.pdf

Публічні документи

26 лютого 2019 16:49
Дов.відкр.рахунку.pdf
26 лютого 2019 16:49
Календ.графік.pdf
26 лютого 2019 16:49
Звед_витрат_кошторис.pdf
26 лютого 2019 16:49
1010-ТЕНДЕР-МАЙДАН.imd
26 лютого 2019 16:49
Дов._дод_7.pdf
26 лютого 2019 16:49
Дов_звіт_рух_гр.коштів.pdf
26 лютого 2019 16:49
Адмінвитрати.pdf
26 лютого 2019 16:49
Довідка ст. 17.pdf
26 лютого 2019 16:49
Кошторис частина 1.pdf
26 лютого 2019 16:49
Кошторис частина 2.pdf
26 лютого 2019 16:49
Проект договору.pdf
26 лютого 2019 16:49
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

26 лютого 2019 16:33
Електронний підпис
26 лютого 2019 16:31
Установчі документ.pdf
26 лютого 2019 16:31
Пропозиція та додатки.pdf
26 лютого 2019 16:31
Кошторисні розрахунки.pdf
26 лютого 2019 16:31
183.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІАНТ-БУД"

ТОВ "БК КИЇВГРАДОСЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ"

ПП "Виробничо-будівельна фірма "Будмайдан"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕЙРОЛС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ"
#41638010
Рішення скасоване 7 568 674,42
UAH з ПДВ
09 квітня 2019 18:16
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІАНТ-БУД"
#38098126
Очікує рішення 7 488 805,75
UAH з ПДВ
09 квітня 2019 18:22
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІАНТ-БУД"
#38098126
Рішення скасоване 7 488 805,75
UAH з ПДВ
09 квітня 2019 18:22
ТОВ "БК КИЇВГРАДОСЕРВІС"
#40380218
Рішення скасоване 7 523 242,11
UAH з ПДВ
09 квітня 2019 18:22
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ"
#41638010
Рішення скасоване 7 568 674,42
UAH з ПДВ
09 квітня 2019 18:22

Документи

11 березня 2019 17:21
Електронний підпис
11 березня 2019 17:21
Протокол №3.docx
06 березня 2019 14:49
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

04 березня 2019 17:19
Електронний підпис
04 березня 2019 17:17
Протокол №1.docx

Документи

06 березня 2019 14:48
Електронний підпис
06 березня 2019 14:48
Протокол №2.docx
04 березня 2019 17:19
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 16 квітня 2019 14:58
Коментар щодо відміни: Відповідно до ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» , замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
16 квітня 2019 14:58
Протокол №35.docx