Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги щодо благоустрою територій ( викошування газонів, садіння квітів та кущів, заходи з озеленення міста ( догляд за квітниками, їх полив і розрідження)
Landscaping services (lawn-mowing, planting flowers and shrubs, city landscaping activities (care for flower gardens, irrigation and dilution)
Landscaping services (lawn-mowing, planting flowers and shrubs, city landscaping activities (care for flower gardens, irrigation and dilution)
Очікувана вартість
4 820 000,00 UAH
UA-2019-02-11-000654-c ● 04793e861a7f442081342e76573ae81f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Виконавчий комітет Обухівської міської ради Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 04362680 |
Вебсайт: | http://obukhiv.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 08700, Україна , Київська обл., Обухів, вул. Київська, 10 |
Контактна особа: |
Геля Ірина +380457250348 OBUHIV_VK@UKR.NET |
Додаткові контактні особи: |
Ірина 0457250348 |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | The Executive Committee of the Obukhiv Town Council |
National ID: | 04362680 |
Contact point: |
Helia Irina +380457250348 OBUHIV_VK@UKR.NET |
Additional contacts: |
Irina 0457250348 |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 11 лютого 2019 15:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 березня 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 березня 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 26 березня 2019 15:49 |
Очікувана вартість: | 4 820 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 11 лютого 2019 15:13 |
Enquiries until: | 04 березня 2019 12:00 |
Complaints submission until: | до 10 березня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 14 березня 2019 12:00 |
Information
Estimated total value: | 4 820 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 24 100 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги щодо благоустрою територій ( викошування газонів, садіння квітів та кущів, заходи з озеленення міста ( догляд за квітниками, їх полив і розрідження)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Landscaping services (lawn-mowing, planting flowers and shrubs, city landscaping activities (care for flower gardens, irrigation and dilution)
CPV: 77310000-6
Період постачання:
по 31 грудня 2019
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 лютого 2019 15:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 лютого 2019 15:10 |
Договір.docx | |
11 лютого 2019 15:10 |
Тендер докум з додат.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям
Дата подання: 27 лютого 2019 20:23
Дата відповіді: 01 березня 2019 13:12
Якими документами крім довідок, передбачених тендерною документацією (Додаток 6 та Додаток 8), учасник підтверджує наявність у нього працівників відповідної кваліфікації та матеріально-технічної бази?
Відповідь: вичерпний перелік кваліфікаційних критеріїв установлено у ст. 16 Закону №922, відповідно до якої Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв. Зазначимо, що Закон №922 не містить вимог до способу документального підтвердження відповідності Учасників кваліфікаційним критеріям. Замовник самостійно визначає перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність кваліфікаційним вимогам, виходячи із специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства загалом.
Відповідно до вимог тендерної документації наявність обладнання та матеріально технічної бази , а також наявність працівників відповідної кваліфікації , які мають необхідні знання та досвід підтверджується довідками згідно з Додатками 6 та 8 до тендерної документації.
При формуванні кваліфікаційної частини пропозиції Учасник керується діючим законодавством України та Країни реєстрації Учасника (для нерезидентів).
За достовірність наданих документів відповідальність безпосередньо несе Учасник.
Відповідно до вимог тендерної документації наявність обладнання та матеріально технічної бази , а також наявність працівників відповідної кваліфікації , які мають необхідні знання та досвід підтверджується довідками згідно з Додатками 6 та 8 до тендерної документації.
При формуванні кваліфікаційної частини пропозиції Учасник керується діючим законодавством України та Країни реєстрації Учасника (для нерезидентів).
За достовірність наданих документів відповідальність безпосередньо несе Учасник.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 20 березня 2019
Найменування: | Виконавчий комітет Обухівської міської ради Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 04362680 |
Місцезнаходження: | 08700, Україна, Київська обл., Обухів, вул. Київська, 10 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ Міський житловий центр | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БРИЗ ДНІПРА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Фізична особа-підприємець Проценко Галина Антонівна | Документи |
Відхилено
Документи
|
КП "ККП м. Васильків" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БРИЗ ДНІПРА" #39239505 |
Переможець |
2 499 000,00
UAH з ПДВ
|
29 березня 2019 10:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 13:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2019 11:36
|
ду1 до дог 94.PDF | зміни до договору |
24 грудня 2019 11:36
|
Електронний підпис | укладений |
15 квітня 2019 10:21
|
Дог 94.PDF | укладений |
15 квітня 2019 10:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.4 ст 36 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 94 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |