Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Овочі та фрукти
Очікувана вартість
73 005,00 UAH
UA-2019-02-11-000635-a cdadad816ed94be7b4aad3f8becfd96a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кінаш Ірина

+380506259834 ana6192@yandex.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Андріївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1 Балаклійської районної ради Харківської області
Код ЄДРПОУ: 25457373
Вебсайт: http://andriivka-school1.edu.kh.ua/
Місцезнаходження: 64220, Україна , Харківська обл., смт. Андріївка, Харківська область Балаклійський район смт.Андріївка площа Центральна буд.41
Контактна особа: Кінаш Ірина
+380506259834
ana6192@yandex.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 лютого 2019 11:57
Звернення за роз’ясненнями: до 15 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2019 00:00
Початок аукціону: 20 лютого 2019 11:00
Очікувана вартість: 73 005,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 365,03 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 кг
Помідори свіжі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64220, Україна, Харківська обл., смт. Андріївка, площа Центральна, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
255 кг
Буряк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64220, Україна, Харківська обл., смт. Андріївка, площа Центральна, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
304 кг
Цибуля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64220, Україна, Харківська обл., смт. Андріївка, площа Центральна, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
533 кг
Капуста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64220, Україна, Харківська обл., смт. Андріївка, площа Центральна, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
237 кг
Морква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64220, Україна, Харківська обл., смт. Андріївка, площа Центральна, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
570 кг
Яблуко
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64220, Україна, Харківська обл., смт. Андріївка, площа Центральна, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
200 кг
Апельсин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64220, Україна, Харківська обл., смт. Андріївка, площа Центральна, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
35 кг
Лимон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64220, Україна, Харківська обл., смт. Андріївка, площа Центральна. 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
500 кг
Банани
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64220, Україна, Харківська обл., смт. Андріївка, площа Центральна, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
230 кг
Огірки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64220, Україна, Харківська обл., смт. Андріївка, площа Центральна, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
50 кг
Редиска
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64220, Україна, Харківська обл., смт. Андріївка, площа Центральна, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 лютого 2019 11:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2019 11:56
ТД овочі, фрукти.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-11-000635-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУДСНАБ", Код ЄДРПОУ:38385713
Дата подання: 13 лютого 2019 11:25
Постачання
Доброго дня шановний Замовнику, хочу зазначити, що предмет закупівлі не є швидкопсувним продуктом. Вимога щодо постачання товару три рази на тиждень не є обгрунтованою тому прошу внести зміни в ТД щодо частоти постачання товару.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 лютого 2019 12:15
Шановний Учаснику, доброго дня. Оскільки ми являємось закладом загальної середньої освіти і харчування дітей здійснюється планово, у відповідності до перспективного меню, ми формуємо замовлення Постачальникам на тиждень. З огляду на те, що ми не маємо відповідних потужностей для довготривалого зберігання овочів та фруктів (які, до речі, не зберігаються довго), вони у теплому приміщенні швидко псуються. А продукцію неналежної якості ми не маємо права використовувати. Тому вважаємо, що визначена в документації умова щодо строку поставки хоча і є особливою для нашого закладу, але не містить обмежень та не призводить до дискримінації учасників.
Номер вимоги: UA-2019-02-11-000635-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОЛЕФІР АНДРІЙ ВІКТОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3062618358
Дата подання: 14 лютого 2019 13:48
ТД
Доброго дня шановний Замовнику, з вимог Вашої тендерної документації та Ваших відповідей на майданчику стає зрозуміло, що постачання товару до Замовнику здійснюється кожного дня. Прошу надати точну інформацію в розрізі одного тижня стосовно об’єму кожного замовлення (у разі можливості за днями) з метою точного розуміння об’єму постачання.
Крім того зазначаю, що у вимогах до поставки зазначається: «Доставка товару здійснюється на склад Замовника з 7-00 до 8-00 години щодня згідно замовлення, яке передається Постачальнику», дана вимога присутня у всіх оголошеннях які опубліковані Вами на майданчику. Постає питання яким чином будуть здійснюватися розвантажувальні роботи всіма постачальниками з якими Ви укладете договори, у разі завезення товару у зазначені Вами часові межі, що призведе до утворенні черги і як наслідок порушення даної умови.
Підсумовуючи вище викладене, що поставка здійснюється кожного дня та у зазначені Вами часові рамки, це як наслідок пропорційно впливає на підвищення ціни за одиницю товару, і як наслідок призведе до максимальної витрати Вами бюджетних коштів, що прямо суперечить Закону України «Про публічні закупівлі», а саме щодо: максимальної економії та ефективності, що передбачено статтею 3 зазначеного закону.

Прошу Вас врахувати вище викладене та внести відповідні зміни до Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 лютого 2019 15:15
Доброго дня, шановний Учаснику. Не можемо зрозуміти, де Ви у документації на закупівлю овочів побачили, що «Доставка товару здійснюється на склад Замовника з 7-00 до 8-00 години щодня згідно замовлення, яке передається Постачальнику». Ми дуже ретельно самі перечитали і знайшли лише одну невідповідність; у п.3.5 вимог йде мова про поставку не рідше 2-х раз на тиждень, а п.5.1 проекту договору вимагає 3-х разової поставки. Цю помилку ми виправимо. Та пояснимо все ж-таки чому 2 рази на тиждень. Зараз ми купуємо овочі і фрукти за прямим договором і поставляють нам їх раз на тиждень. Ми не будемо приводити Вам все перспективне меню, бо не воно є предметом закупівлі, але щотижня потреба різна. Якщо свіжі огірки, помідори та редиска заплановані на оздоровчу кампанію, з березня місяця не можна використовувати в їжу свіжу капусту минулорічного врожаю, то ми можемо привести Вам тільки приблизний приклад. Наприклад: у меню на цьому тижні стоїть: овочеве рагу-1 раз, салат з буряка-1 раз, салат з капусти-1 раз, борщ, розсольник і двічі суп. Ми замовляємо орієнтовно: 60-70 кг капусти, 15 кг моркви, 25 кг буряка тощо. А банани (25 кг) стоять у меню у середу. У коморі їдальні 17-18 градусів. Постачальник завозить їх у п’ятницю. За 5 днів від 5 до 10% продукту псується. Постачальник обмінювати їх на якісні не хоче, бо привіз нормальну продукцію, а ми не можемо їх використати у їжу дітям. Списувати? Це теж перевитрата бюджетних коштів. А якщо завіз робити ще рідше, то кількість овочів, що зіпсувалися, зростає пропорційно. Тому колегіально, комітетом, було прийнято рішення внести у вимоги пункт про поставку овочів і фруктів двічі на тиждень.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 лютого 2019 11:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Білодід Є.О. 72 318,00
UAH з ПДВ
71 952,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Шкребець Тетяна Єлисіївна 72 968,00
UAH з ПДВ
72 317,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 лютого 2019 14:57
Білодід
19 лютого 2019 18:38
СКАН Білодід овочі.rar

Публічні документи

19 лютого 2019 17:08
Електронний підпис
19 лютого 2019 17:05
Цінова пропозиція.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Білодід Є.О.

ФОП Шкребець Тетяна Єлисіївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Білодід Є.О.
#3508610172
Переможець 71 952,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2019 15:37

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 лютого 2019 15:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Білодід Є.О.
#3508610172
71 952,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Дод угода №3 до договору №34 (1).pdf зміни до договору
11 листопада 2019 15:32
дод угода №2 овочі (1).pdf зміни до договору
03 квітня 2019 17:08
дод угода овочі Білодід (1).pdf зміни до договору
01 березня 2019 13:04
Електронний підпис укладений
01 березня 2019 12:43
Договір №34 овочі БілодідЄ.pdf укладений
01 березня 2019 11:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з тим, що на час проведення допорогової закупівлі було укладено пряму угоду на постачання частини предмету закупівлі, що і привело до зменшення обсягів, сторони дійшли згоди і уклали додаткову угоду до основного договору.
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: 34
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з збільшенням цін на споживчому ринку на продукти харчування, зокрема капусти, на підставі листа-попередження Постачальника від 29.03.2019 року, сторони дійшли згоди про заключення додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: 34
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з відсутністю можливості подальшого постачання Товару Постачальником, на підставі листа Постачальника від 01.11.2019 №214, сторони дійшли згоди про завершення дії Договору
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 41 291,56
UAH