Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Овочі та фрукти
Очікувана вартість
73 005,00 UAH
UA-2019-02-11-000635-a ● cdadad816ed94be7b4aad3f8becfd96a
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Андріївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1 Балаклійської районної ради Харківської області |
Код ЄДРПОУ: | 25457373 |
Вебсайт: | http://andriivka-school1.edu.kh.ua/ |
Місцезнаходження: | 64220, Україна , Харківська обл., смт. Андріївка, Харківська область Балаклійський район смт.Андріївка площа Центральна буд.41 |
Контактна особа: |
Кінаш Ірина +380506259834 ana6192@yandex.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 лютого 2019 11:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 лютого 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 20 лютого 2019 11:00 |
Очікувана вартість: | 73 005,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 365,03 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 кг
Помідори свіжі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
64220, Україна, Харківська обл., смт. Андріївка, площа Центральна, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
255 кг
Буряк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
64220, Україна, Харківська обл., смт. Андріївка, площа Центральна, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
304 кг
Цибуля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
64220, Україна, Харківська обл., смт. Андріївка, площа Центральна, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
533 кг
Капуста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
64220, Україна, Харківська обл., смт. Андріївка, площа Центральна, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
237 кг
Морква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
64220, Україна, Харківська обл., смт. Андріївка, площа Центральна, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
570 кг
Яблуко
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
64220, Україна, Харківська обл., смт. Андріївка, площа Центральна, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
200 кг
Апельсин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
64220, Україна, Харківська обл., смт. Андріївка, площа Центральна, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
35 кг
Лимон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
64220, Україна, Харківська обл., смт. Андріївка, площа Центральна. 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
500 кг
Банани
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
64220, Україна, Харківська обл., смт. Андріївка, площа Центральна, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
230 кг
Огірки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
64220, Україна, Харківська обл., смт. Андріївка, площа Центральна, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
50 кг
Редиска
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
64220, Україна, Харківська обл., смт. Андріївка, площа Центральна, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 лютого 2019 11:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 лютого 2019 11:56 |
ТД овочі, фрукти.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-11-000635-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУДСНАБ", Код ЄДРПОУ:38385713
Дата подання: 13 лютого 2019 11:25
Постачання
Доброго дня шановний Замовнику, хочу зазначити, що предмет закупівлі не є швидкопсувним продуктом. Вимога щодо постачання товару три рази на тиждень не є обгрунтованою тому прошу внести зміни в ТД щодо частоти постачання товару.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 лютого 2019 12:15
Шановний Учаснику, доброго дня. Оскільки ми являємось закладом загальної середньої освіти і харчування дітей здійснюється планово, у відповідності до перспективного меню, ми формуємо замовлення Постачальникам на тиждень. З огляду на те, що ми не маємо відповідних потужностей для довготривалого зберігання овочів та фруктів (які, до речі, не зберігаються довго), вони у теплому приміщенні швидко псуються. А продукцію неналежної якості ми не маємо права використовувати. Тому вважаємо, що визначена в документації умова щодо строку поставки хоча і є особливою для нашого закладу, але не містить обмежень та не призводить до дискримінації учасників.
Номер вимоги: UA-2019-02-11-000635-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОЛЕФІР АНДРІЙ ВІКТОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3062618358
Дата подання: 14 лютого 2019 13:48
ТД
Доброго дня шановний Замовнику, з вимог Вашої тендерної документації та Ваших відповідей на майданчику стає зрозуміло, що постачання товару до Замовнику здійснюється кожного дня. Прошу надати точну інформацію в розрізі одного тижня стосовно об’єму кожного замовлення (у разі можливості за днями) з метою точного розуміння об’єму постачання.
Крім того зазначаю, що у вимогах до поставки зазначається: «Доставка товару здійснюється на склад Замовника з 7-00 до 8-00 години щодня згідно замовлення, яке передається Постачальнику», дана вимога присутня у всіх оголошеннях які опубліковані Вами на майданчику. Постає питання яким чином будуть здійснюватися розвантажувальні роботи всіма постачальниками з якими Ви укладете договори, у разі завезення товару у зазначені Вами часові межі, що призведе до утворенні черги і як наслідок порушення даної умови.
Підсумовуючи вище викладене, що поставка здійснюється кожного дня та у зазначені Вами часові рамки, це як наслідок пропорційно впливає на підвищення ціни за одиницю товару, і як наслідок призведе до максимальної витрати Вами бюджетних коштів, що прямо суперечить Закону України «Про публічні закупівлі», а саме щодо: максимальної економії та ефективності, що передбачено статтею 3 зазначеного закону.
Прошу Вас врахувати вище викладене та внести відповідні зміни до Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Крім того зазначаю, що у вимогах до поставки зазначається: «Доставка товару здійснюється на склад Замовника з 7-00 до 8-00 години щодня згідно замовлення, яке передається Постачальнику», дана вимога присутня у всіх оголошеннях які опубліковані Вами на майданчику. Постає питання яким чином будуть здійснюватися розвантажувальні роботи всіма постачальниками з якими Ви укладете договори, у разі завезення товару у зазначені Вами часові межі, що призведе до утворенні черги і як наслідок порушення даної умови.
Підсумовуючи вище викладене, що поставка здійснюється кожного дня та у зазначені Вами часові рамки, це як наслідок пропорційно впливає на підвищення ціни за одиницю товару, і як наслідок призведе до максимальної витрати Вами бюджетних коштів, що прямо суперечить Закону України «Про публічні закупівлі», а саме щодо: максимальної економії та ефективності, що передбачено статтею 3 зазначеного закону.
Прошу Вас врахувати вище викладене та внести відповідні зміни до Тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 лютого 2019 15:15
Доброго дня, шановний Учаснику. Не можемо зрозуміти, де Ви у документації на закупівлю овочів побачили, що «Доставка товару здійснюється на склад Замовника з 7-00 до 8-00 години щодня згідно замовлення, яке передається Постачальнику». Ми дуже ретельно самі перечитали і знайшли лише одну невідповідність; у п.3.5 вимог йде мова про поставку не рідше 2-х раз на тиждень, а п.5.1 проекту договору вимагає 3-х разової поставки. Цю помилку ми виправимо. Та пояснимо все ж-таки чому 2 рази на тиждень. Зараз ми купуємо овочі і фрукти за прямим договором і поставляють нам їх раз на тиждень. Ми не будемо приводити Вам все перспективне меню, бо не воно є предметом закупівлі, але щотижня потреба різна. Якщо свіжі огірки, помідори та редиска заплановані на оздоровчу кампанію, з березня місяця не можна використовувати в їжу свіжу капусту минулорічного врожаю, то ми можемо привести Вам тільки приблизний приклад. Наприклад: у меню на цьому тижні стоїть: овочеве рагу-1 раз, салат з буряка-1 раз, салат з капусти-1 раз, борщ, розсольник і двічі суп. Ми замовляємо орієнтовно: 60-70 кг капусти, 15 кг моркви, 25 кг буряка тощо. А банани (25 кг) стоять у меню у середу. У коморі їдальні 17-18 градусів. Постачальник завозить їх у п’ятницю. За 5 днів від 5 до 10% продукту псується. Постачальник обмінювати їх на якісні не хоче, бо привіз нормальну продукцію, а ми не можемо їх використати у їжу дітям. Списувати? Це теж перевитрата бюджетних коштів. А якщо завіз робити ще рідше, то кількість овочів, що зіпсувалися, зростає пропорційно. Тому колегіально, комітетом, було прийнято рішення внести у вимоги пункт про поставку овочів і фруктів двічі на тиждень.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Білодід Є.О. #3508610172 |
Переможець |
71 952,00
UAH з ПДВ
|
25 лютого 2019 15:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Дод угода №3 до договору №34 (1).pdf | зміни до договору |
11 листопада 2019 15:32
|
дод угода №2 овочі (1).pdf | зміни до договору |
03 квітня 2019 17:08
|
дод угода овочі Білодід (1).pdf | зміни до договору |
01 березня 2019 13:04
|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2019 12:43
|
Договір №34 овочі БілодідЄ.pdf | укладений |
01 березня 2019 11:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 01 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з тим, що на час проведення допорогової закупівлі було укладено пряму угоду на постачання частини предмету закупівлі, що і привело до зменшення обсягів, сторони дійшли згоди і уклали додаткову угоду до основного договору. |
Номер договору про закупівлю: | 34 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 34 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв’язку з збільшенням цін на споживчому ринку на продукти харчування, зокрема капусти, на підставі листа-попередження Постачальника від 29.03.2019 року, сторони дійшли згоди про заключення додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | 34 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 34 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 11 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв’язку з відсутністю можливості подальшого постачання Товару Постачальником, на підставі листа Постачальника від 01.11.2019 №214, сторони дійшли згоди про завершення дії Договору |
Номер договору про закупівлю: | 34 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |