Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дизельне паливо, бензин марки А-92
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2019-02-11-000484-c ● fa23571e185a4edd8e97781d9c732110
Відкриті торги
Торги відмінено
Наявні скарги без рішення
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДНІПРОВСЬКО-ТЕТЕРІВСЬКЕ ДЕРЖАВНЕ ЛІСОМИСЛИВСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО |
Код ЄДРПОУ: | 00991384 |
Місцезнаходження: | 07320, Україна , Київська обл., Сухолуччя, Миру 2 |
Контактна особа: |
Шмайлова Ірина +380459639317 dtdlmg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 лютого 2019 13:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 лютого 2019 13:42 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 лютого 2019 13:42 |
Початок аукціону: | 28 лютого 2019 12:48 |
Очікувана вартість: | 1 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35000 л
Бензин марки А-92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07320, Україна, Київська область, с.Сухолуччя, Миру 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
15000 л
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07320, Україна, Київська область, с.Сухолуччя, Миру 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 лютого 2019 13:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 лютого 2019 13:38 |
Додаток_5_проп.docx | |
11 лютого 2019 13:38 |
Додаток_4_проект_д.docx | |
11 лютого 2019 13:38 |
Додаток_3_Тех_ч.docx | |
11 лютого 2019 13:38 |
Додаток_2_до_ТД__ст_17.docx | |
11 лютого 2019 13:38 |
Додаток_1_до_ТД_Квалiф_ч.doc | |
11 лютого 2019 13:38 |
ТД_паливо.doc | |
11 лютого 2019 13:38 |
1 стор. ТД Пальне.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-11-000484-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ОККО КОНТРАКТ", Код ЄДРПОУ:36248687
Дата подання: 01 березня 2019 12:32
Підстави для відхилення
Доброго дня! Звертаємось із вимогою щодо дискваліфікації Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТС-КИЇВ", у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
Звертаємо вашу увагу на наступні недоліки пропозиції:
ч. 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації містить наступну вимогу : «Документи, що вимагаються цією тендерною документацією учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій у сканованому вигляді у форматі PDF (Portable Document Format) та містити розбірливі зображення. .» Документи, надані в складі тендерної пропозиції Учасником, подано із недотриманням вищенаведеної вимоги, враховуючи те, що документи не є сканованими, фактично не підписані службовою особою, а містять накладення зображення відбитку штампу та підпису.
У 2018 році набув чинності Закон № 2275, який суттєво змінив правове регулювання для товариств з обмеженою відповідальністю. Змін чимало, і одна з найбільш важливих торкнулася порядку укладання договорів цими товариствами. Ідеться про значні правочини.
Згідно з визначенням, наведеним у ст. 44 Закону № 2275, значними є:
правочини, за якими вартість майна, робіт або послуг, що є предметом договору, перевищує 50 % вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу. Такі правочини можуть укладатися виключно за згодою загальних зборів учасників (ч. 2 ст. 44);
інші правочини, які є значними для товариства залежно від їх суми або інших критеріїв. Для цього виду правочинів правила їх віднесення до значних, а також правила отримання згоди на їх укладання встановлюються статутом товариства (ч. 1 ст. 44). Тобто, якщо в учасників товариства є бажання обмежити повноваження керівника підприємства на укладання договорів, наприклад, певною сумою або певним видом, вони можуть це зробити, включивши відповідне положення до статуту.
Що стосується першого виду правочинів, то для них правило про значущість прямо передбачене законом, причому імперативною нормою. Тому змінити дане правило статутом не можна.
Виходячи із вищенаведеного, з метою перевірки достовірності права на підписання договорів уповноваженою особою товариства, які цілком ймовірно можуть відноситись до категорії «значущі правочини», та потребують за своїм характером згоди загальних зборів, Учасник повинен надавати інформацію про розмір чистих активів у повному обсязі, що, у свою чергу, підтвердить належність/неприналежність договору, укладеного за результатами торгів, до вищенаведеної категорії.
Дана інформація відсутня в складі тендерної пропозиції Учасника, що, тим самим, свідчить про непідтвердження Учасником права на підписання договору уповноваженою особою.
Партнерський договір із ТОВ «Нафтотрейд ресурс» втратив чинність, керуючись п. 10.9 Договору(термін дії – до 31.12.2018).
Додаток 3 до тендерної документації містить наступну вимогу: «Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції довідку ( в довільній формі) з інформацією про наявність нафтобаз учасника зазначивши їх адреси та копії документів підтверджуючи право власності». Учасник не надає інформацію.
Всупереч ч. 2 розділу 5 в складі тендерної пропозиції Учасника відсутні наступні документи:
- у разі, якщо Учасник (або виробник товару, що пропонується до поставки) є власником акредитованої лабораторії, що буде задіяна при перевірці якості товару, надати копію атестату акредитації цієї лабораторії. Атестат акредитованої лабораторії повинен бути дійсним на момент розкриття тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі.
- у разі, якщо Учасник (або виробник товару, що пропонується до поставки) не є власником акредитованої лабораторії, що буде задіяна при перевірці якості товару, надати копію діючого договору (Учасника або виробника товару з лабораторією) про проведення випробувань товару та копію атестату акредитації цієї лабораторії (атестат повинен бути дійсним на момент розкриття тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі), оформлені Учасником відповідно до вимог тендерної документації
- копію діючої ліцензії (діючого дозволу) на право займатись відповідним видом господарської діяльності (у передбачених законодавством випадках) (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців);(ч. 2 розділу 5)
-
- довідку, складену учасником в довільній формі, про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в банку (банках);
Учасник не надав довідку про досвід виконання аналогічних договорів (Додаток 1 до тендерної документації). *Аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір на постачання товару за державні кошти відповідно до предмета закупівлі: код ДК 021:2015(СРV) – 09130000-9 Нафта і дистиляти (Дизельне паливо, бензин марки А-92). Відсутня копія аналогічного договору (всіх аналогічних договорів) (з додатками до нього (них) (у разі наявності)), зазначеного (зазначених) в довідці, складеній відповідно до пп. 3.1.
Відсутня довідка, передбачена ч. 7 додатку 3 до тендерної документації.
Враховуючи вищенаведені обставини, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо тендерний комітет Замовника прийняти вищевикладені обставини та дискваліфікувати Учасника торгів .
Розгорнути
Згорнути
Звертаємо вашу увагу на наступні недоліки пропозиції:
ч. 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації містить наступну вимогу : «Документи, що вимагаються цією тендерною документацією учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій у сканованому вигляді у форматі PDF (Portable Document Format) та містити розбірливі зображення. .» Документи, надані в складі тендерної пропозиції Учасником, подано із недотриманням вищенаведеної вимоги, враховуючи те, що документи не є сканованими, фактично не підписані службовою особою, а містять накладення зображення відбитку штампу та підпису.
У 2018 році набув чинності Закон № 2275, який суттєво змінив правове регулювання для товариств з обмеженою відповідальністю. Змін чимало, і одна з найбільш важливих торкнулася порядку укладання договорів цими товариствами. Ідеться про значні правочини.
Згідно з визначенням, наведеним у ст. 44 Закону № 2275, значними є:
правочини, за якими вартість майна, робіт або послуг, що є предметом договору, перевищує 50 % вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу. Такі правочини можуть укладатися виключно за згодою загальних зборів учасників (ч. 2 ст. 44);
інші правочини, які є значними для товариства залежно від їх суми або інших критеріїв. Для цього виду правочинів правила їх віднесення до значних, а також правила отримання згоди на їх укладання встановлюються статутом товариства (ч. 1 ст. 44). Тобто, якщо в учасників товариства є бажання обмежити повноваження керівника підприємства на укладання договорів, наприклад, певною сумою або певним видом, вони можуть це зробити, включивши відповідне положення до статуту.
Що стосується першого виду правочинів, то для них правило про значущість прямо передбачене законом, причому імперативною нормою. Тому змінити дане правило статутом не можна.
Виходячи із вищенаведеного, з метою перевірки достовірності права на підписання договорів уповноваженою особою товариства, які цілком ймовірно можуть відноситись до категорії «значущі правочини», та потребують за своїм характером згоди загальних зборів, Учасник повинен надавати інформацію про розмір чистих активів у повному обсязі, що, у свою чергу, підтвердить належність/неприналежність договору, укладеного за результатами торгів, до вищенаведеної категорії.
Дана інформація відсутня в складі тендерної пропозиції Учасника, що, тим самим, свідчить про непідтвердження Учасником права на підписання договору уповноваженою особою.
Партнерський договір із ТОВ «Нафтотрейд ресурс» втратив чинність, керуючись п. 10.9 Договору(термін дії – до 31.12.2018).
Додаток 3 до тендерної документації містить наступну вимогу: «Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції довідку ( в довільній формі) з інформацією про наявність нафтобаз учасника зазначивши їх адреси та копії документів підтверджуючи право власності». Учасник не надає інформацію.
Всупереч ч. 2 розділу 5 в складі тендерної пропозиції Учасника відсутні наступні документи:
- у разі, якщо Учасник (або виробник товару, що пропонується до поставки) є власником акредитованої лабораторії, що буде задіяна при перевірці якості товару, надати копію атестату акредитації цієї лабораторії. Атестат акредитованої лабораторії повинен бути дійсним на момент розкриття тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі.
- у разі, якщо Учасник (або виробник товару, що пропонується до поставки) не є власником акредитованої лабораторії, що буде задіяна при перевірці якості товару, надати копію діючого договору (Учасника або виробника товару з лабораторією) про проведення випробувань товару та копію атестату акредитації цієї лабораторії (атестат повинен бути дійсним на момент розкриття тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі), оформлені Учасником відповідно до вимог тендерної документації
- копію діючої ліцензії (діючого дозволу) на право займатись відповідним видом господарської діяльності (у передбачених законодавством випадках) (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців);(ч. 2 розділу 5)
-
- довідку, складену учасником в довільній формі, про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в банку (банках);
Учасник не надав довідку про досвід виконання аналогічних договорів (Додаток 1 до тендерної документації). *Аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір на постачання товару за державні кошти відповідно до предмета закупівлі: код ДК 021:2015(СРV) – 09130000-9 Нафта і дистиляти (Дизельне паливо, бензин марки А-92). Відсутня копія аналогічного договору (всіх аналогічних договорів) (з додатками до нього (них) (у разі наявності)), зазначеного (зазначених) в довідці, складеній відповідно до пп. 3.1.
Відсутня довідка, передбачена ч. 7 додатку 3 до тендерної документації.
Враховуючи вищенаведені обставини, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо тендерний комітет Замовника прийняти вищевикладені обставини та дискваліфікувати Учасника торгів .
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 березня 2019 14:02
Шановний Учасник!
За результатами розгляду Вимоги про усунення порушення (№ UA-2019-02-11-000484-c.a1) повідомляємо наступне.
Пунктом 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
Законом визначено, що оцінку тендерної пропозиції учасника, відхилення тендерної пропозиції учасника, визначення переможцем тендерної процедури закупівлі Замовник здійснює самостійно.
Оскільки тендерний комітет не приймав та не оприлюднював жодного рішення відносно учасника ТОВ "СТС-КИЇВ", вимога ПП "ОККО КОНТРАКТ" (код ЄДРПОУ 36248687) про усунення порушення є такою, що суперечить Закону.
За результатами розгляду Вимоги про усунення порушення (№ UA-2019-02-11-000484-c.a1) повідомляємо наступне.
Пунктом 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
Законом визначено, що оцінку тендерної пропозиції учасника, відхилення тендерної пропозиції учасника, визначення переможцем тендерної процедури закупівлі Замовник здійснює самостійно.
Оскільки тендерний комітет не приймав та не оприлюднював жодного рішення відносно учасника ТОВ "СТС-КИЇВ", вимога ПП "ОККО КОНТРАКТ" (код ЄДРПОУ 36248687) про усунення порушення є такою, що суперечить Закону.
Номер вимоги: UA-2019-02-11-000484-c.b2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТС-КИЇВ", Код ЄДРПОУ:37047107
Дата подання: 18 березня 2019 12:21
Звернення щодо усунення порушень
Звернення щодо усунення порушень
Скасована
Дата: 18 березня 2019 12:39
Причина: корегування додатку
Номер вимоги: UA-2019-02-11-000484-c.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТС-КИЇВ", Код ЄДРПОУ:37047107
Дата подання: 18 березня 2019 12:40
Вимога до замовника щодо усунення порушень
Вимога до замовника щодо усунення порушень
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 березня 2019 09:35
Шановний Учасник!
За результатами розгляду Вимоги про усунення порушення UA-2019-02-11-000484-c.b3) повідомляємо наступне.
Пунктом 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Законом визначено, що оцінку тендерної пропозиції учасника, відхилення тендерної пропозиції учасника, визначення переможцем тендерної процедури закупівлі Замовник здійснює самостійно.
Оскільки тендерний комітет не приймав та не оприлюднював жодного рішення відносно учасника ПП "ОККО КОНТРАКТ", вимога ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТС-КИЇВ" (код ЄДРПОУ 37047107) про відхилення тендерної пропозиції ПП «ОККО КОНТРАКТ» є такою, що суперечить Закону.
За результатами розгляду Вимоги про усунення порушення UA-2019-02-11-000484-c.b3) повідомляємо наступне.
Пунктом 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Законом визначено, що оцінку тендерної пропозиції учасника, відхилення тендерної пропозиції учасника, визначення переможцем тендерної процедури закупівлі Замовник здійснює самостійно.
Оскільки тендерний комітет не приймав та не оприлюднював жодного рішення відносно учасника ПП "ОККО КОНТРАКТ", вимога ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТС-КИЇВ" (код ЄДРПОУ 37047107) про відхилення тендерної пропозиції ПП «ОККО КОНТРАКТ» є такою, що суперечить Закону.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-02-11-000484-c.a4
Статус:
Прийнято до розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТС-КИЇВ", Код ЄДРПОУ:37047107
Дата подання: 29 березня 2019 13:31
Дата подання: 29 березня 2019 13:31
Скарга до АМКУ,щодо рішення замовника
Скарга до АМКУ,щодо рішення замовника з додатками: 1. Скарга,2. Платіжне доручення,3.Протокол переможця
Рішення органу оскарження: Очікується
Прийнято до розгляду: 03 квітня 2019 20:20
Рішення від 03.04.2019 № 3929.pdf
Дата публікації: 03 квітня 2019 20:20
Інформація про резолютивну частину рішення від 17.04.2019 № 4691.pdf
Дата публікації: 18 квітня 2019 19:39
Рішення від 17.04.2019 № 4691.pdf
Дата публікації: 22 квітня 2019 21:34
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТС-КИЇВ" #37047107 |
Відхилено |
982 500,00
UAH з ПДВ
|
13 березня 2019 16:51
|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" #36248687 |
Переможець |
1 180 500,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2019 14:06
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 19 квітня 2019 13:53 |
Коментар щодо відміни: | 17.04.2019 Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення № 4691-р/пк-пз, згідно з яким, за результатами розгляду скарги ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТС-КИЇВ" від 29.03.2019 № UА-2019-02-11-000484-с.а4, Дніпровсько-Тетерівське державне лісомисливське господарство зобов’язано відмінити процедуру закупівлі - "ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UА-2019-02-11- 000484-с. |
Документи:
19 квітня 2019 13:53
|
Протокол рішення |