Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
55510000-8 (Послуги з організації комплексного гарячого харчування)
Очікувана вартість
591 624,00 UAH
UA-2019-02-11-000456-a d8acb22f6e384541b77bcddb1cdc788f
Переговорна процедура    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руслан Позивайло

+30617845733
+380617844463
centr.trvo@i.ua

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА «ЦЕНТР ФІНАНСОВОГО та МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТНІХ ЗАКЛАДІВ» ТОКМАЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 39609737
Місцезнаходження: 71700, Україна , Запорожская обл., Токмак, 71701, м. Токмак, Запорізька область, вул. Революційна, 27,
Контактна особа: Руслан Позивайло
+30617845733, +380617844463
centr.trvo@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
cт. 35, п 4 Якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 лютого 2019
Оскарження наміру укласти договір: 22 лютого 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Послуги з організації комплексного гарячого харчування

Документація

Тендерна документація

11 лютого 2019 11:22
Електронний цифровий підпис
11 лютого 2019 11:22
Протокол №1 від 11.02.2019.pdf

Лоти

Інформація про лот

Предмет закупівлі: 55510000-8 (Послуги з організації комплексного гарячого харчування)
Опис предмету закупівлі: Послуги з організації комплексного гарячого харчування
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 110 165,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл.
Молочанська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Токмацької районної ради Запорізької області за адресою: 71716,Запорізька обл. Токмацький р-н. м.Молочанськ, вул.Шкільна, 63. Кількість порцій: 15655
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
Доставка: Відповідно до документації,
Дата доставки: 11 лютого 2019  —  31 грудня 2019

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Немає

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Компанієць С.В.
#2343409325
Переможець 110 165,00
UAH
11 лютого 2019 11:31

Документи

11 лютого 2019 11:31
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2019 11:31

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Компанієць С.В.
#2343409325
110 165,00
UAH
Документи

Документи

11 лютого 2019 11:31
sign.p7s

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
22 лютого 2019 11:35
договір.docx укладений
22 лютого 2019 11:23
sign.p7s зміни до договору
14 січня 2020 14:21
дод.угода.jpg зміни до договору
14 січня 2020 14:20
sign.p7s зміни до договору
28 грудня 2019 09:33
img137.jpg зміни до договору
28 грудня 2019 09:33
sign.p7s зміни до договору
09 грудня 2019 13:45
img051.jpg зміни до договору
09 грудня 2019 13:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму договору на - 6950грн.
Номер договору про закупівлю: 64
Договір:
Номер додаткової угоди: 64
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі»Дія Договору може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 64
Договір:
Номер додаткової угоди: 64
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі»Дія Договору може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 64
Договір:
Номер додаткової угоди: 64
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку