Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Очікувана вартість
2 113 024,20 UAH
UA-2019-02-11-000379-c df5d2e388d10443bac02650d10645099
Переговорна процедура    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабюк Каріна Сергіївна

+380373621759 vojcech@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Кіцманська центральна районна лікарня
Код ЄДРПОУ: 02005680
Місцезнаходження: 59300, Україна , Чернівецька обл., Кіцмань, вул.Незалежності,1
Контактна особа: Бабюк Каріна Сергіївна
+380373621759
vojcech@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
cт. 35, п 2. Відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 лютого 2019 14:53
Оскарження наміру укласти договір: 22 лютого 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1330 Гкал
Ціна за одиницю: 1588.74UAH з ПДВ
Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59300, Україна, Чернівецька область, м.Кіцмань, вул.Незалежності,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Тендерна документація

11 лютого 2019 12:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2019 12:24
Протокол переговорів 1.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-13-000055 ● b8adb2edb040462b8b460b9a1e873cb1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 лютого 2019 17:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

13.02.2019 № 10

Чернівці

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник П. ПЕРЕПІЧКА

Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 13 лютого 2019 року №10

№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2019-02-11-000379-с від 11.02.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель К.СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відмінити переговорну процедуру закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 09320000-8 – Пара, гаряча вода та пов’язана продукція» на підставі абз.2 ч.4 ст.35 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі».

2019-02-27 12:14:39


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 01 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГК "Укрспецтепло"
#39471301
Переможець 2 113 024,20
UAH з ПДВ
11 лютого 2019 14:53

Документи

11 лютого 2019 14:52
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2019 14:53

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГК "Укрспецтепло"
#39471301
2 113 024,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 лютого 2019 14:52
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 20 лютого 2019 17:37
Коментар щодо відміни: Відмінити переговорну процедуру закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 09320000-8 – Пара, гаряча вода та пов’язана продукція» на підставі абз.2 ч.4 ст.35 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі».
Документи:
20 лютого 2019 17:35
Протокол відміна.pdf