Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Оброблені фрукти та овочі
Очікувана вартість
69 575,00 UAH
UA-2019-02-11-000378-c 8b1151d8b0a24a6ea50eebbbd85377a2
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Кашпор Аліна Володимирівна

+380574951265 bzosh02@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Балаклійська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 Балаклійської районної ради Харківської області
Код ЄДРПОУ: 25457261
Місцезнаходження: 64200, Україна , Харківська обл., Балаклія, Харківська область м. Балаклія пров.1 Травня буд.12
Контактна особа: Кашпор Аліна Володимирівна
+380574951265
bzosh02@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 лютого 2019 12:23
Звернення за роз’ясненнями: до 14 лютого 2019 12:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 лютого 2019 08:00
Очікувана вартість: 69 575,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 347,88 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі


оброблені фрукти та овочі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
240 кг
оброблена капуста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64207, Україна, Харківська обл., Балаклія, пров.1 Травня,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15331142-4 — Оброблена капуста
569 кг
Ікра кабачкова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64207, Україна, Харківська обл., Балаклія, пров.1 Травня,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15331400-1 — Овочеві пресерви та/або консерви
298 кг
Огірки консервовані
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64207, Україна, Харківська обл., Балаклія, пров.1 Травня,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15331500-2 — Овочі, консервовані в оцті
41 кг
Кабачки консервовані
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15331500-2 — Овочі, консервовані в оцті
200 кг
Повидло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64207, Україна, Харківська обл., Балаклія, пров.1 Травня,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15332290-3 — Джеми
362 кг
Сухофрукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64207, Україна, Харківська обл., Балаклія, пров.1 Травня,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15332410-1 — Сухофрукти
97 кг
Паста томатна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64207, Україна, Харківська обл., Балаклія, пров.1 Травня,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15331425-2 — Томатне пюре
20 кг
родзинки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64207, Україна, Харківська обл., Балаклія, пров.1 Травня,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15332410-1 — Сухофрукти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 лютого 2019 12:25
1_оголошення..doc
11 лютого 2019 12:22
5..doc
11 лютого 2019 12:22
4..doc
11 лютого 2019 12:22
3..doc
11 лютого 2019 12:22
2..doc
11 лютого 2019 12:22
1..doc
11 лютого 2019 12:25
1_оголошення..doc
11 лютого 2019 12:22
1_оголошення..doc
11 лютого 2019 12:22
5..doc
11 лютого 2019 12:22
4..doc
11 лютого 2019 12:22
3..doc
11 лютого 2019 12:22
2..doc
11 лютого 2019 12:22
1..doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-11-000378-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУДСНАБ", Код ЄДРПОУ:38385713
Дата подання: 13 лютого 2019 11:24
Поставка
Доброго дня Щановний замовнику, хочу зазначити, що предмет закупівлі не є швидкопсувним продуктом з терміном зберігання який складає не менше 1 місяця. Вимога щодо постачання товару щоденно не є обгрунтованою тому прошу внести зміни в ТД щодо частоти постачання товару.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 лютого 2019 10:58
Доброго дня, Шановний учаснику! Ми являємось загальноосвітнім закладом і харчування дітей здійснюється планово, у відповідності до перспективного меню, зформованого на тиждень, згідно замовлень постачальникам . З огляду на те, що ми не маємо відповідних потужностей і приміщень для зберігання великої кількості товару (який до речі займає багато місця і у відкритому стані швидко псується), а продукцію неналежної якості ми не маємо права використовувати. Тому вважаємо, що визначена в документації умова щодо строку поставки хоча і є особливою для нашого закладу, але не містить обмежень та не призводить до дискримінації учасників, та є правом замовника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 лютого 2019 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ БУДИНОК "ЛІДЕР" 69 175,00
UAH
69 175,00
UAH
Документи

Публічні документи

18 лютого 2019 17:35
ScanImage384.PDF
18 лютого 2019 17:35
cушка качеств.удост. 2018.pdf
18 лютого 2019 17:35
Якість 4 консервація.pdf
18 лютого 2019 17:35
Якість 2.pdf
18 лютого 2019 17:35
технічні вимоги.PDF
18 лютого 2019 17:35
св-во авто каменева.PDF
18 лютого 2019 17:35
св во на авто рено.PDF
18 лютого 2019 17:35
Родзинки.pdf
18 лютого 2019 17:35
пропозиція.PDF
18 лютого 2019 17:35
права1.PDF
18 лютого 2019 17:35
права_2.PDF
18 лютого 2019 17:35
потужності лідер .PDF
18 лютого 2019 17:35
потужності боден.PDF
18 лютого 2019 17:35
Позичка авто.PDF
18 лютого 2019 17:35
наказ.PDF
18 лютого 2019 17:35
мед.книжка Курило.PDF
18 лютого 2019 17:35
мед придат кер.PDF
18 лютого 2019 17:35
мед книжка Чкиря.PDF
18 лютого 2019 17:35
мед книжка каменев.PDF
18 лютого 2019 17:35
кач.PDF
18 лютого 2019 17:35
капуста квашена.PDF
18 лютого 2019 17:35
доровір аренди авто.PDF
18 лютого 2019 17:35
договір.PDF
18 лютого 2019 17:35
гарант.лист.PDF
18 лютого 2019 17:35
виписка.PDF
18 лютого 2019 17:35
акт.PDF
18 лютого 2019 17:35
акт рено.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ БУДИНОК "ЛІДЕР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ БУДИНОК "ЛІДЕР"
#42655880
Переможець 69 175,00
UAH
19 лютого 2019 13:24

Документи

19 лютого 2019 13:24
прот....,.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 лютого 2019 13:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ БУДИНОК "ЛІДЕР"
#42655880
69 175,00
UAH
Документи

Документи

19 лютого 2019 13:24
прот....,.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
д-у17-1 (1).pdf зміни до договору
28 лютого 2019 13:31
д-у (1).pdf зміни до договору
21 лютого 2019 14:05
Електронний підпис укладений
21 лютого 2019 13:59
д.17-1.pdf укладений
21 лютого 2019 13:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
21 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 17/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 17/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 17/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 17/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 54 676,28
UAH