Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

79710000-4 – охороні послуги (послуги з охорони об’єктів)
Очікувана вартість
3 548 787,84 UAH
UA-2019-02-11-000172-a 3c0426b31b1d46699f7513403b43e3c5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Макієнко Михайло Юрійович

380577121094 ritual.kp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Ритуал" Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03354394
Місцезнаходження: 61012, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Конторська (Червоножовтнева), б.3
Контактна особа: Макієнко Михайло Юрійович
380577121094
ritual.kp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 лютого 2019 09:43
Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2019 09:00
Очікувана вартість: 3 548 787,84 UAH без ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


79710000-4 – охороні послуги (послуги з охорони об’єктів) ЛОТ 1 Охорона Меморіалу жертвам тоталітаризму та політичних репресій в 6 кварталі Лісопаркової зони - 5679 годин; ЛОТ. 2 Охорона міського кладовища №13 за адресою: м.Харків, вул. Пушкінська, 108 – 14688 годин; ЛОТ. 3 Охорона міського кладовища №2 за адресою: м.Харків, вул. Пушкінська, 102 – 7344 години; ЛОТ. 4. Охорона міського кладовища №3 за адресою: м.Харків, вул. Ак.Павлова, 88 - 7344 години; ЛОТ. 5 Охорона міського кладовища №9 за адресою: м. Харків, вул. Клочківська,335 - 7344 години; ЛОТ. 6 Охорона міського кладовища № 10 за адресою: м. Харків, вул.. Радіотехнічна, 4 – 7344 години; ЛОТ. 7 Охорона міського кладовища №14 за адресою: м.Харків, сел. Логачівка – 7344 години; ЛОТ. 8 Охорона міського кладовища №17 за адресою: територія Циркунівської сільської ради Харківського району –14688 годин; ЛОТ. 9 Охорона міського кладовища №18 за адресою: м.Харків, пр.Гагаріна, 362 – 14688 годин
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

11 лютого 2019 10:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2019 09:51
Додаток 5 проект договору.docx
11 лютого 2019 09:50
Додаток 3.docx
11 лютого 2019 09:50
Додаток 4.docx
11 лютого 2019 09:50
Додаток 1.docx
11 лютого 2019 09:50
Додаток 2.docx
11 лютого 2019 09:49
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 16 лютого 2019 13:56
Дата відповіді: 18 лютого 2019 09:56
На яку кількість осіб має бути звіт 1 ДФ мінімально?
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документації повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Керуючись зазначеними вимогами Закону, Замовником у пункті 5 розділу 3 Тендерної документації передбачено перелік кваліфікаційних критеріїв та спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям, зокрема, надання Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та копії звітів форми 1-ДФ станом на останню звітну дату та/або цивільно-правових договорів з працівниками, на підтвердження інформації зазначеної у таблиці про працівників. Дякуємо за запитання.
Довідка з податкової про рахунки
Дата подання: 16 лютого 2019 13:59
Дата відповіді: 18 лютого 2019 09:47
Чи можуть учасники надати довідку з банку в якому обслуговується про наявність рахунку? Адже ДФС немає жодного відношення до рахунків учасника, вони можуть надавати довідки про відсутність заборгованості тощо, але до чого тут рахунки? Логічно, що таку довідку видає обслуговуючий банк, а ніяк не ДФС! Тому просимо надати відповідь - чи можливе замість довідки ДФС надання довідки з обслуговуючого банку про відкритий рахунок? Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Статтею 22 Закону УкраЇни «Про публічні закупівлі» передбачено вимоги до змісту тендерної документації. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно до пункту 1 розділу 2 Порядку повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів, який затверджено Наказом Міністерства фінансів України від 18.08.2015 № 721 національний банк України, банки та інші фінансові установи (далі - фінансові установи) у день відкриття/закриття рахунка платника податків подають відомості про це в електронному вигляді з використанням надійних засобів електронного цифрового підпису з посиленими сертифікатами відкритих ключів засобами електронної пошти мережі Інтернет на адресу Інформаційного порталу Державної фіскальної служби України.
Таким чином, керуючись вимогами чинного законодавства України, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником передбачено надання Учасниками довідки (або іншого документу) виданої органами ДФС України про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах, що видана не раніше 14 днів відносно дати розкриття тендерних пропозицій з метою встановлення достовірності інформації наданої учасником у складі тендерної пропозиції.
Додатково повідомляємо, що відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Дякуємо за запитання!

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: 79710000-4 – охороні послуги (послуги з охорони об’єктів) ЛОТ 1 Охорона Меморіалу жертвам тоталітаризму та політичних репресій в 6 кварталі Лісопаркової зони - 5679 годин
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 268 957,44 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 500,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7500 UAH

Аукціон

Початок: 28 лютого 2019 14:15
Закінчення: 28 лютого 2019 14:36
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
79710000-4 – охороні послуги (послуги з охорони об’єктів) ЛОТ 1 Охорона Меморіалу жертвам тоталітаризму та політичних репресій в 6 кварталі Лісопаркової зони - 5679 годин
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61108, Україна, Харківська область, Харків, 6 квартал Лісопаркової зони
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 лютого 2019 09:51
Додаток 5 проект договору.docx
11 лютого 2019 09:51
ТД.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 лютого 2019 14:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Спеціалізований центр "Вимпел" 268 957,44
UAH
267 457,44
UAH
Документи
Приватне підприємство "Охоронна компанія "Кратос" 268 048,80
UAH
268 048,80
UAH
Документи

Публічні документи

07 березня 2019 15:13
Документи переможця В2.pdf
19 лютого 2019 16:26
Довідка про довкілля.pdf
19 лютого 2019 16:24
Пропозиція Лот 1.pdf
19 лютого 2019 16:24
Довідки згідно ТД Л1.pdf
19 лютого 2019 16:24
Проект договору л1.pdf
19 лютого 2019 16:24
Кваліф критерії.pdf
19 лютого 2019 16:24
Максимов паспорт.pdf
19 лютого 2019 16:24
4ОЛицСвЕд.pdf
19 лютого 2019 16:24
Витяг 11022019.pdf
19 лютого 2019 16:24
Фінансовий звіт 2018 рік.pdf
19 лютого 2019 16:24
НаказПротокол.pdf
19 лютого 2019 16:24
Опис статут.pdf

Публічні документи

26 лютого 2019 16:34
Електронний підпис
26 лютого 2019 16:32
Техн., якісні хар-ки.pdf
26 лютого 2019 16:32
Банківська ліцензія.pdf
26 лютого 2019 16:32
Договор-ЛОТ 1.pdf
26 лютого 2019 16:32
ТП-лот 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Спеціалізований центр "Вимпел"

Приватне підприємство "Охоронна компанія "Кратос"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Спеціалізований центр "Вимпел"
#31942052
Переможець 267 457,44
UAH
07 березня 2019 10:31

Документи

07 березня 2019 10:31
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 березня 2019 10:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Спеціалізований центр "Вимпел"
#31942052
267 457,44
UAH
Документи

Документи

07 березня 2019 10:31
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 21:38
Електронний підпис зміни до договору
19 березня 2019 15:25
Додаткова угода Лот 1.pdf зміни до договору
19 березня 2019 15:23
Додаткова угода Лот 1.pdf зміни до договору
19 березня 2019 15:14
Електронний підпис укладений
19 березня 2019 10:21
Договір Лот 1.pdf укладений
19 березня 2019 10:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно п.1 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №1 до договору від 19.03.2019 №25
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 53 924,81
UAH