Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти, молоді та спорту Долинської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02143519 |
Вебсайт: | http://dolosvita.jimdo.com |
Місцезнаходження: | 77500, Україна , Івано-Франківська обл., Долина, вул. Грушевського, будинок 18 |
Контактна особа: |
Хомей Наталія Іванівна ,380347725226 torgy.dolyna@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 лютого 2019 19:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 лютого 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 лютого 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 27 лютого 2019 13:45 |
Очікувана вартість: | 468 480,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 469,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 лютого 2019 19:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 лютого 2019 19:13 |
Тендерна документація_Рахинянський НВК.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-04-05-000011 ● 56b3b075004142c0ac9f2721e12dea35
- Статус: вирішено ● Дата: 05 грудня 2019
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 квітня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 квітня 2019 15:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.04.2019 № 20
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника начальника управління-начальника відділу Б.Грицака.
Начальник Г.БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 05.04.2019 №20
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2019-02-10-000036-a Управління освіти молоді і спорту Долинської РДА Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області І. ГАМУЛЯК
Надання інформації про усунення порушення замовником
Договір розірвано, у зв'язку з неможливістю усунення порушень, що виникли під час укладання договору про закупівлю
2019-05-07 15:19:31
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 квітня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 травня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
договір розірвано у зв'язку з неможливістю усунення порушень, що виникли під час укладання договору про закупівлю
2019-12-05 09:38:55
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Дудка Оксана Миколаївна" #2482103145 |
Переможець |
450 402,00
UAH
|
01 березня 2019 21:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 травня 2019 15:14
|
договір розірвання Дудка.pdf | укладений |
07 травня 2019 15:11
|
Електронний підпис | укладений |
16 березня 2019 14:22
|
договір Дудка.pdf | укладений |
16 березня 2019 14:20
|