Послуга з організації гарячого харчування учнів в Рахинському НВК
Очікувана вартість
468 480,00 UAH
UA-2019-02-10-000036-a 3fa117997148415aaeeb33d7e4e69603
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління освіти, молоді та спорту Долинської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02143519
Вебсайт замовника: http://dolosvita.jimdo.com
Місцезнаходження замовника: 77500, Україна, Івано-Франківська обл., Долина, вул. Грушевського, будинок 18
Контактна особа замовника: Хомей Наталія Іванівна
,380347725226
torgy.dolyna@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 лютого 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 16 лютого 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 лютого 2019 15:00
Початок аукціону: 27 лютого 2019 13:45
Очікувана вартість: 468 480,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 469,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250 Робочі дні
Послуга з організації гарячого харчування учнів в Рахинському НВК
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77514, Україна, Івано-Франківська область, с. Рахиня, с. Рахиня
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

10 лютого 2019 19:14
Електронний цифровий підпис
10 лютого 2019 19:13
Тендерна документація_Рахинянський НВК.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-05-000011 ● 56b3b075004142c0ac9f2721e12dea35
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-04-05
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-04-05 15:58:22
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

05.04.2019 № 20

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника начальника управління-начальника відділу Б.Грицака.


Начальник Г.БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 05.04.2019 №20

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2019-02-10-000036-a Управління освіти молоді і спорту Долинської РДА Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону

В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області І. ГАМУЛЯК

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Договір розірвано, у зв'язку з неможливістю усунення порушень, що виникли під час укладання договору про закупівлю

2019-05-07 15:19:31

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 23 квітня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 11 травня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Управління освіти, молоді та спорту Долинської районної державної адміністрації, 02143519, Україна, Долина, вул. Грушевського, будинок 18
  2. Інформація про предмет закупівлі: Послуга з організації гарячого харчування учнів в Рахинському НВК, 468480UAH, 55520000-1, ДК021, 250, Робочі дні
  3. Інформація про оприлюднення: 3fa117997148415aaeeb33d7e4e69603, 2019-02-10
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 05 квітня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 23 квітня 2019 року. Предметом аналізу були наступні питання: відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розкриття тендерних пропозицій та їх розгляд, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік з додатком та зміни до них, оголошення про проведення відкритих торгів, звіт про результати проведення процедури закупівель, тендерну документацію, протоколи тендерного комітету, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП Дудки Оксани Миколаївни, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю послуги з організації гарячого харчування учнів від 15.03.2019 № 172. За результатами моніторингу встановлено, що замовник у пункті другому Додатку 2 ТД для підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктом третім частини першої статті 17 Закону, вимагає від переможця відомості, які містяться у відкритих державних реєстрах, зокрема: витяг з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення, що є порушенням частини третьої статті 17 Закону та пункту другого частини другої статті 22 Закону. Також, аналізом встановлено, що переможцем ФОП «Дудка Оксана Миколаївна» не надано інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно Додатку 4 ТД, чим порушено підпункт перший пункту третього Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД. Отже, на порушення пункту четвертого частини першої статті 30 Закону замовник не відхилив тендерну пропозицію ФОП «Дудка Оксана Миколаївна», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації , та уклав з ним договір від 15.03.2019 №172. Аналізом встановлено, що замовник на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднив договір від 15.03.2019 №172 на суму 1 091 118,00 гривень, проте вартість тендерної пропозиції ФОП «Дудка Оксана Миколаївна» складала 450 402,00 грн. Таким чином, умови укладеного договору не відповідають тендерній пропозиції учасника-переможця, що суперечить вимогам частини четвертої статті 36 Закону., 23 квітня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини третьої статті 17 та пункту другого частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП «Дудка Оксана Миколаївна» встановлено порушення вимог пункту четвертого частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення частини четвертої статті 36 Закону. За результатами аналізу питань щодо відображення закупівлі у річному плані (додатках), оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  3. Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 лютого 2019 14:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Дудка Оксана Миколаївна" 450 402,00
UAH
450 402,00
UAH
Документи
ФОП "ВЕРБОВЕЦЬКИЙ МИХАЙЛО ІЛЛІЧ " 468 480,00
UAH
468 480,00
UAH
Документи

Публічні документи

05 березня 2019 07:04
Довідка банкрутство.pdf
03 березня 2019 11:52
Дудка О.М податкова.pdf
03 березня 2019 11:52
Дудка О.М..pdf
03 березня 2019 11:52
Дудка О.М.корупція.pdf
17 лютого 2019 12:18
Паспорт ідентиф.pdf
17 лютого 2019 12:18
Дудка меню.pdf
17 лютого 2019 12:18
документи частина 1.pdf
17 лютого 2019 12:18
викон договір.pdf
17 лютого 2019 12:18
праців.pdf
17 лютого 2019 12:18
облдн.pdf
17 лютого 2019 12:18
ЦП.pdf

Публічні документи

19 лютого 2019 09:21
МЕНЮ.pdf
19 лютого 2019 06:14
Паспорт ідентиф.pdf
19 лютого 2019 06:14
Документи ч2.pdf
19 лютого 2019 06:14
Документи ч1.pdf
19 лютого 2019 06:14
Рахиня.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Дудка Оксана Миколаївна"
#2482103145
Переможець 450 402,00
UAH
01 березня 2019 21:47

Документи

01 березня 2019 21:46
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 березня 2019 21:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Дудка Оксана Миколаївна"
#2482103145
450 402,00
UAH
Документи

Документи

01 березня 2019 21:46
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
16 березня 2019 14:22
договір Дудка.pdf укладений
16 березня 2019 14:20
sign.p7s укладений
07 травня 2019 15:14
договір розірвання Дудка.pdf укладений
07 травня 2019 15:11

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: наказ №20 від 05.04.2019 державного фінансового контролю

Актуальні тендери

До пошуку