Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуга з організації гарячого харчування учнів в Лолинській ЗОШ І-ІІ стуенів
Очікувана вартість
244 620,00 UAH
UA-2019-02-10-000034-a ade34739eaf34de4aa94ebab7aa04849
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хомей Наталія Іванівна


380347725226
torgy.dolyna@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, молоді та спорту Долинської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02143519
Вебсайт: http://dolosvita.jimdo.com
Місцезнаходження: 77500, Україна , Івано-Франківська обл., Долина, вул. Грушевського, будинок 18
Контактна особа: Хомей Наталія Іванівна
,380347725226
torgy.dolyna@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 лютого 2019 19:09
Звернення за роз’ясненнями: до 16 лютого 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 лютого 2019 12:00
Початок аукціону: 27 лютого 2019 13:12
Очікувана вартість: 244 620,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 245,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
162 Робочі дні
Послуга з організації гарячого харчування учнів в Лолинській ЗОШ І-ІІ стуенів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77560, Україна, Івано-Франківська область, с. Лолин, с. Лолин
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 лютого 2019 19:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 лютого 2019 19:09
Тендерна документація_Лолинська.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-05-000014 ● ee5f9376c6bb4cb9a8713abe580453b5
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 квітня 2019 16:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

05.04.2019 № 20

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника начальника управління-начальника відділу Б.Грицака.


Начальник Г.БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 05.04.2019 №20

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2019-02-10-000034-a Управління освіти молоді і спорту Долинської РДА Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону

В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області І. ГАМУЛЯК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Договір розірвано, у зв'язку з неможливістю усунення порушень, що виникли під час укладання договору про закупівлю

2019-05-07 15:36:58


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 11 травня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 лютого 2019 13:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Дудка Оксана Миколаївна" 240 165,00
UAH
240 165,00
UAH
Документи
ФОП "ВЕРБОВЕЦЬКИЙ МИХАЙЛО ІЛЛІЧ " 244 620,00
UAH
244 620,00
UAH
Документи

Публічні документи

05 березня 2019 07:05
Довідка банкрутство.pdf
03 березня 2019 11:54
Дудка О.М.корупція.pdf
03 березня 2019 11:54
Дудка О.М..pdf
03 березня 2019 11:54
Дудка О.М податкова.pdf
17 лютого 2019 12:10
документи частина 1.pdf
17 лютого 2019 12:10
Паспорт ідентиф.pdf
17 лютого 2019 12:10
Дудка меню.pdf
17 лютого 2019 12:10
викон договір.pdf
17 лютого 2019 12:10
Докум ч2.pdf
17 лютого 2019 12:10
ЦП.pdf

Публічні документи

19 лютого 2019 09:23
МЕНЮ.pdf
19 лютого 2019 05:57
Паспорт ідентиф.pdf
19 лютого 2019 05:57
Документи ч2.pdf
19 лютого 2019 05:57
Документи ч1.pdf
19 лютого 2019 05:57
Лолин.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Дудка Оксана Миколаївна"

ФОП "ВЕРБОВЕЦЬКИЙ МИХАЙЛО ІЛЛІЧ "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Дудка Оксана Миколаївна"
#2482103145
Переможець 240 165,00
UAH
01 березня 2019 21:44

Документи

01 березня 2019 21:44
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 березня 2019 21:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Дудка Оксана Миколаївна"
#2482103145
240 165,00
UAH
Документи

Документи

01 березня 2019 21:44
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 травня 2019 15:29
договір розірвання Дудка.pdf укладений
07 травня 2019 15:22
Електронний підпис укладений
16 березня 2019 14:18
договір Дудка.pdf укладений
16 березня 2019 14:16

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 47 065,00
UAH
Причини розірвання договору: наказ №20 від 05.04.2019 державного фінансового контролю