Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
ЄЗС ДК 021:2015 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (контейнери металеві для роздільного збору відходів)
Очікувана вартість
473 790,00 UAH
UA-2019-02-10-000004-c fb692eeb7a45433e8a6600e60fca9d47
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис не накладено

Контакти

Хлистун Уляна

+380977209605 ECONOMIC@SKALATMR.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СКАЛАТСЬКА МІСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04058445
Вебсайт: http://skalatska.gromada.org.ua
Місцезнаходження: 47851, Україна , Тернопільська обл., Скалат, Підволочиський район, місто Скалат, ВУЛ.ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 2
Контактна особа: Хлистун Уляна
+380977209605
ECONOMIC@SKALATMR.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 лютого 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 15 лютого 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 лютого 2019 15:00
Початок аукціону: 26 лютого 2019 11:17
Очікувана вартість: 473 790,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 14 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 368,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 шт
Контейнер металевий (гарячого оцинкування ) для сортування паперу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 47851, Україна, Тернопільська обл., Скалат, Грушевського, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2019
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
17 шт
Контейнер металевий (гарячого оцинкування ) для сортування скла
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 47851, Україна, Тернопільська обл., Скалат, Грушевського, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2019
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
17 шт
Контейнер металевий, сітчастий (гарячого оцинкування) для сортування ПЕТ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 47851, Україна, Тернопільська обл., Скалат, Грушевського, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2019
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-12-000005 ● 50ee169df6d345a5a277192515298b5e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 лютого 2019 10:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
11.02.2019 №9
Тернопіль


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника начальника управління-начальника відділу контролю у соціальній галузі та сфері культури Шкляр Г.Б.


Начальник Є.ДЕРЖЕРУКА


Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 11.02.2019 № 9
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
4. UA-2019-02-10-000004-c від 10.02.2019 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

в зв'язку з виявленими порушеннями процедура скасована

2019-02-19 14:34:28


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 27 лютого 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Не накладено електронний цифровий підпис на оголошення про проведення відкритих торгів.)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Не накладено електронний цифровий підпис на оголошення про проведення відкритих торгів.) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Згідно протоколу засідання тендерного комітету від 12.02.2019 закупівлю скасовано.

2019-02-19 15:10:31

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 12 лютого 2019 11:57
Коментар щодо відміни: не накладено ЕЦП/КЕП при оголошенні
Документи:
12 лютого 2019 11:57
Протокол скасування.doc

Актуальні тендери

До пошуку