Заправки та приправи
Condiments and seasonings
Очікувана вартість
1 770 000,00 UAH
UA-2019-02-08-003185-b df280e0dfa94405b8b6da9ef51bcad75
Переговорна процедура для потреб оборони    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Військова частина 3078 Національної гвардії України
Код ЄДРПОУ: 25574423
Вебсайт замовника: http://ngu.gov.ua/
Місцезнаходження замовника: 04080, Україна, Київська обл., Київ, Київ, вул. Нижньоюрківська буд. 8 - А
Контактна особа замовника: Маковій Олена
Вікторівна
VCH3078@UKR.NET
Official name: MU 3078 of the NG of Ukraine
National ID: 25574423
Contact point: Makoviy Olena
Вікторівна
VCH3078@UKR.NET

Інформація про процедуру

Milestones
Звернення за роз’ясненнями: до 15 лютого 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2019 12:00
Очікувана вартість: 1 770 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 53 100,00 UAH
Publication date: 08 лютого 2019 18:18
Enquiries until: 15 лютого 2019 12:00
Complaints submission until: до 18 лютого 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 лютого 2019 12:00

Information

Estimated total value: 1 770 000 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Scope of the procurement
Відповідно до оголошення про проведення відбору
According to the announcement of the selection

Документація

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-08-003185-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ДНІПРОЗБУТ, Код ЄДРПОУ:39411242
Звернення до замовника
Відповідно до розділу 13 Оголошення про проведення відбору встановлено наступне:
На підтвердження відповідності товару вимогам оголошення, учасником надаються разом із одиницею товару, у тому числі:
- оригінал (або нотаріально завірена копія, або копія, завірена акредитованою лабораторією, що видала документ) протоколу досліджень (випробувань) або експертного висновку, наданого акредитованою лабораторією на ім’я учасника із проведеними лабораторними дослідженнями партії (конкретну дату та зміну) наданого зразка одиниці товару;
Той факт, що термін проведення досліджень на відповідність товару ДСТУ, ГОСТ, ТУ становить 10 днів, фактично унеможливлює його подання разом із зразком. Вважаємо, що ця умова Оголошення про проведення відбору є дискримінаційною та такою що унеможливлює нашу участь у процедурі.
Враховуючи наведене, просимо усунути дискримінаційні умови Оголошення про проведення відбору та внести відповідні зміни до закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 лютого 2019 11:39
Будуть внесені відповідні зміни.
Номер вимоги: UA-2019-02-08-003185-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КАП-ПРОД", Код ЄДРПОУ:41029424
Дата подання: 12 лютого 2019 20:51
Щодо відбору одиниці товару
Відповідно до зміненого замовником п. 13 Оголошення про проведення відбору на підтвердження відповідності товару вимогам оголошення, учасником надаються разом із одиницею товару: 1. акт відбору (складений відповідно до Постанови КМУ від 14.06.2002 р. «Про затвердження Порядку відбору зразків продукції тваринного, рослинного і біотехнологічного походження для проведення досліджень») Цей Порядок визначає механізм відбору зразків продукції тваринного, рослинного і біотехнологічного походження, що підлягає державному ветеринарно-санітарному контролю, для проведення ветеринарно-санітарної експертизи і досліджень з метою визначення показників її якості та безпеки. Відповідно до п. 9 цього Порядку до виконання цієї роботи залучаються спеціалісти державної установи ветеринарної медицини, які визначають державну лабораторію ветеринарної медицини для дослідження зразків. З огляду на це, складення акту відбору у відповідності до цього положення з метою надання одиниці товару замовнику неможливо. Просимо внести зміни.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 лютого 2019 10:46
Вищевказаний пункт, в оголошені про проведення відбору, вказаний в іншій редакції. Просимо Вас уважніше ознайомитися з оголошенням.
Номер вимоги: UA-2019-02-08-003185-b.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КАП-ПРОД", Код ЄДРПОУ:41029424
Дата подання: 12 лютого 2019 20:53
Щодо строків поставки та подання заявки
Відповідно до змінених умов проекту договору: 5.1. Дата та місце поставки Товару зазначається у письмовій заявці. Строк поставки товару за цим Договором складає 10 календарних днів з моменту подання письмової заявки Замовником, але не пізніше дати вказаної в ній. Відповідно до п. 11.15. Усі повідомлення, будь-яке листування тощо за цим Договором будуть вважатися зробленими належним чином, якщо вони письмово оформлені та надіслані відповідним листом (рекомендований лист, цінний лист з описом вкладення, передача листа посильним). У будь-якому разі Замовник вважається повідомленим з моменту фактичного отримання листа, а Учасник з моменту направлення Замовником відповідного листа (передання до поштового відділення зв’язку та отримання фіскального чеку; поставлення на копії документа будь-якої відмітки, що свідчить про його отримання Учасником). Відповідно до п. 7.3. За порушення строку поставки товару зазначеного у пункті 5.1 цього Договору Учасник сплачує Замовнику пеню у розмірі 0,1 % вартості Товару, з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, За прострочення поставки понад 30 календарних днів додатково стягується штраф у розмірі 7% вартості непоставленого товару. У випадку порушення строку поставки Замовник залишає за собою право на одностороннє розірвання цього Договору. Відповідно до п. 6.3. Учасник зобов’язаний: 6.3.2. …в) повідомити Замовника (одержувача) про дату, коли Товар буде переданий у його розпорядження, не пізніше ніж за 10 календарних днів. Зі змісту вищевказаних положень проекту договору можна зробити наступні висновки: заявка вважається отриманою з моменту направлення Замовником відповідного листа (передання до поштового відділення зв’язку та отримання фіскального чеку), що скорочує термін поставки зазначений у п. 5.1 проекту договору вдвічі з урахуванням поштового обігу України. Дискримінаційна умова. Учасник з незалежних від нього обставин може не встигнути поставити товар у строки визначені п. 5.1 договору. Може створитися ситуація, коли постачальник, навіть, не отримав заявки, а замовник вже починає рахувати пеню та штрафи за непоставку товару та отримує право на одностороннє розірвання цього Договору. Нагадаємо, про той факт, що замовник також вимагає забезпечення виконання договору, що також може бути без будь-якої вини постачальника стягнуто на користь замовника. Звертаємо Вашу увагу, що замовник передбачив для себе інші умов, які регулюють питання отримання письмової кореспонденції за договором. Замовник жодним чином не аргументує необхідність встановлення вказаної умови Оголошення в наведеній редакції. Встановивши зазначену вимогу Оголошення, Замовник порушив принципи здійснення закупівель, а саме – недискримінація учасників, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. До аналогічних висновків орган оскарження вже приходив при розгляді схожих скарг (п. 9 рішення АМКУ від 25.04.2018 № 3944-рпк-пз, п. 9 рішення АМКУ від 25.04.2018 № 3945-рпк-пз). За умовами Договору Учасник зобов’язується у визначені Договором строки поставити Замовникові якісні товари, зазначені в специфікації, яка є невід’ємною частиною цього Договору, а Замовник – прийняти та оплатити товар. Пунктом 5.4 Договору визначено обов’язків перелік документів на підтвердження якості продукції, який Учасник зобов’язаний надати Замовнику на кожну партію Товару, що постачається. Згідно з даним переліком Учасник зобов’язаний надавати, зокрема - оригінал (або нотаріально завірена копія, або копія, завірена виробником продукції) декларації виробника на партію наданого зразка одиниці товару; - оригінал (або нотаріально завірена копія, або копія, завірена лабораторією, що видала документ) протоколу досліджень (випробувань) або експертного висновку, наданого акредитованою лабораторією на ім’я учасника із проведеними лабораторними дослідженнями партії наданого зразка одиниці товару за наступними показниками: визначення масової частки жиру, визначення мікробіологічного показника БГКП, визначення мікробіологічного показника Сальмонела, визначення вмісту токсичних елементів, визначення вмісту рослинних жирів; - копія атестату про акредитацію вимірювальної лабораторії (копія завірена мокрою печаткою лабораторії або нотаріально завірена копія), при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення зазначеною лабораторією випробувань щодо предмету закупівлі. Отже, строки поставки за даним договором виглядають наступним чином: 15 календарних днів (отримання експертного висновку) + 2 робочих дня (контрольні заходи) + 2 робочих дня (розвезення товару) З огляду на вимоги до строку придатності, які визначені у п. 2.2 Проекту договору, отримання експертного висновку про безпечність та відповідність Товару ДСТУ заздалегідь неможлива з огляду на необхідність визначення обсягу партії. Для забезпечення дотримання принципів недискримінації, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, будь-яка заявка повинна бути передана постачальнику щонайменше за 15 календарних днів до дати поставки, зазначеній в заявці, а заявка вважатися отриманою з моменту отримання постачальником останньої. Враховуючи викладене, Скаржник просить Орган оскарження зобов’язати Замовника внести зміни до Оголошення в частині зміни пункту 5.1 Проекту договору, який наразі порушує вимоги статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», якою передбачені принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Вважаємо за необхідне закріпити обов’язок замовника надсилати постачальнику заявку щонайменше за 15 календарних днів до дати поставки, зазначеній в заявці, а заявку вважати отриманою з моменту фактичного отримання заявки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 лютого 2019 11:21
Замовник не вбачає дискримінаційних вимог.
Номер вимоги: UA-2019-02-08-003185-b.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КАП-ПРОД", Код ЄДРПОУ:41029424
Дата подання: 12 лютого 2019 20:54
Щодо лабораторних досліджень якості
Пунктом 2.4., 2.13. Проекту договору до Оголошення про проведення відбору встановлено наступне: 2.4. Замовник протягом усього (за умови дотримання порядку зберігання) терміну зберігання товару, як на складі Замовника так і на складі будь якого підрозділу Національної гвардії України, має право здійснити вибіркову перевірку за якістю і комплектністю, шляхом комісійного відбору зразків (проб) та направлення їх до лабораторії, яку визначає Замовник, за рахунок Учасника для проведення лабораторних досліджень, результати лабораторних досліджень поширюються на всю партію товару. При незадовільних результатах дослідження, навіть за одним показником, Учасник протягом 10 календарних днів з моменту отримання результатів досліджень, має право звернутись до Замовника щодо проведення повторного відбору зразків (проб) з тієї самої партії у подвійній кількості в лабораторії, яку визначає Замовник, за рахунок Учасника. Результати повторних досліджень є остаточними. 2.13. У випадку, якщо відібрані зразки (проби) товару Замовником, які направлені до лабораторії, за показниками якості не співпадають з лабораторними випробуваннями Учасника наданими під час поставки Товару, вважається у відповідності до умов даного Договору, що остаточно правильними результатами являються результати, які отримав Замовник при відборі зразків Товару, який був поставлений на його адресу. Під час розгляду попередніх скарг по цим закупівлям органом оскарження під час засідання постійно діючої колегії замовнику було роз’яснено недопустимість збереження можливості проведення безкінечної кількості лабораторних досліджень товару за рахунок учасника. Просимо внести зміни.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 лютого 2019 11:21
Замовник не вбачає дискримінаційних вимог.

Лоти

Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 1. сіль харчова
Опис предмету закупівлі: Відповідно до оголошення про проведення відбору
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 900 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 9 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 27 000,00 UAH


Title: Lot 1. Salt Food
Description: According to the announcement of the selection
Current status: Complete
Estimated total value: 900 000,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 9 000,00 UAH including VAT
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 27 000,00 UAH
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

180000 кг.
сіль харчова
ДК 021:2015: 15870000-7 — Заправки та приправи
Доставка: 04080, Київська обл., Київ, Нижньоюрківська, 8-А з подальшим транспортуванням за рахунок учасника в м. Калинівка, м. Одеса, м. Харків, м. Запоріжжя, м. Слов’янськ, м. Дніпро, м. Маріуполь, м. Київ, село Нові Петрівці, м. Львів
Дата доставки: до 20 грудня 2019 00:00

Salt Food
CPV: 15870000-7

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Немає

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "АРОМАТ УДАЧИ" 900 000,00
UAH з ПДВ
900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 березня 2019 10:50
sign.p7s
06 березня 2019 10:48
Довідка уповноваження253.pdf
06 березня 2019 10:48
Довідка корупція252.pdf
06 березня 2019 10:48
Довідка МВС Сукачов251.pdf
27 лютого 2019 11:12
sign.p7s
27 лютого 2019 11:11
Письмова згода РВС238.pdf
27 лютого 2019 11:11
File.PDF
27 лютого 2019 10:33
sign.p7s
26 лютого 2019 17:41
sign.p7s
26 лютого 2019 17:34
Лист згода 227.pdf
26 лютого 2019 17:34
Довідка загальна228.pdf
26 лютого 2019 17:34
Акт суборенди Аромат217.pdf
26 лютого 2019 17:34
Акт сверки Аромат221.pdf
18 лютого 2019 16:47
sign.p7s
18 лютого 2019 16:41
Лицензия заверенная.pdf
18 лютого 2019 16:41
Довер_Путря_19_05_17.pdf.p7s
18 лютого 2019 16:41
Довер_Путря_19_05_17.pdf (1).p7s
18 лютого 2019 16:41
Довер_Путря_19_05_17.pdf
18 лютого 2019 16:41
Довідка загальна203.pdf
18 лютого 2019 16:41
Договір поставки207.pdf
18 лютого 2019 16:41
Договір суборенди192.pdf
18 лютого 2019 16:41
Договор ВЧ 3078201.pdf
18 лютого 2019 16:41
Лист згода199.pdf
18 лютого 2019 16:41
Паспорт198.pdf
18 лютого 2019 16:41
Протокол 1196.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "АРОМАТ УДАЧИ"
#31811216
Переможець 900 000,00
UAH з ПДВ
01 березня 2019 10:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 березня 2019 10:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "АРОМАТ УДАЧИ"
#31811216
900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
12 березня 2019 18:30
Договір № 5 ВЗЗ - 2019.PDF укладений
12 березня 2019 18:30

Актуальні тендери

До пошуку