Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Колодка гальмівна типу ЧС
Очікувана вартість
451 668,00 UAH
UA-2019-02-08-003007-b ● 418f5784d07747779b7ec59a2ae475aa
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональна філія «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця» |
Код ЄДРПОУ: | 40081195 |
Вебсайт: | http://railway.lviv.ua/ |
Місцезнаходження: | 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Гоголя, 1 |
Контактна особа: |
Спільник Анна (032)226-19-80 elzakup.nh@railway.lviv.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 лютого 2019 17:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 лютого 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 березня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 04 березня 2019 13:33 |
Очікувана вартість: | 451 668,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 516,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1400 шт
Колодка гальмівна чавунна для електровозів типу ЧС
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79025, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 липня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 лютого 2019 16:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 лютого 2019 16:48 |
6739007831 2991144061 Перелік змін до ТД (Колодка гальмівна типу ЧС).docx | |
22 лютого 2019 16:48 |
6739007831 2991144061 ТД (Колодка гальмівна типу ЧС) із змінами.docx |
22 лютого 2019 16:48 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 лютого 2019 16:48 |
6739007831 2991144061 Перелік змін до ТД (Колодка гальмівна типу ЧС).docx
|
|||
22 лютого 2019 16:48 |
6739007831 2991144061 ТД (Колодка гальмівна типу ЧС) із змінами.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-08-003007-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод", Код ЄДРПОУ:36500140
Дата подання: 10 лютого 2019 20:28
Внесення змін в ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (Додаток № 4)
ТОВ «Красилівський ливарний завод», уважно вивчивши тендерну документацію та ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (Додаток № 4), просить Вас внести зміни в ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (Додаток № 4), а саме:
В П. IV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ, п.п. 4.1. викласти в наступній редакції: розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом:
Для платників ПДВ:
за наявності підписаного акта приймання-передачі Товару, видаткової накладної, товаро-транспортної накладної, оплата здійснюється Покупцем протягом 10 (десяти) банківських днів з дати поставки Товару.
Не потрібно привязуватись до реєстрації податкової накладної. Податкова накладна повинна бути зареєстрована Постачальником в обумовлені Податковим кодексом України строки.
Зазначена норма передбачена п. 201.1, п. 201.10 ст. 201 ПКУ та п. 3 «Порядку ведення єдиного реєстру податкових накладних», затвердженого постановою КМІ 29.12.2010 року №1246.
Ви отримали Товар, тому і розрахуйтесь за нього.
В цьому ж ПРОЕКТІ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ, для неплатників ПДВ – в П. IV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ, п.п. 4.1. Покупець здійснює оплату протягом 10 (десяти) банківських днів від дати підписання акта приймання-передачі Товару, видаткової накладної, товаро- транспортної накладної…
Не дискримінуйте платників ПДВ і неплатників ПДВ. Адже виходячи з тексту Вашого ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ платник ПДВ протягом 10 (десяти) банківських днів не отримує нічого, а неплатник ПДВ отримує кошти без суми ПДВ. Де логіка?!
В П. VI. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН, п.п. 6.4.3. додати: У разі невиконання зобов’язань Покупцем Постачальник має право зупинити подальшу поставку Товару, до повної оплати раніше поставленого Товару ПОКУПЦЕМ та достроково розірвати цей Договір, повідомивши про це Покупця у 10-ти денний строк. При цьому штрафні санкції до нього не застосовуються.
В. П. VII. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН, п.п. 7.2. За прострочення поставки товару ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує ПОКУПЦЮ штраф в розмірі 0.1% від вартості непоставленого в строк Товару, з якого допущено прострочення виконання за кожний день прострочення.
Розгорнути
Згорнути
В П. IV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ, п.п. 4.1. викласти в наступній редакції: розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом:
Для платників ПДВ:
за наявності підписаного акта приймання-передачі Товару, видаткової накладної, товаро-транспортної накладної, оплата здійснюється Покупцем протягом 10 (десяти) банківських днів з дати поставки Товару.
Не потрібно привязуватись до реєстрації податкової накладної. Податкова накладна повинна бути зареєстрована Постачальником в обумовлені Податковим кодексом України строки.
Зазначена норма передбачена п. 201.1, п. 201.10 ст. 201 ПКУ та п. 3 «Порядку ведення єдиного реєстру податкових накладних», затвердженого постановою КМІ 29.12.2010 року №1246.
Ви отримали Товар, тому і розрахуйтесь за нього.
В цьому ж ПРОЕКТІ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ, для неплатників ПДВ – в П. IV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ, п.п. 4.1. Покупець здійснює оплату протягом 10 (десяти) банківських днів від дати підписання акта приймання-передачі Товару, видаткової накладної, товаро- транспортної накладної…
Не дискримінуйте платників ПДВ і неплатників ПДВ. Адже виходячи з тексту Вашого ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ платник ПДВ протягом 10 (десяти) банківських днів не отримує нічого, а неплатник ПДВ отримує кошти без суми ПДВ. Де логіка?!
В П. VI. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН, п.п. 6.4.3. додати: У разі невиконання зобов’язань Покупцем Постачальник має право зупинити подальшу поставку Товару, до повної оплати раніше поставленого Товару ПОКУПЦЕМ та достроково розірвати цей Договір, повідомивши про це Покупця у 10-ти денний строк. При цьому штрафні санкції до нього не застосовуються.
В. П. VII. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН, п.п. 7.2. За прострочення поставки товару ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує ПОКУПЦЮ штраф в розмірі 0.1% від вартості непоставленого в строк Товару, з якого допущено прострочення виконання за кожний день прострочення.
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 лютого 2019 11:26
Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що найближчим часом буде внесено зміни.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 березня 2019 14:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІЖИНСЬКИЙ МЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД" |
451 080,00
UAH з ПДВ
|
451 080,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод" |
451 668,00
UAH з ПДВ
|
451 668,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІЖИНСЬКИЙ ДОСЛІДНО-МЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД" |
451 668,00
UAH з ПДВ
|
451 668,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІЖИНСЬКИЙ МЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД" #41062304 |
Відхилено |
451 080,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2019 14:51
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод" #36500140 |
Рішення скасоване |
451 668,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2019 16:43
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод" #36500140 |
Відхилено |
451 668,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2019 16:43
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІЖИНСЬКИЙ ДОСЛІДНО-МЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД" #35505991 |
Відхилено |
451 668,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2019 16:51
|
Інформація про відміну
Дата відміни
18 березня 2019 16:51
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі