Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі Липовецького районного суду по вул. Шевченка,1 в м. Липовець Вінницької області
Очікувана вартість
4 443 131,00 UAH
UA-2019-02-08-002918-b 49e8d759a72b4e5184ad91b8e116eb69
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сидоренко Олександр Олександрович

+380432524667 sidorenko.oleks@vn.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Вінницькій області
Код ЄДРПОУ: 26286152
Вебсайт: http://court.gov.ua
Місцезнаходження: 21018, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Р. Скалецького, 17
Контактна особа: Сидоренко Олександр Олександрович
+380432524667
sidorenko.oleks@vn.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 лютого 2019 16:41
Звернення за роз’ясненнями: до 15 лютого 2019 16:45
Оскарження умов закупівлі: до 21 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 лютого 2019 16:45
Початок аукціону: 26 лютого 2019 13:58
Очікувана вартість: 4 443 131,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,45%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт будівлі Липовецького районного суду по вул. Шевченка,1 в м. Липовець Вінницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22500, Україна, Вінницька область, м. Липовець, вул. Шевченка, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 лютого 2019 16:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 лютого 2019 16:42
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Відомість ресурсів
Дата подання: 11 лютого 2019 11:04
Дата відповіді: 11 лютого 2019 11:40
Доброго дня. Просимо Вас надати відомість ресурсів із чіткими кількісними показниками для більш точного розрахунку кошторису по об'єкту: "Капітальний ремонт будівлі Липовецького районного суду по вул. Шевченка,1 в м. Липовець Вінницької області". Заздалегідь дякуємо вам.
Відповідь: Учасник має право на ознайомлення з робочим проектом «Капітальний ремонт будівлі Липовецького районного суду по вул. Шевченка,1 в м. Липовець Вінницької області» безпосередньо у приміщенні територіального управління за адресою: м. Вінниця, вул. Р. Скалецького, 17.
Щодо умов тендеру
Дата подання: 11 лютого 2019 11:15
Дата відповіді: 12 лютого 2019 15:42
Умовами тендеру передбачено надання "Копію сертифіката інженера (архітектора) під наглядом якого плануються виконуватись роботи". Проте нагляд за виконанням робіт (як авторський так і технічний) здійснює Замовник із залученням відповідних спеціалізованих організацій. Підрядник до даного процесу відношення не має. Тому прошу Вас скасувати дану вимогу в тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник у складі тендерної пропозиції надає договірну ціну, відомість ресурсів, локальні кошториси, які у свою чергу повинні бути виготовлені кваліфікованим інженером який має кваліфікаційний сертифікат. Надалі акти виконаних робіт також повинні виготовлятися кваліфікованим інженером який має кваліфікаційний сертифікат.
Щодо умов тенедру
Дата подання: 13 лютого 2019 17:31
Дата відповіді: 15 лютого 2019 16:48
Вимога щодо виготовлення кошторисної документації сертифікованим спеціалістом дійсна для проектної організації, яка виготовляла даний проект. Вимог до будівельної організації щодо складання кошторисів та актів виконаних робіт згідно готової проектно-кошторисної документації немає. Також хочу зауважити, що в умовах тендеру прописана наявність сертифіката для інженера ПІД НАГЛЯДОМ ЯКОГО плануються виконуватись роботи, а таку функцію здійснює: авторський нагляд - уповноважена особа ввід проектної організації, технічний нагляд - уповноважена особа від організації, яка буде здійснювати технічний нагляд згідно договору із замовником. Підрядник (будівельна організація) не може здійснювати нагляд сама за собою. Тому повторно прошу Вас видалити вимогу щодо наявності сертифіката інженера (архітектора) під наглядом якого плануються виконуватись роботи.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник у складі тендерної пропозиції надає договірну ціну, відомість ресурсів, локальні кошториси, які у свою чергу повинні бути виготовлені кваліфікованим інженером який має кваліфікаційний сертифікат. Надалі акти виконаних робіт також повинні виготовлятися кваліфікованим інженером який має кваліфікаційний сертифікат.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 13 лютого 2019 21:13
Дата відповіді: 15 лютого 2019 17:15
Відповідно до пункту 9. додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції Довідку про наявність досвіду роботи в будівництві не менше п’яти років. Зазначена вимога суперечить положенням Закону України "Про публічні закупівлі", а саме статтею 16 вказаного вище закону передбачено можливість замовником встановлення такого кваліфікаційного критерію, як наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Звертаємо увагу замовника на визначення "аналогічний договір" який зазначається в однині а тому відповідно до Закону для підтвердження відповідності учасника вимогам достатньо одного повністю виконаного аналогічного договору. Таким чином вимога замовника про наявність досвіду роботи в будівництві не менше як 5 років не тільки порушує вимоги ЗУ "Про публічні закупівлі" в частині встановлення дискримінації учасників а й ЗУ "Про захист економічної конкуренці" в частині штучного звуження конкуренції на відповідному ринку. Тому на підставі вищевикладеного просимо: 1. Прийняти дане звернення до розгляду. 2. Виключити з тендерної документації пункт 9, додатку 1 як такий, що дискримінує учасників та штучно звужує конкуренцію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» y тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 3aкону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 лютого 2019 14:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Сучасні будівельні технології-12 4 198 675,00
UAH з ПДВ
4 198 675,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДСПЕЦ МОНТАЖ" 4 308 210,65
UAH з ПДВ
4 308 210,65
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 березня 2019 20:13
Електронний підпис
12 березня 2019 20:07
Довідка з МВС
12 березня 2019 20:07
Довідка з ДФС
22 лютого 2019 15:01
Електронний підпис
22 лютого 2019 10:21
Кошторисні документи.rar
22 лютого 2019 10:21
27 Довідка про корупцію.PDF
22 лютого 2019 10:21
18 Звіт форми 1ДФ.pdf
22 лютого 2019 10:21
37 Статут ПП СБТ-12.pdf
22 лютого 2019 10:21
33 Додаток до ліцензії.pdf
22 лютого 2019 10:21
32 Ліцензія ПП СБТ-12.pdf
22 лютого 2019 10:21
17 Штатний розпис.PDF
22 лютого 2019 10:21
08 Календарний графік.pdf
22 лютого 2019 10:21
00 Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

22 лютого 2019 15:49
Кошторис.rar
22 лютого 2019 15:49
37 Проект договору.pdf
22 лютого 2019 15:49
36 Графік 2019.pdf
22 лютого 2019 15:49
06 Довідка про корупцію.pdf
22 лютого 2019 15:49
01 Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Сучасні будівельні технології-12

ТОВ "БУДСПЕЦ МОНТАЖ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Сучасні будівельні технології-12
#38889859
Переможець 4 198 675,00
UAH з ПДВ
11 березня 2019 15:33

Документи

11 березня 2019 15:33
Електронний підпис
11 березня 2019 15:30
IMG_20190311_0003.pdf
11 березня 2019 15:30
IMG_20190311_0002.pdf
04 березня 2019 16:16
IMG_20190304_0002.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2019 15:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Сучасні будівельні технології-12
#38889859
4 198 675,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 березня 2019 15:33
Електронний підпис
11 березня 2019 15:30
IMG_20190311_0003.pdf
11 березня 2019 15:30
IMG_20190311_0002.pdf
04 березня 2019 16:16
IMG_20190304_0002.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 11:55
Електронний підпис укладений
20 листопада 2019 17:34
IMG_20191120_0003.pdf зміни до договору
20 листопада 2019 17:33
Електронний підпис укладений
20 листопада 2019 17:30
Електронний підпис укладений
25 березня 2019 18:04
IMG_20190325_0005.pdf укладений
25 березня 2019 18:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 106-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 821 486,14
UAH (в тому числі ПДВ 636 914,36 UAH)