Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«КОД ДК 021:2015 – 79810000-5 - ДРУКАРСЬКІ ПОСЛУГИ; (ПОСЛУГИ ЩОДО ВИДАВАННЯ ДРУКОВАНОЇ ПРОДУКЦІЇ (ДРУК ПОВІДОМЛЕНЬ ЗІ ЗМІННИМИ ДАНИМИ З НАНЕСЕННЯМ ІНФОРМАЦІЙНОГО (РЕКЛАМНОГО) МАТЕРІАЛУ З ПОДАЛЬШОЮ ПОРІЗКОЮ)»
Очікувана вартість
1 287 936,00 UAH
UA-2019-02-08-002396-b faecf906f5984eb88bff13260622dfa1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Геннадій Михайлович Деменін

+380567324646
+380563774103
td_dneprovodokanal@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03341305
Вебсайт: http://vodokanal.dp.ua/
Місцезнаходження: 49101, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Троїцька, 21а
Контактна особа: Геннадій Михайлович Деменін
+380567324646,+380563774103
td_dneprovodokanal@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 лютого 2019 15:19
Звернення за роз’ясненнями: до 23 лютого 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 березня 2019 20:00
Початок аукціону: 06 березня 2019 11:18
Очікувана вартість: 1 287 936,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 439,68 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79810000-5: Друкарські послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1132000 штука
«КОД ДК 021:2015 – 79810000-5 - ДРУКАРСЬКІ ПОСЛУГИ; (ПОСЛУГИ ЩОДО ВИДАВАННЯ ДРУКОВАНОЇ ПРОДУКЦІЇ (ДРУК ПОВІДОМЛЕНЬ ЗІ ЗМІННИМИ ДАНИМИ З НАНЕСЕННЯМ ІНФОРМАЦІЙНОГО (РЕКЛАМНОГО) МАТЕРІАЛУ З ПОДАЛЬШОЮ ПОРІЗКОЮ)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49101, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Троїцька,21а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 березня 2019  —  30 березня 2020
ДК 021:2015: 79810000-5 — Друкарські послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 лютого 2019 19:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2019 11:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 лютого 2019 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2019 19:02
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (окончательная).docx
25 лютого 2019 19:02
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (сравнительная).docx
08 лютого 2019 15:19
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
25 лютого 2019 19:02
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (окончательная).docx
25 лютого 2019 19:02
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (сравнительная).docx
08 лютого 2019 15:19
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

обговорення
Дата подання: 08 лютого 2019 18:25
Дата відповіді: 25 лютого 2019 11:05
Добрий вечір! 1.Зміст повідомлення надається Замовником?
Відповідь: Добрий день, так по заявкам Замовника
Технічне завдання
Дата подання: 09 лютого 2019 11:25
Дата відповіді: 25 лютого 2019 13:52
Внесіть будь-ласка ясність у ТЗ: 1) Двосторонній друк: одна сторона ч/б з персоналізацією, інша однакове рекламне кольорове зображення? 2) Вказаний наклад на 12 місяців розподіляється? Приблизно порівну? 3) А3 з порізкою - порізка на А4 чи А5? Дякуємо.
Відповідь: 1)Друк двосторонній, перша сторінка с персоналізацією, друга однакове рекламне кольорове зображення
2)Наклад розподіляється згідно з потребою Замовника
3)порізка на А4

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-08-002396-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ОБЩЕСТВО С ОГРАНИЧЕННОЙ ОТВЕТСТВЕННОСТЬЮ «УКРАИНСКИЙ МЕЙЛИНГОВЫЙ ЦЕНТР», Код ЄДРПОУ:36473018
Дата подання: 19 березня 2019 18:30
Вимога щодо скасування рішення про переможця
Звертаємо увагу тендерного комітету, що ПП «ФОРМАТ Л» (далі - Учасник) визнано переможцем незважаючи на те, що тендерна пропозиція учасника не відповідає в повній мірі вимогам, які були прописані в тендерній документації, а саме:
Згідно підпункту 9 пункту 1.1 розділу 3 Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати копії балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів за два останніх звітних періоди. Учасник в складі пропозиції надає копію балансу та звіту про фінансові результати з квитанцією за 2017 рік, надано копію балансу та звіту про фінансові результати за 2016р. та квитанцію про подання звіту за 2018 рік, отже копію балансу та звіту про фінансові результати за 2018 в складі пропозиції Учасника не надано.
Згідно підпункту 10 пункту 1.1 розділу 3 Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати довідки не раніше, ніж десятиденної давнини по відношенню до дати розкриття тендерних пропозицій, видані банківськими установами, у яких обслуговується учасник, про наявність поточних рахунків, їх стан (залишок коштів на рахунках) та про відсутність заборгованості по сплаті відсотків за кредитами, а також згідно підпункту 15 пункту 1.1 розділу 3 наявна вимога про надання копії відомостей з ЄДРПОУ, виданої не раніше ніж десятиденної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій. Учасник в складі пропозиції на всі перелічені вище вимоги Замовника надає довідки з невідповідними датами видачі, а саме довідки банківської установи видані Учаснику 19.02.2019 р, а відомості з ЄДРПОУ з датою видачі 20.02.2019р. Тендерною документацію даної закупівлі не передбачено, що у разі перенесення строку подання та розкриття тендерних пропозицій, довідки та інші документи залишаються дійсними, отже враховуючі, що дату розкриття тендерних пропозицій було перенесено на 06.03.2019 р, вище вказані документи, які надав в складі пропозиції Учасник не є дійсними на дату розкриття.
Отже враховуючи вищенаведене, ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ МЕЙЛІНГОВИЙ ЦЕНТР» звертається до тендерного комітету з вимогою скасувати рішення про визнання переможцем ПП «ФОРМАТ Л» та відхилити його пропозицію на підставі пункту 4 статті 30 Закону України про Публічні Закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 березня 2019 15:15
В складі тендерної пропозиції учасник ПП "Формат Л" в файлі "Всі інші документи ч.2.pdf" надав наступні документи: відомості з ЄДРПОУ від 28.02.2019р., довідки з банку від 28.02.2019р., та фінансова звітність за 2018р.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-02-08-002396-b.c1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ФОП Пилипенко Жанна Миколаївна, Код ЄДРПОУ:2768002622
Дата подання: 12 березня 2019 12:22
Щодо відхилення пропозиції та визнання переможцем ПП "Формат Л"
Проаналізувавши документи учасників аукціону, а саме тендерні пропозиції ФОП Пилипенко Ж.М., ОБЩЕСТВО С ОГРАНИЧЕННОЙ ОТВЕТСТВЕННОСТЬЮ «УКРАИНСКИЙ МЕЙЛИНГОВЫЙ ЦЕНТР» та ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФОРМАТ Л", які є складеними за поданим Замовником у Додатку 1 до тендерної документації зразком, бачимо, що згідно пункту 15 Форми "Тендерна пропозиція" учасники надають згоду дотримуватися умов тендерної пропозиції протягом 90 днів з ДНЯ РОЗКРИТТЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ. Умови, висунуті Замовником у пункті 15 Додатку 1 ідентично прийняті всіма вище згаданими учасниками. Однак Замовник відхиляє пропозиції ФОП Пилипенко Ж.М. та ОБЩЕСТВО С ОГРАНИЧЕННОЙ ОТВЕТСТВЕННОСТЬЮ «УКРАИНСКИЙ МЕЙЛИНГОВЫЙ ЦЕНТР» на цій підставі та визнає переможцем ПП"ФОРМАТ Л" при тому, що термін дії пропозиції вказаний, як і в попередніх учасників. Крім того, повідомляємо, що пропозиція ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ФОРМАТ Л" не відповідає вимогам поданим Замовником у тендерній документації, а саме: по-перше, тендерна пропозиція датована 21.02.2019 року в той час, як до 23.02.2019 року тривав період уточнень; по-друге, у складі своєї пропозиції ПП "ФОРМАТ Л" подає довідку про відкриття рахунків в АТ "Укрсиббанк", яка датована 19.02.2019 р. , що є порушенням вимоги 1.1. (п.10) Розділу 3 Тендерної документації. Враховуючи те, що дана закупівля вже виставлялася на торги і не відбулась, а також враховуючи обставини, за яких вона була відмінена, спостерігаємо систематичні намагання Замовника укласти договір з ПП "ФОРМАТ Л" безпідставно відмовляючи учасникам, чиї пропозиції є більш економічно вигідними, та приймаючи пропозицію ПП "ФОРМАТ Л" незважаючи на наявність невідповідностей даного учасника тендерній документації, що є порушенням антикорупційного законодавства України та може кваліфікуватия як змова. Тому вважаємо, що пропозиції ФОП Пилипенко Ж.М. та ОБЩЕСТВО С ОГРАНИЧЕННОЙ ОТВЕТСТВЕННОСТЬЮ «УКРАИНСКИЙ МЕЙЛИНГОВЫЙ ЦЕНТР» відхилені безпідставно та вимагаємо скасування рішення про намір укласти договір з ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ФОРМАТ Л" та повернутися до розгляду пропозиції ФОП Пилипенко Ж.М. керуючись чинним законодавством.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 15.03.2019 № 2914.pdf
Дата публікації: 15 березня 2019 15:50
Номер скарги: UA-2019-02-08-002396-b.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ОБЩЕСТВО С ОГРАНИЧЕННОЙ ОТВЕТСТВЕННОСТЬЮ «УКРАИНСКИЙ МЕЙЛИНГОВЫЙ ЦЕНТР», Код ЄДРПОУ:36473018
Дата подання: 22 березня 2019 21:13
Скарга на дії Замовника при проведенні відкритих торгів
Звертаємо Вашу увагу, що пунктом 15 Додатку №1 форми тендерної пропозиції до тендерної документації не чітко визначена вимога щодо надання Учасником інформації про термін протягом якого пропозиція є дійсною, а саме:«15. Ми згодні дотримуватися умов тендерної пропозиції протягом ___ днів з дня розкриття тендерної пропозицій. Наша тендерна пропозиція буде обов’язковою для нас і може бути акцептована замовником у будь-який час до закінчення встановленого Законом терміну.» Якщо Замовник планує проводити процедуру закупівлі із дотриманням основних принципів згідно чинного законодавства, зокрема принципу відкритості та прозорості, тоді у формі тендерної пропозиції потрібно було зазначити: «вказати робочих або календарних днів», як це роблять більшість добросовісних Замовників. Форма тендерної пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ МЕЙЛІНГОВИЙ ЦЕНТР» містить інформацію щодо кількості днів відповідно до вимог тендерної документації. Тендерна документація Замовника передбачає, що до закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій. Учаснику не було запропоновано Замовникам подовжити вказаний в тендерній пропозиції строк, відповідно Учасник не відмовлявся від такого продовження. Таким чином і підстави для відхилення пропозиції Учасника ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ МЕЙЛІНГОВИЙ ЦЕНТР» - ВІДСУТНІ. Отже, в порушення ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовником безпідставно та необґрунтовано відхилено економічно вигіднішу пропозицію ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ МЕЙЛІНГОВИЙ ЦЕНТР», яка нижча від ціни переможця на 118 301,00 грн.), чим порушено ч.1 ст. 3 Закону. 2. Замовник визнає переможцем ПП «ФОРМАТ Л» незважаючи на те, що тендерна пропозиція учасника не відповідає в повній мірі вимогам, які були встановлені в Тендерній документації Замовника, а саме:2.1.Відповідно до Додатку 1 Тендерної документації Замовника: «Учасник повинен надати гарантійний лист стосовно того, що вся надана у складі тендерної пропозиції інформація є достовірною.» Однак, з аналізу наданої ПП «ФОРМАТ Л» тендерної пропозиції та доданої документації вбачається, що вимогу Замовника щодо надання гарантійного листа щодо достовірності інформації в тендерній пропозиції ПП «ФОРМАТ Л» не виконано, що є порушенням п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі». 2.2.Відповідно до ч. 4 Розділу 6 Тендерної документації Замовника, - Учасник для підтвердження повноважень щодо підпису договору за результатами процедури закупівлі у складі пропозиції має надати наступні документи: 1) Інформаційну довідку, складену в довільній формі, про уповноважену особу учасника на підписання договору за результатами процедури закупівлі. Проте ПП «ФОРМАТ Л» порушено вимоги Тендерної документації Замовника та не надано вказану довідку, що є порушенням вимог п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Відтак, на підставі п. 1 Розділу 3 Тендерної документації замовника: «Неспроможність подати всю інформацію, що потребує тендерна документація, або подання пропозиції, яка не відповідає встановленим вимогам, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення тендерної пропозиції.» Відповідно до п. 4 ч. 3 Розділу 5 Тендерної документації Замовника, - Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.Згідно з п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», - Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Отже, враховуючи вище наведене, тендерна пропозиція ПП «ФОРМАТ Л» підлягає відхиленню на підставі п. 4 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 березня 2019 21:27
Рішення від 27.03.2019 № 3556 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 27 березня 2019 21:27
Рішення від 09.04.2019 № 4251.pdf
Дата публікації: 12 квітня 2019 22:03
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №4251-р/пк-пз від 09.04.2019р. щодо розгляду тендерних пропозицій, поданих на участь у відкритих торгах на закупівлю «КОД ДК 021:2015 – 79810000-5 - ДРУКАРСЬКІ ПОСЛУГИ; (ПОСЛУГИ ЩОДО ВИДАВАННЯ ДРУКОВАНОЇ ПРОДУКЦІЇ (ДРУК ПОВІДОМЛЕНЬ ЗІ ЗМІННИМИ ДАНИМИ З НАНЕСЕННЯМ ІНФОРМАЦІЙНОГО (РЕКЛАМНОГО) МАТЕРІАЛУ З ПОДАЛЬШОЮ ПОРІЗКОЮ)».
Дата виконання рішення замовником: 15 квітня 2019 15:47

Документи подані скаржником

12 березня 2019 12:22
Електронний підпис
12 березня 2019 12:22
Електронний підпис
12 березня 2019 12:22
Електронний підпис

Документи Органу Оскарження

15 березня 2019 15:50
Рішення від 15.03.2019 № 2914.pdf

Документи подані скаржником

22 березня 2019 21:13
Скарга.pdf
22 березня 2019 21:13
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-01-000006 ● 410926c232ad4a95b1dbc7a9ef037059
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 серпня 2019 11:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

31.07.2019 № 147

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



В.о.начальника Валентин ДОВГИЙ


Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 31.07.2019 № 147

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

3 UA-2019-02-08-002396-b 08.02.2019
Комунальне підприємство «Дніпроводоканал» Дніпровської міської ради інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-08-01 12:40:05

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за ДК 021:2015: 79810000-5 - друкарські послуги (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-08-002396-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Відповідно до частини 1 статті 23 Закону про закупівлі фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Аналізом інформації в електронній системі закупівель встановлено, що на звернення від 08.02.2019 та від 09.02.2019 Замовником надано відповідь 25.02.2019.
Чому Замовником надано відповідь з недотриманням терміну, визначеного частиною 1 статті 23 Закону про закупівлі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-08-08 10:07:52

Щодо закупівлі «КОД ДК 021:2015 – 79810000-5 - ДРУКАРСЬКІ ПОСЛУГИ; (ПОСЛУГИ ЩОДО ВИДАВАННЯ ДРУКОВАНОЇ ПРОДУКЦІЇ (ДРУК ПОВІДОМЛЕНЬ ЗІ ЗМІННИМИ ДАНИМИ З НАНЕСЕННЯМ ІНФОРМАЦІЙНОГО (РЕКЛАМНОГО) МАТЕРІАЛУ З ПОДАЛЬШОЮ ПОРІЗКОЮ)» очікуваною вартістю 1 287 936,00 грн. за процедурою відкритих торгів (UA-2019-02-08-002396-b).

Щодо закупівлі «КОД ДК 021:2015 – 79810000-5 - ДРУКАРСЬКІ ПОСЛУГИ; (ПОСЛУГИ ЩОДО ВИДАВАННЯ ДРУКОВАНОЇ ПРОДУКЦІЇ (ДРУК ПОВІДОМЛЕНЬ ЗІ ЗМІННИМИ ДАНИМИ З НАНЕСЕННЯМ ІНФОРМАЦІЙНОГО (РЕКЛАМНОГО) МАТЕРІАЛУ З ПОДАЛЬШОЮ ПОРІЗКОЮ)» очікуваною вартістю 1 287 936,00 грн. за процедурою відкритих торгів (UA-2019-02-08-002396-b).
Щодо закупівлі «КОД ДК 021:2015 – 79810000-5 - ДРУКАРСЬКІ ПОСЛУГИ; (ПОСЛУГИ ЩОДО ВИДАВАННЯ ДРУКОВАНОЇ ПРОДУКЦІЇ (ДРУК ПОВІДОМЛЕНЬ ЗІ ЗМІННИМИ ДАНИМИ З НАНЕСЕННЯМ ІНФОРМАЦІЙНОГО (РЕКЛАМНОГО) МАТЕРІАЛУ З ПОДАЛЬШОЮ ПОРІЗКОЮ)» очікуваною вартістю 1 287 936,00 грн. за процедурою відкритих торгів (UA-2019-02-08-002396-b) повідомляємо наступне. Згідно ч.1 ст.23 Закону Україн "Про публічні закупівлі" (далі -Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Разом з тим, відповідно до абз.3 та 4 п.2 ст.23 Закону: у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. Зазначена у цій частині інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону. Відповідно до ч.1 ст.10 Закону: зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) оприлюднюються протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень. Оскільки Замовником було прийнято рішення про надання роз’яснень щодо тендерної документації 25.02.2019, то Замовник відповідно до Закону і оприлюднив відповідь на запитання 25.02.2019, а саме: протягом одного дня з дня прийняття такого рішення. Але, зважаючи на те, що система електронних закупівель автоматично (як того вимагається абз.3 п.2 ст.23 Закону) не продовжує строк подання тендерних пропозицій не менше як на сім днів, то Замовник самостійно переніс строк подання тендерних пропозицій не менше як на сім днів у відповідності з Законом.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-08-06 22:27:46

Щодо закупівлі «КОД ДК 021:2015 – 79810000-5 - ДРУКАРСЬКІ ПОСЛУГИ; (ПОСЛУГИ ЩОДО ВИДАВАННЯ ДРУКОВАНОЇ ПРОДУКЦІЇ (ДРУК ПОВІДОМЛЕНЬ ЗІ ЗМІННИМИ ДАНИМИ З НАНЕСЕННЯМ ІНФОРМАЦІЙНОГО (РЕКЛАМНОГО) МАТЕРІАЛУ З ПОДАЛЬШОЮ ПОРІЗКОЮ)» очікуваною вартістю 1 287 936,00 грн. за процедурою відкритих торгів (UA-2019-02-08-002396-b).

Щодо закупівлі «КОД ДК 021:2015 – 79810000-5 - ДРУКАРСЬКІ ПОСЛУГИ; (ПОСЛУГИ ЩОДО ВИДАВАННЯ ДРУКОВАНОЇ ПРОДУКЦІЇ (ДРУК ПОВІДОМЛЕНЬ ЗІ ЗМІННИМИ ДАНИМИ З НАНЕСЕННЯМ ІНФОРМАЦІЙНОГО (РЕКЛАМНОГО) МАТЕРІАЛУ З ПОДАЛЬШОЮ ПОРІЗКОЮ)» очікуваною вартістю 1 287 936,00 грн. за процедурою відкритих торгів (UA-2019-02-08-002396-b) повідомляємо наступне.
Згідно ч.1 ст.23 Закону Україн "Про публічні закупівлі" (далі -Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Разом з тим, відповідно до абз.3 та 4 п.2 ст.23 Закону: у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. Зазначена у цій частині інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону. Відповідно до ч.1 ст.10 Закону: зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) оприлюднюються протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень. Оскільки Замовником було прийнято рішення про надання роз’яснень щодо тендерної документації 25.02.2019, то Замовник відповідно до Закону і оприлюднив відповідь на запитання 25.02.2019, а саме: протягом одного дня з дня прийняття такого рішення. Але, зважаючи на те, що система електронних закупівель автоматично (як того вимагається абз.3 п.2 ст.23 Закону) не продовжує строк подання тендерних пропозицій не менше як на сім днів, то Замовник самостійно переніс строк подання тендерних пропозицій не менше як на сім днів у відповідності з Законом.

Відповіді ще немає

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-08-23 12:41:05

Заперечення щодо висновку по закупівлі «КОД ДК 021:2015 – 79810000-5 - ДРУКАРСЬКІ ПОСЛУГИ; (ПОСЛУГИ ЩОДО ВИДАВАННЯ ДРУКОВАНОЇ ПРОДУКЦІЇ (ДРУК ПОВІДОМЛЕНЬ ЗІ ЗМІННИМИ ДАНИМИ З НАНЕСЕННЯМ ІНФОРМАЦІЙНОГО (РЕКЛАМНОГО) МАТЕРІАЛУ З ПОДАЛЬШОЮ ПОРІЗКОЮ)» очікуваною вартістю 1 287 936,00 грн. за процедурою відкритих торгів (UA-2019-02-08-002396-b).

КП «ДНІПРОВОДОКАНАЛ» (далі – Замовник) заперечує результати висновку щодо закупівлі «КОД ДК 021:2015 – 79810000-5 - ДРУКАРСЬКІ ПОСЛУГИ; (ПОСЛУГИ ЩОДО ВИДАВАННЯ ДРУКОВАНОЇ ПРОДУКЦІЇ (ДРУК ПОВІДОМЛЕНЬ ЗІ ЗМІННИМИ ДАНИМИ З НАНЕСЕННЯМ ІНФОРМАЦІЙНОГО (РЕКЛАМНОГО) МАТЕРІАЛУ З ПОДАЛЬШОЮ ПОРІЗКОЮ)» очікуваною вартістю 1 287 936,00 грн. за процедурою відкритих торгів (UA-2019-02-08-002396-b). Згідно ч.1 ст.23 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі -Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. В зв’язку з тим, що рішення про надання відповіді на запитання по вказаній закупівлі було прийняте не в строк трьох робочих днів з дня опублікування запитань, то виникає запитання: що мав робити Замовник, щоб не порушити вимоги Закону? Згідно ст.31 Закону: Замовник відміняє торги в тому числі з наступної підстави: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. З цього приводу повідомляємо наступне: Замовник не міг скасувати закупівлю керуючись абз.2 част.1 ст.31 Закону, адже Законом передбачений механізм (порядок) усунення даного порушення, а саме: відповідно до абз.3 п.2 ст.23 Закону: у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. Отже, Замовник усунув дане порушення в порядку, визначене Законом, а саме: Замовник переніс строк подання тендерних пропозицій не менше як на сім днів у відповідності з Законом та оприлюднив в системі електронних закупівель відповіді протягом одного дня з дня прийняття рішення про надання таких роз’яснень.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 05 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Позов про визнання протиправним та скасування Висновку про результати моніторингу закупівлі.
Дата публікації: 02 вересня 2019

Документи:

02 вересня 2019 11:48
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 березня 2019 11:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Пилипенко Жанна Миколаївна 868 400,00
UAH з ПДВ
868 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ОБЩЕСТВО С ОГРАНИЧЕННОЙ ОТВЕТСТВЕННОСТЬЮ «УКРАИНСКИЙ МЕЙЛИНГОВЫЙ ЦЕНТР» 1 169 587,20
UAH з ПДВ
1 169 587,20
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФОРМАТ Л" 1 287 888,00
UAH з ПДВ
1 287 888,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Еспарто 1 287 931,20
UAH з ПДВ
1 287 931,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 березня 2019 16:13
Електронний підпис
04 березня 2019 10:17
Електронний підпис
04 березня 2019 10:11
Гарантійний лист.pdf
04 березня 2019 10:11
Довідка банкрутство.pdf
04 березня 2019 10:11
Довідка звітність.pdf
04 березня 2019 10:11
Паспорт, код.pdf
04 березня 2019 10:11
Довідка ПДВ.pdf
04 березня 2019 10:11
Проект договору.pdf
04 березня 2019 10:11
Цінова пропозиція.pdf
04 березня 2019 10:11
Довідка ліцензія.pdf
04 березня 2019 10:11
Витяг з ЄДР.pdf
04 березня 2019 10:11
Довідка сан.-епідем..pdf
04 березня 2019 10:11
Наказ.pdf
04 березня 2019 10:11
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

18 квітня 2019 16:01
Електронний підпис
18 квітня 2019 16:01
img006.pdf
18 квітня 2019 14:19
Електронний підпис
18 квітня 2019 14:18
img005.pdf
18 квітня 2019 14:18
img004.pdf
18 квітня 2019 14:18
img003.pdf
18 квітня 2019 14:18
img002.pdf
18 квітня 2019 14:18
img001 (2).pdf
14 березня 2019 11:19
Електронний підпис
04 березня 2019 12:21
Електронний підпис
04 березня 2019 12:19
Всі інші документи ч.2.pdf
04 березня 2019 12:19
Додаток 6.pdf
04 березня 2019 12:19
Додаток 5.pdf
04 березня 2019 12:19
Додаток 4 (1).pdf
04 березня 2019 12:19
Додаток 3 (1).pdf
04 березня 2019 12:19
Додаток 2 (1).pdf
04 березня 2019 12:19
Додаток 1 (1).pdf
04 березня 2019 12:19
Всі інші документи (1).pdf

Публічні документи

26 лютого 2019 12:15
Електронний підпис
26 лютого 2019 12:12
баланс.PDF
21 лютого 2019 12:09
Електронний підпис
21 лютого 2019 11:12
договор.PDF
21 лютого 2019 11:12
пропозиція.PDF
21 лютого 2019 11:12
додаток 4 тех.завд..PDF
21 лютого 2019 11:12
Додаток 2 Витяг.pdf
21 лютого 2019 11:12
Додаток 2 Cтатут.PDF
21 лютого 2019 11:12
довідка 28.PDF
21 лютого 2019 11:12
довідка 27.PDF
21 лютого 2019 11:12
довідка 26.PDF
21 лютого 2019 11:12
довідка 25.PDF
21 лютого 2019 11:12
довідка 24.PDF
21 лютого 2019 11:12
довідка 23.PDF
21 лютого 2019 11:12
довідка 22.PDF
21 лютого 2019 11:12
довідка 21.PDF
21 лютого 2019 11:12
довідка 20.PDF
21 лютого 2019 11:12
довідка 19.PDF
21 лютого 2019 11:12
довідка 18.PDF
21 лютого 2019 11:12
довідка 17.PDF
21 лютого 2019 11:12
довідка 16.PDF
21 лютого 2019 11:12
довідка 15.PDF
21 лютого 2019 11:12
довідка 14.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Пилипенко Жанна Миколаївна

ОБЩЕСТВО С ОГРАНИЧЕННОЙ ОТВЕТСТВЕННОСТЬЮ «УКРАИНСКИЙ МЕЙЛИНГОВЫЙ ЦЕНТР»

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФОРМАТ Л"

ТОВ Еспарто

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Пилипенко Жанна Миколаївна
#2768002622
Рішення скасоване 868 400,00
UAH з ПДВ
15 квітня 2019 15:39
ОБЩЕСТВО С ОГРАНИЧЕННОЙ ОТВЕТСТВЕННОСТЬЮ «УКРАИНСКИЙ МЕЙЛИНГОВЫЙ ЦЕНТР»
#36473018
Рішення скасоване 1 169 587,20
UAH з ПДВ
15 квітня 2019 15:39
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФОРМАТ Л"
#36942717
Рішення скасоване 1 287 888,00
UAH з ПДВ
15 квітня 2019 15:39
ФОП Пилипенко Жанна Миколаївна
#2768002622
Відхилено 868 400,00
UAH з ПДВ
15 квітня 2019 15:41
ОБЩЕСТВО С ОГРАНИЧЕННОЙ ОТВЕТСТВЕННОСТЬЮ «УКРАИНСКИЙ МЕЙЛИНГОВЫЙ ЦЕНТР»
#36473018
Відхилено 1 169 587,20
UAH з ПДВ
15 квітня 2019 15:43
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФОРМАТ Л"
#36942717
Переможець 1 287 888,00
UAH з ПДВ
15 квітня 2019 15:44

Документи

12 березня 2019 11:23
Електронний підпис
12 березня 2019 11:22
Протокол розгляду.doc
06 березня 2019 11:52
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

12 березня 2019 11:24
Електронний підпис
12 березня 2019 11:24
Протокол розгляду.doc
12 березня 2019 11:23
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

12 березня 2019 11:26
Електронний підпис
12 березня 2019 11:25
Протокол розгляду.doc

Документи

15 квітня 2019 15:41
Електронний підпис
15 квітня 2019 15:40
Протокол розгляду 2.doc
15 квітня 2019 15:40
Технічний протокол.doc

Документи

15 квітня 2019 15:43
Електронний підпис
15 квітня 2019 15:42
Технічний протокол.doc
15 квітня 2019 15:42
Протокол розгляду 2.doc

Документи

15 квітня 2019 15:44
Електронний підпис
15 квітня 2019 15:43
Технічний протокол.doc
15 квітня 2019 15:43
Протокол розгляду 2.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 квітня 2019 15:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФОРМАТ Л"
#36942717
1 287 888,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 квітня 2019 15:44
Електронний підпис
15 квітня 2019 15:43
Технічний протокол.doc
15 квітня 2019 15:43
Протокол розгляду 2.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 09:22
ЗВ_125.docx укладений
01 квітня 2020 09:21
Електронний підпис укладений
26 квітня 2019 10:10
Договір 125 друк квитанцій.pdf укладений
26 квітня 2019 10:09

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 квітня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 1 054 231,40
UAH (в тому числі ПДВ 175 705,23 UAH)