Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03341305 |
Вебсайт: | http://vodokanal.dp.ua/ |
Місцезнаходження: | 49101, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Троїцька, 21а |
Контактна особа: |
Геннадій Михайлович Деменін +380567324646,+380563774103 td_dneprovodokanal@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 лютого 2019 15:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 лютого 2019 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 березня 2019 20:00 |
Початок аукціону: | 06 березня 2019 11:18 |
Очікувана вартість: | 1 287 936,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 439,68 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79810000-5: Друкарські послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 лютого 2019 19:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 лютого 2019 19:02 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (окончательная).docx | |
25 лютого 2019 19:02 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (сравнительная).docx | |
25 лютого 2019 19:02 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (окончательная).docx | |
25 лютого 2019 19:02 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (сравнительная).docx |
25 лютого 2019 19:04 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
25 лютого 2019 19:02 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (окончательная).docx
|
||||||
25 лютого 2019 19:02 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (сравнительная).docx
|
||||||
25 лютого 2019 19:02 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (окончательная).docx
|
||||||
25 лютого 2019 19:02 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (сравнительная).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
2)Наклад розподіляється згідно з потребою Замовника
3)порізка на А4
Вимоги про усунення порушення
Згідно підпункту 9 пункту 1.1 розділу 3 Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати копії балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів за два останніх звітних періоди. Учасник в складі пропозиції надає копію балансу та звіту про фінансові результати з квитанцією за 2017 рік, надано копію балансу та звіту про фінансові результати за 2016р. та квитанцію про подання звіту за 2018 рік, отже копію балансу та звіту про фінансові результати за 2018 в складі пропозиції Учасника не надано.
Згідно підпункту 10 пункту 1.1 розділу 3 Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати довідки не раніше, ніж десятиденної давнини по відношенню до дати розкриття тендерних пропозицій, видані банківськими установами, у яких обслуговується учасник, про наявність поточних рахунків, їх стан (залишок коштів на рахунках) та про відсутність заборгованості по сплаті відсотків за кредитами, а також згідно підпункту 15 пункту 1.1 розділу 3 наявна вимога про надання копії відомостей з ЄДРПОУ, виданої не раніше ніж десятиденної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій. Учасник в складі пропозиції на всі перелічені вище вимоги Замовника надає довідки з невідповідними датами видачі, а саме довідки банківської установи видані Учаснику 19.02.2019 р, а відомості з ЄДРПОУ з датою видачі 20.02.2019р. Тендерною документацію даної закупівлі не передбачено, що у разі перенесення строку подання та розкриття тендерних пропозицій, довідки та інші документи залишаються дійсними, отже враховуючі, що дату розкриття тендерних пропозицій було перенесено на 06.03.2019 р, вище вказані документи, які надав в складі пропозиції Учасник не є дійсними на дату розкриття.
Отже враховуючи вищенаведене, ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ МЕЙЛІНГОВИЙ ЦЕНТР» звертається до тендерного комітету з вимогою скасувати рішення про визнання переможцем ПП «ФОРМАТ Л» та відхилити його пропозицію на підставі пункту 4 статті 30 Закону України про Публічні Закупівлі.
Скарги до процедури
Дата подання: 12 березня 2019 12:22
Дата подання: 22 березня 2019 21:13
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-08-01-000006 ● 410926c232ad4a95b1dbc7a9ef037059
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 серпня 2019 11:36 |
31.07.2019 № 147
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 31.07.2019 № 147
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
3 UA-2019-02-08-002396-b 08.02.2019
Комунальне підприємство «Дніпроводоканал» Дніпровської міської ради інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-08-01 12:40:05
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за ДК 021:2015: 79810000-5 - друкарські послуги (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-08-002396-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Відповідно до частини 1 статті 23 Закону про закупівлі фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Аналізом інформації в електронній системі закупівель встановлено, що на звернення від 08.02.2019 та від 09.02.2019 Замовником надано відповідь 25.02.2019.
Чому Замовником надано відповідь з недотриманням терміну, визначеного частиною 1 статті 23 Закону про закупівлі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-08-08 10:07:52
Щодо закупівлі «КОД ДК 021:2015 – 79810000-5 - ДРУКАРСЬКІ ПОСЛУГИ; (ПОСЛУГИ ЩОДО ВИДАВАННЯ ДРУКОВАНОЇ ПРОДУКЦІЇ (ДРУК ПОВІДОМЛЕНЬ ЗІ ЗМІННИМИ ДАНИМИ З НАНЕСЕННЯМ ІНФОРМАЦІЙНОГО (РЕКЛАМНОГО) МАТЕРІАЛУ З ПОДАЛЬШОЮ ПОРІЗКОЮ)» очікуваною вартістю 1 287 936,00 грн. за процедурою відкритих торгів (UA-2019-02-08-002396-b).
Щодо закупівлі «КОД ДК 021:2015 – 79810000-5 - ДРУКАРСЬКІ ПОСЛУГИ; (ПОСЛУГИ ЩОДО ВИДАВАННЯ ДРУКОВАНОЇ ПРОДУКЦІЇ (ДРУК ПОВІДОМЛЕНЬ ЗІ ЗМІННИМИ ДАНИМИ З НАНЕСЕННЯМ ІНФОРМАЦІЙНОГО (РЕКЛАМНОГО) МАТЕРІАЛУ З ПОДАЛЬШОЮ ПОРІЗКОЮ)» очікуваною вартістю 1 287 936,00 грн. за процедурою відкритих торгів (UA-2019-02-08-002396-b).
Щодо закупівлі «КОД ДК 021:2015 – 79810000-5 - ДРУКАРСЬКІ ПОСЛУГИ; (ПОСЛУГИ ЩОДО ВИДАВАННЯ ДРУКОВАНОЇ ПРОДУКЦІЇ (ДРУК ПОВІДОМЛЕНЬ ЗІ ЗМІННИМИ ДАНИМИ З НАНЕСЕННЯМ ІНФОРМАЦІЙНОГО (РЕКЛАМНОГО) МАТЕРІАЛУ З ПОДАЛЬШОЮ ПОРІЗКОЮ)» очікуваною вартістю 1 287 936,00 грн. за процедурою відкритих торгів (UA-2019-02-08-002396-b) повідомляємо наступне. Згідно ч.1 ст.23 Закону Україн "Про публічні закупівлі" (далі -Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Разом з тим, відповідно до абз.3 та 4 п.2 ст.23 Закону: у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. Зазначена у цій частині інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону. Відповідно до ч.1 ст.10 Закону: зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) оприлюднюються протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень. Оскільки Замовником було прийнято рішення про надання роз’яснень щодо тендерної документації 25.02.2019, то Замовник відповідно до Закону і оприлюднив відповідь на запитання 25.02.2019, а саме: протягом одного дня з дня прийняття такого рішення. Але, зважаючи на те, що система електронних закупівель автоматично (як того вимагається абз.3 п.2 ст.23 Закону) не продовжує строк подання тендерних пропозицій не менше як на сім днів, то Замовник самостійно переніс строк подання тендерних пропозицій не менше як на сім днів у відповідності з Законом.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-08-06 22:27:46
Щодо закупівлі «КОД ДК 021:2015 – 79810000-5 - ДРУКАРСЬКІ ПОСЛУГИ; (ПОСЛУГИ ЩОДО ВИДАВАННЯ ДРУКОВАНОЇ ПРОДУКЦІЇ (ДРУК ПОВІДОМЛЕНЬ ЗІ ЗМІННИМИ ДАНИМИ З НАНЕСЕННЯМ ІНФОРМАЦІЙНОГО (РЕКЛАМНОГО) МАТЕРІАЛУ З ПОДАЛЬШОЮ ПОРІЗКОЮ)» очікуваною вартістю 1 287 936,00 грн. за процедурою відкритих торгів (UA-2019-02-08-002396-b).
Щодо закупівлі «КОД ДК 021:2015 – 79810000-5 - ДРУКАРСЬКІ ПОСЛУГИ; (ПОСЛУГИ ЩОДО ВИДАВАННЯ ДРУКОВАНОЇ ПРОДУКЦІЇ (ДРУК ПОВІДОМЛЕНЬ ЗІ ЗМІННИМИ ДАНИМИ З НАНЕСЕННЯМ ІНФОРМАЦІЙНОГО (РЕКЛАМНОГО) МАТЕРІАЛУ З ПОДАЛЬШОЮ ПОРІЗКОЮ)» очікуваною вартістю 1 287 936,00 грн. за процедурою відкритих торгів (UA-2019-02-08-002396-b) повідомляємо наступне.
Згідно ч.1 ст.23 Закону Україн "Про публічні закупівлі" (далі -Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Разом з тим, відповідно до абз.3 та 4 п.2 ст.23 Закону: у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. Зазначена у цій частині інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону. Відповідно до ч.1 ст.10 Закону: зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) оприлюднюються протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень. Оскільки Замовником було прийнято рішення про надання роз’яснень щодо тендерної документації 25.02.2019, то Замовник відповідно до Закону і оприлюднив відповідь на запитання 25.02.2019, а саме: протягом одного дня з дня прийняття такого рішення. Але, зважаючи на те, що система електронних закупівель автоматично (як того вимагається абз.3 п.2 ст.23 Закону) не продовжує строк подання тендерних пропозицій не менше як на сім днів, то Замовник самостійно переніс строк подання тендерних пропозицій не менше як на сім днів у відповідності з Законом.
Відповіді ще немає
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-08-23 12:41:05
Заперечення щодо висновку по закупівлі «КОД ДК 021:2015 – 79810000-5 - ДРУКАРСЬКІ ПОСЛУГИ; (ПОСЛУГИ ЩОДО ВИДАВАННЯ ДРУКОВАНОЇ ПРОДУКЦІЇ (ДРУК ПОВІДОМЛЕНЬ ЗІ ЗМІННИМИ ДАНИМИ З НАНЕСЕННЯМ ІНФОРМАЦІЙНОГО (РЕКЛАМНОГО) МАТЕРІАЛУ З ПОДАЛЬШОЮ ПОРІЗКОЮ)» очікуваною вартістю 1 287 936,00 грн. за процедурою відкритих торгів (UA-2019-02-08-002396-b).
КП «ДНІПРОВОДОКАНАЛ» (далі – Замовник) заперечує результати висновку щодо закупівлі «КОД ДК 021:2015 – 79810000-5 - ДРУКАРСЬКІ ПОСЛУГИ; (ПОСЛУГИ ЩОДО ВИДАВАННЯ ДРУКОВАНОЇ ПРОДУКЦІЇ (ДРУК ПОВІДОМЛЕНЬ ЗІ ЗМІННИМИ ДАНИМИ З НАНЕСЕННЯМ ІНФОРМАЦІЙНОГО (РЕКЛАМНОГО) МАТЕРІАЛУ З ПОДАЛЬШОЮ ПОРІЗКОЮ)» очікуваною вартістю 1 287 936,00 грн. за процедурою відкритих торгів (UA-2019-02-08-002396-b). Згідно ч.1 ст.23 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі -Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. В зв’язку з тим, що рішення про надання відповіді на запитання по вказаній закупівлі було прийняте не в строк трьох робочих днів з дня опублікування запитань, то виникає запитання: що мав робити Замовник, щоб не порушити вимоги Закону? Згідно ст.31 Закону: Замовник відміняє торги в тому числі з наступної підстави: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. З цього приводу повідомляємо наступне: Замовник не міг скасувати закупівлю керуючись абз.2 част.1 ст.31 Закону, адже Законом передбачений механізм (порядок) усунення даного порушення, а саме: відповідно до абз.3 п.2 ст.23 Закону: у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. Отже, Замовник усунув дане порушення в порядку, визначене Законом, а саме: Замовник переніс строк подання тендерних пропозицій не менше як на сім днів у відповідності з Законом та оприлюднив в системі електронних закупівель відповіді протягом одного дня з дня прийняття рішення про надання таких роз’яснень.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 серпня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 вересня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | Позов про визнання протиправним та скасування Висновку про результати моніторингу закупівлі. |
Дата публікації: | 02 вересня 2019 |
Документи:
02 вересня 2019 11:48
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 березня 2019 11:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Пилипенко Жанна Миколаївна |
868 400,00
UAH з ПДВ
|
868 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ОБЩЕСТВО С ОГРАНИЧЕННОЙ ОТВЕТСТВЕННОСТЬЮ «УКРАИНСКИЙ МЕЙЛИНГОВЫЙ ЦЕНТР» |
1 169 587,20
UAH з ПДВ
|
1 169 587,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФОРМАТ Л" |
1 287 888,00
UAH з ПДВ
|
1 287 888,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Еспарто |
1 287 931,20
UAH з ПДВ
|
1 287 931,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Пилипенко Жанна Миколаївна #2768002622 |
Рішення скасоване |
868 400,00
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2019 15:39
|
ОБЩЕСТВО С ОГРАНИЧЕННОЙ ОТВЕТСТВЕННОСТЬЮ «УКРАИНСКИЙ МЕЙЛИНГОВЫЙ ЦЕНТР» #36473018 |
Рішення скасоване |
1 169 587,20
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2019 15:39
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФОРМАТ Л" #36942717 |
Рішення скасоване |
1 287 888,00
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2019 15:39
|
ФОП Пилипенко Жанна Миколаївна #2768002622 |
Відхилено |
868 400,00
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2019 15:41
|
ОБЩЕСТВО С ОГРАНИЧЕННОЙ ОТВЕТСТВЕННОСТЬЮ «УКРАИНСКИЙ МЕЙЛИНГОВЫЙ ЦЕНТР» #36473018 |
Відхилено |
1 169 587,20
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2019 15:43
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФОРМАТ Л" #36942717 |
Переможець |
1 287 888,00
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2019 15:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2020 09:22
|
ЗВ_125.docx | укладений |
01 квітня 2020 09:21
|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2019 10:10
|
Договір 125 друк квитанцій.pdf | укладений |
26 квітня 2019 10:09
|