Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015:33600000-6 - "Фармацевтична продукція" (Атропін (Atropine), Пропофол (Рropofol), Лідокаїн (Lidocaine), Севофлуран (Sevoflurane), Атракуріум (Аtracurium), Неостигмін (Neostigmine), Гепарин натрій (Heparinsodium), Аміодарон (Amiodarone), Фуросемід (Furosemide), Омепразол (Omeprazole), Диклофенак (Diclofenac), Дротаверин (Drotaverine), Еноксапарин (Enoxaparin), Надропарин (Nadroparin), Епоетин альфа (Еpoetin alfa), Дексаметазон (Dexamethasone), Преднізолон (Prednisolone))
Очікувана вартість
2 100 000,00 UAH
UA-2019-02-08-002111-b 5ea733f882f648f085a53a248abf1578
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Алекcєєва

+380993148434 rabotador@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Комунальний заклад "Клінічний онкологічний диспансер" Дніпропетровської обласної ради""
Код ЄДРПОУ: 02007265
Вебсайт: http://www.oblonko.at.ua
Місцезнаходження: 49055, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпропетровськ, вул. Гавриленка, 1
Контактна особа: Світлана Алекcєєва
+380993148434
rabotador@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 лютого 2019 14:39
Звернення за роз’ясненнями: до 14 лютого 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 лютого 2019 09:00
Початок аукціону: 25 лютого 2019 12:21
Очікувана вартість: 2 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 920,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


згідно ТД
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4000 ампула
Атропін (Atropine)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Космічна,21, вул. Гавриленка, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Atropine
5000 ампула
Пропофол (Рropofol)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Космічна,21, вул. Гавриленка, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Propofol
1000 ампула
Лідокаїн (Lidocaine)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Космічна,21, вул. Гавриленка, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Lidocaine
100 флакон
Севофлуран (Sevoflurane)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Космічна,21, вул. Гавриленка, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Sevoflurane
1000 ампула
Атракуріум (Аtracurium)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Космічна,21, вул. Гавриленка, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Atracurium
4000 ампула
Неостигмін (Neostigmine)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Космічна,21, вул. Гавриленка, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Neostigmine
1000 ампула
Гепарин натрій (Heparinsodium)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Космічна,21, вул. Гавриленка, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Heparin
500 ампула
Аміодарон (Amiodarone)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Космічна,21, вул. Гавриленка, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Amiodarone
3000 ампула
Фуросемід (Furosemide)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Космічна,21, вул. Гавриленка, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Furosemide
500 ампула
Омепразол (Omeprazole)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Космічна,21, вул. Гавриленка, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Omeprazole
5000 ампула
Диклофенак (Diclofenac)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Космічна,21, вул. Гавриленка, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Diclofenac
2000 ампула
Дротаверин (Drotaverine)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Космічна,21, вул. Гавриленка, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Drotaverine
5000 ампула
Еноксапарин (Enoxaparin)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Космічна,21, вул. Гавриленка, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Enoxaparin
5000 штука
Надропарин (Nadroparin)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Космічна,21, вул. Гавриленка, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Nadroparin
300 ампула
Епоетин альфа (Еpoetin alfa)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Космічна,21, вул. Гавриленка, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Erythropoietin
30000 ампула
Дексаметазон (Dexamethasone)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Космічна,21, вул. Гавриленка, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Dexamethasone
5000 ампула
Преднізолон (Prednisolone)

Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Космічна,21, вул. Гавриленка, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Prednisolone

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 лютого 2019 18:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2019 18:20
Оголошення зі змінами.PDF
15 лютого 2019 18:20
ТД зі змінами.doc
15 лютого 2019 18:20
Додаток_1 зі змінами.doc
15 лютого 2019 18:20
ТД зі змінами.png
15 лютого 2019 18:20
Протокол змін.PDF
15 лютого 2019 18:20
Додаток_4 зі змінами.doc
15 лютого 2019 18:20
Додаток_2 зі змінами.doc
15 лютого 2019 18:20
Перелік змін.doc
08 лютого 2019 14:39
Додаток_3.doc
08 лютого 2019 14:39
Додаток_6.doc
08 лютого 2019 14:39
Додаток_7.doc
08 лютого 2019 14:39
Додаток_5.doc
15 лютого 2019 18:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 лютого 2019 14:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2019 18:20
Оголошення зі змінами.PDF
08 лютого 2019 14:39
Оголошення.PDF
15 лютого 2019 18:20
ТД зі змінами.doc
08 лютого 2019 14:39
ТД.doc
15 лютого 2019 18:20
Додаток_1 зі змінами.doc
08 лютого 2019 14:39
Додаток_1.doc
15 лютого 2019 18:20
ТД зі змінами.png
08 лютого 2019 14:39
ТД.png
15 лютого 2019 18:20
Протокол змін.PDF
15 лютого 2019 18:20
Додаток_4 зі змінами.doc
08 лютого 2019 14:39
Додаток_4.doc
15 лютого 2019 18:20
Додаток_2 зі змінами.doc
08 лютого 2019 14:39
Додаток_2.doc
15 лютого 2019 18:20
Перелік змін.doc
08 лютого 2019 14:39
Додаток_3.doc
08 лютого 2019 14:39
Додаток_6.doc
08 лютого 2019 14:39
Додаток_7.doc
08 лютого 2019 14:39
Додаток_5.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-02-08-002111-b.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "БАДМ-Б", Код ЄДРПОУ:39273420
Дата подання: 07 березня 2019 15:36
Скарга
Щодо скасування рішення замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 13 березня 2019 10:10
рішення від 12.03.2019 № 2701 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 13 березня 2019 10:09
рішення від 28.03.2019 № 3690.pdf
Дата публікації: 02 квітня 2019 19:37

Документи подані скаржником

07 березня 2019 15:36
Скарга БАДМ-Б.pdf
07 березня 2019 15:36
Платіжне доручення.png
07 березня 2019 16:45
Підтвердження оплати.pdf
28 березня 2019 14:46
сканирование0016.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-20-000013 ● 067aeea1bc9b41f2821a6bf5ee43d83d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 травня 2019 17:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

20.05.2019 № 95

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 20.05.2019 № 95

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
6 UA-2019-02-08-002111-b 08.02.2019 Комунальна установа "Комунальний заклад "Клінічний онкологічний диспансер" Дніпропетровської обласної ради"
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель


Начальник відділу Т.ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-05-20 17:34:41

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-08-002111-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень із такого питання.
Відповідно до п.8 частини 4 розділу УІ тендерної документації учасник для підтвердження повноважень щодо підпису договору за результатами процедури закупівлі у складі пропозиції має надати документи: 1) Інформаційну довідку, складену в довільні формі, про уповноважену особу учасника на підписання договору за результатами процедури закупівлі До вищезазначеної довідки необхідно надати копію паспорту особи, що буде підписувати договір. 2) Довідку складену в довільній формі про відсутність Статутних (або іншого установчого документу) обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції. При наявності обмежень у Статуті (або іншому установчому документі) органів управління учасника на укладання договорів, відповідно до Господарського кодексу України, обов’язково надається копія рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства, яке дає право підписання договору на суму наданої пропозиції.
Моніторингом установлено відсутність в пропозиції переможця торгів ТОВ «Бізнес Центр Формація» відсутня довідка складена в довільній формі про відсутність Статутних (або іншого установчого документу) обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції. Поясніть причину не відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Бізнес Центр Формація», як такої що не відповідає вимогам тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-05-23 14:47:32

Надання пояснення

Пояснення щодо закупівліакупівля Відкриті торги Опублікована на ЦБД з ЕЦП/КЕП
ДК 021:2015:33600000-6 - "Фармацевтична продукція" (Атропін (Atropine), Пропофол (Рropofol), Лідокаїн (Lidocaine), Севофлуран (Sevoflurane), Атракуріум (Аtracurium), Неостигмін (Neostigmine), Гепарин натрій (Heparinsodium), Аміодарон (Amiodarone), Фуросемід (Furosemide), Омепразол (Omeprazole), Диклофенак (Diclofenac), Дротаверин (Drotaverine), Еноксапарин (Enoxaparin), Надропарин (Nadroparin), Епоетин альфа (Еpoetin alfa), Дексаметазон (Dexamethasone), Преднізолон (Prednisolone)

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-05-22 14:46:31

Надання пояснення щодо закупівлі ДК 021:2015:33600000-6 - "Фармацевтична продукція" (Атропін (Atropine), Пропофол (Рropofol), Лідокаїн (Lidocaine), Севофлуран (Sevoflurane), Атракуріум (Аtracurium), Неостигмін (Neostigmine), Гепарин натрій (Heparinsodium), Аміодарон (Amiodarone), Фуросемід (Furosemide), Омепразол (Omeprazole), Диклофенак (Diclofenac), Дротаверин (Drotaverine), Еноксапарин (Enoxaparin), Надропарин (Nadroparin), Епоетин альфа (Еpoetin alfa), Дексаметазон (Dexamethasone), Преднізолон (Prednisolone))

Надаємо пояснення

Відповіді ще немає

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-06-11 13:21:21

Питання щодо виявлення порушення щодо закупівлі UA-2019-02-08-002111-b

Доброго дня. Адміністрація КЗ "КОД"ДОР" звератається з питанням щодо виявлення порушення щодо закупівлі UA-2019-02-08-002111-b. В статусі закупівлі прописано: порушення виявлені. Але у Висновку про наявність чи відсутність порушень законодавства прописано: порушень не встановлено. Просимо надати поясення: встановлені чи не встановлені порушення по данній закупівлі.
З повагою.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 26 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 лютого 2019 12:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Бізнес Центр Фармація" 1 915 835,00
UAH з ПДВ
1 903 851,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 2 089 343,00
UAH з ПДВ
1 913 974,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "САНІТАС" 1 933 226,00
UAH з ПДВ
1 933 226,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АПТЕКИ "ФАРМАСІТІ" 2 098 346,00
UAH з ПДВ
2 098 346,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 березня 2019 11:56
Документи переможця.pdf
22 лютого 2019 15:57
Електронний підпис
22 лютого 2019 15:55
Інші документи.pdf
22 лютого 2019 15:55
Технічна частина.pdf

Публічні документи

22 лютого 2019 14:12
ТЧ_p481-542.pdf
22 лютого 2019 14:12
ТЧ_p401-480_p31-80.pdf
22 лютого 2019 14:12
ТЧ_p401-480_p01-30.pdf
22 лютого 2019 14:12
ТЧ_p321-400.pdf
22 лютого 2019 14:12
ТЧ_p241-320.pdf
22 лютого 2019 14:12
ТЧ_p161-240.pdf
22 лютого 2019 14:12
ТЧ_p081-160.pdf
22 лютого 2019 14:12
ТЧ_p001-080.pdf
22 лютого 2019 14:12
КЧ.pdf

Публічні документи

22 лютого 2019 16:18
Довіренність.PDF
22 лютого 2019 16:18
Договір найму оренди Н.PDF
22 лютого 2019 16:18
Статут.PDF
22 лютого 2019 16:18
паспорт на автофургон.PDF
22 лютого 2019 16:18
ліцензія.PDF
22 лютого 2019 16:18
копія паспорта Цвігун.PDF
22 лютого 2019 16:18
копія довідки з ЄДРПОУ.PDF
22 лютого 2019 16:18
ГЛ щодо довкілля.pdf
22 лютого 2019 16:18
ГЛ ст 17.pdf
22 лютого 2019 16:18
витяг з ЄДР юр.осіб.PDF
22 лютого 2019 16:18
цп.pdf
22 лютого 2019 16:18
Витяг з реєстру МОЗ.pdf
22 лютого 2019 16:18
Висновок.PDF

Публічні документи

21 лютого 2019 15:47
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Бізнес Центр Фармація"

ТОВ "БАДМ-Б"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "САНІТАС"

ТОВ "АПТЕКИ "ФАРМАСІТІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Бізнес Центр Фармація"
#30177378
Переможець 1 903 851,00
UAH з ПДВ
01 березня 2019 17:04

Документи

01 березня 2019 17:04
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 березня 2019 17:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Бізнес Центр Фармація"
#30177378
1 903 851,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 березня 2019 17:04
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 14:03
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2019 11:40
Дод. уг. № 9 від 25.11.2019р. .PDF зміни до договору
25 листопада 2019 11:39
Електронний підпис зміни до договору
15 жовтня 2019 09:59
Дод.уг. № 8 від 15.10.2019 р..PDF зміни до договору
15 жовтня 2019 09:57
Електронний підпис зміни до договору
16 вересня 2019 14:23
Дод.уг.№7 від 16.09.2019 р..PDF зміни до договору
16 вересня 2019 14:21
Електронний підпис зміни до договору
07 серпня 2019 14:26
Дод.уг. № 6 від 06.08.2019 р..PDF зміни до договору
07 серпня 2019 14:25
Електронний підпис зміни до договору
19 липня 2019 16:27
Дод.уг. № 5 від 19.07.2019 р..PDF зміни до договору
19 липня 2019 16:26
Електронний підпис зміни до договору
13 червня 2019 15:05
Дод.уг.№ 4 від 12.06.2019 р..PDF зміни до договору
13 червня 2019 15:04
Електронний підпис зміни до договору
24 травня 2019 14:47
Дод.уг. № 3 від 23.05.19 р..PDF зміни до договору
24 травня 2019 14:46
Електронний підпис зміни до договору
25 квітня 2019 15:01
Дод.уг. № 2 від 23.04.2019 р..PDF зміни до договору
25 квітня 2019 15:00
Електронний підпис зміни до договору
23 квітня 2019 14:04
Дод.уг. № 1 від 22.04.2019 р..PDF зміни до договору
23 квітня 2019 14:03
Електронний підпис укладений
08 квітня 2019 12:23
Дог. № 11 від 08.04.19 р..PDF укладений
08 квітня 2019 12:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 600 011,15
UAH (в тому числі ПДВ 104 673,63 UAH)