Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Колодка чавунна гальмівна вагонна типу С з вставкою
Очікувана вартість
4 039 398,00 UAH
UA-2019-02-08-001864-c ● 673bfb41373b4e41bd1826f1e5055e2f
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональна філія «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця» |
Код ЄДРПОУ: | 40081195 |
Вебсайт: | http://railway.lviv.ua/ |
Місцезнаходження: | 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Гоголя, 1 |
Контактна особа: |
Спільник Анна (032)226-19-80 elzakup.nh@railway.lviv.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 лютого 2019 16:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 лютого 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 березня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 05 березня 2019 13:26 |
Очікувана вартість: | 4 039 398,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40 393,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8870 шт
Колодка чавунна гальмівна вагонна типу С з вставкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79025, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 липня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 лютого 2019 17:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 лютого 2019 17:06 |
8945428729 9425121546 Перелік змін до ТД (Колодка чавунна гальмівна вагонна типу.docx | |
22 лютого 2019 17:06 |
8945428729 9425121546 ТД (Колодка чавунна гальмівна вагонна типу С з вставко~) і.docx |
22 лютого 2019 17:07 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 лютого 2019 17:06 |
8945428729 9425121546 Перелік змін до ТД (Колодка чавунна гальмівна вагонна типу.docx
|
|||
22 лютого 2019 17:06 |
8945428729 9425121546 ТД (Колодка чавунна гальмівна вагонна типу С з вставко~) і.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінація в тендерній документації.
Дата подання: 13 лютого 2019 16:18
Дата відповіді: 15 лютого 2019 11:02
Тендерною документацією передбачена закупівля саме чавунної колодки (що зазначено в технічній документації), що в свою чергу обмежує можливість участі виробників гальмівних колодок даного типу, виготовлених з іншого матеріалу та іншою технологією.
На сьогоднішній день на ринку існують альтернативні варіанти колодок – не чавунні, але повністю аналогічні за своїм функціональним призначенням і однозначно не гірші за технічними характеристиками.
Тому просимо в тендерній документації не зазначати матеріал виготовлення колодок, що дасть змогу потенційним учасникам пропонувати альтернативні варіанти колодок - аналоги за функціональним призначенням.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що замовник не вбачає підстав для внесення змін в тендерну документацію.
Дискримінація в тендерній документації.
Дата подання: 13 лютого 2019 16:19
Дата відповіді: 15 лютого 2019 11:04
Маса колодки вказана від… кг до … кг. Вважаємо, що це створює умови для дискримінації інших виробників гальмівних колодок даного типу, вироби яких по масі не відповідають вказаним критеріям, але мають аналогічні технічні та якісні показники.
Тому просимо в тендерній документації не зазначати вагу колодки, що дасть змогу потенційним учасникам пропонувати альтернативні варіанти колодок - аналоги за функціональним призначенням.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що замовник не вбачає підстав для внесення змін в тендерну документацію.
Дискримінація в тендерній документації.
Дата подання: 13 лютого 2019 16:20
Дата відповіді: 15 лютого 2019 11:04
В технічній документації зазначено, що колодка має відповідати вимогам по хімічному складу чавуну. Що в свою чергу обмежує можливість участі виробників гальмівних колодок даного типу, виготовлених за іншою технологією, проте з аналогічними функціональними показниками.
Тому просимо в тендерній документації не зазначати характеристики матеріалу які відносяться саме до чавуну, що дасть змогу потенційним учасникам пропонувати альтернативні варіанти колодок - аналоги за функціональним призначенням.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що замовник не вбачає підстав для внесення змін в тендерну документацію.
Щодо креслень.
Дата подання: 13 лютого 2019 16:22
Дата відповіді: 15 лютого 2019 10:59
В технічних характеристиках Замовником зазначено перелік креслень, яким має відповідати Товар, що закуповується. Просимо надати роз’яснення, чи являються дані креслення загальнодоступними для ознайомлення та використання, а також відповідно до яких нормативних документів вони виготовлені. Вважаємо, якщо дані креслення належать конкретному виробнику (виробникам), та вироблені згідно їх ТУ, то цим порушено наступні статті Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII: статтю 3: Закупівлі здійснюються за принципом недискримінації учасників; статтю 5, частину третю: Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників; статтю 22, частину третю: технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що найближчим часом буде внесено зміни в тендерну документацію.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-08-001864-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод", Код ЄДРПОУ:36500140
Дата подання: 10 лютого 2019 20:30
Внесення змін в ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (Додаток № 4)
ТОВ «Красилівський ливарний завод», уважно вивчивши тендерну документацію та ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (Додаток № 4), просить Вас внести зміни в ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (Додаток № 4), а саме:
В П. IV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ, п.п. 4.1. викласти в наступній редакції: розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом:
Для платників ПДВ:
за наявності підписаного акта приймання-передачі Товару, видаткової накладної, товаро-транспортної накладної, оплата здійснюється Покупцем протягом 10 (десяти) банківських днів з дати поставки Товару.
Не потрібно привязуватись до реєстрації податкової накладної. Податкова накладна повинна бути зареєстрована Постачальником в обумовлені Податковим кодексом України строки. Зазначена норма передбачена п. 201.1, п. 201.10 ст. 201 ПКУ та п. 3 «Порядку ведення єдиного реєстру податкових накладних», затвердженого постановою КМІ 29.12.2010 року №1246. Ви отримали Товар, тому і розрахуйтесь за нього.
В цьому ж ПРОЕКТІ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ, для неплатників ПДВ – в П. IV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ, п.п. 4.1. Покупець здійснює оплату протягом 10 (десяти) банківських днів від дати підписання акта приймання-передачі Товару, видаткової накладної, товаро- транспортної накладної…
Не дискримінуйте платників ПДВ і неплатників ПДВ. Адже виходячи з тексту Вашого ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ платник ПДВ протягом 10 (десяти) банківських днів не отримує нічого, а неплатник ПДВ отримує кошти без суми ПДВ. Де логіка?!
В П. VI. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН, п.п. 6.4.3. додати: У разі невиконання зобов’язань Покупцем Постачальник має право зупинити подальшу поставку Товару, до повної оплати раніше поставленого Товару ПОКУПЦЕМ та достроково розірвати цей Договір, повідомивши про це Покупця у 10-ти денний строк. При цьому штрафні санкції до нього не застосовуються.
В. П. VII. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН, п.п. 7.2. За прострочення поставки товару ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує ПОКУПЦЮ штраф в розмірі 0.1% від вартості непоставленого в строк Товару, з якого допущено прострочення виконання за кожний день прострочення.
Розгорнути
Згорнути
В П. IV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ, п.п. 4.1. викласти в наступній редакції: розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом:
Для платників ПДВ:
за наявності підписаного акта приймання-передачі Товару, видаткової накладної, товаро-транспортної накладної, оплата здійснюється Покупцем протягом 10 (десяти) банківських днів з дати поставки Товару.
Не потрібно привязуватись до реєстрації податкової накладної. Податкова накладна повинна бути зареєстрована Постачальником в обумовлені Податковим кодексом України строки. Зазначена норма передбачена п. 201.1, п. 201.10 ст. 201 ПКУ та п. 3 «Порядку ведення єдиного реєстру податкових накладних», затвердженого постановою КМІ 29.12.2010 року №1246. Ви отримали Товар, тому і розрахуйтесь за нього.
В цьому ж ПРОЕКТІ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ, для неплатників ПДВ – в П. IV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ, п.п. 4.1. Покупець здійснює оплату протягом 10 (десяти) банківських днів від дати підписання акта приймання-передачі Товару, видаткової накладної, товаро- транспортної накладної…
Не дискримінуйте платників ПДВ і неплатників ПДВ. Адже виходячи з тексту Вашого ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ платник ПДВ протягом 10 (десяти) банківських днів не отримує нічого, а неплатник ПДВ отримує кошти без суми ПДВ. Де логіка?!
В П. VI. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН, п.п. 6.4.3. додати: У разі невиконання зобов’язань Покупцем Постачальник має право зупинити подальшу поставку Товару, до повної оплати раніше поставленого Товару ПОКУПЦЕМ та достроково розірвати цей Договір, повідомивши про це Покупця у 10-ти денний строк. При цьому штрафні санкції до нього не застосовуються.
В. П. VII. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН, п.п. 7.2. За прострочення поставки товару ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує ПОКУПЦЮ штраф в розмірі 0.1% від вартості непоставленого в строк Товару, з якого допущено прострочення виконання за кожний день прострочення.
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 лютого 2019 11:27
Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що найближчим часом буде внесено зміни.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 березня 2019 13:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод" |
4 039 398,00
UAH з ПДВ
|
4 039 398,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІЖИНСЬКИЙ ДОСЛІДНО-МЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД" |
4 039 398,00
UAH з ПДВ
|
4 039 398,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод" #36500140 |
Рішення скасоване |
4 039 398,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2019 16:28
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод" #36500140 |
Відхилено |
4 039 398,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2019 16:29
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІЖИНСЬКИЙ ДОСЛІДНО-МЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД" #35505991 |
Відхилено |
4 039 398,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2019 16:34
|
Інформація про відміну
Дата відміни
18 березня 2019 16:34
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі