Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

дитяче харчування на молочній основі для дітей, а саме прикорм у розумінні Клінічного протоколу медичного догляду за здоровою дитиною віком до 3-х років з терміном зберігання до 48 годин (кефір кислий для дитячого харчування 3,2% жиру, напій кефірний солодкий для дитячого харчування 3,2% жиру) .
Очікувана вартість
337 369,50 UAH
UA-2019-02-08-001313-c 14d37358c2c045b39b37e022c9841392
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бурмистр Любов Михайлівна

380577255737 buhgalteriya13gdp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Міська дитяча поліклініка №13" Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03293480
Місцезнаходження: 61121, Україна , Харківська обл., Харків, проспект Тракторобудівників, 142А
Контактна особа: Бурмистр Любов Михайлівна
380577255737
buhgalteriya13gdp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
У Замовника є потреба у здійсненні закупівлі дитячого харчування на молочній основі для забезпечення дітей перших двох років з малозабезпечених сімей (Постанова Кабінету міністрів України від 08.02.1994 р. №66 «Про додаткові соціальні гарантії для малозабезпечених сімей з хворими дітьми та з дітьми першого і другого року життя») протягом 2019 року у кількості 26 280 порцій на суму 337 369,50 грн. (Триста тридцять сім тисяч триста шістдесят дев’ять грн. 50 коп.), без ПДВ.
Враховуючи об’єктивну відсутність конкуренції з технічних причин щодо закупівлі код згідно ДК 021:2015 15550000-8 – молочні продукти різні (дитяче харчування на молочній основі для дітей, а саме прикорм у розумінні Клінічного протоколу медичного догляду за здоровою дитиною віком до 3-х років з терміном зберігання до 48 годин (кефір кислий для дитячого харчування 3,2% жиру, напій кефірний солодкий для дитячого харчування 3,2% жиру)) (єдиний можливий постачальник - Комунальне підприємство «Міська молочна фабрика-кухня дитячого харчування») у даному випадку відповідно до пункту 2 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII) може бути застосована переговорна процедура закупівлі.
На сьогодні єдиним підприємством, яке здійснює спеціальне виробництво продукції, що є предметом закупівлі, є комунальне підприємство «Міська молочна фабрика-кухня дитячого харчування». Розпорядженням голови Харківського територіального відділення Антимонопольного комітету України від 04.02.2019 року №5-рп встановлено, що комунальне підприємство «Міська молочна фабрика-кухня дитячого харчування» (ідентифікаційний код – 22696568) за результатами діяльності в 2018 році займає монопольне (домінуюче) становище на ринку дитячого харчування на молочній основі для дітей, а саме прикорм у розумінні Клінічного протоколу медичного догляду за здоровою дитиною віком до 3-х років, затвердженого Наказом Міністерства охорони здоров’я від 20.03.2008 №149, з терміном зберігання до 48 годин, з часткою 100%,що засвідчує лист АМКУ Харківського територіального відділення від 04.02.2019року вих. №70-02/3-902.
Запропонована продукція відповідає всім державним нормам та стандартам, які до неї застосовуються. Враховуючи знаходження підприємства у місті Харкові, вся продукція, що постачається, є тільки що виготовленою та відповідає термінам зберігання, що розповсюджується на неї.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 лютого 2019 14:29
Оскарження наміру укласти договір: 19 лютого 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні


дитяче харчування на молочній основі для дітей, а саме прикорм у розумінні Клінічного протоколу медичного догляду за здоровою дитиною віком до 3-х років з терміном зберігання до 48 годин (кефір кислий для дитячого харчування 3,2% жиру, напій кефірний солодкий для дитячого харчування 3,2% жиру).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26280 Одиниця
дитяче харчування на молочній основі для дітей, а саме прикорм у розумінні Клінічного протоколу медичного догляду за здоровою дитиною віком до 3-х років з терміном зберігання до 48 годин (кефір кислий для дитячого харчування 3,2% жиру, напій кефірний солодкий для дитячого харчування 3,2% жиру)).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61121, Україна, Харківська область, Харків, проспект Тракторобудівників, 142А, вул Дружби Народів 238
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні

Тендерна документація

08 лютого 2019 14:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 лютого 2019 14:22
Протокол №13 від 07.02.19.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Міська молочна фабрика-кухня дитячого харчування"
#22696568
Переможець 337 369,50
UAH
08 лютого 2019 14:29

Документи

08 лютого 2019 14:27
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 лютого 2019 14:29

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Міська молочна фабрика-кухня дитячого харчування"
#22696568
337 369,50
UAH
Документи

Документи

08 лютого 2019 14:27
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 11:13
Додаткова угода №3 від 21.12.2019.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 11:11
Електронний підпис зміни до договору
19 липня 2019 14:48
Додаткова угода №2 від 18.07.2019 до Договору №22 3 від 22.02.2019.pdf зміни до договору
19 липня 2019 14:47
Електронний підпис укладений
27 лютого 2019 15:54
Електронний підпис зміни до договору
27 лютого 2019 15:49
Додаткова угода 1 до Договору 22 3 від 22.02.2019.pdf зміни до договору
27 лютого 2019 15:45
Електронний підпис укладений
22 лютого 2019 09:48
Електронний підпис укладений
22 лютого 2019 08:45
Договір №22 3 від 22.02.2019.pdf укладений
22 лютого 2019 08:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
27 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; доповнити п.3 Договору про закупівлю пунктом 3.3., а саме: п.3.3.Період постачання дитячого харчування на молочній основі для дітей протягом січня- грудня 2019року"
Номер договору про закупівлю: 22/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 22/3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 22/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 22/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 280 983,60
UAH