Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081237 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. К.Маркса 108 |
Контактна особа: |
Губаренко Вікторія +380567931985 v.gubarenko@dp.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 лютого 2019 17:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 лютого 2019 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 березня 2019 19:00 |
Початок аукціону: | 05 березня 2019 12:58 |
Очікувана вартість: | 3 009 262,50 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 046,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 30009 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18130000-9: Спеціальний робочий одяг
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 лютого 2019 16:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 лютого 2019 16:56 |
ТД зі змінами.docx | |
22 лютого 2019 16:56 |
ЗТД.doc | |
22 лютого 2019 16:56 |
ТД виправл.docx |
22 лютого 2019 16:56 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 лютого 2019 16:56 |
ТД зі змінами.docx
|
|||
22 лютого 2019 16:56 |
ЗТД.doc
|
|||
22 лютого 2019 16:56 |
ТД виправл.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Учасникам торгів потрібно виконати всі технічні та якісні вимоги, які зазначені в тендерній документації щодо зазначеної закупівлі.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-02-000003 ● 8c10526aac384c7a9f4619e211eece1b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 лютого 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 березня 2020 10:25 |
27.02.2020 № 51
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
Від 27.02.2020 № 51
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
10 UA-2019-02-08-001297-a 08.02.2019 Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця" (код ЄДРПОУ 40081237) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Надання інформації про усунення порушення замовником
НАЧАЛЬНИКУ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ВАСИЛЬЄВУ О.В. Шановний Олександре Володимировичу! Стосовно процедури закупівлі UA-2019-02-08-001297-a ДК 021:2015: 18130000-9 — Спеціальний робочий одяг(костюм робочий літній «Залізничник-1л) ( далі –ПРОЦЕДУРА ЗАКУПІВЛІ) очікуваною вартістю 3694 852,80 грн повідомляю таке. 1. Згадана вище закупівля була здійснена відповідно до річного плану , який згідно зі ст.4 ЗУ «Про публічні закупівлі» був оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. Частиною першою статті 4 Закону передбачена можливість внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану. При цьому форма внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану, періодичність і характер таких змін (зміна очікуваної вартості закупівлі, предмету закупівлі, орієнтовного початку процедури закупівлі тощо) законодавством не визначені. Підтвердженням оприлюднення плану в системі Prozorro є наступна інформація : За ID номером в системі - UA-P-2019-02-07-005857-c на закупівлю 18130000-9 — Спеціальний робочий одяг (спецодяг) передбачено планову суму закупівлі у розмірі 5 694 900,60грн. Саме з прив’язкою до цієї оприлюдненої планової суми і була оголошена ПРОЦЕДУРА ЗАКУПІВЛІ за кодом предмета закупівлі 18130000-9 — Спеціальний робочий одяг на загальну очікувану вартість 3694 852,80 грн, що не перевищує планові вартісні показники . Вартість закупівлі не перевищує заплановану , закупівля проведена в запланованому 2019 році. Це свідчить про відкритість і прозорість на всіх стадіях закупівель та відсутність порушення порядку планування. Відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» ( далі – Закон) цей Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону. Згідно з ч.1 ст. 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Відповідно до ч.7 ст. 2 Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону. Згідно з частиною першою статті 12 Закону закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї з таких процедур: відкриті торги; конкурентний діалог; переговорна процедура закупівлі. Разом з тим відповідно до частини першої статі 20 Закону відкриті торги є основною процедурою закупівлі. Таким чином, замовник може проводити декілька процедур закупівель, передбачених статтею 12 Закону у поточному році за одним і тим же предметом закупівлі, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому ч.1 ст. 2 Закону в межах єдиної процедури. З огляду на викладене, слід зазначити, що проводячи декілька процедур закупівлі по коду 18130000-9 — Спеціальний робочий одяг замовник здійснював оприлюднення оголошень на закупівлю, вартість яких по кожній процедурі закупівель не перевищувала суму, еквіваленту 133 тисячам євро. Тобто філія не ухилялася від проведення процедури відкритих торгів, а відсутність факту перевищення очікуваної вартості закупівлі, виключає необхідність додаткового опублікування оголошення англійською мовою, що в свою чергу свідчить про відсутність порушення що підпадають під дії ст.31 Закону. 2. Стосовно відхилення пропозиції учасника ТОВ «УКР ФЕСТ» слід зазначити, що, в тендерній пропозиції вказаного учасника містилась довідка від 04.03.2019 № 5 з інформацією про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів . Проте, перевіривши надану інформацію на сайті Державної фіскальної служби (sfs.gov.ua) станом на 10.03.2019 р., замовнику стало відомо, що учасник має податковий борг та відповідно до п.88.2 ст.88 Податкового кодексу України у органів державної податкової служби виникло право податкової застави на майно. Таким чином, через факт надання недостовірної інформації, на підставі п.7 ст.28 Закону пропозицію ТОВ «УКР ФЕСТ» було відхилено. 3. Щодо накладення електронного цифрового підпису на тендерні пропозиції учасників слід зауважити наступне. Відповідно до абзацу третього ч. 3 ст.12 Закону законодавець передбачив, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України від 22.05.2003 № 851-15 «Про електронні документи та електронний документообіг» (далі – Закон № 851-15). Аналогічне твердження міститься в «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації При цьому згідно з ч. 1 ст. 5 Закону № 851-15 електронний документ – це документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов'язкові реквізити документа. Водночас для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис (ч. 1 ст. 6 Закону № 851-15). При цьому накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа (ч. 2 ст. 6 Закону № 851-15). Разом з тим у Законі № 922 законодавець не уточнює, в якій саме частині має бути враховано положення Закону № 851-15 при поданні учасниками тендерних пропозицій. При цьому Закон № 922 не містить вимог про те, що тендерна пропозиція має створюватися саме як електронний документ у розумінні Закону № 851-15 та що вона має обов’язково містити електронний цифровий підпис (далі – ЕЦП). Натомість, відповідно до ч. 1 ст. 14 Закону № 922 передбачено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Одночасно такі ж само вимоги до подання тендерної пропозиції, тобто подання її в електронному вигляді, законодавець установив і в ч. 1 ст 25 Закону № 922. З огляду на зазначене, законодавець не встановлює обов’язкових вимог щодо накладення ЕЦП на тендерну пропозицію. Водночас, відповідно до пункту 30 частини першої статті 1 Закону тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Таким чином, замовник самостійно зазначає вимоги до учасників щодо оформлення та подання тендерної пропозиції з дотриманням законодавства та з урахуванням частини третьої статті 12 Закону і частини першої статті 25 Закону. Подані учасниками пропозиції автоматично допускаються до оцінки, замовник відхиляє тендерні пропозиції виключно з підстав, передбачених у ст. 30 Закону про публічні закупівлі. Зокрема, у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. З цього слідує, що сама по собі відсутність ЕЦП учасника не є підставою для відхилення його тендерної пропозиції, крім випадків, якщо така вимога встановлена в ТД. В тендерній документації на закупівлю ДК 021:2015: 18130000-9 — Спеціальний робочий одяг(костюм робочий літній «Залізничник-1л) не встановлено вимогу щодо обов’язкового накладення ЕЦП на тендерну пропозицію учасника, таким чином тендерна пропозиція учасника-переможця закупівлі ТОВ «Ванго- Україна» повністю відповідає вимогам тендерної документації. 4.Відповідно до ст.28 Закону Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Форми документів у сфері публічних закупівель затверджені наказом Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490 “Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель” (далі – Наказ) відповідно до пункту 11 частини першої статті 8 Закону. Водночас Наказом встановлено, що формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. У разі необхідності замовник може зазначити додаткову інформацію про закупівлю, якщо заповнить необов’язкові поля, передбачені системою. Таким чином, у протоколі розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Ванго- Україна» ", чітко дотримуючись форми протоколу розгляду тендерних пропозицій, затвердженої Наказом, внесена уся обов’язкова інформація, а саме : « п.7.Результат розгляду тендерної пропозиції (відхилення тендерної пропозиції / допущення до аукціону)зазначено: « оцінкою наданих пропозицій на закупівлю ДК 021:2015: 18130000-9 — Спеціальний робочий одяг(костюм робочий літній «Залізничник-1л) визнати такою, що має найбільш економічно вигідну ціну; відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим в тендерній документації; відсутні підстави для відмови в участі згідно ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерну пропозицію ТОВ «Ванго-Україна», тим самим було зазначено всі підстави, за якими кваліфікується переможець закупівлі згідно зі ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі» . З огляду на викладене, протокол розгляду зазначеної вище тендерної пропозиції є протоколом про визначення переможця відкритих торгів. Згідно з вимогами Закону, після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій – протоколу визначення переможця протягом одного дня після прийняття такого рішення, електронною системою закупівель автоматично формується повідомлення про намір укласти договір з переможцем. Підтвердженням зазначеної дії є Форма повідомлення про намір укласти договір, затверджена наказом Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490 “Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель”, в якій зазначено , що даний документ заповнюється електронною системою закупівель автоматично, а також інформація з офіційного сайту https://infobox.prozorro.org/faq( скріншот додається). Отже, як підсумок, слід зазначити, що результатом оприлюднення у відповідності до вимог ст.10 Закону протоколу розгляду тендерних пропозицій, що є водночас протоколом про визначення переможця закупівлі, є повідомлення про намір укласти договір з переможцем закупівлі, яке автоматично формує та розсилає учаснику тендерних торгів електронна система. Згідно зі ст.32 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Таким чином, було укладено договір поставки з ТОВ «Ванго- Україна» від 04.04.2019 №ПР/НХ-1997/НЮ, при цьому порушення Закону при проведенні процедури закупівлі - відсутні. Голова тендерного комітету О.О.Левченко Вик. Губаренко В.А., 793-19-85
2020-03-18 15:29:53
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 березня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу питання відображення закупівлі у річному плані (додатку) встановлено порушення вимог частини 1 статті 4 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 березня 2019 14:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "УКР ФЕСТ" |
2 135 268,00
UAH з ПДВ
|
2 135 268,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ванго-Україна" |
2 522 198,10
UAH з ПДВ
|
2 506 148,70
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Спец-Контакт" |
2 609 772,00
UAH з ПДВ
|
2 516 615,70
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ "Швейна фабрика НІНА" |
2 646 406,50
UAH з ПДВ
|
2 516 964,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШВЕЙНА ФАБРИКА "ЕЛІТ СТИЛЬ" |
2 708 161,80
UAH з ПДВ
|
2 517 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УНИФОРМА" |
2 784 919,80
UAH з ПДВ
|
2 517 895,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Промелектро Київ" |
2 761 543,50
UAH з ПДВ
|
2 698 155,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОМ. СТАНДАРТ." |
2 802 713,70
UAH з ПДВ
|
2 802 713,70
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Промисловий стандарт" |
2 993 213,10
UAH з ПДВ
|
2 885 403,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Охорона праці" |
2 895 870,00
UAH з ПДВ
|
2 895 870,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОЛОВНА МАНУФАКТУРА" |
2 971 232,40
UAH з ПДВ
|
2 971 232,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Частное предприятие "Спецкомплект" |
2 992 515,30
UAH з ПДВ
|
2 992 515,30
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРКОН ІНДАСТРІЗ" |
3 000 540,00
UAH з ПДВ
|
3 000 540,00
UAH з ПДВ
|
Немає |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Текстиль-Контакт" |
3 007 866,90
UAH з ПДВ
|
3 007 866,90
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "УКР ФЕСТ" #40953709 |
Відхилено |
2 135 268,00
UAH з ПДВ
|
13 березня 2019 15:25
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ванго-Україна" #35922134 |
Переможець |
2 506 148,70
UAH з ПДВ
|
15 березня 2019 15:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 квітня 2020 14:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 16:24
|
ДУ-1 (6) (1).pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 16:24
|
1_ДУ-1.pdf | укладений |
28 грудня 2019 16:24
|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2019 15:18
|
договор залізничник.pdf | укладений |
05 квітня 2019 15:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | згідно ч.5 ст. 36 Закону |
Номер договору про закупівлю: | ПР/НХ-1997/НЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |