Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

костюм робочий літній «Залізничник-1л» - 5815 комплектів
Очікувана вартість
3 009 262,50 UAH
UA-2019-02-08-001297-a d22a3e8ed6ca4f62abc9bb985d74cbe7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Губаренко Вікторія

+380567931985 v.gubarenko@dp.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081237
Місцезнаходження: 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. К.Маркса 108
Контактна особа: Губаренко Вікторія
+380567931985
v.gubarenko@dp.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 лютого 2019 17:04
Звернення за роз’ясненнями: до 22 лютого 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 березня 2019 19:00
Початок аукціону: 05 березня 2019 12:58
Очікувана вартість: 3 009 262,50 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 046,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30009 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18130000-9: Спеціальний робочий одяг


костюм робочий літній «Залізничник-1л» - 5815 комплектів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5815 комплект
костюм робочий літній «Залізничник-1л» - 5815 комплектів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 18130000-9 — Спеціальний робочий одяг

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 лютого 2019 16:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2019 16:56
ТД зі змінами.docx
22 лютого 2019 16:56
ЗТД.doc
22 лютого 2019 16:56
ТД виправл.docx
22 лютого 2019 16:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 лютого 2019 17:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2019 16:56
ТД зі змінами.docx
22 лютого 2019 16:56
ЗТД.doc
22 лютого 2019 16:56
ТД виправл.docx
08 лютого 2019 17:01
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Зразок костюму потрібно надавати?
Дата подання: 12 лютого 2019 11:14
Дата відповіді: 13 лютого 2019 10:50
Доброго дня! Поясніть будь ласка, чи потрібно надавати зразок костюму? Якщо так, то в якій термін та на яку адресу?
Відповідь: Доброго дня. Щодо Вашого питання повідомляємо - зразок Костюму робочого літнього «Залізничник-1л» (або його еквіваленту), який планується до постачання на регіональну філію «Придніпровська залізниця» надавати не потрібно.
Учасникам торгів потрібно виконати всі технічні та якісні вимоги, які зазначені в тендерній документації щодо зазначеної закупівлі.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-02-000003 ● 8c10526aac384c7a9f4619e211eece1b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 березня 2020 10:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

27.02.2020 № 51

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
Від 27.02.2020 № 51

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

10 UA-2019-02-08-001297-a 08.02.2019 Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця" (код ЄДРПОУ 40081237) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

НАЧАЛЬНИКУ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ВАСИЛЬЄВУ О.В. Шановний Олександре Володимировичу! Стосовно процедури закупівлі UA-2019-02-08-001297-a ДК 021:2015: 18130000-9 — Спеціальний робочий одяг(костюм робочий літній «Залізничник-1л) ( далі –ПРОЦЕДУРА ЗАКУПІВЛІ) очікуваною вартістю 3694 852,80 грн повідомляю таке. 1. Згадана вище закупівля була здійснена відповідно до річного плану , який згідно зі ст.4 ЗУ «Про публічні закупівлі» був оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. Частиною першою статті 4 Закону передбачена можливість внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану. При цьому форма внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану, періодичність і характер таких змін (зміна очікуваної вартості закупівлі, предмету закупівлі, орієнтовного початку процедури закупівлі тощо) законодавством не визначені. Підтвердженням оприлюднення плану в системі Prozorro є наступна інформація : За ID номером в системі - UA-P-2019-02-07-005857-c на закупівлю 18130000-9 — Спеціальний робочий одяг (спецодяг) передбачено планову суму закупівлі у розмірі 5 694 900,60грн. Саме з прив’язкою до цієї оприлюдненої планової суми і була оголошена ПРОЦЕДУРА ЗАКУПІВЛІ за кодом предмета закупівлі 18130000-9 — Спеціальний робочий одяг на загальну очікувану вартість 3694 852,80 грн, що не перевищує планові вартісні показники . Вартість закупівлі не перевищує заплановану , закупівля проведена в запланованому 2019 році. Це свідчить про відкритість і прозорість на всіх стадіях закупівель та відсутність порушення порядку планування. Відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» ( далі – Закон) цей Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону. Згідно з ч.1 ст. 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Відповідно до ч.7 ст. 2 Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону. Згідно з частиною першою статті 12 Закону закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї з таких процедур: відкриті торги; конкурентний діалог; переговорна процедура закупівлі. Разом з тим відповідно до частини першої статі 20 Закону відкриті торги є основною процедурою закупівлі. Таким чином, замовник може проводити декілька процедур закупівель, передбачених статтею 12 Закону у поточному році за одним і тим же предметом закупівлі, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому ч.1 ст. 2 Закону в межах єдиної процедури. З огляду на викладене, слід зазначити, що проводячи декілька процедур закупівлі по коду 18130000-9 — Спеціальний робочий одяг замовник здійснював оприлюднення оголошень на закупівлю, вартість яких по кожній процедурі закупівель не перевищувала суму, еквіваленту 133 тисячам євро. Тобто філія не ухилялася від проведення процедури відкритих торгів, а відсутність факту перевищення очікуваної вартості закупівлі, виключає необхідність додаткового опублікування оголошення англійською мовою, що в свою чергу свідчить про відсутність порушення що підпадають під дії ст.31 Закону. 2. Стосовно відхилення пропозиції учасника ТОВ «УКР ФЕСТ» слід зазначити, що, в тендерній пропозиції вказаного учасника містилась довідка від 04.03.2019 № 5 з інформацією про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів . Проте, перевіривши надану інформацію на сайті Державної фіскальної служби (sfs.gov.ua) станом на 10.03.2019 р., замовнику стало відомо, що учасник має податковий борг та відповідно до п.88.2 ст.88 Податкового кодексу України у органів державної податкової служби виникло право податкової застави на майно. Таким чином, через факт надання недостовірної інформації, на підставі п.7 ст.28 Закону пропозицію ТОВ «УКР ФЕСТ» було відхилено. 3. Щодо накладення електронного цифрового підпису на тендерні пропозиції учасників слід зауважити наступне. Відповідно до абзацу третього ч. 3 ст.12 Закону законодавець передбачив, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України від 22.05.2003 № 851-15 «Про електронні документи та електронний документообіг» (далі – Закон № 851-15). Аналогічне твердження міститься в «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації При цьому згідно з ч. 1 ст. 5 Закону № 851-15 електронний документ – це документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов'язкові реквізити документа. Водночас для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис (ч. 1 ст. 6 Закону № 851-15). При цьому накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа (ч. 2 ст. 6 Закону № 851-15). Разом з тим у Законі № 922 законодавець не уточнює, в якій саме частині має бути враховано положення Закону № 851-15 при поданні учасниками тендерних пропозицій. При цьому Закон № 922 не містить вимог про те, що тендерна пропозиція має створюватися саме як електронний документ у розумінні Закону № 851-15 та що вона має обов’язково містити електронний цифровий підпис (далі – ЕЦП). Натомість, відповідно до ч. 1 ст. 14 Закону № 922 передбачено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Одночасно такі ж само вимоги до подання тендерної пропозиції, тобто подання її в електронному вигляді, законодавець установив і в ч. 1 ст 25 Закону № 922. З огляду на зазначене, законодавець не встановлює обов’язкових вимог щодо накладення ЕЦП на тендерну пропозицію. Водночас, відповідно до пункту 30 частини першої статті 1 Закону тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Таким чином, замовник самостійно зазначає вимоги до учасників щодо оформлення та подання тендерної пропозиції з дотриманням законодавства та з урахуванням частини третьої статті 12 Закону і частини першої статті 25 Закону. Подані учасниками пропозиції автоматично допускаються до оцінки, замовник відхиляє тендерні пропозиції виключно з підстав, передбачених у ст. 30 Закону про публічні закупівлі. Зокрема, у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. З цього слідує, що сама по собі відсутність ЕЦП учасника не є підставою для відхилення його тендерної пропозиції, крім випадків, якщо така вимога встановлена в ТД. В тендерній документації на закупівлю ДК 021:2015: 18130000-9 — Спеціальний робочий одяг(костюм робочий літній «Залізничник-1л) не встановлено вимогу щодо обов’язкового накладення ЕЦП на тендерну пропозицію учасника, таким чином тендерна пропозиція учасника-переможця закупівлі ТОВ «Ванго- Україна» повністю відповідає вимогам тендерної документації. 4.Відповідно до ст.28 Закону Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Форми документів у сфері публічних закупівель затверджені наказом Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490 “Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель” (далі – Наказ) відповідно до пункту 11 частини першої статті 8 Закону. Водночас Наказом встановлено, що формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. У разі необхідності замовник може зазначити додаткову інформацію про закупівлю, якщо заповнить необов’язкові поля, передбачені системою. Таким чином, у протоколі розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Ванго- Україна» ", чітко дотримуючись форми протоколу розгляду тендерних пропозицій, затвердженої Наказом, внесена уся обов’язкова інформація, а саме : « п.7.Результат розгляду тендерної пропозиції (відхилення тендерної пропозиції / допущення до аукціону)зазначено: « оцінкою наданих пропозицій на закупівлю ДК 021:2015: 18130000-9 — Спеціальний робочий одяг(костюм робочий літній «Залізничник-1л) визнати такою, що має найбільш економічно вигідну ціну; відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим в тендерній документації; відсутні підстави для відмови в участі згідно ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерну пропозицію ТОВ «Ванго-Україна», тим самим було зазначено всі підстави, за якими кваліфікується переможець закупівлі згідно зі ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі» . З огляду на викладене, протокол розгляду зазначеної вище тендерної пропозиції є протоколом про визначення переможця відкритих торгів. Згідно з вимогами Закону, після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій – протоколу визначення переможця протягом одного дня після прийняття такого рішення, електронною системою закупівель автоматично формується повідомлення про намір укласти договір з переможцем. Підтвердженням зазначеної дії є Форма повідомлення про намір укласти договір, затверджена наказом Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490 “Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель”, в якій зазначено , що даний документ заповнюється електронною системою закупівель автоматично, а також інформація з офіційного сайту https://infobox.prozorro.org/faq( скріншот додається). Отже, як підсумок, слід зазначити, що результатом оприлюднення у відповідності до вимог ст.10 Закону протоколу розгляду тендерних пропозицій, що є водночас протоколом про визначення переможця закупівлі, є повідомлення про намір укласти договір з переможцем закупівлі, яке автоматично формує та розсилає учаснику тендерних торгів електронна система. Згідно зі ст.32 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Таким чином, було укладено договір поставки з ТОВ «Ванго- Україна» від 04.04.2019 №ПР/НХ-1997/НЮ, при цьому порушення Закону при проведенні процедури закупівлі - відсутні. Голова тендерного комітету О.О.Левченко Вик. Губаренко В.А., 793-19-85

2020-03-18 15:29:53


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 26 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу питання відображення закупівлі у річному плані (додатку) встановлено порушення вимог частини 1 статті 4 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 березня 2019 14:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКР ФЕСТ" 2 135 268,00
UAH з ПДВ
2 135 268,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ванго-Україна" 2 522 198,10
UAH з ПДВ
2 506 148,70
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Спец-Контакт" 2 609 772,00
UAH з ПДВ
2 516 615,70
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "Швейна фабрика НІНА" 2 646 406,50
UAH з ПДВ
2 516 964,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШВЕЙНА ФАБРИКА "ЕЛІТ СТИЛЬ" 2 708 161,80
UAH з ПДВ
2 517 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УНИФОРМА" 2 784 919,80
UAH з ПДВ
2 517 895,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Промелектро Київ" 2 761 543,50
UAH з ПДВ
2 698 155,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОМ. СТАНДАРТ." 2 802 713,70
UAH з ПДВ
2 802 713,70
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Промисловий стандарт" 2 993 213,10
UAH з ПДВ
2 885 403,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Охорона праці" 2 895 870,00
UAH з ПДВ
2 895 870,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОЛОВНА МАНУФАКТУРА" 2 971 232,40
UAH з ПДВ
2 971 232,40
UAH з ПДВ
Документи
Частное предприятие "Спецкомплект" 2 992 515,30
UAH з ПДВ
2 992 515,30
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРКОН ІНДАСТРІЗ" 3 000 540,00
UAH з ПДВ
3 000 540,00
UAH з ПДВ
Немає
Товариство з обмеженою відповідальністю "Текстиль-Контакт" 3 007 866,90
UAH з ПДВ
3 007 866,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 березня 2019 13:51
Довідка корупція.pdf
04 березня 2019 13:51
Довідка (1).pdf
04 березня 2019 12:33
Інструкція.pdf
04 березня 2019 12:33
Licenziya (2).zip
04 березня 2019 12:33
Dovirenist (2).zip
04 березня 2019 12:33
BG 1022-19G UKR FEST (1).zip
04 березня 2019 12:33
32 Витяг ПДВ.pdf
04 березня 2019 12:33
30 Довідка санкції.pdf
04 березня 2019 12:33
23 ТЗ Залізничник 1Л.pdf
04 березня 2019 12:33
22 ДСТУ.pdf
04 березня 2019 12:33
20 СЕЕ.pdf
04 березня 2019 12:33
16 Проект договору.pdf
04 березня 2019 12:33
14 Наказ №3 Директор.pdf
04 березня 2019 12:33
13 Протокол 3 Директор.pdf
04 березня 2019 12:33
12 Протокол №2 Директор.pdf
04 березня 2019 12:33
10 Документ_ЄДР_1004378758.zip
04 березня 2019 12:33
08 Модельний статут.pdf
04 березня 2019 12:33
06 Довідка корупція юо.pdf
04 березня 2019 12:33
05 Довідка ст 17.pdf
04 березня 2019 12:33
04 Довідка МТБ.pdf
04 березня 2019 12:33
03 Довідка працівники.pdf
04 березня 2019 12:33
01 Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

04 березня 2019 18:01
Ліцензія 2019.zip
04 березня 2019 18:00
ДСТУ 13688 Ванго.pdf
04 березня 2019 18:00
Сертифікат типу.pdf
04 березня 2019 18:00
Копія висновку СЕЕ.pdf
04 березня 2019 18:00
Паспорт якості зразок.pdf
04 березня 2019 18:00
Лист щодо санкцій.pdf
04 березня 2019 18:00
Інформаціійна довідка.pdf
04 березня 2019 18:00
Кваліфікаційна частина.pdf
04 березня 2019 18:00
Тендерна пропозиція.pdf
04 березня 2019 17:59
Довіреність 2019.zip
04 березня 2019 17:59
Гарантия 8862.zip

Публічні документи

04 березня 2019 10:26
Тендерна пропозиція.pdf
04 березня 2019 10:26
Проект договору.pdf
04 березня 2019 10:26
Довідка субпідрядники.pdf
04 березня 2019 10:26
Кваліфікаційна частина.rar
04 березня 2019 10:26
Забезпечення.rar

Публічні документи

04 березня 2019 15:54
Електронний підпис
04 березня 2019 15:48
Протокол НР.7Z
04 березня 2019 15:48
Наказ Фролова Ю.М.7Z
04 березня 2019 15:48
Лист для клієнтів.7z
04 березня 2019 15:48
Гарантія 10062-19.7z
04 березня 2019 15:48
Витяг із Статуту.7z
04 березня 2019 15:48
Висновок РА.7Z
04 березня 2019 15:48
Банківська ліцензія.7z
04 березня 2019 15:48
Технічна частина.pdf
04 березня 2019 15:48
Тендерна пропозиція.pdf
04 березня 2019 15:48
Статут.pdf
04 березня 2019 15:48
Кваліфікаційна частина.pdf
04 березня 2019 15:48
ДСТУ EN ISO 13668.pdf

Публічні документи

04 березня 2019 16:32
ДСТУ EN ISO 13688 2016.rar
04 березня 2019 16:32
Dovirenist O.V.Ryzhiy.zip
04 березня 2019 16:32
Пам'ятка -інструкція.jpeg
04 березня 2019 16:32
Licence.zip
04 березня 2019 16:32
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.rar
04 березня 2019 16:32
ДСТУ ISO IEC 17050-1 2006.rar
04 березня 2019 16:32
Тендерна пропозиція.jpeg
04 березня 2019 16:32
Витяг ЄДРЮО .rar
04 березня 2019 16:32
КВАЛІФІКАЦІЙНА ЧАСТИНА.rar
04 березня 2019 16:31
Гарантия_1008.zip

Публічні документи

04 березня 2019 10:54
забезпечення договору.zip
04 березня 2019 10:54
субподряд.zip
04 березня 2019 10:54
повноваження.zip
04 березня 2019 10:54
дод 5 проект договору.zip
04 березня 2019 10:51
Електронний підпис
04 березня 2019 10:44
Електронний підпис
04 березня 2019 10:43
Електронний підпис
04 березня 2019 10:38
Електронний підпис
22 лютого 2019 13:04
Гарантія УНИФОРМА 715.zip
22 лютого 2019 13:04
Субподряд информація.zip
22 лютого 2019 13:04
Повноваження директор.zip
22 лютого 2019 13:04
Додаток 5.zip
22 лютого 2019 13:04
Додаток 3.zip
22 лютого 2019 13:04
Додаток 2.zip
22 лютого 2019 13:04
Додаток 1.zip

Публічні документи

04 березня 2019 16:33
Електронний підпис
04 березня 2019 16:31
23 Захист довкілля_.pdf
04 березня 2019 16:31
12 Висновок СЕЕ.pdf
04 березня 2019 16:31
Licenziya.zip
04 березня 2019 16:31
Dovirenist.zip
04 березня 2019 16:31
BG_1041-19G_TOV_PEK.zip
04 березня 2019 16:31
21 Проект договору.pdf
04 березня 2019 16:31
20 Лист представництво.pdf
04 березня 2019 16:31
18 Зразок паспорта_.pdf
04 березня 2019 16:31
17 ТЗ виробника.pdf
04 березня 2019 16:31
16 ДСТУ 13688 2016.pdf

Публічні документи

04 березня 2019 10:13
Технічна частина.rar
04 березня 2019 10:13
Кваліфікаційна частина.rar
04 березня 2019 10:13
Licence.zip
04 березня 2019 10:13
Dovirenist O.V.Ryzhiy.zip
04 березня 2019 10:12
Гарантия_994.zip
04 березня 2019 10:12
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

04 березня 2019 16:42
цінова пропоз.pdf
04 березня 2019 16:41
Гарантия.rar
04 березня 2019 16:41
Статут копія.pdf
04 березня 2019 16:41
погодж проект договору.pdf
04 березня 2019 16:41
довідка що виробники.pdf
04 березня 2019 16:41
Довідка субпідрядник.pdf
04 березня 2019 16:41
санкції.pdf
04 березня 2019 16:41
Довідка МТБ.pdf
04 березня 2019 16:41
довідка ст 17.pdf
04 березня 2019 16:41
довідка довкілля.pdf
04 березня 2019 16:41
Аналог договор.pdf
04 березня 2019 16:41
інформ довідка.pdf
04 березня 2019 16:41
ДСТУ 13688 оф джерел ПС.pdf
04 березня 2019 16:41
Копия СЕС костюмы.pdf
04 березня 2019 16:41
Декларац відпов.pdf
04 березня 2019 16:41
Сертифик типу.pdf

Публічні документи

04 березня 2019 16:00
Електронний підпис
04 березня 2019 15:59
Електронний підпис
04 березня 2019 15:59
Довідка.zip
04 березня 2019 15:59
технічна частина.rar
04 березня 2019 15:59
Технічна частина в пдф.pdf
04 березня 2019 15:59
Довідка Ткаченко.zip
04 березня 2019 15:59
Тендерна пропозиція.pdf
04 березня 2019 15:59
кваліфікаційна частина.rar

Публічні документи

04 березня 2019 11:44
Електронний підпис
04 березня 2019 11:40
Технічна частина.pdf
04 березня 2019 11:40
Тендерна пропозиція.pdf
04 березня 2019 11:40
Протокол НР.7z
04 березня 2019 11:40
Проект договору.pdf
04 березня 2019 11:40
Наказ Фролова Ю.М.7z
04 березня 2019 11:40
Лист для клієнтів.7z
04 березня 2019 11:40
Кваліфікаційна частина.pdf
04 березня 2019 11:40
Гарантія 10120-19.7z
04 березня 2019 11:40
Витяг із Статуту.7z
04 березня 2019 11:40
Висновок РА.7z
04 березня 2019 11:40
Банківська ліцензія.7z

Публічні документи

04 березня 2019 18:55
пропозиція.pdf.p7s.p7s
04 березня 2019 18:55
пропозиція.pdf.p7s
04 березня 2019 18:52
пропозиція.pdf
04 березня 2019 18:37
щодо санкцій.pdf.p7s.p7s
04 березня 2019 18:37
щодо санкцій.pdf.p7s
04 березня 2019 18:37
щодо санкцій.pdf
04 березня 2019 18:37
щодо захисту довкілля.pdf.p7s
04 березня 2019 18:37
щодо захисту довкілля.pdf
04 березня 2019 18:37
щодо док виробника.pdf.p7s.p7s
04 березня 2019 18:37
щодо док виробника.pdf.p7s
04 березня 2019 18:37
щодо док виробника.pdf
04 березня 2019 18:37
СЭС.pdf.p7s.p7s
04 березня 2019 18:37
СЭС.pdf.p7s
04 березня 2019 18:37
СЭС.pdf
04 березня 2019 18:37
статут.pdf.p7s.p7s
04 березня 2019 18:37
статут.pdf.p7s
04 березня 2019 18:37
статут.pdf
04 березня 2019 18:36
ст.17.pdf.p7s.p7s
04 березня 2019 18:36
ст.17.pdf.p7s
04 березня 2019 18:36
ст.17.pdf
04 березня 2019 18:36
протокол повноваження.pdf
04 березня 2019 18:36
пропозиція.pdf.p7s.p7s
04 березня 2019 18:36
пропозиція.pdf.p7s
04 березня 2019 18:36
пропозиція.pdf
04 березня 2019 18:36
проект договору погодж..pdf
04 березня 2019 18:36
працівники.pdf.p7s.p7s
04 березня 2019 18:36
працівники.pdf.p7s
04 березня 2019 18:36
працівники.pdf
04 березня 2019 18:36
паспорт якості.pdf.p7s.p7s
04 березня 2019 18:36
паспорт якості.pdf.p7s
04 березня 2019 18:36
паспорт якості.pdf
04 березня 2019 18:35
наказ призначення Корф.jpg
04 березня 2019 18:35
мат.база.pdf.p7s.p7s
04 березня 2019 18:35
мат.база.pdf.p7s
04 березня 2019 18:35
мат.база.pdf
04 березня 2019 18:35
Корф корупція.pdf.p7s.p7s
04 березня 2019 18:35
Корф корупція.pdf.p7s
04 березня 2019 18:35
Корф корупція.pdf
04 березня 2019 18:35
ДСТУ 13688 2016.pdf.p7s.p7s
04 березня 2019 18:35
ДСТУ 13688 2016.pdf.p7s
04 березня 2019 18:35
ДСТУ 13688 2016.pdf
04 березня 2019 18:35
довіреність.pdf.p7s.p7s
04 березня 2019 18:35
довіреність.pdf.p7s
04 березня 2019 18:35
довіреність.pdf
04 березня 2019 18:34
довідка досвід.pdf.p7s.p7s
04 березня 2019 18:34
довідка досвід.pdf.p7s
04 березня 2019 18:34
довідка досвід.pdf
04 березня 2019 18:34
деклар відпов костюм.pdf.p7s
04 березня 2019 18:34
деклар відпов костюм.pdf
04 березня 2019 18:34
ГОСТ 27575-87.pdf.p7s.p7s
04 березня 2019 18:34
ГОСТ 27575-87.pdf.p7s
04 березня 2019 18:34
ГОСТ 27575-87.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКР ФЕСТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Ванго-Україна"

ТОВ "Спец-Контакт"

ПрАТ "Швейна фабрика НІНА"

ТОВ "ШВЕЙНА ФАБРИКА "ЕЛІТ СТИЛЬ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УНИФОРМА"

ТОВ "Промелектро Київ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОМ. СТАНДАРТ."

Товариство з обмеженою відповідальністю "Промисловий стандарт"

ТОВ "Охорона праці"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОЛОВНА МАНУФАКТУРА"

Частное предприятие "Спецкомплект"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРКОН ІНДАСТРІЗ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Текстиль-Контакт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УКР ФЕСТ"
#40953709
Відхилено 2 135 268,00
UAH з ПДВ
13 березня 2019 15:25
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ванго-Україна"
#35922134
Переможець 2 506 148,70
UAH з ПДВ
15 березня 2019 15:22

Документи

13 березня 2019 15:25
Електронний підпис
13 березня 2019 15:24
ТОВ УКР ФЕСТ, відхил.doc
05 березня 2019 14:31
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

15 березня 2019 15:22
Електронний підпис
13 березня 2019 15:26
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 березня 2019 15:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ванго-Україна"
#35922134
2 506 148,70
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 березня 2019 15:22
Електронний підпис
13 березня 2019 15:26
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 квітня 2020 14:36
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 16:24
ДУ-1 (6) (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 16:24
1_ДУ-1.pdf укладений
28 грудня 2019 16:24
Електронний підпис укладений
05 квітня 2019 15:18
договор залізничник.pdf укладений
05 квітня 2019 15:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно ч.5 ст. 36 Закону
Номер договору про закупівлю: ПР/НХ-1997/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 квітня 2019 — 30 квітня 2020
Сума оплати за договором: 3 007 378,44
UAH (в тому числі ПДВ 501 229,74 UAH)