Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань
Очікувана вартість
231 631,20 UAH
UA-2019-02-08-001211-a ● 38252c1c0bc44362834ce3572f813377
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Закарпатський апеляційний суд |
Код ЄДРПОУ: | 42262749 |
Вебсайт: | http://court.gov.ua/sud4806/ |
Місцезнаходження: | 88000, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, Довженка, 7 |
Контактна особа: |
Брехлійчук Юлія Дмитрівна 380312614079 k.tutchenko@zka.court.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Відповідно до ст.15 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» у судах функціонує Єдина судова інформаційна (автоматизована) система.
На виконання вимог Закону України «Про судоустрій і статус суддів», положень Кримінального процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України рішенням Ради суддів України від 26.11.2010 № 30 затверджено Положення про автоматизовану систему документообігу суду (далі – Положення).
Відповідно до п. 1.2.1 Положення (із змінами та доповненнями) автоматизована система – сукупність комп’ютерних програм і відповідних програмно-апаратних комплексів судів та Державної судової адміністрації України (далі - ДСА України), що забезпечує функціонування документообігу суду, обіг інформації між судами різних інстанцій та спеціалізацій, передачу інформації до центральних баз даних залежно від спеціалізації судів, захист від несанкціонованого доступу тощо..
Відповідно до пункту 1.2.1 Положення адміністратор автоматизованої системи (адміністратор Єдиної судової інформаційної системи – далі ЄСІС) – державне підприємство «Інформаційні судові системи», яке забезпечує:
технічний супровід та здійснює підтримку працездатності автоматизованої системи в цілому згідно з вимогами ЄСІС, виконує інші функції відповідно до розпоряджень ДСА України та взятих на себе договірних зобов'язань;
сервіс обміну обліково-інформаційними картками, електронними документами суду з центральною базою даних автоматизованої системи документообігу суду у відповідності до протоколів обміну, затверджених адміністратором автоматизованої системи.
Відповідно до пункту 1.4.7 Положення Технічний супровід та підтримка працездатності автоматизованої системи здійснюються адміністратором автоматизованої системи на підставі укладених договорів з ДСА України та відповідними судами загальної юрисдикції.
З метою належного функціонування ЄСІС на виконання вимог чинного законодавства з питань технічного захисту інформації, договірної документації Державним підприємством «Інформаційні судові системи» надане Замовнику обладнання для забезпечення програмно-технічної платформи обробки даних.
Необхідність застосування переговірної процедури зумовлено тим, що можлива зміна адміністратора ЄСІС скоріш за все унеможливить супроводження та технічну підтримку ЄСІС, що у свою чергу призведе до призупинення автоматичної відправки рішень до Єдиного державного реєстру судових рішень, збільшення навантаження на співробітників суду для ведення інформаційно-довідкової роботи у суді, виникнення необхідності в конвертації даних, що накопичувалися в ЄСІС, ускладнення роботи з центральною базою даних, яка містить всі документи, що створюються у судовій системи. Також використання іншого програмного продукту може привести до зупинки обміну даними між судами загальної юрисдикції та органами досудового слідства, що у свою чергу на певний період (до створення відповідних умов) призведе до повної зупинки функціонування ЄСІС.
Виконання даних робіт іншим виконавцем в умовах певного дефіциту часу, оскільки система вже впроваджена в діяльність і перерви в її обслуговувані є неприпустимими, ймовірніше за все, буде потребувати залучення додаткового персоналу, що призведе до збільшення вартості робіт.
Згідно з ч.1 ст.35 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі Закону) переговорна процедура закупівлі – це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками.
Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.
Враховуючи викладене, обрання переговорної процедури закупівлі при проведенні закупівлі консультаційних послуг з питань систем та з технічних питань (адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та технічної підтримки) у державного підприємства «Інформаційні судові системи» відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 35 Закону – «відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи» є обґрунтованим.
Крім того, наявне консультативне повідомлення №006/19 від 22 січня 2019 року Науково-дослідного центру судової експертизи з питань інтелектуальної власності Міністерства юстиції України, що підтверджує обґрунтованість вибору переговорної процедури закупівлі відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 35 Закону.
На виконання вимог Закону України «Про судоустрій і статус суддів», положень Кримінального процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України рішенням Ради суддів України від 26.11.2010 № 30 затверджено Положення про автоматизовану систему документообігу суду (далі – Положення).
Відповідно до п. 1.2.1 Положення (із змінами та доповненнями) автоматизована система – сукупність комп’ютерних програм і відповідних програмно-апаратних комплексів судів та Державної судової адміністрації України (далі - ДСА України), що забезпечує функціонування документообігу суду, обіг інформації між судами різних інстанцій та спеціалізацій, передачу інформації до центральних баз даних залежно від спеціалізації судів, захист від несанкціонованого доступу тощо..
Відповідно до пункту 1.2.1 Положення адміністратор автоматизованої системи (адміністратор Єдиної судової інформаційної системи – далі ЄСІС) – державне підприємство «Інформаційні судові системи», яке забезпечує:
технічний супровід та здійснює підтримку працездатності автоматизованої системи в цілому згідно з вимогами ЄСІС, виконує інші функції відповідно до розпоряджень ДСА України та взятих на себе договірних зобов'язань;
сервіс обміну обліково-інформаційними картками, електронними документами суду з центральною базою даних автоматизованої системи документообігу суду у відповідності до протоколів обміну, затверджених адміністратором автоматизованої системи.
Відповідно до пункту 1.4.7 Положення Технічний супровід та підтримка працездатності автоматизованої системи здійснюються адміністратором автоматизованої системи на підставі укладених договорів з ДСА України та відповідними судами загальної юрисдикції.
З метою належного функціонування ЄСІС на виконання вимог чинного законодавства з питань технічного захисту інформації, договірної документації Державним підприємством «Інформаційні судові системи» надане Замовнику обладнання для забезпечення програмно-технічної платформи обробки даних.
Необхідність застосування переговірної процедури зумовлено тим, що можлива зміна адміністратора ЄСІС скоріш за все унеможливить супроводження та технічну підтримку ЄСІС, що у свою чергу призведе до призупинення автоматичної відправки рішень до Єдиного державного реєстру судових рішень, збільшення навантаження на співробітників суду для ведення інформаційно-довідкової роботи у суді, виникнення необхідності в конвертації даних, що накопичувалися в ЄСІС, ускладнення роботи з центральною базою даних, яка містить всі документи, що створюються у судовій системи. Також використання іншого програмного продукту може привести до зупинки обміну даними між судами загальної юрисдикції та органами досудового слідства, що у свою чергу на певний період (до створення відповідних умов) призведе до повної зупинки функціонування ЄСІС.
Виконання даних робіт іншим виконавцем в умовах певного дефіциту часу, оскільки система вже впроваджена в діяльність і перерви в її обслуговувані є неприпустимими, ймовірніше за все, буде потребувати залучення додаткового персоналу, що призведе до збільшення вартості робіт.
Згідно з ч.1 ст.35 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі Закону) переговорна процедура закупівлі – це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками.
Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.
Враховуючи викладене, обрання переговорної процедури закупівлі при проведенні закупівлі консультаційних послуг з питань систем та з технічних питань (адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та технічної підтримки) у державного підприємства «Інформаційні судові системи» відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 35 Закону – «відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи» є обґрунтованим.
Крім того, наявне консультативне повідомлення №006/19 від 22 січня 2019 року Науково-дослідного центру судової експертизи з питань інтелектуальної власності Міністерства юстиції України, що підтверджує обґрунтованість вибору переговорної процедури закупівлі відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 35 Закону.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 лютого 2019 16:45 |
Оскарження наміру укласти договір: | 19 лютого 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72220000-3: Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань
Послуги централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та технічної підтримки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та технічної підтримки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, вулиця Довженка, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 72220000-3 — Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань
Тендерна документація
08 лютого 2019 16:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Державне підприємство «Інформаційні судові системи» #34614292 |
Переможець |
231 631,20
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2019 16:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 березня 2020 10:18
|
Електронний підпис | укладений |
02 березня 2020 10:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 січня 2020 15:26
|
Додаткова угода №3 адміністрування мереж.pdf | зміни до договору |
23 січня 2020 15:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2019 09:50
|
Адміністрування мереж Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2019 09:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 жовтня 2019 16:44
|
додат. угода.pdf | зміни до договору |
02 жовтня 2019 16:42
|
Електронний підпис | укладений |
19 лютого 2019 15:41
|
Електронний підпис | укладений |
19 лютого 2019 15:30
|
АДМІНІСТРУВАННЯ МЕРЕЖ ІСС договір.pdf | укладений |
19 лютого 2019 15:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів виконавця |
Номер договору про закупівлю: | 17/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку надання послуг та дії Договору на час, достатній для проведення процедури закупівлі, а саме до 29 лютого 2020 року. |
Номер договору про закупівлю: | 17/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до Договору №17/19 від 19.02.2019 р. згідно з Додатковим договором №3 від 23.01.2020 р. |
Номер договору про закупівлю: | 17/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |