Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Принтери
Очікувана вартість
43 000,00 UAH
UA-2019-02-08-001199-a ● dfdeb6b6f71048ff9ed6c5c7eec2bfcf
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство Перемишлянська центральна районна лікарня |
Код ЄДРПОУ: | 01996504 |
Місцезнаходження: | 81200, Україна , Львівська обл., місто Перемишляни, вулиця Галицька 12 |
Контактна особа: |
Гавінська Любов Степанівна +380326321586 kppcrl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 лютого 2019 16:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 лютого 2019 16:36 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 лютого 2019 16:36 |
Початок аукціону: | 13 лютого 2019 15:17 |
Очікувана вартість: | 43 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 215,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
з доставкою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
Принтери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
81200, Україна, Львівська область, м. Перемишляни, вул. Галицька,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 лютого 2019 16:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 лютого 2019 16:32 |
Оголошення ПРИНТЕР (5).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1
Дата подання: 09 лютого 2019 09:12
Дата відповіді: 11 лютого 2019 11:17
Шановний Замовник, просимо визначити, що для Вас буде пріоритетом, Canon або більш дешевий аналог адже аналог до Canon i –SENSYS LBP6030B буде значно дешевшим тим самим створюються умови не рівної конкуренції, що суперечить основним принципам проведення закупівель. Крім того усі аналоги не будуть мати картридж Canon 725, який є не чипований, а так саме дуже складно визначити, що є аналогом.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник віддає перевагу принтерам торгової марки Canon.Однак розглядає аналоги, які за технічними характеристиками не поступаються вказаній торговій марці.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 лютого 2019 19:51
Дата відповіді: 11 лютого 2019 11:21
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник віддає перевагу принтерам торгової марки Canon.Однак розглядає аналоги, які за технічними характеристиками не поступаються вказаній торговій марці.
До участі в закупівлях допускаються ФОП-неплатники ПДВ, якщо вони задовольняють вимоги пункту оголошення №3 "Вимоги до кваліфікації учасників". До уваги береться остаточна (кінцева) ціна товару.
До участі в закупівлях допускаються ФОП-неплатники ПДВ, якщо вони задовольняють вимоги пункту оголошення №3 "Вимоги до кваліфікації учасників". До уваги береться остаточна (кінцева) ціна товару.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-08-001199-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ВИНИЧУК ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2362405212
Дата подання: 20 лютого 2019 14:43
Скарга
ФОП Волошинова Олена Олександрівна в складі своєї пропозиції не надала сертифікат якості на товар, що вимагалося згідно тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 лютого 2019 17:32
З боку учасника ФОП Волошинова О.О порушень не виявлено,адже відповідно до п 3 оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель,учасник повинен надати сертифікат якості на товар або висновок державної санітарно-епідеміологічної служби на товар (згідно законодавства України).Учасник ФОП Волошинова О.О.надала висновок державної санітарно-епідеміологічної служби на товар.Крім того учасник надала довідку про необов'язкову сертифікацію
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 лютого 2019 15:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ВОЛОШИНОВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА |
29 485,00
UAH з ПДВ
|
29 485,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ВИНИЧУК ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ |
34 320,00
UAH з ПДВ
|
34 320,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." |
37 200,00
UAH з ПДВ
|
37 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
БУШКУ ЛЕОНТИНА КОСТЯНТИНІВНА |
38 978,00
UAH з ПДВ
|
38 978,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "Кадр" |
42 291,00
UAH з ПДВ
|
42 291,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ВОЛОШИНОВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА #2981209581 |
Переможець |
29 485,00
UAH з ПДВ
|
18 лютого 2019 17:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
специфікація.jpg | укладений |
27 лютого 2019 11:47
|
skan3.jpg | укладений |
27 лютого 2019 11:47
|
skan2.jpg | укладений |
27 лютого 2019 11:47
|
skan1.jpg | укладений |
27 лютого 2019 11:47
|