Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дезінфекційні засоби
Очікувана вартість
50 147,00 UAH
UA-2019-02-08-001134-b ● f1c488eda66d4c1eb00be5c177cdc016
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ "Обласний медичний консультативно-діагностичний центр Житомирської обласної ради " |
Код ЄДРПОУ: | 13563963 |
Вебсайт: | http://omdc.zhitomir.ua/ |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., Житомир, Пушкінська, буд. 1 |
Контактна особа: |
Наталія Курилко +380412418716 omkdc.zt.ua@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 лютого 2019 11:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 лютого 2019 12:30 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 лютого 2019 13:00 |
Початок аукціону: | 18 лютого 2019 13:14 |
Очікувана вартість: | 50 147,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 504,41 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція
Повна інформація в прикріплених документах. Аналоги не пропонувати.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
220 літр
Дезінфекційні засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10014, Україна, Житомирська область, Житомир, Пушкінська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 лютого 2019
—
11 березня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 лютого 2019 12:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 лютого 2019 12:44 |
Дез.засоби.docx | |
08 лютого 2019 11:59 |
Заявка.doc | |
08 лютого 2019 11:59 |
Пропозиція.doc | |
08 лютого 2019 11:58 |
Кваліфікаційні вимоги учасників.doc |
08 лютого 2019 12:46 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
08 лютого 2019 12:44 |
Дез.засоби.docx
|
||||||
08 лютого 2019 11:59 |
Заявка.doc
|
||||||
08 лютого 2019 11:59 |
Пропозиція.doc
|
||||||
08 лютого 2019 11:58 |
Кваліфікаційні вимоги учасників.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-08-001134-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕЗ-ТАЙМ", Код ЄДРПОУ:39382835
Дата подання: 18 лютого 2019 18:21
Про відміну дискваліфікації
Ми категорично не згодні з аргументацією дискваліфікації нашої пропозиції. Замовник зазначив у рішення №10 від 18.02.2019 р відповідальної особи : « Товариство з обмеженою відповідальністю «ДЕЗ-ТАЙМ» надав інші торговельні марки деззасобів (еквіваленти), які не задовольняють Замовника».
Тим самим Замсовник дає зрозуміти, що не мав на меті взагалі розглядати будь-які еквіваленти . Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників .
Повинна бути економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб'єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб'єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб'єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб'єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку (ст.1 Закону України “Про захист економічної конкуренції”).
Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати, які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!!
Зазначані в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші!
Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій.
А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист.
Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника
Розгорнути
Згорнути
Тим самим Замсовник дає зрозуміти, що не мав на меті взагалі розглядати будь-які еквіваленти . Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників .
Повинна бути економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб'єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб'єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб'єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб'єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку (ст.1 Закону України “Про захист економічної конкуренції”).
Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати, які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!!
Зазначані в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші!
Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій.
А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист.
Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 лютого 2019 13:51
Наш заклад не бачить законних або нормативних підстав (що стосуються даної конкретної закупівлі) для задоволення вимоги Скаржника та не має наміру скасовувати своє рішення.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕЗ-ТАЙМ" #39382835 |
Відхилено |
36 927,50
UAH з ПДВ
|
18 лютого 2019 16:09
|
ТОВ "УкрДез" #39211977 |
Переможець |
50 147,00
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2019 09:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 березня 2019 15:48
|
Договір №93 від 04.03.2019.pdf | укладений |
05 березня 2019 15:47
|