Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна медична установа "Міська лікарня №4" |
Код ЄДРПОУ: | 02005778 |
Місцезнаходження: | 58025, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, Івана Підкови,14 |
Контактна особа: |
Андрійчук Тетяна Петрівна 380372560295 likarnya4@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 лютого 2019 12:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 лютого 2019 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 лютого 2019 14:00 |
Початок аукціону: | 25 лютого 2019 13:31 |
Очікувана вартість: | 299 940,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 лютого 2019 10:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 лютого 2019 10:35 |
Перелік змін до ТД - (Лікарняні ліжка).docx | |
13 лютого 2019 10:34 |
ТД - лікарняні ліжка (зі змінами) 2019р..docx | |
08 лютого 2019 12:17 |
Проект Договору лікарняні ліжка.docx |
13 лютого 2019 10:36 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 лютого 2019 10:35 |
Перелік змін до ТД - (Лікарняні ліжка).docx
|
|||
13 лютого 2019 10:34 |
ТД - лікарняні ліжка (зі змінами) 2019р..docx
|
|||
08 лютого 2019 12:17 |
Проект Договору лікарняні ліжка.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
1. Відповідно до абзацу 5 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено: Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме:
- відсутність нумерації сторінок, підписів, печаток на окремих документах (на всіх чи на окремих документах пропозиції).
2. Відповідно до абзацу 1 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлу у форматі PDF або «JPG» (JPEG) та відповідно до абзацу 9 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено: Усі документи та інформаційні матеріали, які вимагаються Тендерною документацією, Учасник шляхом сканування переводить в електронний вигляд у графічному форматі передбаченому ТД у відповідності до наступних вимог:
а) усі документи тендерної пропозиції конкурсних торгів повинні бути окремо відсканованими після внесення усіх остаточних (додаткових) записів, правок, змін;
б) зображення відсканованих документів повинні бути чіткими та повнорозмірними;
в) будь-який текст на усіх відсканованих зображеннях, має бути розбірливим та повинен вільно читатися.
3. Законодавчими документами не урегульоване питання, щодо надання оригіналів документів та інших документів у сканованому вигляді. У нашому випадку документи надані Переможцем скановані у чорно-білому форматі PDF, що не суперечить вимогам Тендерної документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-02-11-000046 ● a0527a67fff4436b985ca2098a0b70b6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 лютого 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 лютого 2019 10:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.02.2019 № 9
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник П. ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 11 лютого 2019 року №9
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
6. UA-2019-02-08-000821-c від 08.02.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель К.СКУТАР
Надання інформації про усунення порушення замовником
Тендерним комітетом прийнято рішення (протокол №7 від 13.02.2019р.), внести зміни до Тендерної документації на закупівлю за кодом ДК 021:2015: 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні. Лікарняні ліжка, а саме викласти Додаток №4 до Тендерної документації «Документи, що вимагаються від Учасників для підтвердження інформації про відсутність підстав відмови їм в участі у процедурі закупівлі, передбачених ст. 17 Закону» в новій редакції.
2019-02-13 10:28:42
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 лютого 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 лютого 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
-
2019-02-14 14:44:02
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 лютого 2019 14:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП Інвестпромспецтехнологія |
209 880,00
UAH з ПДВ
|
189 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ІВАНОВ ЄВГЕН ЄВГЕНОВИЧ" |
228 000,00
UAH з ПДВ
|
190 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГРІНЕР" |
262 350,00
UAH з ПДВ
|
220 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОТАЛ КОРПОРЕЙШН" |
265 200,57
UAH з ПДВ
|
262 257,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
НВПП "МЕДПРОМСЕРВІС" |
295 200,00
UAH з ПДВ
|
295 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Інвестпромспецтехнологія #20505647 |
Переможець |
189 990,00
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2019 14:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 10:18
|
Електронний підпис | укладений |
12 березня 2019 15:06
|
Договір лікарняні ліжка.pdf | укладений |
12 березня 2019 15:04
|