Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні. Лікарняні ліжка
Очікувана вартість
299 940,00 UAH
UA-2019-02-08-000821-c 09a4e1e6b66b4959a8d598c03a9c4374
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрійчук Тетяна Петрівна

380372560295 likarnya4@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна медична установа "Міська лікарня №4"
Код ЄДРПОУ: 02005778
Місцезнаходження: 58025, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, Івана Підкови,14
Контактна особа: Андрійчук Тетяна Петрівна
380372560295
likarnya4@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 лютого 2019 12:16
Звернення за роз’ясненнями: до 13 лютого 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 лютого 2019 14:00
Початок аукціону: 25 лютого 2019 13:31
Очікувана вартість: 299 940,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні. Лікарняні ліжка
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 штуки
Лікарняне ліжко з матрацом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58025, Україна, Чернівецька область, Чернівці, І.Підкови,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2019
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 лютого 2019 10:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 лютого 2019 12:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2019 10:35
Перелік змін до ТД - (Лікарняні ліжка).docx
13 лютого 2019 10:34
ТД - лікарняні ліжка (зі змінами) 2019р..docx
08 лютого 2019 12:17
ТД - лікарняні ліжка 2019р..docx
08 лютого 2019 12:17
Проект Договору лікарняні ліжка.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-08-000821-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОТАЛ КОРПОРЕЙШН", Код ЄДРПОУ:41644003
Дата подання: 08 березня 2019 22:22
Недотримання вимог тендерної документації у відкритих торгах
Вимога
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 березня 2019 14:31
Шановний учаснику ТОВ «ТОТАЛ КОРПОРЕЙШН» дякуємо за звернення та зазначаємо:
1. Відповідно до абзацу 5 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено: Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме:
- відсутність нумерації сторінок, підписів, печаток на окремих документах (на всіх чи на окремих документах пропозиції).
2. Відповідно до абзацу 1 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлу у форматі PDF або «JPG» (JPEG) та відповідно до абзацу 9 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено: Усі документи та інформаційні матеріали, які вимагаються Тендерною документацією, Учасник шляхом сканування переводить в електронний вигляд у графічному форматі передбаченому ТД у відповідності до наступних вимог:
а) усі документи тендерної пропозиції конкурсних торгів повинні бути окремо відсканованими після внесення усіх остаточних (додаткових) записів, правок, змін;
б) зображення відсканованих документів повинні бути чіткими та повнорозмірними;
в) будь-який текст на усіх відсканованих зображеннях, має бути розбірливим та повинен вільно читатися.
3. Законодавчими документами не урегульоване питання, щодо надання оригіналів документів та інших документів у сканованому вигляді. У нашому випадку документи надані Переможцем скановані у чорно-білому форматі PDF, що не суперечить вимогам Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Тендерним комітетом прийнято рішення (протокол №16 від 12.03.2019р.)

Документи подані скаржником

08 березня 2019 22:22
Вимога UA-2019-02-08-000821-c.pdf

Документи

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-11-000046 ● a0527a67fff4436b985ca2098a0b70b6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 лютого 2019 10:42
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

11.02.2019 № 9

Чернівці

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник П. ПЕРЕПІЧКА

Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 11 лютого 2019 року №9

№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
6. UA-2019-02-08-000821-c від 08.02.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель К.СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Тендерним комітетом прийнято рішення (протокол №7 від 13.02.2019р.), внести зміни до Тендерної документації на закупівлю за кодом ДК 021:2015: 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні. Лікарняні ліжка, а саме викласти Додаток №4 до Тендерної документації «Документи, що вимагаються від Учасників для підтвердження інформації про відсутність підстав відмови їм в участі у процедурі закупівлі, передбачених ст. 17 Закону» в новій редакції.

2019-02-13 10:28:42


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 27 лютого 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

-

2019-02-14 14:44:02

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 лютого 2019 14:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Інвестпромспецтехнологія 209 880,00
UAH з ПДВ
189 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ІВАНОВ ЄВГЕН ЄВГЕНОВИЧ" 228 000,00
UAH з ПДВ
190 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГРІНЕР" 262 350,00
UAH з ПДВ
220 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОТАЛ КОРПОРЕЙШН" 265 200,57
UAH з ПДВ
262 257,00
UAH з ПДВ
Документи
НВПП "МЕДПРОМСЕРВІС" 295 200,00
UAH з ПДВ
295 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 березня 2019 12:08
Оновлена Цiнова пропозицiя
01 березня 2019 13:47
Довiдка МВС нова діюча
01 березня 2019 13:47
Довiдка ДФС нова діюча
16 лютого 2019 15:06
Довiдка МВС діюча.pdf
16 лютого 2019 13:23
Щодо оподаткування.pdf
16 лютого 2019 13:23
Щодо ліцензії.pdf
16 лютого 2019 13:23
Щодо до статті 17.pdf
16 лютого 2019 13:23
Рiшення.pdf
16 лютого 2019 13:23
Досвiд - Вiдгук.pdf
16 лютого 2019 13:23
Досвiд 2018_4.pdf
16 лютого 2019 13:23
Довiдка ДФС діюча.pdf
16 лютого 2019 13:23
Цiнова пропозицiя.pdf
16 лютого 2019 13:23
СЭС Матрацы.pdf
16 лютого 2019 13:23
Серт соотв.pdf
16 лютого 2019 13:23
Декларация_ISO_СЭС.pdf

Публічні документи

18 лютого 2019 10:26
Сканировать10005.PDF
18 лютого 2019 10:26
Сканировать10004.PDF
18 лютого 2019 10:26
Сканировать10003.PDF
18 лютого 2019 10:26
Сканировать10002.PDF
18 лютого 2019 10:26
Сканировать10001.PDF
18 лютого 2019 10:26
Сканировать1.PDF
11 лютого 2019 12:53
ліжко металеве ЕК-15.docx
11 лютого 2019 12:53
ліжко металеве ЕК-11.doc
11 лютого 2019 12:41
Сканировать10001.PDF
11 лютого 2019 12:41
Код.PDF
11 лютого 2019 12:41
Scan10002.PDF
11 лютого 2019 12:41
Scan10001.PDF
11 лютого 2019 12:41
Scan1.PDF
11 лютого 2019 12:41
out0033.jpeg
11 лютого 2019 12:41
img080.jpg
11 лютого 2019 12:41
img079.jpg
11 лютого 2019 12:41
img078.jpg
11 лютого 2019 12:41
4_ОПП-1.PDF
11 лютого 2019 12:41
УкрСепро 2017 нов (1).pdf
11 лютого 2019 12:41
СЭС ЕММ_нов.PDF

Публічні документи

23 лютого 2019 12:56
Електронний підпис
23 лютого 2019 12:53
garantiini_virobnik.pdf
23 лютого 2019 12:20
Електронний підпис
23 лютого 2019 12:19
Рішення засновників.pdf
23 лютого 2019 12:19
виписка НДС.pdf
23 лютого 2019 12:19
Проект Договору.pdf
23 лютого 2019 12:19
Стаття 17.pdf
23 лютого 2019 12:19
сертифікат_декларація.pdf
23 лютого 2019 12:19
наказ_директор _1_.pdf
23 лютого 2019 12:19
Фото товару.pdf
23 лютого 2019 12:19
4ОПП.pdf
23 лютого 2019 12:19
Цінова пропозиція.pdf
23 лютого 2019 12:19
Виписка з ЄДР.pdf
23 лютого 2019 12:19
Статут.pdf
23 лютого 2019 12:19
Витяг з ЄДР.pdf
23 лютого 2019 12:19
ДОГОВІР 384_Теплик.pdf
23 лютого 2019 12:19
відгук_теплицький.pdf

Публічні документи

22 лютого 2019 16:56
Цінова пропозиція 3599808.pdf
22 лютого 2019 16:56
ФОТО.Pdf
22 лютого 2019 16:56
Сертификат ISO Атон.pdf
22 лютого 2019 16:56
Проект договору.pdf
22 лютого 2019 16:56
Лист-відгук Пологи.pdf
22 лютого 2019 16:56
Кровать КП 80х190.pdf
22 лютого 2019 16:56
качество клеенка.pdf
22 лютого 2019 16:56
Заява згода.pdf
22 лютого 2019 16:56
Договір Пологи.pdf
22 лютого 2019 16:56
Гарантійний лист.pdf
22 лютого 2019 16:56
Гарантійний лист Атон.PDF
22 лютого 2019 16:56
7. Виписка заверен.pdf
22 лютого 2019 16:56
6. Наказ ТК заверен.pdf
22 лютого 2019 16:56
5. Протокол ТК заверен.pdf
22 лютого 2019 16:56
4. ПДВ ТК заверен.pdf
22 лютого 2019 16:56
3. ЄДРПОУ ТК заверен.pdf
22 лютого 2019 16:56
1. Статут ТК заверен.pdf

Публічні документи

22 лютого 2019 13:12
Кваліф.документи.pdf
22 лютого 2019 13:12
Тех.документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Інвестпромспецтехнологія

ФОП "ІВАНОВ ЄВГЕН ЄВГЕНОВИЧ"

ТОВ "ГРІНЕР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОТАЛ КОРПОРЕЙШН"

НВПП "МЕДПРОМСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Інвестпромспецтехнологія
#20505647
Переможець 189 990,00
UAH з ПДВ
26 лютого 2019 14:28

Документи

26 лютого 2019 14:28
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 лютого 2019 14:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Інвестпромспецтехнологія
#20505647
189 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 лютого 2019 14:28
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 10:18
Електронний підпис укладений
12 березня 2019 15:06
Договір лікарняні ліжка.pdf укладений
12 березня 2019 15:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 189 990,00
UAH