Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт спортивного комплексу Одеської спеціалізованої школи №111 I-III ступенів, розташованої на пл. Молоді, 17 в м. Одесі»
Очікувана вартість
4 279 400,00 UAH
UA-2019-02-08-000779-c 219c61b0f4cd4c1f9055397ebf45b539
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Буц Ольга Леонідівна

380487407282 zakupki.uks@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056902
Місцезнаходження: 65091, Україна , Одеська обл., Одеса, Комітетська, 10-А
Контактна особа: Буц Ольга Леонідівна
380487407282
zakupki.uks@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 лютого 2019 12:03
Звернення за роз’ясненнями: до 14 лютого 2019 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 20 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 лютого 2019 17:30
Початок аукціону: 25 лютого 2019 15:57
Очікувана вартість: 4 279 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21 397,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


«Капітальний ремонт спортивного комплексу Одеської спеціалізованої школи №111 I-III ступенів, розташованої на пл. Молоді, 17 в м. Одесі»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
«Капітальний ремонт спортивного комплексу Одеської спеціалізованої школи №111 I-III ступенів, розташованої на пл. Молоді, 17 в м. Одесі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, Одеса, пл. Молоді, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 лютого 2019 12:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 лютого 2019 12:31
Молоді, 17.docx
08 лютого 2019 12:24
14Т ТД )))).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 12 лютого 2019 17:25
Дата відповіді: 15 лютого 2019 15:55
Просимо надати роз'яснення щодо деяких пункті Технічного завдання: п.89 - який сами ігровий комплект та з чого він складається, надайте, будь ласка, технічні характеристики. п. 95 - які саме тренажери, надайте, будь ласка, технічні характеристики.
Відповідь: Технічні характеристики, розміри та матеріали для деяких найменувань, щодо яких у Технічному завданні не наведено особливих вимог,визначаються учасником самостійноз урахуванням вимог щодо використання сертифікованих конкретних матеріалів, виробів і конструкцій та якості будівельно-монтажних робіт у чіткій відповідності до діючих нормативних документів, а також енергоефективності матеріалів, обладнання з дотриманням вимог технічної експлуатації будівельної техніки та безпечних умов праці.
Щодо досвіду аналогічного договору
Дата подання: 12 лютого 2019 17:27
Дата відповіді: 15 лютого 2019 15:54
Відповідно до п. 3. Таблиці 2 Додатку 1. від Учасника вимагається наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Просимо надати роз'яснення, чи буде вважатися аналогічним договір на капітальний ремонт, який містить відмінні від Технічного завдання до цієї закупівлі, будівельні роботи житлових та нежитлових об'єктів? Чи потрібно, щоб такий договір містив роботи, аналогічні тим, що зазначені в Технічному завдання, або буде достатньо виконання різних будівельних робіт, близьких по складу до Технічного завдання?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016
№454визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі по тексту Єдиного закупівельного словника).
Предмет закупівлі робіт «Капітальний ремонт спортивного комплексу Одеської спеціалізованої школи №111 I-III ступенів, розташованої на пл. Молоді, 17 в м. Одесі» відповідно до Єдиного закупівельного словника визначено за кодом ДК 021:2015 – 45453000-7– Капітальний ремонт і реставрація.
Щодо технічного завдання
Дата подання: 12 лютого 2019 17:30
Дата відповіді: 15 лютого 2019 15:54
Просимо надати роз'яснення щодо деяких пункті Технічного завдання: п.87 - яка саме лавка, надайте, будь ласка, технічні характеристики, розміри, з якого матеріалу. п.63 - які саме тренажери, надайте, будь ласка, технічні характеристики, розміри. п.23 - вкажіть, будь ласка, розмір воріт.
Відповідь: Технічні характеристики, розміри та матеріали для деяких найменувань, щодо яких у Технічному завданні не наведено особливих вимог,визначаються учасником самостійноз урахуванням вимог щодо використання сертифікованих конкретних матеріалів, виробів і конструкцій та якості будівельно-монтажних робіт у чіткій відповідності до діючих нормативних документів, а також енергоефективності матеріалів, обладнання з дотриманням вимог технічної експлуатації будівельної техніки та безпечних умов праці.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 лютого 2019 16:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ "ЛЮКСОН ЛОГІСТИК" 3 397 837,50
UAH з ПДВ
3 397 837,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СІТІМЕНД" 4 277 641,37
UAH з ПДВ
4 277 641,37
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ талисман строй 4 278 979,04
UAH з ПДВ
4 278 979,04
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 лютого 2019 13:05
Електронний підпис
23 лютого 2019 14:30
Електронний підпис
23 лютого 2019 14:19
Проект договору Одеса.pdf
23 лютого 2019 13:20
Довідка про ліцензії.pdf
23 лютого 2019 13:20
Виписка.pdf
23 лютого 2019 13:20
Довідка Сбербанк.pdf
23 лютого 2019 13:20
Баланс+Квитанція.pdf
23 лютого 2019 13:20
771_лс - Стадіон.pdf
23 лютого 2019 13:20
Лист-згода учасника.pdf
23 лютого 2019 13:20
Опис Статут.pdf
23 лютого 2019 13:20
Рішення №3 від 11.09.18.pdf
23 лютого 2019 13:20
Рішення №2 від 16.08.18.pdf
23 лютого 2019 13:20
Статут.pdf
23 лютого 2019 13:20
Довідка за ст.17 Одеса.pdf

Публічні документи

12 березня 2019 11:43
Електронний підпис
12 березня 2019 09:55
Договірна ціна.pdf
07 березня 2019 12:39
Електронний підпис
07 березня 2019 12:27
Довідка_корупція_ТОВ.zip
07 березня 2019 12:27
Довідка_МВС.pdf
07 березня 2019 12:27
Довідка_ДФС.pdf
07 березня 2019 12:27
Договірна ціна.pdf
07 березня 2019 12:27
Пропозиція.pdf
22 лютого 2019 18:54
Електронний підпис
22 лютого 2019 18:19
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

22 лютого 2019 13:32
Електронний підпис
22 лютого 2019 13:28
кошториси.zip
22 лютого 2019 13:28
пропозиція.jpeg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ "ЛЮКСОН ЛОГІСТИК"

ТОВ "СІТІМЕНД"

ТОВ талисман строй

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ "ЛЮКСОН ЛОГІСТИК"
#42345505
Відхилено 3 397 837,50
UAH з ПДВ
01 березня 2019 14:13
ТОВ "СІТІМЕНД"
#41036468
Переможець 4 277 641,37
UAH з ПДВ
07 березня 2019 10:33

Документи

01 березня 2019 14:12
Електронний підпис

Документи

07 березня 2019 10:32
Електронний підпис
01 березня 2019 14:13
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 березня 2019 10:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СІТІМЕНД"
#41036468
4 277 641,37
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 березня 2019 10:32
Електронний підпис
01 березня 2019 14:13
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 листопада 2019 15:13
Електронний підпис укладений
21 березня 2019 12:18
договір 10-19П.pdf укладений
21 березня 2019 12:16

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 277 641,37
UAH (в тому числі ПДВ 712 940,23 UAH)