Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісні меблі
Очікувана вартість
129 300,00 UAH
UA-2019-02-08-000743-c 8bff8b5ddf4c4a5783398176eaaa9cc5
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Трембач Світлана Михайлівна

380500568001 dru.ddi2018@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дружківський дитячий будинок-інтернат
Код ЄДРПОУ: 02770021
Вебсайт: http://druddi.ucoz.ua
Місцезнаходження: 84201, Україна , Донецька обл., Дружківка, вул.Люксембург Р., буд . 38
Контактна особа: Трембач Світлана Михайлівна
380500568001
dru.ddi2018@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 лютого 2019 11:56
Звернення за роз’ясненнями: до 13 лютого 2019 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 лютого 2019 14:00
Початок аукціону: 18 лютого 2019 12:45
Очікувана вартість: 129 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 646,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3879 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Офісні меблі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
53 штуки
Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84201, Україна, Донецька область, Дружківка, вул.Люксембург Р., буд.38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення стосовно паспорта
Дата подання: 11 лютого 2019 09:42
Дата відповіді: 12 лютого 2019 12:56
Шановний Замовник! У долатку 1 п 4.5. Скан-копія паспорту або особи, що має право на підписання документів пропозиції та укладання договору-це стосується тільки ФОП чи всіх учасників? Дякуємо за відповідь.
Відповідь: Це стосується всіх учасників, які мають право підпису, тому, що всі документи, які будуть надані у складі тендерної пропозиції учасника повинні бути дійсними на момент розкриття тендерних пропозицій.
Паспорт
Дата подання: 12 лютого 2019 21:47
Дата відповіді: 13 лютого 2019 07:30
Паспорт повинен бути дійсний на момент розкриття пропозиції? Взагалі у вашій закупівлі не дотримані норми наказу №35 від 13.04.2016 року, а саме п.6.1., 6.2. В закупівлі прослідковується корупційна складова, тому що зазначені документи не мають відношення до укладання договору згідно норм Цивільного Кодексу.
Відповідь: Всі документи, які будуть надані у складі тендерної пропозиції учасника повинні бути дійсними на момент розкриття тендерних пропозицій. Прийнято до розгляду тендерним комітетом.
Акт узгодження меблів
Дата подання: 13 лютого 2019 13:07
Дата відповіді: 13 лютого 2019 13:50
В п. 1.6. Додатка 4 Вы указываете оригинал предварительного акта-согласования мебели между участником и Заказчиком. Этот документ должен быть подан участником в составе тендерного предложения? Или необходимо просто гарантировать его подписание после аукциона?
Відповідь: Цей Акт-узгодження гарантує Замовнику, що Учасник зрозумів та взмозі виконати всі вимоги замовника та для впевнення того, що Замовник не помилився у своїх розрахунках стосовно розмірів зазначених меблів. Акт-узгодження є необхідним для достовірної оціночної вартості меблів та врахування всіх нюансів та побажань замовника.
Акт узгодження меблів!!!
Дата подання: 13 лютого 2019 13:53
Уважаемый заказчик, пожалуйста, уточните всё-таки, нужно с Вами связаться и подписать акт перед подаче
Відповідь відсутня
Акт узгодження меблів!!!
Дата подання: 13 лютого 2019 13:55
Уважаемый заказчик, пожалуйста, уточните всё-таки, нужно с Вами связаться и подписать акт перед подачей предложения?? Или он должен быть подписан только самим участником и подан с тендерным предложением?!
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-08-000743-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "КІФА", Код ЄДРПОУ:30347169
Дата подання: 11 лютого 2019 10:05
Щодо кваліфікаційних вимог
Шановний Замовник! Просимо усунути у тендерній документації дискримінаційні вимоги стосовно надання учасниками у складі тендерної пропозиції таких документів як:1. Копії документів, підтверджуючих наявність у Учасника власних та/або орендованих складських приміщень для зберігання продукції, які є предметом закупівлі. Якщо нерухоме майно в якому зберігається та\або реалізовується товар, який буде постачатися учасником по Договору орендоване, учаснику потрібно також надати копію документу, що підтверджує право власності орендодавця на вказане нерухоме майно зазначені в Додатку 1 п. 1.1. ТД. 2. “Копії відповідних документів на власний та/або орендований автотранспорт (за наявності), що буде використовуватися для поставки товарів, які є предметом закупівлі, протягом дії договору (з урахуванням вимог Наказу Міністерства транспорту України від 14.10.1997 року №363 «Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні»). На вказаний автотранспорт повинні бути надані, зокрема, копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів та/або копії договорів оренди, зазначені в Додатку 1 п.1.2 ТД. 3. Копії договорів на проведення профілактичних дезінфекційних робіт (дезінсекційних та дератизаційних) в складських приміщеннях,оскільки предметом закупівлі є меблі, а не продукти харчування, зазначені в Додатку 1 п.1.3
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 лютого 2019 07:39
Згідно З. У. « Про публічні закупівлі» статті 16 Кваліфікаційні критерії п.2 зазначено, що «Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», тому ці критерії кваліфікації учасників не є дискримінаційними. Щодо зазначення наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору саме з бюджетними установами ця вимога зазначена саме для впевнення в тому, що постачальник працював САМЕ з бюджетними організаціями і розрахунками через бюджет. Згідно п. 3 СТ. 16 З. У. «Про публічні закупівлі» Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації, тобто визначаються саме Замовниками.
Номер вимоги: UA-2019-02-08-000743-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "КІФА", Код ЄДРПОУ:30347169
Дата подання: 11 лютого 2019 13:24
Щодо кваліфікаційних вимог
Просимо усунути дискримінаційну вимогу стосовно техничних характеристик у п 1.6. ТД, оригінал попереднього Акту-узгодження меблів (деталізація, колір, розмір) підписаного Замовником та Учасником
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 лютого 2019 07:38
Цей Акт-узгодження гарантує Замовнику, що Учасник зрозумів та взмозі виконати всі вимоги замовника та для впевнення того, що Замовник не помилився у своїх розрахунках стосовно розмірів зазначених меблів.
Номер вимоги: UA-2019-02-08-000743-c.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Меблі-Техностиль", Код ЄДРПОУ:35659221
Дата подання: 11 лютого 2019 13:41
Вимога
Вимога щодо аналогічних договорів
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 лютого 2019 07:37
Згідно З. У. « Про публічні закупівлі» статті 16 Кваліфікаційні критерії п.2 зазначено, що «Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», тому ці критерії кваліфікації учасників не є дискримінаційними. Щодо зазначення наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору саме з бюджетними установами ця вимога зазначена саме для впевнення в тому, що постачальник працював САМЕ з бюджетними організаціями і розрахунками через бюджет. Згідно п. 3 СТ. 16 З. У. «Про публічні закупівлі» Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації, тобто визначаються саме Замовниками.
Номер вимоги: UA-2019-02-08-000743-c.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Меблі-Техностиль", Код ЄДРПОУ:35659221
Дата подання: 13 лютого 2019 11:00
Дискримінаційні вимоги!
Відповідно до п.1.3. Додакту 1 до тендерної документації учасник повинен надати копії договорів на проведення профілактичних дезинфекційних робіт (дезінсекційних та дератизаційних) в складських приміщеннях. Звертаємо Вашу увагу, що чинним законодавством не встановлено обов'язку проведення таких робіт саме для виробників меблів. Вимога є необгрунтованою та не стосується предмета закупівлі! Безпечність та якість меблів учасник може підтвердити висновками СЕС, а договір на проведення дезінфекції жодним чином не гаратнує якість та безпечність товару. Просимо внести зміни до тендерної документації та прибрати цю умову, оскільки вона штучно звужує конкуренцію!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 лютого 2019 13:30
Згідно З. У. « Про публічні закупівлі» статті 16 Кваліфікаційні критерії п.2 зазначено, що «Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», тому ці критерії кваліфікації учасників не є дискримінаційними. Згідно п. 3 СТ. 16 З. У. «Про публічні закупівлі» Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації, тобто визначаються саме Замовниками. Стосовно Копії договорів на проведення профілактичних дезінфекційних робіт (дезінсекційних та дератизаційних) в складських приміщеннях, доставка товару буде здійснюватись партіями, тобто потрібно мати місце для зберігання меблі. Замовник є дитячою установою тому для забезпечення безпечності дитячого здоров’я маємо бути впевненні у якості та безпечності пропонуємого товару, включаючи його зберігання та транспортування.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-02-08-000743-c.b5
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Меблі-Техностиль", Код ЄДРПОУ:35659221
Дата подання: 13 лютого 2019 12:44
СВІДОЦТВО ПДВ!
Шановний замовнику! В п. 4.3. Додатку 1 зазначено, що учасник повинен надати скан-копію свідоцтва ПДВ. Звертаємо Вашу увагу, що на сьогоднішній день СВІДОЦТВА вже не видаються, ДФС видає ВИТЯГ про сплату ПДВ. (детальніше http://sfs.gov.ua/nove-pro-podatki--novini-/215016.html ) Просимо внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до чинного законодавства!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 лютого 2019 13:37
Прийнято до відома тендерного комітету. Не підгружена скан-копія ПДВ не буде підставою для відхилення вашої пропозиції.
Номер вимоги: UA-2019-02-08-000743-c.b6
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "МЕБЛІ-УКРСПЕЦТОРГ", Код ЄДРПОУ:41386341
Дата подання: 19 лютого 2019 20:33
Неправомірні рішення Замовника
Текст вимоги додано. У випадку відхилення вимоги, ми будемо звертатися до контролюючих та правоохоронних органів з метою перевірки законності діяльності членів тендерного комітету та притягнення до відповідальності винних осіб, оскільки рішення тендерного комітету суперечать положенням чинного законодавства та свідчать про наявність корупційної складової у відносинах з переможцем закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 лютого 2019 11:15
Шановний Учаснику!
Згідно вимоги нашої тендерної документації «Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати оригінал попереднього Акту-узгодження меблів (деталізація, колір, розмір) підписаного Замовником та Учасником. Цей Акт-узгодження гарантує Замовнику, що Учасник зрозумів та взмозі виконати всі вимоги замовника та для впевненості в тому, що Учасник не помилився у своїх розрахунках стосовно типів, конфігурації, розмірів та кольору зазначених меблів. Всі ці показники значно впливають на формування ціни товару.
Вами був наданий Акт-узгодження підписаний тільки Вами.
Щодо наданих фото пропонуємих Вами товарів, які не відповідають технічним вимогам нашої тендерної документації.
Згідно з Додатком 4 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» вимагалося:
- п.№5 Тумба офісна (чотири висувні полки, верхня – розділена на дві половини) ДхВхШ 1000х800х480, ДСП, колір узгоджується з замовником. Конфігурація тумби офісної надана на фото у Вашій пропозиції - без висувних полок, що не відповідає технічним вимогам.
- п.№7 Тумба офісна під сейф (ліва половина – закрита, праворуч – вгорі дві полиці відкриті, знизу – дві висувні полки) ДхВхШ 1000х900х450, ДСП, колір узгоджується з замовником. Конфігурація тумби офісної під сейф надана на фото у Вашій пропозиції - праворуч п’ять відкритих полиць, що не відповідає технічним вимогам.
Якщо б конфігурація запропонованого Вами товару на фото відповідала технічним вимогам, зазначеним у тендерній документації, безперечно Ви б були визнані переможцем.
Стосовно визначення переможцем ФОП Пєфтієва Д. М.
Згідно специфікації наданої до договору № 45 ФОП Пєфтієвим Д. М. в якій зазначено, що ФОП Пєфтієв Д. М. поставляв аналогічний товар з аналогічною комплектацією до бюджетної організації, тендерним комітетом Дружківського дитячого будинку -інтернату було прийнято рішення вважати цей договір за аналогічний. Стосовно видаткових накладних, Нами не було зазначено вимоги щодо надання їх у складі тендерної документації. Для підтвердження виконання договору ФОП Пєфтієв Д.М. надав у складі своєї документації лист-відгук № 101 від 11 лютого 2019 раку від замовника стосовно виконання договору № 45 також із зазначенням того, що зауважень до ФОП Пєфтієва немає.
Тому тендерним комітетом прийнято рішення відхилити вашу пропозицію та признати переможцем ФОП Пєфтієва Д.М.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

11 лютого 2019 13:41
Вимога.PDF

Документи подані скаржником

19 лютого 2019 20:33
Вимога офісні меблі.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 лютого 2019 13:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МЕБЛІ-УКРСПЕЦТОРГ" 110 274,00
UAH з ПДВ
110 274,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Пєфтієв Дмитро Михайлович 128 006,00
UAH з ПДВ
128 006,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 лютого 2019 14:58
Електронний підпис
18 лютого 2019 14:43
Пропозиція від 18.02.PDF
15 лютого 2019 10:48
Електронний підпис
15 лютого 2019 10:44
Диллерський договір.PDF
15 лютого 2019 09:22
Статут.zip
15 лютого 2019 09:22
Опис.zip
15 лютого 2019 09:22
Лицензия.zip
15 лютого 2019 09:22
Довіреність.zip
15 лютого 2019 09:22
Витяг з наказу.zip
15 лютого 2019 09:22
UA-2019-02-08-000743-c.7z
14 лютого 2019 17:56
Пропозиція.PDF
14 лютого 2019 17:56
Проект договору.PDF
14 лютого 2019 17:56
Повноваження.PDF
14 лютого 2019 17:56
Лист згода.PDF
14 лютого 2019 17:56
Зображення товару.PDF
14 лютого 2019 17:56
Загальні відомості.PDF
14 лютого 2019 17:56
Довідка сертифікат.PDF
14 лютого 2019 17:56
Довідка рахунки.PDF
14 лютого 2019 17:56
Довідка працівники.PDF
14 лютого 2019 17:56
Довідка МТБ.PDF
14 лютого 2019 17:56
Акт узгодження.PDF
14 лютого 2019 17:25
Свідотство.PDF
14 лютого 2019 17:01
Трудові книжки.pdf
14 лютого 2019 17:01
Статут.PDF
14 лютого 2019 17:01
СЕС меблі.PDF
14 лютого 2019 17:01
СЕС 2017 меблі.pdf
14 лютого 2019 17:01
Протокол3.PDF
14 лютого 2019 17:01
Протокол1.pdf
14 лютого 2019 17:01
ПДВ 2018.PDF
14 лютого 2019 17:01
НАКАЗ.pdf
14 лютого 2019 17:01
Копія паспорту.PDF
14 лютого 2019 17:01
Копія коду.PDF
14 лютого 2019 17:01
ИСО.PDF
14 лютого 2019 17:01
ИСО 14001-2004.PDF
14 лютого 2019 17:01
Договор дезінфекція 2.PDF
14 лютого 2019 17:01
Договір с виробником.PDF
14 лютого 2019 17:01
Договір оренди.PDF
14 лютого 2019 17:01
Договір дезінфекція.PDF
14 лютого 2019 17:01
Відгук.PDF
14 лютого 2019 17:01
Відгук 54.PDF
14 лютого 2019 17:01
Витяг.PDF
14 лютого 2019 17:01
Виписка ЭДР.PDF
14 лютого 2019 17:01
Аренда УСТ РЛ (копия).pdf
14 лютого 2019 17:01
Аналогічний договір 54.PDF
14 лютого 2019 17:01
Аналогічний договір 3.PDF

Публічні документи

14 лютого 2019 15:40
Електронний підпис
14 лютого 2019 15:06
шафа для паперів 3.jpg
14 лютого 2019 15:06
шафа для паперів 2.jpg
14 лютого 2019 15:06
тумба офісна під сейф.jpg
14 лютого 2019 15:06
тумба офісна 6.jpg
14 лютого 2019 15:05
шафа для одягу (2).jpg
14 лютого 2019 15:05
тумба офісна 5.jpg
14 лютого 2019 15:05
шафа для одягу (1).jpg
14 лютого 2019 15:05
цінова.pdf
14 лютого 2019 15:05
тумба для паперів 4.jpg
14 лютого 2019 15:05
технічні.pdf
14 лютого 2019 15:05
Підписаний_Лицензия.pdf
14 лютого 2019 15:05
Підписаний_gar8514.pdf
14 лютого 2019 15:05
кваліфікаційні.pdf
14 лютого 2019 15:05
договор.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МЕБЛІ-УКРСПЕЦТОРГ"

ФОП Пєфтієв Дмитро Михайлович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МЕБЛІ-УКРСПЕЦТОРГ"
#41386341
Відхилено 110 274,00
UAH з ПДВ
19 лютого 2019 11:10
ФОП Пєфтієв Дмитро Михайлович
#3483109679
Переможець 128 006,00
UAH з ПДВ
19 лютого 2019 11:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 лютого 2019 11:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Пєфтієв Дмитро Михайлович
#3483109679
128 006,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір №ДЗ-2 від 22.02.19 Офісні меблі.PDF укладений
22 лютого 2019 12:06