Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Controllers
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Центр організації дорожнього руху"" |
Код ЄДРПОУ: | 32955518 |
Вебсайт: | http://dorservice.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 03062, Україна , Київська область обл., Київ, Чистяківська, 19-а |
Контактна особа: |
Сичевська Марія Петрівна 380443741120 vdzkds@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Komunalne pidpriyemstvo "Tsentr organizaciyi dorozhnogo ruhu"" |
National ID: | 32955518 |
Contact point: |
Sychevska Mariay Petrivna 380443741120 vdzkds@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 лютого 2019 10:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 березня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 25 березня 2019 15:18 |
Очікувана вартість: | 11 924 805,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 208 695,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,75% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 357740 UAH |
Publication date: | 08 лютого 2019 10:26 |
Enquiries until: | 02 березня 2019 10:00 |
Complaints submission until: | до 08 березня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 12 березня 2019 10:00 |
Information
Estimated total value: | 11 924 805 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 208 695 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,75 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34990000-3: Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 лютого 2019 11:10 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2019 11:09 |
Зміни ТД учасникам.docx | |
26 лютого 2019 11:09 |
ТД Зміни у вигляді закреслених даних.docx | |
26 лютого 2019 11:09 |
ТД зміни.docx |
26 лютого 2019 11:10 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 лютого 2019 11:09 |
Зміни ТД учасникам.docx
|
|||
26 лютого 2019 11:09 |
ТД Зміни у вигляді закреслених даних.docx
|
|||
26 лютого 2019 11:09 |
ТД зміни.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Враховуючи зазначене сертифікат відповідності є обов’язковим.
Оскількі КП «Центр організації дорожнього руху» є користувачем програмного забезпечення, а не його розробником, а тому відповідно всі питання пов’язані з алгоритмом роботи програм повинні вирішуватись безпосередньо з вищезазначеними виробниками даного програмного продукту.
На ЦПК АСКДР м.Києва встановлено програмне забезпечення Центральний пункт керування eTraffik версії 4.7.1TF розробки «РОСТОК-ЕЛЕКОМ», та «СВАРКО Україна» програмне забезпечення Claud.
Дані системи керують різними світлофорними об’єктами та не дублюють одна одну.
Замовник не обмежує можливостей технічних рішень учасників по підключенню до цих систем або обрання однієї з них.
В п.42 йдеться про можливість роботи контролера в локальному режимі із забезпеченням режиму гнучкого,адаптивного керування, тобто можливості роботи контролера з детекторами транспорту для забезпечення режиму МГР ( місцевого гнучкого керування ) та алгоритму його роботи в даному режимі.
Вимоги п.14 та п.42 ніяким чином між собою не пов’язані .
Відповідно в п.24 Додатку 4 зазначено , що робота повинна забезпечити реалізацію усіх функцій існуючого ЦПК АСКДР відповідно до п.5.2.ДСТУ 4158-2003.
В даному пункті не міститься посилання на конкретну торгову марку чи фірму, патент, конструкцію або типу предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Слід зазначити, що Замовник є користувачем програмного продукту, тому питання пов’язані з особливостями та алгоритмом роботи програмних забезпечень повинні вирішуватись з його розробниками.
Замовник не обмежує можливостей технічних рішень учасниками в частині питань з адаптації та реалізації програмного забезпечення .
Наразі в Додатку 4 зазначено, що згідно із частиною 1 статті 268 Господарського кодексу України, переможець торгів, повинен передати Замовнику зразки товару згідно технічного завдання та відповідні технічні засоби ЦПК з його програмним забезпеченням.
Скарги до процедури
Дата подання: 07 березня 2019 14:33
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-06-13-000074 ● 632b962c701a4506b41ac5e8ec03abe6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 червня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 червня 2019 12:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.06.2019 №115
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43.
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 13.06.2019 № 115
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
3 UA-2019-02-08-000357-с 08.02.2019
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку.
2019-07-01 10:43:36
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 липня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комунальне підприємство "Центр організації дорожнього руху"" |
Код ЄДРПОУ: | 32955518 |
Місцезнаходження: | 03062, Україна, Київська область обл., Київ, Чистяківська, 19-а |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ Виробнича компанія "ЄВРОФОРВАРД УКРАЇНА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВАРКО УКРАЇНА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 березня 2019 15:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВАРКО УКРАЇНА" |
11 834 000,00
UAH з ПДВ
|
11 834 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Виробнича компанія "ЄВРОФОРВАРД УКРАЇНА" |
11 899 200,00
UAH з ПДВ
|
11 899 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВАРКО УКРАЇНА" #37880018 |
Переможець |
11 834 000,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2019 15:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 17:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 квітня 2019 17:02
|
Додаткова контролери зменшення ціни.pdf | зміни до договору |
16 квітня 2019 17:02
|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2019 16:38
|
Договір.pdf | укладений |
08 квітня 2019 16:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 16 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 125/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |