Контролери
Controllers
Очікувана вартість
11 924 805,00 UAH
UA-2019-02-08-000357-c 25122cfa1c4e40aca5f09bac98dc839b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Комунальне підприємство "Центр організації дорожнього руху""
Код ЄДРПОУ: 32955518
Вебсайт замовника: http://dorservice.kiev.ua/
Місцезнаходження замовника: 03062, Україна, Київська область обл., Київ, Чистяківська, 19-а
Контактна особа замовника: Сичевська Марія Петрівна
380443741120
vdzkds@ukr.net
Official name: Komunalne pidpriyemstvo "Tsentr organizaciyi dorozhnogo ruhu""
National ID: 32955518
Contact point: Sychevska Mariay Petrivna
380443741120
vdzkds@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Звернення за роз’ясненнями: до 02 березня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2019 10:00
Початок аукціону: 25 березня 2019 15:18
Очікувана вартість: 11 924 805,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 357 740,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 208 695,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,75 %
Publication date: 08 лютого 2019 10:26
Enquiries until: 02 березня 2019 10:00
Complaints submission until: до 08 березня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 12 березня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 11 924 805 UAH including VAT
Minimal lowering step: 208 695 UAH
Minimal lowering step, %: 1,75 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 357 740,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Scope of the procurement
Контролери
Controllers
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
111 штуки
Контролери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03062, Україна, місто Київ, Київ, Чистяківська,19-А
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання

Controllers
CPV: 34990000-3
Період постачання: по 31 грудня 2019

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

26 лютого 2019 11:10
Електронний цифровий підпис
08 лютого 2019 10:28
Електронний цифровий підпис
26 лютого 2019 11:09
Зміни ТД учасникам.docx
26 лютого 2019 11:09
ТД Зміни у вигляді закреслених даних.docx
26 лютого 2019 11:09
ТД зміни.docx
08 лютого 2019 10:26
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

до п.1 вимог Додатку 4
Дата подання: 13 лютого 2019 13:16
Дата відповіді: 14 лютого 2019 15:06
П.1 Відповідність ДСТУ 4157-2003 та ДСТУ4158-2003 Контролери повинні бути сертифіковані. Учасники закупівлі повинні надати копії сертифікатів відповідності (якості), який виданий відповідним органом з сертифікації, акредитованим національним органом України з акредитації і який підтверджує встановлені вимоги до товарів, робіт і послуг та при поставці паспортів якості продукції завірені підписом та печаткою учасника на кожне найменування предмету закупівлі. Питання до п.1. Дорожні контролери являються периферійними технічними засобами АСКДР, які розробляються у відповідності з діючим ДСТУ 4157-2003, згідно з яким і можуть проводитись сертифікаційні випробування та видача відповідних сертифікатів. В цьому ДСТУ 4157 – 2003 наведені усі вимоги до дорожніх контролерів, які повинні забезпечитись при їх функціонуванні, в тому числі при роботі їх в складі АСКДР, вимоги до роботи якої викладені в ДСТУ 4158-2003. Тобто дорожні контролери є елементом системи АСКДР, яка є ієрархічно більш складним об’єктом та має значно більше функцій ніж дорожній контролер. Тому вимагати документальне підтвердження відповідності характеристик дорожнього контролера у вигляді сертифікату відповідності ДСТУ 4158-2003 є просто некоректним. Прошу виключити згадку про сертифікат відповідності ДСТУ 4158-2003 в п.1 вимог.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідність ДСТУ 4157-2003 та ДСТУ 4158-2003 викладено у пункті № 24 технічного завдання на закупівлю код ДК 021-2015:349900000-3, а саме робота контролера повинна забезпечити реалізацію усіх функцій існуючого ЦПК АСКДР відповідно до п.5.2 ДСТУ 4158-2003.
Враховуючи зазначене сертифікат відповідності є обов’язковим.
до п.24 Додатку 4
Дата подання: 13 лютого 2019 14:44
Дата відповіді: 14 лютого 2019 15:07
П.24 Робота контролера повинна забезпечити реалізацію усіх функцій існуючого ЦПК АСКДР відповідно до п. 5.2. ДСТУ 4158-2003 Відповідно до п. 5.2. ДСТУ 4158-2003 (функції АСКДР) Автоматичне локальне керування дорожнім рухом на окремих перехрестях ВДМ. Автоматичне координоване керування дорожнім рухом на групі перехресть (маршрути координації). Координоване керування дорожнім рухом на ВДМ або її фрагментах (зонах, районах). Накопичення, аналіз та документування даних про стан об’єкта управління, режим функціонування АСКДР та її технічних засобів, їх несправності та дії диспетчерів. Питання до п.24. Дорожні контролери являються периферійними технічними засобами АСКДР, які виконують більшість з вищезазначених функцій під керуванням ЦПК, при цьому задіяні канали зв’язку між ними з застосуванням певного протоколу. Якщо такий протокол є невідомим для розробників дорожнього контролера, то розроблений ними контролер не матиме можливості до взаємодії з ЦПК. Без опублікованого протоколу зв’язку виконати вимогу взаємодії з ЦПК може тільки підприємство-розробник ЦПК та АСКДР, а тому дана вимога без надання протоколу може вважатися дискримінаційною. Прошу надати назву існуючої АСКДР, ЦПК та підприємства, яке їх розробило. Також прошу навести в ДОДАТКАХ до вимог діючий протокол зв’язку між дорожнім контролером та ЦПК.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Щодо назви існуючої АСКДР,ЦПК та підприємства, яке їх розробило – інформуємо, що на даний час використовується 2 програмних забезпечення, а саме «РОСТОК-ЕЛЕКОМ» та «СВАРКО Україна».
Оскількі КП «Центр організації дорожнього руху» є користувачем програмного забезпечення, а не його розробником, а тому відповідно всі питання пов’язані з алгоритмом роботи програм повинні вирішуватись безпосередньо з вищезазначеними виробниками даного програмного продукту.
до п.17 Додатку №4
Дата подання: 13 лютого 2019 15:34
Дата відповіді: 14 лютого 2019 15:07
П.17.Забезпечення включення спеціальних фаз - не менше 8 фаз Учасник надає детальний опис роботи контролера в режимі спецфаз з переліком необхідного додаткового обладнання для реалізації цього режиму. Питання до п.17 Додатку 4 В вимогах не зазначено, які програми роботи контролера треба визначати як спецфази, які з них потрібно реалізувати для Замовника. Без таких даних вимога не є конструктивною. Прошу надати опис необхідних спецфаз для адекватної реалізації програм контролера.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Щодо забезпечення включення спец.фаз- інформуємо, що програмування спец.фаз реалізується за допомогою САПРу ( згідно п.19 Додатку № 4) відповідно до схеми організації дорожнього руху на конкретному світлофорному об’єкті. Тобто в кожній з спец.фазі прописуються конкретні напрямки руху які повинні працювати в режимі «Зелена вулиця».
АСКДР
Дата подання: 15 лютого 2019 15:19
Дата відповіді: 18 лютого 2019 11:40
Замовник у відповіді на одне з попередніх питань зазначив , що «Щодо назви існуючої АСКДР,ЦПК та підприємства, яке їх розробило – інформуємо, що на даний час використовується 2 програмних забезпечення, а саме «РОСТОК-ЕЛЕКОМ» та «СВАРКО Україна». Оскількі КП «Центр організації дорожнього руху» є користувачем програмного забезпечення, а не його розробником, а тому відповідно всі питання пов’язані з алгоритмом роботи програм повинні вирішуватись безпосередньо з вищезазначеними виробниками даного програмного продукту». Відповідь була дана не в повному обсязі, а саме не була вказана назва існуючої АСКДР. Просимо надати повну відповідь. А також дати відповідь на питання стосовно роботи цих систем: ці системи керують різними об’єктами, дублюють одна одну або забезпечують виконання різних функций. Учасник повинен забезпечити підключення до двох систем одночасно, або обрати одну з них. Якщо так, то яку саме? З якою системою потрібно забезпечити зв’язок (за п. 27 Технічних умов) та до якої системи забезпечити експорт даних (за п. 19 Технічних умов).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Щодо назви існуючої АСКДР,ЦПК та підприємства, яке їх розробило – інформуємо, що на даний час використовується 2 програмних забезпечення, а саме «РОСТОК-ЕЛЕКОМ» та «СВАРКО Україна».
На ЦПК АСКДР м.Києва встановлено програмне забезпечення Центральний пункт керування eTraffik версії 4.7.1TF розробки «РОСТОК-ЕЛЕКОМ», та «СВАРКО Україна» програмне забезпечення Claud.
Дані системи керують різними світлофорними об’єктами та не дублюють одна одну.
Замовник не обмежує можливостей технічних рішень учасників по підключенню до цих систем або обрання однієї з них.
До п.14 та п. 42 Додатку 4
Дата подання: 19 лютого 2019 15:53
Дата відповіді: 20 лютого 2019 09:13
Як повязані між собою вимоги п.14 та п.42, які стосуються роботи контролера в режимі місцевого гнучкого регулювання?
Відповідь: Доброго дня. В п.14 йдеться мова про забезпечення керування трамвайними світлофорами ( Т.5.1, Т.5.2 ) та їх відображенням в системі автопректування, тобто можливості програмування контролера за допомогою САПРу та алгоритму управління світлофорами типу Т.5.1 та Т.5.2.
В п.42 йдеться про можливість роботи контролера в локальному режимі із забезпеченням режиму гнучкого,адаптивного керування, тобто можливості роботи контролера з детекторами транспорту для забезпечення режиму МГР ( місцевого гнучкого керування ) та алгоритму його роботи в даному режимі.
Вимоги п.14 та п.42 ніяким чином між собою не пов’язані .
до п.24 Додатку 4
Дата подання: 01 березня 2019 09:36
Дата відповіді: 04 березня 2019 17:24
Зміни до тендерної документації. Предметом закупівлі є дорожні контролери, які при експлуатації мають поєднуватись каналами зв’язку з ЦПК АСКДР замовника. Замовник повідомив, що на його ЦПК АСКДР встановлене програмне забезпечення «eTraffik версії 4.7.1TF» (виробник ТОВ «Росток-Елеком») та «Claud» (виробник ТОВ «Сварко Україна»). При цьому, кожне програмне забезпечення використовує окремий протокол зв’язку, за допомогою якого здійснюється з’єднання дорожнього контролера з ЦПК АСКДР. Наведені протоколи не містяться в тендерній документації, що унеможливлює виготовлення дорожнього контролера здатного до взаємодії з програмним забезпеченням ЦПК АСКДР замовника будь-якою особою, крім ТОВ «Росток-Елеком» та ТОВ «Сварко Україна». Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Фактично, відсутність протоколів у складі тендерної документації свідчать про її недостатню інформаційну наповненість . Одночасно слід підкреслити, що відсутність у тендерній документації принциповій інформації о змісті протоколів зв’язку програмного забезпечення ЦПК АСКДР в порушення ст.ст. 3, 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» є дискримінацією учасників на користь виробників програмного забезпечення (ТОВ «Росток-Елеком» і ТОВ «Сварко Україна»), або осіб, обізнаних о змісті протоколів (хоча іншого джерела інформації, ніж тендерна документація законом не передбачено). Враховуючи наведені обставини наполегливо просимо ініціювати питання внесення змін до тендерної документації в частині доповнення її додатком зі змістом протоколів зв’язку програмного забезпечення «eTraffik версії 4.7.1TF» і «Claud».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до п.3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Відповідно в п.24 Додатку 4 зазначено , що робота повинна забезпечити реалізацію усіх функцій існуючого ЦПК АСКДР відповідно до п.5.2.ДСТУ 4158-2003.
В даному пункті не міститься посилання на конкретну торгову марку чи фірму, патент, конструкцію або типу предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Слід зазначити, що Замовник є користувачем програмного продукту, тому питання пов’язані з особливостями та алгоритмом роботи програмних забезпечень повинні вирішуватись з його розробниками.
Замовник не обмежує можливостей технічних рішень учасниками в частині питань з адаптації та реалізації програмного забезпечення .
Наразі в Додатку 4 зазначено, що згідно із частиною 1 статті 268 Господарського кодексу України, переможець торгів, повинен передати Замовнику зразки товару згідно технічного завдання та відповідні технічні засоби ЦПК з його програмним забезпеченням.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-02-08-000357-c.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Росток-ЕЛЕКОМ", Код ЄДРПОУ:14310454
Дата подання: 07 березня 2019 14:33
Скарга на тендерну документацію.
Скарга на дискримінаційні вимоги, що викладені в тендерній документації.
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 13.03.2019 № 2782.pdf
Дата публікації: 13 березня 2019 20:54

Документи подані скаржником

07 березня 2019 14:27
about_Asud_RE.pdf
07 березня 2019 14:28
Скарга.pdf
07 березня 2019 14:28
оплата.pdf

Документи Органу Оскарження

13 березня 2019 20:54
Рішення від 13.03.2019 № 2782.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-13-000074 ● 632b962c701a4506b41ac5e8ec03abe6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-06-13
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-06-14 12:39:43
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
13.06.2019 №115
Київ

Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43.

НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 13.06.2019 № 115

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
3 UA-2019-02-08-000357-с 08.02.2019
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення до висновку.

2019-07-01 10:43:36

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 25 червня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 11 липня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Комунальне підприємство "Центр організації дорожнього руху"", 32955518, Україна, Київ, Чистяківська, 19-а
  2. Інформація про предмет закупівлі: Контролери, 11924805UAH, 34990000-3, ДК021, 111, штуки
  3. Інформація про оприлюднення: 25122cfa1c4e40aca5f09bac98dc839b, 2019-02-08
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англ.мовою
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 14 червня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розкриття та розгляд тендерних пропозицій, відповідність умов договору умовам тендерній пропозиції переможця, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету від 26.02.2019 № 82 (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ «Виробнича компанія «Єврофорвард Україна»» та ТОВ «Сварко Україна», протоколи засідання тендерного комітету від 18.03.2019 № 133 та від 25.03.2019 № 156, повідомлення про намір укласти договір від 26.03.2019, договір про закупівлю від 08.04.2019 № 125/19, додаткову угоду від 16.04.2019 № 1. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що згідно з пунктом 4.4. Розділу 1 ТД строк поставки товарів – відповідно до умов проекту договору (Додаток № 5 цієї тендерної документації). Відповідно до п. 6 ч. 2 ст. 22 Закону ТД повинна містити зазначення строку поставки товарів, виконання робіт, надання послуг. Таким чином, в порушення п. 6 ч. 2 ст. 22 Закону в тендерній документації не зазначено вищевказаної інформації. Згідно з протоколом засідання тендерного комітету від 18.03.2019 № 133 Замовником допущено до аукціону пропозиції ТОВ «Виробнича компанія «Єврофорвард Україна»» та ТОВ «Сварко Україна». Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноважено органу, встановлено, що тендерні пропозиції ТОВ «Виробнича компанія «Єврофорвард Україна»» та ТОВ «Сварко Україна» не відповідають умовам ТД, оскільки технічними вимогами, встановленими Замовником в п. 6 Розділу 3 ТД, передбачено подання учасниками документів, зазначених в Додатку № 4, зокрема, технічної специфікації до предмету закупівлі із зазначенням кількості силових виходів контролерів (п. 4 Додатку № 4 до ТД) та документального підтвердження роботи контролера із забезпечення реалізації усіх функцій існуючого ЦПК АСКДР (п. 24 Додатку № 4 до ТД). Однак, у складі пропозиції ТОВ Виробнича компанія «Єврофорвард Україна»» не міститься технічної специфікації до предмету закупівлі із зазначенням кількості силових виходів контролерів, чим недотримано вимоги п. 6 Розділу 3 ТД. Поряд з цим, у складі пропозиції ТОВ «Сварко Україна» не міститься документального підтвердження роботи контролера із забезпечення реалізації усіх функцій існуючого ЦПК АСКДР, чим недотримано вимоги п. 6 Розділу 3 ТД. Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник відхиляє тендерні пропозиції в разі якщо вони не відповідають умовам тендерної документації. Крім того, згідно з п. 6 ч. 1 ст. 31 Закону Замовник відміняє торги в зв’язку з відхиленням всіх тендерних пропозицій. Однак, в порушення п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовником не відхилено тендерні пропозиції ТОВ «Виробнича компанія «Єврофорвард Україна»» та ТОВ «Сварко Україна» як такі, що не відповідають вимогам ТД Замовника, а допущено до аукціону, за результатами якого переможцем торгів визнано ТОВ «Сварко Україна» та укладено договір від 08.04.2019 №125/19 загальною вартістю 11 834 000,00 грн., 24 червня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимоги п. 6 ч. 2 ст. 22 Закону. За результатами аналізу дотримання замовником законодавства у сфері закупівель під час розкриття та розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимоги п. 4 ч. 1 ст. 30, п. 6 ч. 1 ст. 31 Закону. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, визначенні предмету закупівлі, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, укладенні договору та внесенні змін до договору порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  3. Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний цифровий підпис

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій PDFHTML
Дата публікації: 19 березня 2019
UA-2019-02-08-000357-c25122cfa1c4e40aca5f09bac98dc839b
Найменування замовника: Комунальне підприємство "Центр організації дорожнього руху""
Код ЄДРПОУ: 32955518
Місцезнаходження замовника: 03062, Україна, Київська область обл., Київ, Чистяківська, 19-а
Учасник Документи Рішення
ТОВ Виробнича компанія "ЄВРОФОРВАРД УКРАЇНА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВАРКО УКРАЇНА" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

13 березня 2019 20:59
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
19 березня 2019 10:47
Протокол розгляду.pdf
19 березня 2019 10:48
sign.p7s

Публічні документи

11 березня 2019 17:00
Технічна частина.rar
11 березня 2019 17:00
Комерційна частина.rar

Документи

13 березня 2019 20:59
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
19 березня 2019 10:47
Протокол розгляду.pdf
19 березня 2019 10:49
sign.p7s

Публічні документи

11 березня 2019 20:46
ТД.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 березня 2019 15:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВАРКО УКРАЇНА" 11 834 000,00
UAH з ПДВ
11 834 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Виробнича компанія "ЄВРОФОРВАРД УКРАЇНА" 11 899 200,00
UAH з ПДВ
11 899 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 березня 2019 20:46
ТД.pdf

Публічні документи

11 березня 2019 17:00
Технічна частина.rar
11 березня 2019 17:00
Комерційна частина.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВАРКО УКРАЇНА"
#37880018
Переможець 11 834 000,00
UAH з ПДВ
26 березня 2019 15:23

Документи

26 березня 2019 15:22
sign.p7s
26 березня 2019 15:21
намір.pdf
26 березня 2019 15:20
Протокол намір.pdf
25 березня 2019 15:39
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 березня 2019 15:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВАРКО УКРАЇНА"
#37880018
11 834 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 березня 2019 15:22
sign.p7s
26 березня 2019 15:21
намір.pdf
26 березня 2019 15:20
Протокол намір.pdf
25 березня 2019 15:39
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
08 квітня 2019 16:38
Договір.pdf укладений
08 квітня 2019 16:37
sign.p7s зміни до договору
16 квітня 2019 17:02
Додаткова контролери зменшення ціни.pdf зміни до договору
16 квітня 2019 17:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 125/19
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку