Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Рентгенплівка
Очікувана вартість
68 900,00 UAH
UA-2019-02-08-000247-b ac4ccf2686e6423eaaa08dcab083e118
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Харченко ОКЗ "СОКСП" ОКЗ "СОКСП"

+380542663030 okspsumy@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Обласний комунальний заклад "Сумська обласна клінічна стомотологічна полікліника"
Код ЄДРПОУ: 05481010
Місцезнаходження: 40022, Україна , Сумська обл., Суми, м. Суми вул. Привокзальна б.29
Контактна особа: Харченко ОКЗ "СОКСП" ОКЗ "СОКСП"
+380542663030
okspsumy@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 лютого 2019 09:31
Звернення за роз’ясненнями: до 14 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 лютого 2019 00:00
Початок аукціону: 19 лютого 2019 11:08
Очікувана вартість: 68 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 689,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32350000-1: Частини до аудіо- та відеообладнання


рентгенплівка стоматологічна Кодак
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
106 упаков
Плівка рентгенівська інтраоральна дентальна для стоматологіі КОДАК 3 х 4 см, чутливість клас Д (100шт/уп)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська обл., Суми, Привокзальна,29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 лютого 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Еквівалент
Дата подання: 08 лютого 2019 10:26
Дата відповіді: 08 лютого 2019 10:35
Доброго дня. Еквівалент товару розглядатися буде? Дякую.
Відповідь: Доброго дня.
Ні. Еквіваленти не пропонувать.
з повагою тендерний комітет

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-08-000247-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПОІСК-НІКА", Код ЄДРПОУ:13887559
Дата подання: 08 лютого 2019 17:44
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовнику, в новому році , ще не було ніяких нових наказів та змін до вже існуючих, про порядок державних закупівель. Тому, керуючись наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 та Законом України "Про публічні закупівлі", стаття 2, розділ 1, абзац 4 :"Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору". Відповідно до положень Закону Замовник у разі посилання на конкретну торгівельну марку, патент повинен вказати вираз «або еквівалент». В тендерній документації на закупівлю вище вказаного предмету посилання на торгівельну марку Кодак. У відповідності до п. 6.4. Наказу ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ" від 13.04.2016 р. № 35 "Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель" "У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників" Цим документам визначається шлях дотримання замовником діючого законодавства. Використання слова "може" здійснюється не для того, щоб не зазначати можливість пропонувати інші товари , а навпаки саме здійснювати таки пропозиції. Лише можливість надання учасниками різних товарів для закупівлі забезпечує придбання якісних та дешевих товарів і для цього цей порядок надав можливість зазначити право на еквіваленти. У випадку коли існує корупційна змова, тоді зацікавлена злочинна особа трактує лише вигідні собі умови - можна і не вказувати еквівалентів та навіть ЗАБОРОНЯТИ, тобто не розглядати. Шановний Замовнику, чому вся Україна вже знає ,що вся та навіть і спеціальна плівка, порівнюється за загальними показниками та технічними даними (чутливість, щільність вуалі, вміст срібла, середній градієнт) і якісними даними (реєстрація в Україні, відповідність вітчизняним та міжнародним стандартам, термін придатності і т.д.), тому налаштування на ту чи іншу марку плівку це є не професійна вигадка (доказано прикладом в інших лікарнях). Просимо припинити порушувати Закон та внести зміни до документації ,додати вираз «або еквівалент», адже закупівля проводиться за державні кошти , тому Ви повинні надати можливість взяти участь більш широкому колу учасників та не обмежуватись одним виробником. Вимоги є дискримінаційними, що викликає підозру у зговорі з завідомим учасником.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 лютого 2019 11:24
Доброго дня! Ніякої дискримінації не встановлюємо. Необхідний тільки цей товар так, як фіксажі та проявники маємо в наявності Кодак. З повагою тендерний комітет

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 лютого 2019 11:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІМЕД" 47 863,24
UAH з ПДВ
47 863,24
UAH з ПДВ
Документи
ЄЛЬНИКОВ МИХАЙЛО ВОЛОДИМИРОВИЧ 59 360,00
UAH з ПДВ
57 282,40
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Дереза Ігор Борисович" 60 950,00
UAH з ПДВ
57 717,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 лютого 2019 15:33
Гарантия Кодак.pdf
18 лютого 2019 15:33
Установчі документи.pdf
18 лютого 2019 15:33
Сес пленка кодак.pdf
18 лютого 2019 15:33
Банк.PDF
18 лютого 2019 15:33
Sert D-Speed.pdf

Публічні документи

15 лютого 2019 13:31
Електронний підпис
15 лютого 2019 13:30
код.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІМЕД"

ЄЛЬНИКОВ МИХАЙЛО ВОЛОДИМИРОВИЧ

ФОП "Дереза Ігор Борисович"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІМЕД"
#38703629
Відхилено 47 863,24
UAH з ПДВ
21 лютого 2019 14:09
ЄЛЬНИКОВ МИХАЙЛО ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2941705559
Переможець 57 282,40
UAH з ПДВ
21 лютого 2019 14:11

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 лютого 2019 14:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ЄЛЬНИКОВ МИХАЙЛО ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2941705559
57 282,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
дог 29 від 26.02.19 (рентгпл) ФОП Єльников М.В..pdf укладений
26 лютого 2019 08:15
уточнен прот 16 від 21.02.19( рентг).pdf укладений
26 лютого 2019 08:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 57 282,40
UAH з ПДВ