Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп'ютери)
Очікувана вартість
375 000,00 UAH
UA-2019-02-08-000128-b ● 59c64acecb8540e8b5bdfedd6f8eb3da
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "КЗ "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Костянтинівської міської ради" |
Код ЄДРПОУ: | 37890822 |
Вебсайт: | http://zakupki.prom.ua |
Місцезнаходження: | 85114, Україна , Донецька обл., місто Костянтинівка, ПРОСПЕКТ ЛОМОНОСОВА, будинок 161 |
Контактна особа: |
Бондаренко Катерина Сергіївна +380956276072 cpmsp.konstantinovka@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 лютого 2019 08:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 лютого 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 лютого 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 27 лютого 2019 11:42 |
Очікувана вартість: | 375 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,80% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Закупівля проводитья відповідно до фінансового плану (капітальні інвестиції)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19 одиниця
Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп'ютери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85114, Україна, Донецька область, Костянтинівка, Ломоносова,161
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 лютого 2019 11:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 лютого 2019 11:07 |
ПР внесення змін до документації.doc | |
11 лютого 2019 11:07 |
ТД-Компьютери лютий зі змінами 11.02.19.docx | |
08 лютого 2019 08:59 |
ТД-Компьютери лютий.docx |
11 лютого 2019 11:11 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 лютого 2019 11:07 |
ПР внесення змін до документації.doc
|
|||
11 лютого 2019 11:07 |
ТД-Компьютери лютий зі змінами 11.02.19.docx
|
|||
08 лютого 2019 08:59 |
ТД-Компьютери лютий.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 лютого 2019 20:28
Дата відповіді: 11 лютого 2019 10:47
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо Вам за Вашу зацікавленість до закупівлі , яку проводить наше підприємство .
Щодо пункту 1 Вашого запитання повідомляємо Вас , що у Додатку 1 до тендерної документації прописано "У разі наявності в предметі закупівлі (технічній специфікації), його технічних та якісних характеристиках посилань на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент», звертаємо Вашу увагу , що Вами у складі тендерної пропозиції буде надано порівняльну таблицю щодо відповідності технічних характеристик запропонованого товару (Додаток) №8.
Щодо пункту 2 доводимо до Вашого відома , що нашим підприємством допускається участь ФОП - неплатника ПДВ , його пропозиція буде оцінюватись , як остаточна
Щодо пункту 1 Вашого запитання повідомляємо Вас , що у Додатку 1 до тендерної документації прописано "У разі наявності в предметі закупівлі (технічній специфікації), його технічних та якісних характеристиках посилань на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент», звертаємо Вашу увагу , що Вами у складі тендерної пропозиції буде надано порівняльну таблицю щодо відповідності технічних характеристик запропонованого товару (Додаток) №8.
Щодо пункту 2 доводимо до Вашого відома , що нашим підприємством допускається участь ФОП - неплатника ПДВ , його пропозиція буде оцінюватись , як остаточна
Документація
Дата подання: 11 лютого 2019 07:47
Дата відповіді: 11 лютого 2019 10:51
Шановний Замовник!
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.»
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику , доводимо до Вашого відома , що тендерним комітетом було розглянуто Ваше звернення , і прийнято рішення внести до умов тендерної документації всі Ваші зауваження. Дякуємо Вам за Ваше звернення
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 лютого 2019 12:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРПРОМЕКСПЕРТ" |
318 928,57
UAH з ПДВ
|
318 928,57
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ" |
345 199,90
UAH з ПДВ
|
324 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" |
343 369,08
UAH з ПДВ
|
334 253,52
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
345 138,12
UAH з ПДВ
|
336 131,28
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ПОЛТОРАК КОСТЯНТИН МИХАЙЛОВИЧ |
357 890,00
UAH з ПДВ
|
357 890,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРПРОМЕКСПЕРТ" #31796921 |
Відхилено |
318 928,57
UAH з ПДВ
|
01 березня 2019 15:46
|
ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ" #41783730 |
Відхилено |
324 900,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2019 15:25
|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" #40750285 |
Відхилено |
334 253,52
UAH з ПДВ
|
06 березня 2019 15:28
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» #41860186 |
Переможець |
336 131,28
UAH з ПДВ
|
06 березня 2019 15:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 11:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 квітня 2019 14:43
|
ДУ 1 1.pdf | зміни до договору |
10 квітня 2019 14:18
|
ДУ 1 2.pdf | зміни до договору |
10 квітня 2019 14:18
|
ДУ 1 3.pdf | зміни до договору |
10 квітня 2019 14:18
|
Електронний підпис | укладений |
18 березня 2019 10:36
|
Дог 1.pdf | укладений |
18 березня 2019 10:34
|
дог 3.pdf | укладений |
18 березня 2019 10:34
|
Дод 1.pdf | укладений |
18 березня 2019 10:34
|
Дог 4.pdf | укладений |
18 березня 2019 10:34
|
Дод 2.pdf | укладений |
18 березня 2019 10:34
|
Дог 2.pdf | укладений |
18 березня 2019 10:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 10 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 38 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 38 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |