Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплексні інженерні послуги (Послуги по виготовленню документації із землеустрою та оформлення правовстановлюючих документів, що посвідчують право постійного та тимчасового користування земельними ділянками по об'єкту "Реконструкція компресорної станції "Яготин")
Очікувана вартість
1 623 156,67 UAH
UA-2019-02-08-000120-a 0f2dc856c9954ac6abd59b7bf952039b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зубач Юрій

+380472391471 zybach-ya@utg.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "Дирекція з будівництва та реконструкції газотранспортної системи" АТ "Укртрансгаз"
Код ЄДРПОУ: 38605210
Місцезнаходження: 18023, Україна , Черкаська обл., Черкаси, м. Черкаси, вул. Сумгаїтська, 3, каб. 412
Контактна особа: Зубач Юрій
+380472391471
zybach-ya@utg.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 лютого 2019 10:04
Звернення за роз’ясненнями: до 15 лютого 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 лютого 2019 17:00
Початок аукціону: 26 лютого 2019 12:55
Очікувана вартість: 1 623 156,67 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 231,57 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 8115.78 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71340000-3: Комплексні інженерні послуги


Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2019-01-16-000219-a , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Послуги по виготовленню документації із землеустрою та оформлення правовстановлюючих документів, що посвідчують право постійного та тимчасового користування земельними ділянками по об'єкту "Реконструкція компресорної станції "Яготин"»
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги по виготовленню документації із землеустрою та оформлення правовстановлюючих документів, що посвідчують право постійного та тимчасового користування земельними ділянками по об'єкту "Реконструкція компресорної станції "Яготин"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 березня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71340000-3 — Комплексні інженерні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 лютого 2019 15:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 лютого 2019 10:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2019 15:44
5 Додаток V-а опитувальник юр_особи.xlsx
15 лютого 2019 15:44
Протокол змін_землеустрій Яготин 14 від 15.02.2019.docx
15 лютого 2019 15:44
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 15.02.2019.docx
15 лютого 2019 15:44
Додаток IV Проект договору_15.02.2019 .pdf
08 лютого 2019 10:01
4 Додаток ІІІ Проект договору.pdf
15 лютого 2019 15:44
ТД землеустрій Яготин 15.02.2019.docx
08 лютого 2019 10:01
ТД землеустрій Яготин.docx
08 лютого 2019 10:01
7 Додаток VII забезпечення виконання договору.docx
08 лютого 2019 10:01
5а Додаток VA опитувальник ф_з_особи.xlsx
08 лютого 2019 10:01
6 Додаток VI забезпечення тендерної пропозиції.docx
08 лютого 2019 10:01
5б Додаток VБ питальник щодо ЕСП.docx
08 лютого 2019 10:01
1 Додаток I Технічні вимоги земля Яготин.docx
08 лютого 2019 10:01
3 Додаток ІІІ Цінова пропозиція.docx
08 лютого 2019 10:01
2 Додаток ІІ Кваліфікаційні критерії.docx
08 лютого 2019 10:01
3 Додаток 1 до Цінової пропозиції.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 15 лютого 2019 10:52
Дата відповіді: 20 лютого 2019 15:48
Які вимоги до інженера-грунтознавця? Що повинно бути-освіта чи сертифікат та інше?
Відповідь: Кваліфікаційні критерії для процедури закупівлі встановлені в Додатку № 2 до тендерної документації.
До інженера грунтознавця кваліфікаційні критерії встановлені в п.1.1, а саме:
- для працівників зазначених в п.3 Додатку Б до Додатку ІІ, копію диплома про отриману освіту.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 лютого 2019 13:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕРГЕОСТИЛЬ" 1 613 192,44
UAH з ПДВ
1 613 192,44
UAH з ПДВ
Документи
ПП Укрспецтехнологія 1 623 000,00
UAH з ПДВ
1 623 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕРГЕОСТИЛЬ"

ПП Укрспецтехнологія

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕРГЕОСТИЛЬ"
#31987560
Переможець 1 613 192,44
UAH з ПДВ
11 березня 2019 16:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2019 16:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕРГЕОСТИЛЬ"
#31987560
1 613 192,44
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 липня 2021 10:15
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2020 12:03
Доп_угода №5 від 14.12.2020_Інтергеостиль (1).pdf зміни до договору
14 грудня 2020 12:02
Електронний підпис зміни до договору
08 липня 2020 09:57
ДУ 4 Інтергеостиль (1).pdf зміни до договору
08 липня 2020 09:57
Електронний підпис зміни до договору
06 травня 2020 16:26
ДУ №3 від 06.05.20 (1).pdf зміни до договору
06 травня 2020 16:25
Електронний підпис зміни до договору
10 лютого 2020 15:10
Додаткова угода №2 від 07.02.2020 (1).pdf зміни до договору
10 лютого 2020 15:09
Електронний підпис зміни до договору
03 жовтня 2019 12:44
ДУ №1 від 01.10.2019 (1).pdf зміни до договору
03 жовтня 2019 12:44
Електронний підпис укладений
27 березня 2019 10:00
Договір №1903000532 від 25.03.2019_Інтергеостиль.pdf укладений
27 березня 2019 09:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо надання послуг через виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин
Номер договору про закупівлю: 1903000532
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922 - продовження строку надання послуг до 415 календарних днів з дати укладання договору, терміну дії договору - до 30 липня 2020 року
Номер договору про закупівлю: 1903000532
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору та строку надання послуг через наявні об'єктивні обставини
Номер договору про закупівлю: 1903000532
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та строку надання послуг через наявні об'єктивні обставини
Номер договору про закупівлю: 1903000532
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку надання послуг до 810 к.днів з дати укладення договору та строку дії договору до 29.08.2021, на підставі п.4 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 1903000532
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 березня 2019 — 29 серпня 2021
Сума оплати за договором: 1 316 936,40
UAH (в тому числі ПДВ 219 489,40 UAH)