Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги по забезпеченню харчування стаціонарних хворих, які перебувають в Центральній міській лікарні Червоноградської міської ради
Очікувана вартість
3 720 422,00 UAH
UA-2019-02-07-003220-b ● 635bfd7337354168a2b4950c7df11bb2
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО"ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЧЕРВОНОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 01996869 |
Місцезнаходження: | 80100, Україна , Львівська обл., місто Червоноград, вулиця Івасюка, 2 |
Контактна особа: |
Бордуляк Галина Ігорівна +380324932106 cher.lik@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 лютого 2019 18:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 лютого 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 березня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 11 березня 2019 14:25 |
Очікувана вартість: | 3 720 422,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 602,11 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень
Під кількістю 1 послуга слід розуміти кількість послуг, яка визначена у Технічних вимогах
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги по забезпеченню харчування стаціонарних хворих, які перебувають в Центральній міській лікарні Червоноградської міської ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80100, Україна, Львівська область, Червоноград, вул. Івасюка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 лютого 2019 16:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 лютого 2019 16:48 |
Рішення про внесення ЗТД харчування 28.02.2019.docx | |
28 лютого 2019 16:48 |
Тендерна документація харчування 28.02.2019.docx | |
21 лютого 2019 15:25 |
Рішення про внесення ЗТД харчування 21.02.2019.docx | |
21 лютого 2019 15:25 |
Технічне завдання харчування 21.02.2019.doc | |
07 лютого 2019 18:22 |
Проект договору.doc |
28 лютого 2019 16:54 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
28 лютого 2019 16:48 |
Рішення про внесення ЗТД харчування 28.02.2019.docx
|
||||||
28 лютого 2019 16:48 |
Тендерна документація харчування 28.02.2019.docx
|
||||||
21 лютого 2019 15:25 |
Рішення про внесення ЗТД харчування 21.02.2019.docx
|
||||||
21 лютого 2019 15:25 |
Технічне завдання харчування 21.02.2019.doc
|
||||||
07 лютого 2019 18:22 |
Проект договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 08 лютого 2019 20:08
Дата відповіді: 13 лютого 2019 19:37
Ви вимагаєте від Учасників подати наступну інформацію:
Довідку в довільній формі про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору.
Інформація підтверджується документально:
- копія документу (копія витягу з документу), що підтверджує наявність трудових відносин з працівником (працівниками), запропонованими для виконання замовлення.
- копія санітарної книжки (всі сторінки) працівника (працівників), запропонованих для виконання замовлення.
Поясніть, будь ласка, на момент подання пропозицій як ми можем мати оформлених працівників ,відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання по договору, за даними торгами? Для чого нам зараз ці працівники? Так як нема ніяких гарантій, що наше підприємство переможе у даних торгах. Ця вимога є дискримінаційною, і однозначно буде усунена антимонопольним комітетом у разі нашого оскарження закупівлі в АМК!!!! Просимо усунути цю дискримінаційну вимогу з тендерної документації, у іншому випадку ми оскаржимо її в АМК, а процедура закупівлі буде затягнута!!! Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник вправі вимагати кваліфікаційні критерії від Замовника у вигляді наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, тож тендерний комітет при формуванні вимог діяв в межах Закону та жодним чином не порушує чинне законодавство.
Щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 08 лютого 2019 20:12
Дата відповіді: 13 лютого 2019 19:38
Ви вимагаєте від Учасників подати наступну інформацію:
Довідку в довільній формі про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору.
Інформація підтверджується документально:
- копія документу (копія витягу з документу), що підтверджує наявність трудових відносин з працівником (працівниками), запропонованими для виконання замовлення.
- копія санітарної книжки (всі сторінки) працівника (працівників), запропонованих для виконання замовлення.
Чи достатнім буде подання довідки в довільній формі про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, які зараз працевлаштовані на нашому підприємстві і успішно виконують договори, аналогічні до предмету закупівлі з поданням документу (копія витягу з документу), що підтверджує наявність трудових відносин з такими працівником (працівниками) та копіями санітарних книжок (всі сторінки) таких працівника (працівників).
А також подання нами листа-гарантії про те, що у разі перемоги нашого підприємтва за результатами даних торгів нами буде влаштовано необхідних працівників офіційно ( з видачею наказів на працевлаштування) та усі влаштовані працівники пройдуть медогляд?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимогами тендерної документації чітко передбачені вимоги, що встановлені у ч.2 Розділу 1 Додатку 2 щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Звертаємо Вашу увагу на те, що Замовник є медичним закладом та не може дозволити собі залишити пацієнтів без харчування, тобто створити ситуацію, яка буде перешкоджати постійній та безперебійній діяльності лікарні.
Звертаємо Вашу увагу на те, що Замовник є медичним закладом та не може дозволити собі залишити пацієнтів без харчування, тобто створити ситуацію, яка буде перешкоджати постійній та безперебійній діяльності лікарні.
Щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 08 лютого 2019 20:15
Дата відповіді: 13 лютого 2019 19:40
Ви вимагаєте від Учасників подати наступну інформацію:
Довідку в довільній формі про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору.
Інформація підтверджується документально:
- копія документу (копія витягу з документу), що підтверджує наявність трудових відносин з працівником (працівниками), запропонованими для виконання замовлення.
- копія санітарної книжки (всі сторінки) працівника (працівників), запропонованих для виконання замовлення.
Поясніть, будь ласка, на момент подання пропозицій як ми можем мати оформлених працівників ,відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання по договору, за даними торгами? Для чого нам зараз ці працівники? Так як нема ніяких гарантій, що наше підприємство переможе у даних торгах. Ця вимога є дискримінаційною, і однозначно буде усунена антимонопольним комітетом у разі нашого оскарження закупівлі в АМК!!!! Просимо усунути цю дискримінаційну вимогу з тендерної документації, у іншому випадку ми оскаржимо її в АМК, а процедура закупівлі буде затягнута!!!
Ми не зможемо надати довідку про працівників, які не можуть бути оформлені нами лише для участі у тендері, а також не можемо надати документи про прийняття на роботу та медичні книжки на цих працівників!!! Поясніть, у якого підприємства є 15-20 оформлених працівників, які сидять без роботи і чекають коли підприємство виграє тендер на кейтерінгові послуги?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимоги, щодо наявності в Учасника наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід чітко передбачена статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», тож жодних дискримінуючи вимог зміст вимоги документації не несе, адже Замовник під час формування вимог керується Законом.
Саме за наявності в учасника працівників Замовник може пересвідчитись у тому, що той зможе в повному обсязі виконати умови договору в повному обсязі. Оскільки предметом закупівлі є послуги харчування, то надання копії санітарної книжки на працівника (працівників), запропонованих для виконання замовлення дозволяє Замовнику пересвідчитись у можливості працівників приступити до надання послуг одразу після укладення угоди.
Саме за наявності в учасника працівників Замовник може пересвідчитись у тому, що той зможе в повному обсязі виконати умови договору в повному обсязі. Оскільки предметом закупівлі є послуги харчування, то надання копії санітарної книжки на працівника (працівників), запропонованих для виконання замовлення дозволяє Замовнику пересвідчитись у можливості працівників приступити до надання послуг одразу після укладення угоди.
Щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 08 лютого 2019 20:19
Дата відповіді: 13 лютого 2019 19:41
Тендерна документація мстить наступну вимогу: Керуючись ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» дана тендена документація містить іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне включити.
Замовником торгів в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких може здійснюватися третьою особою. Вартість послуг становить 8000,00 ( вісім тисяч гривень, 00 коп.)
Повідомляємо Вам, що оплата юридичних послуг - обов’язок виключно клієнта, яким являєтесь Ви. Ніякого юридичного супроводу юридична фірма Учаснику-переможцю не надає, тобто, ви б мали оплачувати юрпослуги зі свого бюджету.
Зокрема, рішенням Постійно діючої адмінколегії АМКУ з розгляду скарг про порушення у сфері закупівель тендерах не одноразово встановлено, що вимога про оплату консультаційних послуг переможцем торгів не належить до предмета закупівлі. А положення щодо відшкодування таких витрат не можуть вноситись до тендерної документації. Зазначена вимога є незаконною, адже суперечить статті 3 та статті 22 Закону. Замовникам слід замовляти юридично-консультаційні послуги окремо від процедури закупівлі конкретного товару чи послуги. А учасники, в свою чергу, не зобов’язані оплачувати такі послуги.
Тому, щоб уникнути оскарження в АМК вищевказаного, просимо виключити можливість оплати юридично-консультаційних послуг Учасником-переможцем.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовник прийняв рішення внести таку інформацію до тендерної документації, що жодним чином не зобов’язує переможця сплачувати такі послуги, адже у вищевказаній інформації чітко вказано, що оплату послуг може здійснювати третя особа.
Щодо кількості відділень
Дата подання: 12 лютого 2019 09:35
Дата відповіді: 15 лютого 2019 17:15
Для розранку цін надайте наступну інформацію:
1. Скільки відділень необхідно забезпечувати харчуванням?
2. Яка середня ( орієнтовна) кількість ліжко-місць в одному відділенні?
Відповідь: Доброго дня.
1. Забезпечувати безперебійним харчуванням необхідно 15 відділень.
2. Орієнтовна кількість ліжко-місць 27 штук.
1. Забезпечувати безперебійним харчуванням необхідно 15 відділень.
2. Орієнтовна кількість ліжко-місць 27 штук.
Щодо меню
Дата подання: 12 лютого 2019 09:57
Дата відповіді: 15 лютого 2019 17:15
Доброго дня!!!! Ви вимагаєте від Учасників надати у складі тендерної пропозиції один варіант меню з розрахунку на сім днів для стаціонарних пацієнтів з триразовим харчуванням (сніданок, обід, вечеря) із зазначенням калорійності та вартості на один ліжко-день з розробленим калькуляційними картами страв (калькуляція подається у складі пропозиції) із обов'язковим зазначенням їх хімічного складу (білки, жири, вуглеводи) та калорій, а саме: столи №1, 1а, 4,5,5а,7,9,10,13,15,16 (відповідно до дієтології під редакцією Покровського А.А.).
Просимо Вас уточнити: Ви вимагаєте від Учасників розробити меню по кожному столу окремо на 7 днів чи розробити оденне меню на стіл 1, 1а, 4,5,5а,7,9,10,13,15,16?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Так, варто розробити меню на тиждень (сім днів) з детальним описом меню на кожний день з врахуванням триразового харчування на кожний стіл окремо.
Так, варто розробити меню на тиждень (сім днів) з детальним описом меню на кожний день з врахуванням триразового харчування на кожний стіл окремо.
Щодо столу 16
Дата подання: 12 лютого 2019 14:53
Дата відповіді: 15 лютого 2019 17:18
Доброго дня!!!! Ви вимагаєте від Учасників надати у складі тендерної пропозиції один варіант меню з розрахунку на сім днів для стаціонарних пацієнтів з триразовим харчуванням (сніданок, обід, вечеря) із зазначенням калорійності та вартості на один ліжко-день з розробленим калькуляційними картами страв (калькуляція подається у складі пропозиції) із обов'язковим зазначенням їх хімічного складу (білки, жири, вуглеводи) та калорій, а саме: столи №1, 1а, 4,5,5а,7,9,10,13,15,16 (відповідно до дієтології під редакцією Покровського А.А.). Повідомляємо Вам, що відповідно до дієтології під редакцією Покровського А.А. немає столу 16???? Яким чином можна розрахувати меню до столу 16 відповідно до дієтології під редакцією Покровського А.А. , якщо відповідно до дієтології під редакцією Покровського А.А. такого столу немає!!!! Просимо вас ознайомитись з дієтологією під редакцією Покровського А.А. та внести відповідні зміни до тендерної документації!!!! Дякую!!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення, врахуємо Ваші зауваження та внесемо найближчим часом відповідні зміни до тендерної документації.
Щодо столу 13
Дата подання: 12 лютого 2019 15:06
Дата відповіді: 15 лютого 2019 17:19
Доброго дня!!!! Ви вимагаєте від Учасників надати у складі тендерної пропозиції один варіант меню з розрахунку на сім днів для стаціонарних пацієнтів з триразовим харчуванням (сніданок, обід, вечеря) із зазначенням калорійності та вартості на один ліжко-день з розробленим калькуляційними картами страв (калькуляція подається у складі пропозиції) із обов'язковим зазначенням їх хімічного складу (білки, жири, вуглеводи) та калорій, а саме: столи №1, 1а, 4,5,5а,7,9,10,13,15,16 (відповідно до дієтології під редакцією Покровського А.А.). Повідомляємо Вам, що відповідно до дієтології під редакцією Покровського А.А. немає столу 13???? Яким чином можна розрахувати меню до столу 13 відповідно до дієтології під редакцією Покровського А.А. , якщо відповідно до дієтології під редакцією Покровського А.А. такого столу немає!!!! Просимо вас ознайомитись з дієтологією під редакцією Покровського А.А. та внести відповідні зміни до тендерної документації!!!! Дякую!!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення, врахуємо Ваші зауваження та внесемо найближчим часом відповідні зміни до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2019 14:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП Сузір'я |
3 692 941,89
UAH з ПДВ
|
3 673 454,07
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Кейтерінг Сервіс Кампані" |
3 720 402,00
UAH з ПДВ
|
3 688 512,84
UAH з ПДВ
|
Документи |
КП Школяр |
3 720 402,00
UAH з ПДВ
|
3 720 402,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Сузір'я #22404614 |
Відхилено |
3 673 454,07
UAH з ПДВ
|
19 березня 2019 18:09
|
ТОВ "Кейтерінг Сервіс Кампані" #40287672 |
Відхилено |
3 688 512,84
UAH з ПДВ
|
25 березня 2019 17:47
|
КП Школяр #19175328 |
Відхилено |
3 720 402,00
UAH з ПДВ
|
25 березня 2019 18:01
|
Інформація про відміну
Дата відміни
25 березня 2019 18:01
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі