Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Модулі пам'яті_7252852
Очікувана вартість
145 800,00 UAH
UA-2019-02-07-002821-b 90a45877210e4d3ea0c6abc36ce4e8b5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Шифрук

+380443232018 shyfruk-ao@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта"
Код ЄДРПОУ: 21560045
Вебсайт: http://ukrposhta.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22
Контактна особа: Андрій Шифрук
+380443232018
shyfruk-ao@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 лютого 2019 16:41
Звернення за роз’ясненнями: до 15 лютого 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 лютого 2019 20:00
Початок аукціону: 26 лютого 2019 15:05
Очікувана вартість: 145 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 458,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27 штука
Модулі пам'яті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 лютого 2019 18:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2019 17:58
Перелік змін ТД модулі від 18.02.2019.docx
18 лютого 2019 17:58
тд зі змінами модулі від 18.02.2019.docx
14 лютого 2019 18:08
Додаток 6 - Проект договору.doc
18 лютого 2019 18:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2019 18:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 лютого 2019 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2019 17:58
Перелік змін ТД модулі від 18.02.2019.docx
14 лютого 2019 18:08
Перелік змін ТД модулі від 14.02.2019.docx
18 лютого 2019 17:58
тд зі змінами модулі від 18.02.2019.docx
14 лютого 2019 18:08
тд зі змінами модулі від 14.02.2019.docx
07 лютого 2019 16:41
ТД модулі пам'яті _7252852.docx
14 лютого 2019 18:08
Додаток 6 - Проект договору.doc
07 лютого 2019 16:41
Додаток 6 - Проект договору.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі та участі у закупівлі ФО-П
Дата подання: 08 лютого 2019 09:46
Дата відповіді: 08 лютого 2019 10:52
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вітаємо та дякуємо за увагу до нашої закупівлі! Технічна специфікація містить інформацію про еквівалент обладнання. Також повідомляємо, що АТ "Укрпошта" проводить торги відповідно до діючого Закону України "Про публічні закупівлі", де подібні обмеження відсутні, крім того це суттєво обмежує конкуренцію. Ми, як замовник, не вбачаємо жодних перепон для участі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ у наших закупівлях, до пропозицій неплатників ПДВ не буде додаватись сума ПДВ у розмірі 20 відсотків.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 08 лютого 2019 10:11
Дата відповіді: 08 лютого 2019 10:49
Доброго дня В документації вказано конкретну модель памяті, і указано що вона повинна бути нова. HP 647651-081 8GB (1X8GB) 1600MHZ PC3-12800 CL11 SINGLE RANK ECC REGISTERED DDR3 SDRAM DIMM GENUINE HP MEMORY FOR HP PROLIANT SERVER Память протестовано виробником. З якою метою проводиться тестування памяті? "Протягом 10 календарних днів з дня оприлюднення рішення про намір укласти договір забезпечити демонстрацію сумісності запропонованого нами товару з сервером протягом 10 календарних днів з дня оприлюднення рішення про намір укласти договір забезпечити демонстрацію сумісності запропонованого нами товару з сервером HP BL460c G8 (Serial Number CZ3241XT4E Part Number 641016-B21)" Ви не впевнені що вам потрібна саме ця память? Чи ви хочете, щоб в закупівлі приймали тільки ті учасники у яких дана память вже є внаявності?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вітаємо!
Хоча тендерна документація містить посилання на модель памяті, допускається постачання сумісного еквіваленту, про що також зазанчено у тендерній документації. Метою "тестування" є перевірка достовірності інформації, яка буде подана учасниками, в частині підтвердження сумісності з наявним у замовника обладанням і так, тестування передбачає наявність в переможця торгів однієї одиниці продукції, яка буде постачатись. Така вимога жодним чином не порушує права учасників та не звужує їх коло. Якщо ми помиляємось, просимо надати додаткову інформацію або факти, які свідчасть про неможливість її виконати. Ми обовязково розглянемо та врахуємо додаткову інформацію. Дякуємо за питання, сподіваємось що наміри Замовника вам зрозумілі!
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 08 лютого 2019 11:13
Дата відповіді: 12 лютого 2019 16:13
"Вітаємо! Хоча тендерна документація містить посилання на модель памяті, допускається постачання сумісного еквіваленту, про що також зазанчено у тендерній документації. Метою "тестування" є перевірка достовірності інформації, яка буде подана учасниками, в частині підтвердження сумісності з наявним у замовника обладанням і так, тестування передбачає наявність в переможця торгів однієї одиниці продукції, яка буде постачатись. Така вимога жодним чином не порушує права учасників та не звужує їх коло. Якщо ми помиляємось, просимо надати додаткову інформацію або факти, які свідчасть про неможливість її виконати. Ми обовязково розглянемо та врахуємо додаткову інформацію. Дякуємо за питання, сподіваємось що наміри Замовника вам зрозумілі!" Наявність в переможця торгів однієї одиниці продукції, яка буде постачатись. - це вимога яка виключає участь тих учасників у яких на момент участі, не має однієї одиниці продукції, яка буде постачатись. Протестувавши модуль памяті можна виявити тільки робочий він чи ні. Яким чином це може вплинути на всю партію товару. Тому ця вимога безглузда і дискримінаційна
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вітаємо! Замовником переглядається доцільність проведення "тестування" та розглядається питання щодо внесення змін до тендерної документації в цій частині. Сподіваємось, що умови тендеру дозволять всім охочим прийняти участь в аукціоні. Дякуємо за активну участь в торгах!
Уточнення ТД
Дата подання: 11 лютого 2019 02:07
Дата відповіді: 12 лютого 2019 16:25
Розділ VI. Технічна специфікація та Додаток 3 до Тендерної документації містять пункт: Нормативно-технічні документи згідно яких виготовлено Товар (вказується обов’язково). Вкажіть < конкретно >, які Нормативно-технічні документи має надати виробник товару (модулів пам'яті HP 647651-081) компанія Hewlett-Packard ?
Відповідь: Вітаємо! Замовник готує зміни до проекту договору, у тому чсилі в зазанченій частині. Зміни будуть оприлюдені у найближчий час, дякуємо за питання!
Уточнення ТД (договору постачання)
Дата подання: 11 лютого 2019 02:19
Дата відповіді: 12 лютого 2019 16:21
5. Поставка Товару 5.1. Поставка Товару здійснюється за графіком поставки Товару, який наведений у Додатку №2 до цього Договору. Додаток №2 НЕ МІСТИТЬ графік поставки Товару. < Вкажіть детальний графік поставки >
Відповідь: Вітання!
Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю наведені у Додатку 6 цієї тендерної документації, який завантажено до електронної системи закупівель окремим файлом («Додаток 6 - Проект договору.pdf») та є невід’ємною частиною тендерної документації.
1. Дата виготовлення Товару, що поставляється за Договором, не повинна бути раніше 2013 року.
2. Гарантійний строк/термін придатності Товару не менше 12 (дванадцять) місяців з моменту поставки Товару Покупцю.
3. Оплата Товару здійснюється впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару.
4. Адреса складу Покупця: 03999, м. Київ, вул. Георгія Кірпи,2.
5. Забезпечення виконання договору, шляхом надання банківської гарантії - вимагається.
6. Розмір банківської гарантії – 5%.
7. Для цілей Закону України «Про публічні закупівлі» предмет поставки за цим Договором відноситься до: Комп’ютерне обладнання (Модулі пам’яті), код ДК 021-2015: 30230000-0. 8. Договір діє до «31» травня 2019 року включно, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань в частині розрахунків.
Графік поставки: 60 календарних днів з дати підписання договору.
Уточнення ТД (договору постачання)
Дата подання: 11 лютого 2019 02:24
Дата відповіді: 12 лютого 2019 16:21
5.2. Поставка Товару здійснюється Постачальником на склад Покупця за адресою: м. Київ, вул. Кирпи, 2, або за адресою:м. Київ, вул. Хрещатик, 22, або за адресою: м. Київ, пр.-т Повітрофлотський, 75, що визначається у Специфікації. В додатку №1 Специфікація НЕ ВИЗНАЧЕНІ адреси складів постачання товару < вкажіть адреси постачання >
Відповідь: Вітання! Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю наведені у Додатку 6 цієї тендерної документації, який завантажено до електронної системи закупівель окремим файлом («Додаток 6 - Проект договору.pdf») та є невід’ємною частиною тендерної документації. 1. Дата виготовлення Товару, що поставляється за Договором, не повинна бути раніше 2013 року. 2. Гарантійний строк/термін придатності Товару не менше 12 (дванадцять) місяців з моменту поставки Товару Покупцю. 3. Оплата Товару здійснюється впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару. 4. Адреса складу Покупця: 03999, м. Київ, вул. Георгія Кірпи,2. 5. Забезпечення виконання договору, шляхом надання банківської гарантії - вимагається. 6. Розмір банківської гарантії – 5%. 7. Для цілей Закону України «Про публічні закупівлі» предмет поставки за цим Договором відноситься до: Комп’ютерне обладнання (Модулі пам’яті), код ДК 021-2015: 30230000-0. 8. Договір діє до «31» травня 2019 року включно, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань в частині розрахунків. Графік поставки: 60 календарних днів з дати підписання договору.
Уточнення ТД (договору постачання)
Дата подання: 11 лютого 2019 02:35
Дата відповіді: 12 лютого 2019 16:28
5.8. Поставка Товару здійснюється в упаковці (пакуванні), яка повинна відповідати вимогам, зазначеним у Нормативно-технічних документах, згідно яких виготовлено Товар та які зазначені у Специфікації. Загально доступні Нормативно-технічні документи виробника товару (модулів пам'яті HP 647651-081) компанії Hewlett-Packard НЕ МІСТЯТЬ специфічних вимог до пакування запчастин (Assembly Parts). < Що має на увазі Замовник під вимогами до упаковки (пакування), якщо у виробника такі документи є документами внутрішнього користування, та не підлягають оприлюдненню ? >
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вітаємо! Замовник готує зміни до проекту договору, у тому числі в зазанченій частині. Зміни будуть оприлюдені у найближчий час, дякуємо за питання!
Уточнення ТД (договору постачання)
Дата подання: 11 лютого 2019 02:47
Дата відповіді: 12 лютого 2019 16:29
5.9. Маркування Товару повинно відповідати вимогам зазначеним у Нормативно-технічних документах згідно яких виготовлено Товар та які зазначені у Специфікації. При маркуванні Товару у будь-якому випадку повинно бути зазначено, зокрема, назва виготовленої Товару, кількість, виробник, дата виготовлення та інша інформація, що обов’язково зазначається для даного виду Товару. Оскільки Нормативно-технічні документи виробника товару (модулів пам'яті HP 647651-081) компанії Hewlett-Packard є документами внутрішнього користування, які не підлягають оприлюдненню, Замовник має користуватися загальнодостурними документами виробника. Згідно з цими документами, на модулях пам'яті не вказують < кількість >. < Вкажіть детально (або з посиланням на офіційний сайт виробника), яке маркування вимагає Замовник >
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вітаємо! Замовник готує зміни до проекту договору, у тому числі в зазанченій частині. Зміни будуть оприлюдені у найближчий час, дякуємо за питання!
Уточнення ТД (договору постачання)
Дата подання: 11 лютого 2019 02:52
Дата відповіді: 12 лютого 2019 16:28
5.10. ... приймання-передача Товару за цим Договором здійснюється Сторонами у відповідності до «Інструкції про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного споживання по кількості», затвердженої постановою Держарбітражу при Раді Міністрів СРСР від 15.06.1965р. №П-6 зі змінами і доповненнями, «Інструкції про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного споживання по якості», затвердженої постановою Держарбітражу при Раді Міністрів СРСР від 25.04.1966р. №П-7 зі змінами і доповненнями (надалі – Інструкції П-6,П-7), з урахуванням особливостей, передбачених даним Договором. В разі наявності розбіжностей між умовами Договору і Інструкціями П-6, П-7, перевага надається умовам Договору. < Україна не дотримується вимог неіснуючого СРСР. Виключте цю ганьбу з Договору. >
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вітаємо! Замовник готує зміни до проекту договору. Обовязково розглянемо можливість виключення згаданої норми, дякуємо за пораду!
Щодо року виготовлення товару
Дата подання: 13 лютого 2019 12:02
Дата відповіді: 15 лютого 2019 18:36
Доброго дня. Вказана модель сервера з'явилась у 2016 році (дані з сайту виробника). Вимога до пам'яті для даного сервера - виробництво не раніше 2018 невиправдана. В умовах належного складського зберігання у виробника або дистриб'ютора пам'ять не втрачає працездатність і її технічні характеристики не погіршуються. Просимо видалити вимогу щодо виробництва товару не раніше 2018 року.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Повідомляємо Вас, що тендерна документація не містить подібних вимог. Звертаємо Вашу увагу, що предметом закупівлі є модулі пам'яті.
Істотні умови договору, поставка партіями
Дата подання: 15 лютого 2019 10:09
Дата відповіді: 18 лютого 2019 17:53
Вимога в тендерній документації та в проекті договору: "3. Оплата Товару здійснюється впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару.". Ви маєте намір покупати товар партіями? Якщо так - це необхідно відобразити в графіку поставки, якщо ні - необхідно видалит посилання на партії в умовах оплати.
Відповідь: Вітаємо
Поставка товару у відповідності до умов тендерної документації здійснюється протягом 60 календарних днів з дати підписання договору. Постачальник має право поставляти товар в межах зазначеного строку, таким чином за договором може бути більше ніж одна партія поставленого Товару. Для цього і передбачений пункт, що визначає обов’язок оплати з моменту отримання кожної окремої партії Товару.
Крім іншого таке формулювання пункту жодним чином не порушує інтереси контрагента, який планує поставку товару однією партією.
Дякуємо за Ваше запитання.
Істотні умови договору, Нормативно-технічні документи виробника
Дата подання: 15 лютого 2019 10:14
Дата відповіді: 18 лютого 2019 17:53
Вимога тендерної документації "документи згідно яких виготовлено Товар (вказується ОБОВ’ЯЗКОВО)" суперечить вимогам проекту договору "Нормативно-технічні документи виробника згідно яких виготовлено Товар (вказується ПРИ НАЯВНОСТІ)". Просимо виправити цю невідповідність.
Відповідь: Вітаємо
14.02.2019 до тендерної документації були внесені зміни, в тому числі викладено Договір в іншій редакції. Так в специфікації до договору передбачена графа «Нормативно-технічні документи виробника згідно яких виготовлено Товар (вказується при наявності)»
Дякуємо за Ваше запитання.
Аналогічний договір
Дата подання: 15 лютого 2019 10:20
Дата відповіді: 18 лютого 2019 17:55
Просимо уточнити дану вимогу "Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір на поставку модулів пам’яті". Договір на поставку комп'ютерного обладнання, у складі якого поставляються модулі пам’яті (що відображено в специфікації) приймаєтся Вами як аналогічний або небхідний виконаний договір на поставку виключно модулів пам’яті?
Відповідь: Вітаємо!!!!
Замовником розглядається Ваше питання та за результатами цього розгляду до тендерної документації можуть бути внесені зміни
Дякуємо за запитання
Фінансовий звіт
Дата подання: 15 лютого 2019 10:27
Дата відповіді: 18 лютого 2019 17:55
"завірена копія балансу та звіту про фінансові результатами за останній рік та останній звітний період" - цей звіт оформляється до 01 березня, що пізніше дати реєстрації тендерної пропозиції. Тобто Учасник фізично не може надати такі звіти. Просимо виправити дану вимогу, щоб Учасник міг подати звіт за ІІІ квартал попереднього року, якщо звіт за рік компанія ще не оформляла.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вітаємо!!!!!
Звертаємо Вашу увагу, що документи визначені додатком 8 до тендерної документації вимагаються від учасника-переможця торгів, після оголошення переможця торгів та прийняття рішення про намір укласти договір. Описані Вами документи, мають підтвердити наявність відповідних повноважень на укладання договору, у відповідності до Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю»
Дякуємо за Ваше запитання.
Штрафні санкції, пеня 0,1%
Дата подання: 15 лютого 2019 10:38
Дата відповіді: 18 лютого 2019 17:56
Для постачальника "Постачальник сплачує пеню у розмірі 0,1 відсотка", для Покупця "Покупець сплачує Постачальнику пеню у розмірі 0,01 %". Необхідно виправити ці умови, відповідальність поввинна бути зеркалаьна. Штраф повинен становити 0,1 % як для Постачальника так і для Покупця.
Відповідь: Вітаємо!!!!!
Вказані умови передбачають захист інтересів АТ «Укрпошта» від недобросовісних постчальників, та не використовуються взагалі, у випадку відсутності порушень умов договору з боку постачальників.
У зв’язку з чим умови договору в цій частині змінюватись не будуть
Дякуємо за Ваше запитання.
код УКТЗЕД
Дата подання: 15 лютого 2019 10:54
Дата відповіді: 18 лютого 2019 17:56
"Видаткова накладна, акт приймання-передачі Товару та/або інший документ, який підтверджує факт передачі Товару від Постачальника до Покупця, в обов’язковому порядку має містити код УКТЗЕД для кожного найменування Товару" - просимо уточнити, видаткова накладна та акт приймання-передачі Товару повинні обов’язково містити код УКТЗЕД? Або достатньо, щоб код УКТЗЕД для кожного найменування Товару був указаний, наприклад, лише у видатковій накладній?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вітаємо!!!!!
Вказаний пункт передбачає обов’язковість вказання в документах, що підтверджують постачання Товару інформації про код УКТЗЕД. Таким чином, якщо за результатами поставки оформлюються 2 документи – видаткова накладна і акт приймання-передачі то інформація про код УКТЗЕД має міститись в обох документах.
Розгорнути всі запитання: 16 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-07-002821-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "КОЛЕСНІК КОСТЯНТИН СЕРГІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3250511416
Дата подання: 11 лютого 2019 13:40
Дискримінаційна вимога Замовника
Шановний Замовник, у Додаткових умовах Додатку 3 вимагається: "Протягом 10 календарних днів з дня оприлюднення рішення про намір укласти договір переможець надає тестовий зразок запропонованого товару для підтвердження технічних характеристик обладнання та сумісності з наявним обладнанням. Тестування обладнання буде проводитись визначеною замовником комісією в присутності представника переможця." Важаю цю вимогу дискримінаційною та безпідставною, оскільки обмежуються та дискримінуються права учасників, які не мають в наявності на складі необхідної одиниці продукції, але можуть забезпечити виконання умов договору, поставку товару відповідної якості та кількості у визначені строки та забезпечити гарантійні зобов'язання за найкращою ціною. Також важаю що дана вимога суперечіть ст. 25 ЗУ "Про публічні закупівлі", яка визначає що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді, а зразок відповідно не може вважатися її невід'ємною частино. Тим самим фактично порушуються основні принципи державних закупівель та закону в тому числі: забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, недискримінація учасників, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері та розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно вимагаю усунення дискримінаційних вимог Замовника та таких що фактично обмежують конкуренцію, внесення відповідних змін до тендерної документації Замовника та приведення її у відповідність до закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 лютого 2019 18:12
Вимога задоволена, до тендерної документації внесені відповідні зміни.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 лютого 2019 16:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КОЛЕСНІК КОСТЯНТИН СЕРГІЙОВИЧ" 49 680,00
UAH з ПДВ
44 820,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БАЛА ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ" 66 258,00
UAH з ПДВ
46 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЙ АЙ ТІ ТРЕЙДІНГ" 93 999,85
UAH з ПДВ
47 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Гордєєва А.М. 59 400,00
UAH з ПДВ
48 978,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ДІДУХ ОЛЕГ ВАЛЕРІЙОВИЧ 75 600,00
UAH з ПДВ
75 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА" 108 593,46
UAH з ПДВ
108 593,46
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЙ ПІ УКРАЇНА" 124 698,00
UAH з ПДВ
124 698,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЙЗ АЙ ТІ" 139 077,00
UAH з ПДВ
139 077,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 лютого 2019 12:57
19. Довідка ст. 16 Закону.pdf
23 лютого 2019 12:57
18. Довідка Санкції.pdf
23 лютого 2019 12:57
11. Сертифікат якості.pdf
23 лютого 2019 12:57
10. Додаток 7 до ТД.pdf

Публічні документи

25 лютого 2019 18:28
Електронний підпис
25 лютого 2019 18:26
Технічна специфікація.pdf
25 лютого 2019 18:26
Тендерна пропозиція.pdf
25 лютого 2019 18:26
Статут.pdf
25 лютого 2019 18:26
Наказ.pdf
25 лютого 2019 18:26
Лист ст. 17.pdf
25 лютого 2019 18:26
Лист відгук.pdf
25 лютого 2019 18:26
Витяг ПДВ.pdf
25 лютого 2019 18:26
Витяг ЕДРПОУ.pdf

Публічні документи

25 лютого 2019 14:06
Електронний підпис
25 лютого 2019 14:00
Цінова пропозиція.PDF
25 лютого 2019 14:00
Технічна специфікація.PDF
25 лютого 2019 14:00
Свідоцтва (витяги).PDF
25 лютого 2019 14:00
Лист-відгук.PDF
25 лютого 2019 14:00
ІНН та ПАСПОРТ.PDF
25 лютого 2019 14:00
Довідка про санкції.PDF
25 лютого 2019 14:00
Довідка про досвід.PDF
25 лютого 2019 14:00
Гарантійний лист.PDF

Публічні документи

25 лютого 2019 16:24
Електронний підпис
25 лютого 2019 16:21
тендерна пропозиція.pdf
25 лютого 2019 16:21
Статут.pdf
25 лютого 2019 16:21
Опис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КОЛЕСНІК КОСТЯНТИН СЕРГІЙОВИЧ"

ФОП "БАЛА ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ"

ТОВ "АЙ АЙ ТІ ТРЕЙДІНГ"

ФОП Гордєєва А.М.

ФОП ДІДУХ ОЛЕГ ВАЛЕРІЙОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА"

ТОВ "АЙ ПІ УКРАЇНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЙЗ АЙ ТІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КОЛЕСНІК КОСТЯНТИН СЕРГІЙОВИЧ"
#3250511416
Рішення скасоване 44 820,00
UAH з ПДВ
14 березня 2019 18:05
ФОП "КОЛЕСНІК КОСТЯНТИН СЕРГІЙОВИЧ"
#3250511416
Відхилено 44 820,00
UAH з ПДВ
14 березня 2019 18:07
ФОП "БАЛА ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#3090705750
Відхилено 46 400,00
UAH з ПДВ
19 березня 2019 17:38
ТОВ "АЙ АЙ ТІ ТРЕЙДІНГ"
#40916850
Переможець 47 000,00
UAH з ПДВ
22 березня 2019 17:50

Документи

05 березня 2019 18:38
Електронний підпис
26 лютого 2019 16:03
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

14 березня 2019 18:07
Електронний підпис
14 березня 2019 18:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
14 березня 2019 18:06
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

19 березня 2019 17:38
Електронний підпис
14 березня 2019 22:12
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 березня 2019 17:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЙ АЙ ТІ ТРЕЙДІНГ"
#40916850
47 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 серпня 2019 14:37
Електронний підпис зміни до договору
11 квітня 2019 19:37
ДУ АЙ АЙ ДІ ТРЕЙДІНГ 002821.pdf зміни до договору
11 квітня 2019 19:36
Електронний підпис укладений
11 квітня 2019 19:24
Договір АЙ АЙ ДІ ТРЕЙДІНГ 002821.pdf укладений
11 квітня 2019 19:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 110419-02/196Пс
Договір:
Номер додаткової угоди: 110419-02/196Пс
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 квітня 2019 — 31 травня 2019
Сума оплати за договором: 46 999,44
UAH з ПДВ