Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

” Поточний ремонт приміщень санвузлів Коростенського міського ліцею по вул.Соломиї Крушельницької,12 м.Коростень Житомирської області”
Очікувана вартість
523 215,60 UAH
UA-2019-02-07-002808-b 513271fe97f44c56bfe417bccf5cd908
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Довгошиєнко

+380414296283 dovgoshyenko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143212
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., м. Коростень, вул. Грушевського, 66
Контактна особа: Оксана Довгошиєнко
+380414296283
dovgoshyenko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 лютого 2019 16:39
Звернення за роз’ясненнями: до 13 лютого 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 лютого 2019 17:00
Початок аукціону: 25 лютого 2019 13:36
Очікувана вартість: 523 215,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 616,08 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


” Поточний ремонт приміщень санвузлів Коростенського міського ліцею по вул.Соломиї Крушельницької,12 м.Коростень Житомирської області”
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
” Поточний ремонт приміщень санвузлів Коростенського міського ліцею по вул.Соломиї Крушельницької,12 м.Коростень Житомирської області”
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, м. Коростень, Соломії Крушельницької,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 лютого 2019 15:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2019 15:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 лютого 2019 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2019 15:05
ТД поточний ремонт нова редакція.doc
07 лютого 2019 16:39
ТД поточний ремонт.doc
14 лютого 2019 15:05
порівняльна таблиця ТД.docx
14 лютого 2019 15:05
Додаток №3 нова редакція.docx
07 лютого 2019 16:39
Додаток №3.docx
14 лютого 2019 15:05
порівняльна таблицяДОДАТОК 3.docx
07 лютого 2019 16:39
Додаток №2 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.docx
07 лютого 2019 16:39
Додаток №1 (технічне завдання, дефектні акти).docx
07 лютого 2019 16:39
Додаток №4.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-07-002808-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "Матиль Денис Анатолійович", Код ЄДРПОУ:3207619512
Дата подання: 06 березня 2019 17:03
Скасування підтвердження кваліфікації та визначення переможця
ФОП Матиль Денис Анатолійович вимагає скасувати незаконне рішення Замовника «Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради» по закупівлі ”Поточний ремонт приміщень санвузлів Коростенського міського ліцею по вул.Соломиї Крушельницької,12 м.Коростень Житомирської області” ідентифікатор закупівлі: UA-2019-02-07-002808-b про визнання переможцем ПрАТ «Кмитівський майстер» з наступних причин:
1. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази не містить інформації, яку вимагав надати Замовник та яку мав вказати Учасник, а саме: зазначено лише фірма-виробник без конкретної маки та терміну експлуатації обладнання, що є порушенням вимог п.1 дод.3 документації Закупівлі.
2. В порушення вимог п.3.2. дод.3, в якому зазначено, що для документального підтвердження досвіду виконаних(ного) аналогічного(них) договору(рів) разом з накладними Учасник має надати «Аналогічні(ний) договори(вір) на постачання предмету закупівлі замовникам разом з накладними(ною)». ПрАТ «Кмитівський майстер» надано лише копії аналогічних договорів. Ні довідок, ні актів виконаних робіт, оформлення яких є підтвердженням виконання Учасником та прийняття Замовником робіт при проведенні поточних ремонтів, в склаті пропозиції не надано.
3. Відгуки, які Учасник надав на підтвердження позитивного досвіду з Замовниками, також не відповідають умовам закупівлі, оскільки Відділ освіти Пулинської селищної ради надав відгук про позитивний досвіт роботи з ЗАТ «Кмитівський майстер», в той час як учасник є ПрАТ, що не відповідає його організаційно-правовій формі та не дає підстав стверджувати, що договірні зобов’язання виконані на відповідному рівні. Таку не відповідність не можна віднести до формальних помилок чи описок, оскільки зазначена інформація напряму впливає на визначення відповідності Учасника кваліфікаційним вимогам.
4. Переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір повинен надати «Оригінал або нотаріально завірену копію довідки уповноваженого органу про відсутність/наявність заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), що діє на дату подання документу. В порушення вказаної вимоги Учасник-переможець не надав вказаної довідки, оскільки завантажена в систему довідка видана для подання до КУ «Пугачівський психоневрологічний пансіонат Житомирської обласної ради» , в той час як замовником закупівлі ” Поточний ремонт приміщень санвузлів Коростенського міського ліцею по вул.Соломиї Крушельницької,12 м.Коростень Житомирської області” ідентифікатор закупівлі: UA-2019-02-07-002808-b є Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради.

Незважаючи на вище зазначені порушення Вами підтверджено відповідність ПрАТ «Кмитівський майстер» кваліфікаційним критеріям та визначено переможцем. Своїми діями Ви порушуєте п.п.1 п.1 ст.30 Закону України «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ», в якому зазначено імперативну вимогу щодо відхилення пропозиції Учасника, якщо він « не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону».
Вимагаємо скасувати незаконне рішення щодо визначення переможцем закупівлі ”Поточний ремонт приміщень санвузлів Коростенського міського ліцею по вул.Соломиї Крушельницької,12 м.Коростень Житомирської області” ідентифікатор закупівлі: UA-2019-02-07-002808-b ПрАТ «Кмитівський майстер»та дотримуватися під час здійснення Закупівель принципів добросовісної конкуренції серед учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 березня 2019 14:03
Відповідь щодо оскарження підтвердження учасника
Номер вимоги: UA-2019-02-07-002808-b.a2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП "Матиль Денис Анатолійович", Код ЄДРПОУ:3207619512
Дата подання: 11 березня 2019 19:18
Скасування підтвердження кваліфікації та визначення переможця
ФОП Матиль Денис Анатолійович вимагає скасувати незаконне рішення Замовника «Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради» по закупівлі ”Поточний ремонт приміщень санвузлів Коростенського міського ліцею по вул.Соломиї Крушельницької,12 м.Коростень Житомирської області” ідентифікатор закупівлі: UA-2019-02-07-002808-b про визнання переможцем ПрАТ «Кмитівський майстер» з наступних причин: В порушення вимог п.3.2. дод.3, в якому зазначено, що для документального підтвердження досвіду виконаних(ного) аналогічного(них) договору(рів) разом з накладними Учасник має надати «Аналогічні(ний) договори(вір) на постачання предмету закупівлі замовникам разом з накладними(ною)». ПрАТ «Кмитівський майстер» надано лише копії аналогічних договорів. Накладних, подання яких передбачено вказаним пунктом, Учасником не надано. В разі, якщо Замовником торгів не передбачалося подання певних документів, але вони включені до кваліфікаційних вимог, або їх подають на розсуд Учасника, про що не зазначено в кваліфікаційних вимогах, Замовник зобов'язаний внести зміни до документації закупівлі. Оскільки на даний час технічно не можливо внести зміни до Тендерної документації, Замовник ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ ВІДМІНИТИ закупівлю по причині неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 лютого 2019 14:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЗАГАЛБУД" 399 157,39
UAH з ПДВ
396 541,30
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "Кмитівський майстер" 435 000,00
UAH з ПДВ
399 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Матиль Денис Анатолійович" 490 000,00
UAH з ПДВ
425 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ РОМСТРОЙ 514 223,00
UAH з ПДВ
429 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНТАКО" 483 838,00
UAH з ПДВ
478 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 лютого 2019 14:56
Електронний підпис
23 лютого 2019 14:56
Довідка праівники.pdf
23 лютого 2019 14:48
Електронний підпис
23 лютого 2019 14:47
Цінова пропозиція.pdf
23 лютого 2019 14:47
Технічне завдання.pdf
23 лютого 2019 14:47
Статут ТОВ ЗАГАЛБУД.pdf
23 лютого 2019 14:47
Рішення про створення.pdf
23 лютого 2019 14:47
Паспорт Панченко В Л.pdf
23 лютого 2019 14:47
Наказ директор.pdf
23 лютого 2019 14:47
Лсит-гарантія.pdf
23 лютого 2019 14:47
Лист Субпідрядники.pdf
23 лютого 2019 14:47
Лист гарантія аванс.pdf
23 лютого 2019 14:47
Кошторис Ліцей.rar
23 лютого 2019 14:47
Договір.pdf
23 лютого 2019 14:47
Довідка санкції.pdf
23 лютого 2019 14:47
Довідка обладнання.pdf
23 лютого 2019 14:47
Виписка ТОВ ЗАГАЛБУД.pdf

Публічні документи

03 березня 2019 11:05
Електронний підпис
01 березня 2019 21:45
Довідка про несудимість.pdf
28 лютого 2019 15:59
Електронний підпис
27 лютого 2019 15:52
Електронний підпис
27 лютого 2019 13:42
Електронний підпис
27 лютого 2019 13:40
Договір (коригований).PDF
22 лютого 2019 13:09
Електронний підпис
22 лютого 2019 13:07
Дефектний акт.PDF
22 лютого 2019 11:59
Електронний підпис
22 лютого 2019 11:55
Пропозиція.PDF
22 лютого 2019 11:54
Лист- гарантія.PDF
22 лютого 2019 11:54
Лист - згода.PDF
22 лютого 2019 11:54
Аналогічні договори (1).PDF
22 лютого 2019 11:54
inquiry_print.pdf
22 лютого 2019 11:54
Статут.pdf
22 лютого 2019 11:54
Ліцензія.pdf
22 лютого 2019 11:54
Довідка ЕДРПОУ.pdf
22 лютого 2019 11:54
Витяг ПДВ.PDF

Публічні документи

23 лютого 2019 10:51
Проект договору.pdf
23 лютого 2019 10:51
Відомість обсягів.pdf
23 лютого 2019 10:51
Довідка МЗС.pdf
23 лютого 2019 10:51
Довідка санкції.pdf
23 лютого 2019 10:51
Довідка субпідряд.pdf
23 лютого 2019 10:51
Довідка з податкової.pdf
23 лютого 2019 10:51
Дефектний акт 6.pdf
23 лютого 2019 10:51
Дефектний акт 5.pdf
23 лютого 2019 10:51
Дефектний акт 4.pdf
23 лютого 2019 10:51
Дефектний акт 3.pdf
23 лютого 2019 10:51
Дефектний акт 2.pdf
23 лютого 2019 10:51
Дефектний акт 1.pdf
23 лютого 2019 10:51
Пояснювальна записка.pdf
23 лютого 2019 10:51
Зведений кошторис.pdf
23 лютого 2019 10:51
Договірна ціна..pdf
23 лютого 2019 10:51
Договідна ціна.pdf
23 лютого 2019 10:51
Довідка повноваження.pdf
23 лютого 2019 10:51
паспорт+код.pdf
23 лютого 2019 10:51
Лист-гарантія ст 17.pdf
23 лютого 2019 10:51
Відгук 2.pdf
23 лютого 2019 10:51
Відгук 1.pdf
23 лютого 2019 10:51
Акти аналог 2.pdf
23 лютого 2019 10:51
Аналогічний договір 2.pdf
23 лютого 2019 10:51
Акти аналог 1.pdf
23 лютого 2019 10:51
Аналогічний договір 1.pdf
23 лютого 2019 10:51
Довідка МТБ.pdf
23 лютого 2019 10:51
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

22 лютого 2019 18:51
Електронний підпис
22 лютого 2019 18:45
Електронний підпис
22 лютого 2019 18:35
Проект договору.pdf
22 лютого 2019 18:35
Пояснювальна записка.pdf
22 лютого 2019 18:35
Локальний кошторис 6.pdf
22 лютого 2019 18:35
Локальний кошторис 5.pdf
22 лютого 2019 18:35
Локальний кошторис 4.pdf
22 лютого 2019 18:35
Локальний кошторис 3.pdf
22 лютого 2019 18:35
Локальний кошторис 2.pdf
22 лютого 2019 18:35
Локальний кошторис 1.pdf
22 лютого 2019 18:35
Лист-подяка дог 105.pdf
22 лютого 2019 18:35
Лист-гарантія ст17.pdf
22 лютого 2019 18:35
Цінова пропозиція.pdf
22 лютого 2019 18:35
Лист-відгук дог 178.pdf
22 лютого 2019 18:35
Статут-РОМСТРОЙ.pdf
22 лютого 2019 18:35
Лист-відгук дог 75.pdf
22 лютого 2019 18:35
Зведений кошторис.pdf
22 лютого 2019 18:35
Договірна ціна.pdf
22 лютого 2019 18:35
Договір 178 освіта.pdf
22 лютого 2019 18:35
Протокол_уст_зб.pdf
22 лютого 2019 18:35
Договір 75 освіта.pdf
22 лютого 2019 18:35
Довідка-робітники.pdf
22 лютого 2019 18:35
Довідка договори.pdf
22 лютого 2019 18:35
Довідка - механізми.pdf
22 лютого 2019 18:35
Дефектний акт 6.pdf
22 лютого 2019 18:35
Дефектний акт 5.pdf
22 лютого 2019 18:35
Дефектний акт 4.pdf
22 лютого 2019 18:35
Дефектний акт 3.pdf
22 лютого 2019 18:35
Дефектний акт 2.pdf
22 лютого 2019 18:35
Дефектний акт 1.pdf

Публічні документи

20 лютого 2019 10:12
Цінова пропозиція.pdf
20 лютого 2019 10:12
Статут.pdf
20 лютого 2019 10:12
Сертифікати на товар.pdf
20 лютого 2019 10:12
Проект договору.pdf
20 лютого 2019 10:12
Пояснювальна записка.pdf
20 лютого 2019 10:12
Ліцензія.pdf
20 лютого 2019 10:12
Лист гарантія ст 17.pdf
20 лютого 2019 10:12
Договірна ціна.pdf
20 лютого 2019 10:11
Дефектний акт.pdf
20 лютого 2019 10:11
Витяг з ЄДР .pdf
20 лютого 2019 10:11
Витяг без ПДВ.pdf
20 лютого 2019 10:11
Виписка.pdf
20 лютого 2019 10:11
Аналогічні договори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЗАГАЛБУД"

ПрАТ "Кмитівський майстер"

ФОП "Матиль Денис Анатолійович"

ТОВ РОМСТРОЙ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНТАКО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЗАГАЛБУД"
#42512599
Відхилено 396 541,30
UAH з ПДВ
27 лютого 2019 08:27
ПрАТ "Кмитівський майстер"
#20414962
Переможець 399 000,00
UAH з ПДВ
01 березня 2019 08:50

Документи

27 лютого 2019 08:27
Електронний підпис
27 лютого 2019 08:26
протокол розгляду.pdf

Документи

01 березня 2019 08:50
Електронний підпис
01 березня 2019 08:49
протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 березня 2019 08:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "Кмитівський майстер"
#20414962
399 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 березня 2019 08:50
Електронний підпис
01 березня 2019 08:49
протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 липня 2019 14:14
Електронний підпис зміни до договору
27 червня 2019 13:59
дод.угода №32-2 від 27.06.2019 р до договору №32 від 19.03.2019 р.pdf зміни до договору
27 червня 2019 13:58
Електронний підпис зміни до договору
30 травня 2019 10:24
Дод. угода №32-1 від 30.05.2019р. до дог. №32 від 19.03.2019р..pdf зміни до договору
30 травня 2019 10:23
Електронний підпис укладений
19 березня 2019 09:47
Договір №32 від 19.03.2019.pdf укладений
19 березня 2019 09:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 32/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 32/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 399 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 66 500,00 UAH)