Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
” Поточний ремонт приміщень санвузлів Коростенського міського ліцею по вул.Соломиї Крушельницької,12 м.Коростень Житомирської області”
Очікувана вартість
523 215,60 UAH
UA-2019-02-07-002808-b ● 513271fe97f44c56bfe417bccf5cd908
Відкриті торги
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02143212 |
Місцезнаходження: | 11500, Україна , Житомирська обл., м. Коростень, вул. Грушевського, 66 |
Контактна особа: |
Оксана Довгошиєнко +380414296283 dovgoshyenko@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 лютого 2019 16:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 лютого 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 лютого 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 25 лютого 2019 13:36 |
Очікувана вартість: | 523 215,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 616,08 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
” Поточний ремонт приміщень санвузлів Коростенського міського ліцею по вул.Соломиї Крушельницької,12 м.Коростень Житомирської області”
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
” Поточний ремонт приміщень санвузлів Коростенського міського ліцею по вул.Соломиї Крушельницької,12 м.Коростень Житомирської області”
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11500, Україна, Житомирська область, м. Коростень, Соломії Крушельницької,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 червня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 лютого 2019 15:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 лютого 2019 15:05 |
ТД поточний ремонт нова редакція.doc | |
14 лютого 2019 15:05 |
порівняльна таблиця ТД.docx | |
14 лютого 2019 15:05 |
Додаток №3 нова редакція.docx | |
14 лютого 2019 15:05 |
порівняльна таблицяДОДАТОК 3.docx | |
07 лютого 2019 16:39 |
Додаток №2 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.docx | |
07 лютого 2019 16:39 |
Додаток №1 (технічне завдання, дефектні акти).docx | |
07 лютого 2019 16:39 |
Додаток №4.doc |
14 лютого 2019 15:44 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
14 лютого 2019 15:05 |
ТД поточний ремонт нова редакція.doc
|
||||||
14 лютого 2019 15:05 |
порівняльна таблиця ТД.docx
|
||||||
14 лютого 2019 15:05 |
Додаток №3 нова редакція.docx
|
||||||
14 лютого 2019 15:05 |
порівняльна таблицяДОДАТОК 3.docx
|
||||||
07 лютого 2019 16:39 |
Додаток №2 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.docx
|
||||||
07 лютого 2019 16:39 |
Додаток №1 (технічне завдання, дефектні акти).docx
|
||||||
07 лютого 2019 16:39 |
Додаток №4.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-07-002808-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "Матиль Денис Анатолійович", Код ЄДРПОУ:3207619512
Дата подання: 06 березня 2019 17:03
Скасування підтвердження кваліфікації та визначення переможця
ФОП Матиль Денис Анатолійович вимагає скасувати незаконне рішення Замовника «Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради» по закупівлі ”Поточний ремонт приміщень санвузлів Коростенського міського ліцею по вул.Соломиї Крушельницької,12 м.Коростень Житомирської області” ідентифікатор закупівлі: UA-2019-02-07-002808-b про визнання переможцем ПрАТ «Кмитівський майстер» з наступних причин:
1. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази не містить інформації, яку вимагав надати Замовник та яку мав вказати Учасник, а саме: зазначено лише фірма-виробник без конкретної маки та терміну експлуатації обладнання, що є порушенням вимог п.1 дод.3 документації Закупівлі.
2. В порушення вимог п.3.2. дод.3, в якому зазначено, що для документального підтвердження досвіду виконаних(ного) аналогічного(них) договору(рів) разом з накладними Учасник має надати «Аналогічні(ний) договори(вір) на постачання предмету закупівлі замовникам разом з накладними(ною)». ПрАТ «Кмитівський майстер» надано лише копії аналогічних договорів. Ні довідок, ні актів виконаних робіт, оформлення яких є підтвердженням виконання Учасником та прийняття Замовником робіт при проведенні поточних ремонтів, в склаті пропозиції не надано.
3. Відгуки, які Учасник надав на підтвердження позитивного досвіду з Замовниками, також не відповідають умовам закупівлі, оскільки Відділ освіти Пулинської селищної ради надав відгук про позитивний досвіт роботи з ЗАТ «Кмитівський майстер», в той час як учасник є ПрАТ, що не відповідає його організаційно-правовій формі та не дає підстав стверджувати, що договірні зобов’язання виконані на відповідному рівні. Таку не відповідність не можна віднести до формальних помилок чи описок, оскільки зазначена інформація напряму впливає на визначення відповідності Учасника кваліфікаційним вимогам.
4. Переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір повинен надати «Оригінал або нотаріально завірену копію довідки уповноваженого органу про відсутність/наявність заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), що діє на дату подання документу. В порушення вказаної вимоги Учасник-переможець не надав вказаної довідки, оскільки завантажена в систему довідка видана для подання до КУ «Пугачівський психоневрологічний пансіонат Житомирської обласної ради» , в той час як замовником закупівлі ” Поточний ремонт приміщень санвузлів Коростенського міського ліцею по вул.Соломиї Крушельницької,12 м.Коростень Житомирської області” ідентифікатор закупівлі: UA-2019-02-07-002808-b є Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради.
Незважаючи на вище зазначені порушення Вами підтверджено відповідність ПрАТ «Кмитівський майстер» кваліфікаційним критеріям та визначено переможцем. Своїми діями Ви порушуєте п.п.1 п.1 ст.30 Закону України «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ», в якому зазначено імперативну вимогу щодо відхилення пропозиції Учасника, якщо він « не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону».
Вимагаємо скасувати незаконне рішення щодо визначення переможцем закупівлі ”Поточний ремонт приміщень санвузлів Коростенського міського ліцею по вул.Соломиї Крушельницької,12 м.Коростень Житомирської області” ідентифікатор закупівлі: UA-2019-02-07-002808-b ПрАТ «Кмитівський майстер»та дотримуватися під час здійснення Закупівель принципів добросовісної конкуренції серед учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Розгорнути
Згорнути
1. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази не містить інформації, яку вимагав надати Замовник та яку мав вказати Учасник, а саме: зазначено лише фірма-виробник без конкретної маки та терміну експлуатації обладнання, що є порушенням вимог п.1 дод.3 документації Закупівлі.
2. В порушення вимог п.3.2. дод.3, в якому зазначено, що для документального підтвердження досвіду виконаних(ного) аналогічного(них) договору(рів) разом з накладними Учасник має надати «Аналогічні(ний) договори(вір) на постачання предмету закупівлі замовникам разом з накладними(ною)». ПрАТ «Кмитівський майстер» надано лише копії аналогічних договорів. Ні довідок, ні актів виконаних робіт, оформлення яких є підтвердженням виконання Учасником та прийняття Замовником робіт при проведенні поточних ремонтів, в склаті пропозиції не надано.
3. Відгуки, які Учасник надав на підтвердження позитивного досвіду з Замовниками, також не відповідають умовам закупівлі, оскільки Відділ освіти Пулинської селищної ради надав відгук про позитивний досвіт роботи з ЗАТ «Кмитівський майстер», в той час як учасник є ПрАТ, що не відповідає його організаційно-правовій формі та не дає підстав стверджувати, що договірні зобов’язання виконані на відповідному рівні. Таку не відповідність не можна віднести до формальних помилок чи описок, оскільки зазначена інформація напряму впливає на визначення відповідності Учасника кваліфікаційним вимогам.
4. Переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір повинен надати «Оригінал або нотаріально завірену копію довідки уповноваженого органу про відсутність/наявність заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), що діє на дату подання документу. В порушення вказаної вимоги Учасник-переможець не надав вказаної довідки, оскільки завантажена в систему довідка видана для подання до КУ «Пугачівський психоневрологічний пансіонат Житомирської обласної ради» , в той час як замовником закупівлі ” Поточний ремонт приміщень санвузлів Коростенського міського ліцею по вул.Соломиї Крушельницької,12 м.Коростень Житомирської області” ідентифікатор закупівлі: UA-2019-02-07-002808-b є Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради.
Незважаючи на вище зазначені порушення Вами підтверджено відповідність ПрАТ «Кмитівський майстер» кваліфікаційним критеріям та визначено переможцем. Своїми діями Ви порушуєте п.п.1 п.1 ст.30 Закону України «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ», в якому зазначено імперативну вимогу щодо відхилення пропозиції Учасника, якщо він « не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону».
Вимагаємо скасувати незаконне рішення щодо визначення переможцем закупівлі ”Поточний ремонт приміщень санвузлів Коростенського міського ліцею по вул.Соломиї Крушельницької,12 м.Коростень Житомирської області” ідентифікатор закупівлі: UA-2019-02-07-002808-b ПрАТ «Кмитівський майстер»та дотримуватися під час здійснення Закупівель принципів добросовісної конкуренції серед учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 березня 2019 14:03
Відповідь щодо оскарження підтвердження учасника
Номер вимоги: UA-2019-02-07-002808-b.a2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП "Матиль Денис Анатолійович", Код ЄДРПОУ:3207619512
Дата подання: 11 березня 2019 19:18
Скасування підтвердження кваліфікації та визначення переможця
ФОП Матиль Денис Анатолійович вимагає скасувати незаконне рішення Замовника «Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради» по закупівлі ”Поточний ремонт приміщень санвузлів Коростенського міського ліцею по вул.Соломиї Крушельницької,12 м.Коростень Житомирської області” ідентифікатор закупівлі: UA-2019-02-07-002808-b про визнання переможцем ПрАТ «Кмитівський майстер» з наступних причин: В порушення вимог п.3.2. дод.3, в якому зазначено, що для документального підтвердження досвіду виконаних(ного) аналогічного(них) договору(рів) разом з накладними Учасник має надати «Аналогічні(ний) договори(вір) на постачання предмету закупівлі замовникам разом з накладними(ною)». ПрАТ «Кмитівський майстер» надано лише копії аналогічних договорів. Накладних, подання яких передбачено вказаним пунктом, Учасником не надано. В разі, якщо Замовником торгів не передбачалося подання певних документів, але вони включені до кваліфікаційних вимог, або їх подають на розсуд Учасника, про що не зазначено в кваліфікаційних вимогах, Замовник зобов'язаний внести зміни до документації закупівлі. Оскільки на даний час технічно не можливо внести зміни до Тендерної документації, Замовник ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ ВІДМІНИТИ закупівлю по причині неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 лютого 2019 14:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЗАГАЛБУД" |
399 157,39
UAH з ПДВ
|
396 541,30
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ "Кмитівський майстер" |
435 000,00
UAH з ПДВ
|
399 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "Матиль Денис Анатолійович" |
490 000,00
UAH з ПДВ
|
425 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ РОМСТРОЙ |
514 223,00
UAH з ПДВ
|
429 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНТАКО" |
483 838,00
UAH з ПДВ
|
478 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЗАГАЛБУД" #42512599 |
Відхилено |
396 541,30
UAH з ПДВ
|
27 лютого 2019 08:27
|
ПрАТ "Кмитівський майстер" #20414962 |
Переможець |
399 000,00
UAH з ПДВ
|
01 березня 2019 08:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 липня 2019 14:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 червня 2019 13:59
|
дод.угода №32-2 від 27.06.2019 р до договору №32 від 19.03.2019 р.pdf | зміни до договору |
27 червня 2019 13:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 травня 2019 10:24
|
Дод. угода №32-1 від 30.05.2019р. до дог. №32 від 19.03.2019р..pdf | зміни до договору |
30 травня 2019 10:23
|
Електронний підпис | укладений |
19 березня 2019 09:47
|
Договір №32 від 19.03.2019.pdf | укладений |
19 березня 2019 09:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 30 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 32 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 32/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 32 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 32/2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |