Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 79710000-4 (Послуги з охорони об’єктів)
Очікувана вартість
1 183 610,00 UAH
UA-2019-02-07-002557-b ● 4188ae190a8c492aac1e9ec46472ed90
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ОФІС ВЕЛИКИХ ПЛАТНИКІВ ПОДАТКІВ ДЕРЖАВНОЇ ФІСКАЛЬНОЇ СЛУЖБИ |
Код ЄДРПОУ: | 39440996 |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київ обл., м.Київ, м.Київ, вул. Дегтярівська,буд 11 г |
Контактна особа: |
Олена Загородня +380934973498,+380934973498 vpp.infr@sfs.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 лютого 2019 16:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 лютого 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 лютого 2019 17:00 |
Очікувана вартість: | 1 183 610,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Послуги по здійсненню цілодобового пропускного режиму та охорони об’єктів Офісу великих платників податків ДФС
Місце надання послуг:
лот № 1 - 50101, м. Кривий Ріг, пр. Металургів, 36-б;
лот № 2 - 69035, м. Запоріжжя, пр. Соборний, 190-а;
лот № 3 - 65058, м. Одеса, Приморський р-н, пр-т Шевченка, 15/1;
лот №4 – 61052, м. Харків, вул. Благовіщенська, 30;
лот № 5 - 49600, м. Дніпро, пр. О. Поля, 57;
Розгорнути
Згорнути
Місце надання послуг:
лот № 1 - 50101, м. Кривий Ріг, пр. Металургів, 36-б;
лот № 2 - 69035, м. Запоріжжя, пр. Соборний, 190-а;
лот № 3 - 65058, м. Одеса, Приморський р-н, пр-т Шевченка, 15/1;
лот №4 – 61052, м. Харків, вул. Благовіщенська, 30;
лот № 5 - 49600, м. Дніпро, пр. О. Поля, 57;
Тендерна документація
07 лютого 2019 16:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 лютого 2019 16:05 |
Тендерна документація Охорона 2019.doc | |
07 лютого 2019 16:05 |
Тендерна документація Охорона 2019.doc | |
07 лютого 2019 16:05 |
Тендерна документація Охорона 2019.doc | |
07 лютого 2019 16:05 |
Тендерна документація Охорона 2019.doc | |
07 лютого 2019 16:05 |
Тендерна документація Охорона 2019.doc | |
07 лютого 2019 16:05 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ_ОХОРОНА_ОФІС ВПП_ РЕГІОНИ 2019.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Документальне підтвердження
Дата подання: 08 лютого 2019 12:20
Дата відповіді: 12 лютого 2019 10:26
Які підтверджуючи документи треба надати по п.6, п.п.6.1. Додатку 3 «Документальне підтвердження інформації про відсутність підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі та інші вимоги замовника» та п.13 Додатку 5 «Вимоги до надання послуг по здійсненню цілодобового режиму та по охороні об’єктів» а саме «На підставі наказу Служби Безпеки України №440 від 12.08 2005 р мати дозвіл на здійснення охоронної діяльності»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У додатку 3 п.1 зазначено перелік документів, які вміщують відсутність підстав. Надати витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань про рішення органу ліцензування щодо наявності у суб’єкта господарювання права на провадження визначеного ним виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню.
Документальне підтвердження
Дата подання: 12 лютого 2019 16:56
Дата відповіді: 13 лютого 2019 16:01
Дякуємо за відповідь.
По Додатку 3 п.1 все зрозуміло.
Але питання було по Додатку 3 п.6 п.п.6.1. Чекаємо на відповідь.
Відповідь: Оскільки Офіс ВПП ДФС відноситься до органу центральної влади, то необхідно надати довідку довільної форми за підписом керівника про ознайомлення працівників підприємства зі Зводом відомостей, що становлять державну таємницю (наказ СБУ від 12.08.2005 №440).
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | ДК 021:2015 – 79710000-4 (Послуги з охорони об’єктів) |
Опис предмету закупівлі: |
Послуги по здійсненню цілодобового пропускного режиму та охорони об’єкту Криворізького відділу
Дніпропетровського управління Офісу великих платників податків ДФС Місце надання послуг: лот № 1 - 50101, м. Кривий Ріг, пр. Металургів, 36-б |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 95 672,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 478,36 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
1 посл
ДК 021:2015 – 79710000-4 (Послуги з охорони об’єктів)
Послуги по здійсненню цілодобового пропускного режиму та охорони об’єктів Криворізького відділу
Дніпропетровського управління Офісу великих платників податків ДФС
Місце надання послуг: лот № 1 - 50101, м. Кривий Ріг, пр. Металургів, 36-б
Послуги по здійсненню цілодобового пропускного режиму та охорони об’єктів Криворізького відділу
Дніпропетровського управління Офісу великих платників податків ДФС
Місце надання послуг: лот № 1 - 50101, м. Кривий Ріг, пр. Металургів, 36-б
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04119, Україна, Київ, київ, вул.Дегтярівська 11-г
Дата доставки:
01 березня 2019
—
30 вересня 2019
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 лютого 2019 16:05 |
Додаток 4 Технічні вимоги_1.doc |
07 лютого 2019 16:05 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОХОРОННЕ АГЕНТСТВО "ШТУРМ" #35269536 |
Переможець |
68 746,00
UAH з ПДВ
|
28 лютого 2019 09:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 жовтня 2019 14:01
|
Електронний підпис | укладений |
20 березня 2019 16:17
|
Охорона Кривий Ріг.pdf | укладений |
20 березня 2019 16:16
|