Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
комп’ютерне обладнання для потреб КНП «Броварська БКЛ»БРР БМР
Очікувана вартість
2 500 000,00 UAH
UA-2019-02-07-001403-a ● 1107bc56e85e441397cfe48b37cadb97
Відкриті торги
Торги не відбулися
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БРОВАРСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" БРОВАРСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ ТА БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 01994497 |
Вебсайт: | http://brovcrl.in.ua/ |
Місцезнаходження: | 07400, Україна , Київська обл., Бровари, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 14 |
Контактна особа: |
ДМИТРІЧЕНКО НАТАЛІЯ +380507380728 brov_apteka@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 лютого 2019 18:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 лютого 2019 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 лютого 2019 19:00 |
Очікувана вартість: | 2 500 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Тендерна документація
07 лютого 2019 18:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 лютого 2019 18:14 |
Тендерна документація_ТД (3).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні характеристики
Дата подання: 11 лютого 2019 11:09
Дата відповіді: 13 лютого 2019 15:37
Шановний замовник! Процесор J3355 не підтримує 16GB ОЗУ. Нащо це вимагати від мат. плати? Чи данна вимога є не коректною?
Відповідь: Шановний учаснику! Дана вимога э коректною. тому що материнська плата згідно технічних характеристик має підтримувати ОЗУ максимальним обємом 16GB
Технічні характеристики
Дата подання: 11 лютого 2019 11:10
Дата відповіді: 13 лютого 2019 15:59
Доброго дня! Контролер RAID (SATA) – мат платы такого рівня не оснащені котроллером RAID, як вы плануєте запускати RAID , якщо встановлений тільки один SSD?
Відповідь: Мається на увазі можливість модернізації шляхом встановлення додаткової плати розширення з функціоналом RAID контролеру
п. 2.6. Договору
Дата подання: 11 лютого 2019 13:49
Дата відповіді: 13 лютого 2019 16:00
Просимо додати до п. 2.6. Договору що "ПОСТАЧАЛЬНИК усуває недоліки та проводить заміну ТОВАРУ на якісний за свій рахунок у разі, якщо такі недоліки були допущені з вини Постачальника"
Відповідь: Шановний учаснику, замовник не вважає за необхідне додати сформульоване Вами визначення, оскільки всі умови чітко передбачені п 2.1 - 2.5 розділу 2 Договору
п. 2.7. Договору
Дата подання: 11 лютого 2019 13:50
Дата відповіді: 13 лютого 2019 16:00
До п. 2.7. Договору просимо додати що "ЗАМОВНИК має право повернути ПОСТАЧАЛЬНИКУ неякісний ТОВАР, у разі невідповідності його характеристик, заявленним у Специфікації"
Відповідь: Шановний учаснику, замовник не вважає за необхідне додати сформульоване Вами визначення, оскільки всі умови чітко передбачені п 2.1 - 2.5 розділу 2 Договору
п. 5.12. Договору
Дата подання: 11 лютого 2019 13:52
Дата відповіді: 13 лютого 2019 16:01
Замовник, просимо дадати до п. 5.12. Договору "у разі, якщо такі недоліки були допущені з вини Постачальника"
Відповідь: Шановний учаснику, замовник не вважає за необхідне додати сформульоване Вами визначення, оскільки всі умови чітко передбачені розділом 5 Договору «Поставка Товару»
п. 6.2.2. Договору
Дата подання: 11 лютого 2019 13:53
Дата відповіді: 13 лютого 2019 16:13
До п. 6.2.2. Договору просимо додати "у разі невідповідності його характеристик, заявленним у Специфікації"
Відповідь:
Шановний учаснику, замовник не вважає за необхідне додати сформульоване Вами визначення, оскільки всі умови чітко передбачені розділом 2 Договору «Якість товару»
Шановний учаснику, замовник не вважає за необхідне додати сформульоване Вами визначення, оскільки всі умови чітко передбачені розділом 2 Договору «Якість товару»
п.6.3.3. Договору
Дата подання: 11 лютого 2019 13:54
Дата відповіді: 13 лютого 2019 16:04
До п.6.3.3. Договору просимо додати "у разі невідповідності його характеристик, заявленним у Специфікації"
Відповідь: Шановний учаснику, замовник не вважає за необхідне додати сформульоване Вами визначення, оскільки всі умови чітко передбачені розділом 2 Договору «Якість товару»
п. 12.3. Договору
Дата подання: 11 лютого 2019 14:30
Дата відповіді: 13 лютого 2019 16:05
До п. 12.3. Договору необхідно додати "Ця умова не застосовується для виконання обов’язків з доставки та гарантійному ремонту, обслуговуванню Товару."
Відповідь:
Шановний учаснику, сформульоване Вами визначення не береться до уваги Замовником, оскільки передача прав та обов'язків за договором регулюється нормами гл. 24 ГК
Шановний учаснику, сформульоване Вами визначення не береться до уваги Замовником, оскільки передача прав та обов'язків за договором регулюється нормами гл. 24 ГК
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-07-001403-a.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛТАЮР", Код ЄДРПОУ:37210479
Дата подання: 14 березня 2019 12:41
Щодо непогодження з причинами відхилення ТОВ "АЛТАЮР"
Повний опис викладених файлах
Згідно протоколу розгляду тендерної пропозиції від 04.03.2019 року на закупівлю Комп’ютерне обладнання для потреб КНП «Броварська БКЛ»БРР БМР за кодом СРV за ДК021:2015 (30230000-0 Комп’ютерне обладнання) - 2 лоти: Лот №1 – Персональний комп’ютер лікаря» пропозиція ТОВ «АЛТАЮР» була відхилена підставі п.4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція не відповідає умовам Тендерної документації, далі – ТД. Уважно ознайомившись з протоколом відхилення нашої тендерної пропозиції щодо невідповідності умовам Тендерної документації маємо наступні зауваження: 1)стосовно не надання копії витягу з реєстру платників податку на додану вартість (якщо учасник є платником ПДВ), то нами надано Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ, так як Свідоцтво платника ПДВ та витяг з реєстру платників ПДВ є рівноцінними документами, що підтверджують ту обставину, що підприємство є платником ПДВ. 2)стосовно не надання окремого документу, в якому відображені технічні, якісні та кількісні характеристикам предмета закупівлі (технічне завдання), з зазначенням тексту, викладеного в ТД, то даний документ наданий ТОВ «АЛТАЮР» у вигляді гарантійного листа (стор. 3-4 Технічної частини, поданих нами документів) з дотриманням всіх вимог, які зазначені в ТД, а саме в п. 15 ч. 1 Розділу 3 ТД; 3)стосовно не надання декларації про відповідність, що відповідає Технічному регламенту низьковольтного електричного обладнання затвердженого постановую Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015р № 1067; Технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання від 16 грудня 2015р № 1077, то ТОВ «АЛТАЮР», як виробником комплектів базових персональних комп’ютерів надано повний пакет документів на виробництво ПК, в тому числі і вищезазначені Декларації відповідності; 4)стосовно відсутності підтвердження виробника системних блоків, а отже, і можливість поставки предмета закупівлі у кількості, відповідної якості та з відповідними строками поставки, визначеними цією тендерною документацією та тендерною пропозицією учасника торгів (повноваження представника, дилера, дистриб'ютора підтверджуються копіями доручень або договорів про співпрацю, іншими документами виробника, якими виробник доручає представнику, дилеру, дистриб'ютору надавати зазначені гарантії), то ТОВ «АЛТАЮР» в своїй тендерній пропозиції надано Довідку про те, що учасник є виробником товару (комплекти базові персональних комп’ютерів) та про наявність власного сервісного центру (стор. 2 Технічної частини, поданих нами документів). Як виробником нами також надано Гарантійний лист щодо умов гарантійного обслуговування та строків поставки товару (стор. 5 Технічної частини, поданих нами документів), а також умови щодо відповідності строків поставки, якості та кількості товарів нами надано Інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі (стор. 7 Технічної частини, поданих нами документів) та Таблиці відповідності запропоновано до постачання Товару (стор. 8-11 Технічної частини, поданих нами документів) 5)стосовно невідповідності заповненої специфікації в проекті Договору про закупівлю (відсутній опис предмета закупівлі з зазначенням марки), то подана специфікація до проекту договору заповнена відповідно до поданої цінової пропозиції, тобто ми пропонуємо Персональний комп’ютер лікаря Allta X-Wing-3, Виробник: ТОВ «АЛТАЮР», Україна, ТМ ALLTA, із зазначенням документів відповідності запропонованого нами Товару. Марка товару ALLTA, модель - X-Wing-3;6)стосовно відсутності оригіналу гарантійного листа виробника(ів) (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб'ютора, уповноваженого на це виробником, на монітор ACER, яким підтверджується можливість поставки предмета закупівлі у кількості, відповідної якості та з відповідними строками поставки, визначеними цією тендерною документацію та тендерною про...
Розгорнути
Згорнути
Згідно протоколу розгляду тендерної пропозиції від 04.03.2019 року на закупівлю Комп’ютерне обладнання для потреб КНП «Броварська БКЛ»БРР БМР за кодом СРV за ДК021:2015 (30230000-0 Комп’ютерне обладнання) - 2 лоти: Лот №1 – Персональний комп’ютер лікаря» пропозиція ТОВ «АЛТАЮР» була відхилена підставі п.4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція не відповідає умовам Тендерної документації, далі – ТД. Уважно ознайомившись з протоколом відхилення нашої тендерної пропозиції щодо невідповідності умовам Тендерної документації маємо наступні зауваження: 1)стосовно не надання копії витягу з реєстру платників податку на додану вартість (якщо учасник є платником ПДВ), то нами надано Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ, так як Свідоцтво платника ПДВ та витяг з реєстру платників ПДВ є рівноцінними документами, що підтверджують ту обставину, що підприємство є платником ПДВ. 2)стосовно не надання окремого документу, в якому відображені технічні, якісні та кількісні характеристикам предмета закупівлі (технічне завдання), з зазначенням тексту, викладеного в ТД, то даний документ наданий ТОВ «АЛТАЮР» у вигляді гарантійного листа (стор. 3-4 Технічної частини, поданих нами документів) з дотриманням всіх вимог, які зазначені в ТД, а саме в п. 15 ч. 1 Розділу 3 ТД; 3)стосовно не надання декларації про відповідність, що відповідає Технічному регламенту низьковольтного електричного обладнання затвердженого постановую Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015р № 1067; Технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання від 16 грудня 2015р № 1077, то ТОВ «АЛТАЮР», як виробником комплектів базових персональних комп’ютерів надано повний пакет документів на виробництво ПК, в тому числі і вищезазначені Декларації відповідності; 4)стосовно відсутності підтвердження виробника системних блоків, а отже, і можливість поставки предмета закупівлі у кількості, відповідної якості та з відповідними строками поставки, визначеними цією тендерною документацією та тендерною пропозицією учасника торгів (повноваження представника, дилера, дистриб'ютора підтверджуються копіями доручень або договорів про співпрацю, іншими документами виробника, якими виробник доручає представнику, дилеру, дистриб'ютору надавати зазначені гарантії), то ТОВ «АЛТАЮР» в своїй тендерній пропозиції надано Довідку про те, що учасник є виробником товару (комплекти базові персональних комп’ютерів) та про наявність власного сервісного центру (стор. 2 Технічної частини, поданих нами документів). Як виробником нами також надано Гарантійний лист щодо умов гарантійного обслуговування та строків поставки товару (стор. 5 Технічної частини, поданих нами документів), а також умови щодо відповідності строків поставки, якості та кількості товарів нами надано Інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі (стор. 7 Технічної частини, поданих нами документів) та Таблиці відповідності запропоновано до постачання Товару (стор. 8-11 Технічної частини, поданих нами документів) 5)стосовно невідповідності заповненої специфікації в проекті Договору про закупівлю (відсутній опис предмета закупівлі з зазначенням марки), то подана специфікація до проекту договору заповнена відповідно до поданої цінової пропозиції, тобто ми пропонуємо Персональний комп’ютер лікаря Allta X-Wing-3, Виробник: ТОВ «АЛТАЮР», Україна, ТМ ALLTA, із зазначенням документів відповідності запропонованого нами Товару. Марка товару ALLTA, модель - X-Wing-3;6)стосовно відсутності оригіналу гарантійного листа виробника(ів) (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб'ютора, уповноваженого на це виробником, на монітор ACER, яким підтверджується можливість поставки предмета закупівлі у кількості, відповідної якості та з відповідними строками поставки, визначеними цією тендерною документацію та тендерною про...
Рішення замовника: Очікується
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | комп’ютерне обладнання для потреб КНП «Броварська БКЛ»БРР БМР |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 1 614 600,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 8 073,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
150 комп
Персональний комп'ютер лікаря
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07400, Україна, Київська обл., Бровари, Шевченка,14
Дата доставки:
31 грудня 2019
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 лютого 2019 15:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИФРО ТРЕЙД" |
885 681,00
UAH з ПДВ
|
856 942,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
931 230,00
UAH з ПДВ
|
856 944,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК |
965 997,00
UAH з ПДВ
|
860 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛАБ-СЕРВІС" |
1 596 600,00
UAH з ПДВ
|
1 596 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" |
926 887,50
UAH з ПДВ
|
885 590,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛТАЮР" |
1 170 000,00
UAH з ПДВ
|
960 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Систематика Україна" |
1 085 494,50
UAH з ПДВ
|
1 085 494,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТзОВ Техніка для бізнесу |
1 494 990,00
UAH з ПДВ
|
1 494 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС СОФТ" |
1 614 600,00
UAH з ПДВ
|
1 614 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИФРО ТРЕЙД" #38791851 |
Відхилено |
856 942,50
UAH з ПДВ
|
04 березня 2019 16:39
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» #41860186 |
Відхилено |
856 944,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2019 16:43
|
|
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК #20009888 |
Відхилено |
860 000,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2019 16:48
|
|
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" #42036301 |
Відхилено |
885 590,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2019 16:53
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛТАЮР" #37210479 |
Відхилено |
960 000,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2019 16:56
|
|
ТОВ "Систематика Україна" #40175293 |
Відхилено |
1 085 494,50
UAH з ПДВ
|
04 березня 2019 16:59
|
|
ТзОВ Техніка для бізнесу #22396671 |
Відхилено |
1 494 990,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2019 17:02
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "ЛАБ-СЕРВІС" #40939820 |
Відхилено |
1 596 600,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2019 17:05
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС СОФТ" #33552662 |
Відхилено |
1 614 600,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2019 17:08
|
Інформація про відміну
Дата відміни
04 березня 2019 17:12
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі